Sari la conținut

Schimb ulei ZX6R


Postări Recomandate

Salut,

 

 

Sunt incepator, am motocicleta de 4 luni de zile si am nevoie de sfatruri. Vreau sa fac schimbul de ulei la mobra (zx6r din 1998) si nu stiu ce ulei sa pun ( ce vascozitate, ce marca si model .... niste prieteni mi-au recomandat Motul....dar sunt jde mii de tipuri si unele sunt relativ scumpe). Puteti sa dati catevare recomandari? Trebuie sa schimb si filtrul de ulei, si daca da pot sa fac eu treaba asta cu ajutorul unui manual sau se face numai la service? Ce ar mai trebui sa ii schimb pentru "pregatirea de primavara"?

 

 

 

 

Multumesc si asfalt uscat,

George

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motul V 300/5100 /7100

Castrol Power 1

 

Este bine sa schimbi si filtrul de ulei o data cu uleiul,si daca ai un manual, si intelegi ce scrie acolo,poti face si tu singur aceasta operatie.

Despre ce mai trebuie schimbat este dependent de ce s-a schimbat pina acum!

Normal ar trebui sa ai uleiul schimbat,filtrul de aer,sa ai placute de frina si anvelope.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George, este foarte simpla operatiunea. Ca sa ai acces la busonul de golire a uleiului cat si la filtrul de ulei trebuie sa dai jos carena laterala dreapta. Desfaci busonul de la baia ulei dupa care scoti si filtrul de ulei. Lasi cam 5 minute sa se scurga bine asta dupa ce te-ai asigurat ca motocicleta formeaza un unghi de 90 de grade cu soloul( adica sa fie dreapta). Pui la loc busonul de la baie (preferabil sa schimbi si garnitura de cupru de la buson) Montezi filtrul de ulei dar inainte de asta verifica ca, garnitura de cauciuc al filtrului vechi sa nu fi ramas lipita de blocul motor. Pe garnitura de la filtrul nou dai cu putin ulei si insurubezi cu mana pana la refuz, fara cheie, doar cat poti cu mana.

Iar de ulei eu iti recomand Motul 5100 semisintetic 150 lei bidon de 4 litri.

Succesc si spor la treaba.

Editat de Florin -v
Link spre comentariu