Sari la conținut

Chopper/Cruiser dimensiuni mari


Postări Recomandate

Da, intradevar este foarte frumos dar si scump (Nou nu mi-l permit poate SH daca gasesc undeva la 11.000) si nu pare o motocicleta de oras tinand cont ca va merge destul si prin bucuresti! Ma gandeam chiar si la o Honda Shadow dar cred ca este mult mai mica referindu-ma la dimensiuni in comparatie cu ce mi-a recomandat lumea mai sus! O sa fac un test cu fiecare si ma orientez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 57
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Unde as putea sa fac un test drive cu fiecare (In weekenduri ca in rest sunt la munca) si sa ma orientez spre ce imi place? Ca sa iti raspund si la intrebare faza cu acoperisul de ploaie imi place poti face asa ceva?:))

 

 

Vine salonul moto..vei avea ocazia sa le vezi pe toate pe viu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Baiatul meu ar vrea sa se apuce de permis categoria A si nu stiu ce as putea sa ii iau pentru inceput. Este pasionat de motoare gen chopper/cuiser, am zis sa ii iau o motoricleta cat inca am bani si nu ma pot decide cam ce, are 1,92 si 73 de kg, ma gandeam la o honda shadow 750 cam din 2000, tinand cont ca are ceva experienta pe motociclete cum ar fi IJ, si RS 125 de cateva luni dar totusi nu ma pot decide. Ce ma sfatuiti?

 

Am rezolvat problema cu un Kawasaki Vulcan VN800 din `98 la 21.700 km la doar 3000 de euro ceea ce dupa parerea mea este incredibil de ieftin tinand cont de ce preturi am vazut pe net. A fost luata de la cineva care o avea cu afis pe ea in fata la magazinul Bucur Obor si am trecut din intamplare si am vazut-o, am testat-o, a vazut-o si fimio, i-a placut, s-a uitat la ea un mecanic si am luat-o pe loc la banii astia. Cei care sunt mai experimentati si mai familiarizati cu preturile, ce parere aveti de afacere? A meritat?

 

deocamdata nu ma omor cu asta am scapat de un vulcan si urmeaza sa achizitionez un cbr pt baiatul meu dar as vrea sa revin si eu in domeniul moto dupa ce scap de anumite probleme cu un chopper sau cruiser si vreau ceva mare, economic si frumos! Nu chiar urias dar cat sa stau lejer pe el (1,93 si 91 de kg) macar la munca sa il folosesc si in weekend fiindca deja imi e dor de calarit o motocicleta tinand cont ca dupa o problema de sanatate nu am mai mers de 2 ani aproape decat maxim 2-3 km pe luna poate nici atat!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si de curiozitate, ce ai vrut sa arati cu alea? Ca stii sa dai copy si paste? Felicitarile mele te descurci cu asta poti sa treci mai departe cu invatatul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vandut unul dar nu imi place fiindca se manevreaza prost in oras in comparatie cu shadow cu altceva nu ama vut ocazia sa compar!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Eu am un BMW R1200C.Este o motocicleta exceptionala. Este foarte confortabila mai ales la drumuri lungi. Am facut si 1000 de km intr-o singura zi fara sa ma simt obosit. Este foarte manevrabila si in oras. Forte fiabila si foarte usor gasesti piese de rezerva. Pentru pasager trebuie sa confort ptr. ca cea standard este mica. In RO cred ca sunt 3-4 exemplare de aceea v-a fi mai greu sa o testezi. Consum intre 5,5 si 7.

post-8001-1269893965_thumb.jpg

Editat de otravel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vandut unul dar nu imi place fiindca se manevreaza prost in oras in comparatie cu shadow cu altceva nu ama vut ocazia sa compar!

Ce vulcan ai avut? Am avut ocazia sa ma dau cu Sportster, Shadow, Dragstar, Marauder, si pot spune ca tot fan Vulcan am ramas . Sta extrem de bine la capitolul manevrabilitate , cel putin varianta custom ( A).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acel BMW este foarte ok dar prefer ceva cruiser sau chopper si modelul era un Kawasaki Vulcan VN800 din 1998! ce modele au scarite pentru toata talpa sau se pot schimba daca iau de ex o honda shadow sau o honda VTX?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am trecut de la VN800 Clasic la VTX 1300 Retro (ala cu talpici). Cand am mers din nou cu fostul meu VN, mi s-a parut bicicleta. Asa ca e greu sa-ti recomand un motor de peste 1000 cmc,daca VN-ul ti se pare greu manevrabil. Poate Intruderul VS 1400, ca e subtirel. Ce-i drept, e cam inghesuit pentru un tip mai lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate e chestie si de obijnuinta, tinand cont ca din 96 pana in 2007 in noembrie am mers doar pe BMW-uri touring de la munca! Shadow mi se pare super usor de manevrat, si dragstar tocmai am probat azi si pare ok dar nu are scaritele pentru toata talpa. Se pot schimba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate e chestie si de obijnuinta, tinand cont ca din 96 pana in 2007 in noembrie am mers doar pe BMW-uri touring de la munca! Shadow mi se pare super usor de manevrat, si dragstar tocmai am probat azi si pare ok dar nu are scaritele pentru toata talpa. Se pot schimba?

