Sari la conținut

Schimb de ulei dubios


Postări Recomandate

Uleiul se schimba la nr de km sau ani si atat. Nu conteaza ca a stat 2 luni sau 6. Oricum uleiul culege toata funinginea si alte asemenea si chiar mai mult in mers. Daca nu pui iarna ulei ieftin, nu are rost sa il schimbi vara daca nu are nr. de km sau nr. de ani. De altfel asa il si am trecut in cartea de service 5000Km sau 2 ani. Acum, fiecare trebuie sa se uite in manualul de la utilajul lui.

 

;)

Te pui si tu rau cu sustinatorii de pe Safety ..... :)

atat timp cat schimbi la timp filtru ulei si ulei nu se infunda nici un circuit de ungere, e imposibil ca la 6000 km, sa se degradeze un ulei de calitate in halu` ala incat sa bage calamina la kil..calamina apare daca bagi un ulei prost si neschimbat la timp........oricum discutam discutii, tot ce zboara pe net se cam mananca, nu se tine cont de manualul utilajului, parca mobra mea e proiectata de Safety ....... daca era statul doua luni pe dreapta fii sigur ca se gasea macar un "amarat" de producator(Suza, Yamaha, Honda, Kawa, BMW, etc), sa mai scrie o fraza acolo cu schimbatul, "care este".......fiecare daca citeste ceva hai la decartat pe forum.

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;)

Te pui si tu rau cu sustinatorii de pe Safety ..... :)

atat timp cat schimbi la timp filtru ulei si ulei nu se infunda nici un circuit de ungere, e imposibil ca la 6000 km, sa se degradeze un ulei de calitate in halu` ala incat sa bage calamina la kil..calamina apare daca bagi un ulei prost si neschimbat la timp........oricum discutam discutii, tot ce zboara pe net se cam mananca, nu se tine cont de manualul utilajului, parca mobra mea e proiectata de Safety ....... daca era statul doua luni pe dreapta fii sigur ca se gasea macar un "amarat" de producator(Suza, Yamaha, Honda, Kawa, BMW, etc), sa mai scrie o fraza acolo cu schimbatul, "care este".......fiecare daca citeste ceva hai la decartat pe forum.

 

 

Corect, mai ales ca toti marii producatori au tot interesul sa te prinda la revizii si intretinere cat mai des. Banii scosi din asa ceva de catre un producator la nivel mondial nu sunt deloc de lepadat. In plus daca pui faptul ca in fiecare noapte motorul sta+mare parte din zi, cam tot la acelasi drac e suspus zi de zi, nu numai cand o depozitezi pt iarna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si uite asa te trezesti cu calamina, funingine si alte minunatii prin rampele de ulei. Sau care ar fi motoivul pentru care apar toate fericirile astea, ia sa auzim...?

Folosirea uleiurilor minerale, schimbarea uleiului la intervale mari de timp (2-3ani) sau dupa un numar mare de km (20000). Vorbesc de motociclete, motoarele de masini streseaza uleiurile mult mai putin fiindca nu trebuie sa reziste si la forfecarea din cutia de viteze.

 

Un 300V este dublu ester, calitate excelenta. Avantajul lui e ca lasa pe piesele metalice din motor o pelicula, nu se scurge tot in baie pe timpul iernii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...