Sari la conținut

Merita Sa Modifici Un Dnepr ?


kerosen
 Share

Postări Recomandate

am aici un : Dnepr MT 10 din 1976 (model de export) modificat dupa cum se vede: roata fata 400/18 cu frana dublu disc gaurit(etrieri cu dublu piston),janta aluminiu, 36 spitze, butuc facut la comanda,roata spate 205/75/R15 -frana disc gaurit (etrier cu un piston) janta otel 40 spite,butuc+ax facute la comanda, cadrul, bascula spate, cardanul , saua, ghidonul+ suportul , farul+suportii,aripile,facute la comanda. pompele de frana fata+spate sunt japoneze (Nissin), franele fata sunt de Etz+suporti de etrieri si distributia la comanda, frana spate de la un Renault+suport de etrier la comanda, amortizoarele sunt cele originale, carburatoare Mikuni, motor comprimat (un pic) -modelul cu delcou si cu o singura bobina de inductie, bloc motor+cutie+grup lustruite, chiluasele+cilindrii sablati, grup cu pinioane de fuga/solo.

caracteristici: lungime-270 cm, distanta intre axele rotilor-181 cm ,garda la sol 12 cm, latime-90 cm, greutate-260kg,

de aici au iesit urmatoarele performante: viteza max 150 km/ora, consum urban:5.5% , extraurban:4,5%, franare super, stabilitate f buna pe viraje, acceleratie buna pentru greutatea data (comparatie: las in urma cu plecare de pe loc orice model auto gen dacia solentza, nova...)merge constant cu 100-120 fara probleme la racire ore in sir.

am muncit la ea aproximativ 3 luni de zile(zi lumina)+multe multe nopti! motorul nemodificat costa la 5-600 euro, toate platile ce le-am facut (pentru proiectare piese,piese cumparate, modificari, piese facute la comanda, consumabile,etc au ajuns la 600 euro.

alte informatii: inmatriculat, nr noi, pf, vt, vopsea Glasurit+foitza de aur, etc...

acuma va intreb eu (fiindca au fost multe discutii pe tema asta) CE VALOARE ARE PE PIATZA MOTOCICLETA ASTA ? eu am evaluat-o cu ajutorul catorva motociclisti cunoscatori la 1600 euro. ce parere aveti: mult? ok? putin? va astept cu pareri personale si cu sugestii, pentru a destrama un pic ceatza in cere se invarte subiectul acesta al "customizarilor"! pentru inceput o sa pun eu cateva intrebari de baza:

-cam care ar fi valoarea corecta euro/ora pentru genul acesta de manopera(modificari-custom-homemade)?

-merita sa modifici un nipru?

-exista o limita pana unde putem investi intr-un motor sovietic?

-care este parerea voastra/impresia cand vedeti un asemenea motor(modificat)?

-fara a enumera toate problemele generale legate de o modificare de calitate, voi de care anume v-ati lovit mai tare?

cosmin aka kerosen

post-8-1078321830_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1-cam care ar fi valoarea corecta euro/ora pentru genul acesta de manopera(modificari-custom-homemade)?

2-merita sa modifici un nipru?

3-exista o limita pana unde putem investi intr-un motor sovietic?

4-care este parerea voastra/impresia cand vedeti un asemenea motor(modificat)?

5-fara a enumera toate problemele generale legate de o modificare de calitate, voi de care anume v-ati lovit mai tare?

cam asa raspund

 

irebarea 1. nu sae poate evalua chestia asta in rominia pt ca fiecare depinde unde cum si cu ce face modificarile si inca la noi nu este nici un atelier specializat care sa aibe preturi la modificari

inrebarea 2. da normal ca merita sa modifici un nipru sau orce motor,totul merge pe gustul tau si limitele tale de al modifica

inrebarea 3. limita investitie intrun motor indiferent ca e sovietic sau etc ...eu zic ca fiecare isi cunaste limitele,sunt persoane care au investit 1000 de euro intrun motor si tot nu se oresc,pasiunea de a chopparii nu are limite si nici imortanta motorul

totul depinde de proprietar

intrebarea 4. pai daca mie personal imi plac chopperele modificate in the home made le apreciez mult le studiez,observ ce noi invetii de a chopperi au fost aduse asupra orcarui detaliu

intrebarea 5. pai daca nu ai bani,normal posibilitatea materiala cred ca este in general problema pt multi in rominia

si alta ar fii ca depinde unde iti faci piesele de multe ori tu astepti o piesa doua trei saptamini si da cunosteai un alt strungar poate dura doua zile ,eu zic ca si asta e o problema

la sfirsit te salut si uite ca si eu am bagat o groaza de bani in simsonica al meu si acum este la 2500 km distanta de mine ma asteapta sa ma intorc

salut respecte

post-8-1078344363_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am bagat peste 1000 de parai in simsonache... acu de ce sa mint, multi au spus ca sunt dement.. sau am fost :) dar zic ca a meritat! cand l-am vandut l-am dat cu 420$ Bineinteles ca m-a durut sufletul insa stiam ca nici dracu nu mi-ar fi dat nici macar 600 pe un simson chit ca el merita doar prin investitia in piese..

nu-mi pare rau insa pt ca nu asta a fost scopul ci sa am un motor dupa gustul meu.. personalizat adica..

vreau sa modific si niprul insa mult mai "brutal".. fara a umbla insa la cadru.. dar in rest crima si pedeapsa! doar ca deocamdata ma strofoc sa-i schimb piesele la care isi cere dreptul :(

un avantaj la sovietice sau socialiste este tocmai asta, daca vrei s-o tii (pana ti se pune pata) poti investi oricat si nu te doare sufletul sa tai si sa spinteci! Daca ai avea o japoneza parca nu te-ai indura sa faci experimente pe ea.. Insa la comuniste daca nu iese o poti lua oricand de la capat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!!!

ca detinator de dnepr sfatul meu e ca se merita modificat daca intradevar iti place ....modificat nu numai in sensul de estetic ci si mecanic.....adica sa o faci mult mai performanta (putere,viteza,frane,consum,etc)...asa ca o tai si o faci si pui balon pe spate si nu stiu ce si mergi cu ea cu 80km\h..ma scuzati dar degeaba o ai ca te intrece si un minsk....

in concluzie daca ai unde,scule si cu ce ( mananca bani :() modificarile astea se merita...insa daca o faci si pt sufletelul tau e ok

multa bafta la modificat....

apropo cele mai frumoase dnepr (din punctul meu de vedere) de la noi din Romania nu le-am vazut inca afisate pe vre-un site....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut barbate eu sunt old indian,nepristul de la cursul de yoga ce l-ai intalnit la mare vara trecuta.acele pinioane de a 4a modificate de fuga din fabrica se gasesc numai la moldoveni si costau 450.000 lei anul trecut .acum cica s-au scumpit piesele si la ei. ca sa intri in rep.moldova iti trebuie 250 $ la vama .personal voi merge dupa simpozionul de la herculane sa imi cumpar .daca te grabesti incearca la tunaru din buc.poate iti aduce el mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...