kata Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 am observat un lucru destul de interesant si rog pe cei care cunosc fenomenul sa confirme sau sa nege. inainte de a-mi modifica motorul aveam o pozitzie de condus care ma impulsiona sa fiu tot timul pe banda din stinga, sa conduc cu o viteza mai mare decat cea a traficului, sa conduc pe linia punctata dintre cele 2 benzi pe aceelasi sens cind intram in trafic mai greoi, sa conduc in general mai agresiv. asta a fost pina sa imi shimb pozitzia pe motor, anul asta e o alta poveste: sunt 80% pe banda din dreapta nu depashesc viteza legala (sunt chiar sub ea de multe ori), nu ma mai grabesc sa depashesc tot ce imi iasa in cale, tzin motorul in treapta de viteza mai mare decit ar trebui (ushor subturat) am o atitudine mult mai relaxata ''just chillin'' ca si cum as vrea, si asta o sa sune ciudat si laudaros, sa le dau timp celor din jur sa remarce motorul (suna aiurea, stiu) toate astea nu inseamna ca nu pot io sau motorul sa ardem nishte cauciuc daca ii nevoie, dar parca nu mai ii nevoie asha de des in ultima vreme daca altcineva a experimentat asta, hai sa ii dam cumva de capat daca putem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 Conteaza f mult shi cat de tare itzi suna tobele. Am vazut asta dupa ce am gaurit tobele la Savage-ul lui nevasta-mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 Tare asta! Si nu ti-ai furat-o? La mine stii ce efect au avut la mine primele gauri date. Mergeam in ture putine, ca sa se auda distinct sunetul tobelor. Acuma, ca m-am obisnuit cu cunetul, si vreau sa scot sitele de tot imi place sa mai trag ambreiajul, si apoi sa-i dau drumul dar sa fie cateva ture, sa rasune dintr-o data. Dar ca maniera de condus nu pot spune ca m-a afectat sunetul tobelor. Am sa ma pronunt mai decis dupa ce golesc tobele. eu de cand am scos sitele (cam o sapt) pot sa-ti zic ca merg destul de relax prin oras, la 4000 de ture, nu la 7-8000 cum mergeam inainte. Motivul? Nu stiu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 Dupa primele 2 gauri (serioase, cat sa intre degetul mare) nu am avut comentarii. Dupa urmatoarele 2 ... mai, mai! Faza haioasa e ca Savage-ul pushca in draci shi la primii km facea opturi dupa cate o bubuitura din senin. Apoi s-a "racorit" shi a prins gustul. Revenind la subiect, e clar ca pozitzia pe motor schimba starea de spirit, implicit agresivitatea condusului. Shi marimea motorului! De multe ori trec pe langa tine( fortzat uneori) meshterii cu motoare mai mici ca sa se dea rotunzi. Daca ai motor mare nu mai ai de demontrat nimic... eshti cool! Poate de asta nu tragi tare nici cand bubuie motorul in draci. Plus ca eshti mai pe faza la turatzie shi parca te apuca mila sa auzi ca urla(moshtenire poate de la vechile noastre comuniste). Ride hard! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Iunie 14, 2006 Share Postat Iunie 14, 2006 salut fratilor uite ca fac si eu primul meu post ON topic in sectiunea asta! chiar daca nu am chopper si nici nu e motor mare,defapt e un motorash mic -cand stau normal pe saua atunci eu is mai agresiv, bag viteza -cand stau pe portbagaj(imi da senzatia ca is pe un chopper,mainile intinse relax), atunci merg relax,incet. peace all si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Iunie 23, 2006 Autor Share Postat Iunie 23, 2006 deci nu is io singurul dilau, multzam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 KATA nu esti singurul ..suntem mai multi dilai glumeam ! sanatate si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 Am vazut mai demult pe Discovery ca ghidonul motocicletei influenteaza motociclistul; un ghidon jos induce un stil mai agresiv, pe cand un ghidon inaltat (gen Easyrider) aduce mai multa relaxare ... la choppere ma refer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Iunie 24, 2006 Share Postat Iunie 24, 2006 pozitia ca pozitia,dar prefer sa merg cu ea putin subturata,in asa fel incat sa ii numar turatiile.viteza omoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Iunie 24, 2006 Share Postat Iunie 24, 2006 In general, pozitia aplecata spre fatza este aceea de maxima atentie si incordare. Ati vazut cum conduc masina majoritatea incepatorilor? Aplecati spre parbriz, cu capul inaintea volanului si asa mai departe. Este pozitia care ii ofera omului, in mod inconstient aproape, cea mai mare siguranta si ii tine atentia la cote maxime. De asemenea, in cazul moto sportive poate sa induca un pic de agresivitate. Judecand in mod similar, pozitia lejera, cu capul inclinat spre spate este deci mult mai relaxanta... Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Iunie 24, 2006 Share Postat Iunie 24, 2006 Ati vazut cum conduc masina majoritatea incepatorilor? Aplecati spre parbriz, cu capul inaintea volanului si asa mai departe. Este pozitia care ii ofera omului, in mod inconstient aproape, cea mai mare siguranta si ii tine atentia la cote maxime. Ry. La auto, aia e pozitia care iti limiteaza enorm de mult campul vizual.Aia se uita la botul masinii sa vada ce e in fata.In loc sa vezi la 200-300 de m in fata, vezi doar la 20-30 de m. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.