klauze Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Salut tuturor, Am cumparat de curand un GSF600N din 1998 si am remarcat o chestie foarte ciudata la cricul central. Atunci cand il ridic nu trebuie sa depun efort, in sensul ca nu se ridica roata spate de la sol. Si la coborare,tot asa, este de ajuns sa-l "sufli" in directia inainte si se coboara de pe cric. Pe cricul lateral sta foarte inclinat si, in consecinta, ma tem sa nu mi-l darame vre-un "admirator" din greseala. Eu am 1.80 si atunci cand stau pe el ajung pe varfuri jos, nu am mai trait senzatia asta de cand m-am dat cu un F650 . M-am uitat la reglajul amortizorului central si este aproape de minim (fara 2 dinti), credeti ca este doar din asta ...sau si fi pus fostul proprietar vre-un kit de inaltare sau mai stiu eu ce... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Poate te lamureste un posesor de modelul asta, este topicuri de bandits la sectiunea de motociclete de strada. Daca e prea inclinat pe cricul lateral, pune-i un puc de hockey sau ceva sub el Despre cricul central, poate cine l-a avut inainte a adaptat un cric de la alt model, sau poate l-a facut chiar el. Ar trebui sa stea cativa cm in aer roata din fata sau din spate, nu cred ca e normal sa fie cum descrii tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu1977 Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Salut.Am si eu un suzuki bandit din 97.Pozitia descrisa de tine e ciudata,eu am 1,78 inaltime si ating f bine cu picioarele jos,mi se pare ca este o motocicleta chiar f. joasa.Verifica daca nu are montat un chit de inaltare.Ca o comparatie,s-a urcat un prieten de 1,65 pe suzuki si mi-a zis ca e mai joasa si decat kawasaki gpz.La mine situatia este exact invers,o urc f greu pe cricul central,iar la coborare trebuie sa tin piciorul pe el si sa-l cobor,altfel nu reusesc(se harjaie de asfalt si nu se rabateaza). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 (editat) Salut tuturor, Am cumparat de curand un GSF600N din 1998 si am remarcat o chestie foarte ciudata la cricul central. Atunci cand il ridic nu trebuie sa depun efort, in sensul ca nu se ridica roata spate de la sol. Si la coborare,tot asa, este de ajuns sa-l "sufli" in directia inainte si se coboara de pe cric. Pe cricul lateral sta foarte inclinat si, in consecinta, ma tem sa nu mi-l darame vre-un "admirator" din greseala. Eu am 1.80 si atunci cand stau pe el ajung pe varfuri jos, nu am mai trait senzatia asta de cand m-am dat cu un F650 . M-am uitat la reglajul amortizorului central si este aproape de minim (fara 2 dinti), credeti ca este doar din asta ...sau si fi pus fostul proprietar vre-un kit de inaltare sau mai stiu eu ce... e ceva ciudat ..al meu este foarte jos ...si ca sa o ridic pe cricul central e putin mai greu, atunci cand e pe cricul central roate de spate sta foarte sus... Probabil ai un kit de inaltatoare pus pe ea... am si eu asa ceva dar am zis ca nu are rost sa il montez P.S ... in poza nu se vede ff bine dar are cam 6cm d la sol Editat Martie 14, 2010 de Ovi_zd3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 (editat) nu vreau sa te sperii dar ... dupa descrierea oferita de tine pot fi urmatoarele: 1. cauciucurile nu au dimensiunea corecta... cum sti sigur ca aceasta ii problema?? verifici in talon sau pe la alti posesori daca aceasta este problema ce se poate face?? inlocuite cu unele cu dimensiunea specificata de producator 2. se poate k motorul tau sa fi "pupat" ceva frontal astfel unghiul furci sa modificat si roata fata sta mai aproape de roata spate....(stiu cazuri concrete nu vorbesc din auzite) cum sti sigur ca aceasta ii problema?? verifici lungimea lui totala(asta o gasesti in cartea de identitate a motocicletei) adica il proptesti cu roata fata intr-un perete in spatele roti spate pui ceva cat roata de inalt sau sa fi sigur k atinge roata in locul care este este punctul cel mai departat de roata fatasi masori... daca aceasta este problema ce se poate face?? indreptat cadrul.........nu recomand sa iti faca oricine chestia asta mai pot fi si alte cauze nu imi vin acum in minte o solutie cu costuri 0(zero) rapida si usor de facut??? care rezolva problema de la oricare din cele 2 cauze slabesti prinderea telescoapelor in jugurile furci si lasi telescoapele sa vina mai sus..... spor la depistat problema si sa ne spui si noua ce a fost.... Editat Martie 15, 2010 de black_prince Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Ai banditu inaltat. Fie oase mai scurte, fie amortizor mai lung. Implicit, roata spate sta mai jos cu totul. Nu esti primul. Scoate cricu si dormi linistit. Eventual ia un stander. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.