rdarogeorges Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Salut, Sunt incepator, am motocicleta de 4 luni de zile si am nevoie de sfatruri. Vreau sa fac schimbul de ulei la mobra (zx6r din 1998) si nu stiu ce ulei sa pun ( ce vascozitate, ce marca si model .... niste prieteni mi-au recomandat Motul....dar sunt jde mii de tipuri si unele sunt relativ scumpe). Puteti sa dati catevare recomandari? Trebuie sa schimb si filtrul de ulei, si daca da pot sa fac eu treaba asta cu ajutorul unui manual sau se face numai la service? Ce ar mai trebui sa ii schimb pentru "pregatirea de primavara"? Multumesc si asfalt uscat, George Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 (editat) Motul V 300/5100 /7100 Castrol Power 1 Este bine sa schimbi si filtrul de ulei o data cu uleiul,si daca ai un manual, si intelegi ce scrie acolo,poti face si tu singur aceasta operatie. Despre ce mai trebuie schimbat este dependent de ce s-a schimbat pina acum! Normal ar trebui sa ai uleiul schimbat,filtrul de aer,sa ai placute de frina si anvelope. Editat Februarie 28, 2010 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 manual gasesti aici: http://service.tanga-moteurs.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 (editat) George, este foarte simpla operatiunea. Ca sa ai acces la busonul de golire a uleiului cat si la filtrul de ulei trebuie sa dai jos carena laterala dreapta. Desfaci busonul de la baia ulei dupa care scoti si filtrul de ulei. Lasi cam 5 minute sa se scurga bine asta dupa ce te-ai asigurat ca motocicleta formeaza un unghi de 90 de grade cu soloul( adica sa fie dreapta). Pui la loc busonul de la baie (preferabil sa schimbi si garnitura de cupru de la buson) Montezi filtrul de ulei dar inainte de asta verifica ca, garnitura de cauciuc al filtrului vechi sa nu fi ramas lipita de blocul motor. Pe garnitura de la filtrul nou dai cu putin ulei si insurubezi cu mana pana la refuz, fara cheie, doar cat poti cu mana. Iar de ulei eu iti recomand Motul 5100 semisintetic 150 lei bidon de 4 litri. Succesc si spor la treaba. Editat Februarie 28, 2010 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rdarogeorges Postat Februarie 28, 2010 Autor Share Postat Februarie 28, 2010 George, este foarte simpla operatiunea. Ca sa ai acces la busonul de golire a uleiului cat si la filtrul de ulei trebuie sa dai jos carena laterala dreapta. Desfaci busonul de la baia ulei dupa care scoti si filtrul de ulei. Lasi cam 5 minute sa se scurga bine asta dupa ce te-ai asigurat ca motocicleta formeaza un unghi de 90 de grade cu soloul( adica sa fie dreapta). Pui la loc busonul de la baie (preferabil sa schimbi si garnitura de cupru de la buson) Montezi filtrul de ulei dar inainte de asta verifica ca, garnitura de cauciuc al filtrului vechi sa nu fi ramas lipita de blocul motor. Pe garnitura de la filtrul nou dai cu putin ulei si insurubezi cu mana pana la refuz, fara cheie, doar cat poti cu mana.Iar de ulei eu iti recomand Motul 5100 semisintetic 150 lei bidon de 4 litri. Succesc si spor la treaba. Multumesc de sfaturi. Care este diferenta intre uleiul mineral, semisintetic si sintetic ( in afara de cea de pret ) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Uite aici o documentatie legat de uleiuri. http://www.lukoil.ro/produse/despreUleiuriMotor.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the lord Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Avand in vedere motorul tau, eu iti recomand sa bagi "cel putin" gama 7100 de la Motul, sau, daca te tine, 300V, si ca indicativ un 10W40 e ok. 5100 este un ulei mai slabut, in nici un caz bine de a fi folosit la motoare SS care merg in ture destul de ridicate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.