 

 

normal ca se poate schimba scaritele.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate e chestie si de obijnuinta, tinand cont ca din 96 pana in 2007 in noembrie am mers doar pe BMW-uri touring de la munca!

BMW-uri touring de la munca... Moto-politist cumva?

Daca vii azi pe la Arc, poti proba un VTX 1300. Daca nu ploua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am ocazia sa testez nicaieri! As vrea pareri de la cunoscatori sau posesori

Mesaj completat

Din cate am vazut Yamaha DragStar 1100 nu se mai fabrica un model similar ce as putea gasii care inca se face?

 

Modelele Dragstar au fost inlocuite de Midnight Star. Astfel Dragstar de 600 a fost inlocuit de Midnight Star de 950 (ca raspuns la Vulcanul de 900) iar Dragstar de 1100 a fost inlocuit de Midnight Star de 1300.

Ca posesor de 950 , avand 1,89 si 105 kile iti pot spune ca e o motoreta ok din toate punctele de vedere mai putin unul: saua. Este recunoscuta ca fiind "cuiul lui Pepelea" la modelul asta. In rest, nu pot sa-ti spun decat ca am avut aceeasi dilema ca si tine cand am achizitionat-o: adica voiam o motoreta mare, pe care sa ma relaxez cand merg si sa nu coste prea mult , la fel si consumul. A mea papa 5/100.

Americanii o caracterizeaza ca avand toate avantajele unui big-bike (marime, asezare la drum, pozitie in sa etc) dar fara minusuri (consum, intretinere, manevrabilitate).

Ramane la latitudinea ta ce-ti vei alege.

Parerea mea este sa iei showroom-urile la pas si sa te sui pe ele, chiar daca nu vei putea face un testride sau gaseste-ti timp sa vii la intalniri cum e cea de zstazi de la Arc. Ca o mica mentiune, din cate imi aduc aminte, parca reprezentanta Suzuki din Popesti -Leordeni te lasa sa te dai pe motorete pe la ei prin curte. Inca o data, s-ar putea sa ma insel, dar anul trecut parca asa era.

Anyway.... bafta la cumparaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca voi ramane la un Midnight Star 950. Nu vad nimic mai ok decat acest model si nu, nu lucrez la politie lucrez la un serviciu aditional de protectie al MAPN-ului! Midnight Star 950 in comparatie cu shadow este mai mare ca dimensiuni? Nu am vazut 2 motoare similare unul langa celalalt ca sa imi dau seama dar pare mai maricel putin. In legatura cu saua, nu se poate schimba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice se poate schimba. Si da este mai mare ca dimensiuni. Din cate stiu eu din cauza scaritelor/talpici o sa cam polizezi pe curbe si asta nu te va lasa sa te inclini prea mult. in rest Star 950 este un motor foarte reusit si evident mai potrivit pentru tine decat honda shadow, banuiesc ca de 750. Yam 950 este mai micutz decat honda VTX 1300.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este mai mare si decat modelul de 1300? si as vrea sa stiu daca un bord ca asta http://www.motorcyclists-online.com/moto-e...cm22-128609.jpg exista si pe modelul de 950 fiindca amv azut ca are ceasurile pe rezervor nu pe coarne si asta mi se pare ciudat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident... ca nu.

 

Bordul de la 950:

http://www.motociclete.com.ro/motociclete-...a-midnight-star

 

ca si cel de la 1900:

http://www.motociclete.com.ro/motociclete-...a-midnight-star

 

este pe rezervor.

 

Daca ai gasit acea poza, sigur ai vazut si sectiunea, de pe site-ul ala, cu specificatiile tehnice, unde o sa observi si niste dimensiuni. Mi se pare ca intrebi lucruri destul de evidente la care nu ar fi nevoie de parerea noastra sau explicatii aditionale.

Editat de axicos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare ca este mai greu vizibl la viteza un ceas pe rezervor! Acum nu stiu daca este chiar asa sau m-am obijnuit eu cu ceasurile pe bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare ca este mai greu vizibl la viteza un ceas pe rezervor! Acum nu stiu daca este chiar asa sau m-am obijnuit eu cu ceasurile pe bord.

Te obisnuiesti repede si cu asta. Eu unul nu ma mai uit la el decat foarte rar. Partea proasta e ca atunci cand se aprinde becul de benzina nu-l vad decat daca ma uit in jos catre el (aici e de vina si lumina ambientala). In rest... numai de bine.

Iar saua se poate schimba (cele aftermarket sunt cam scumpute ... aprox. 5-600 Euro ambele: sofer+pasager) sau se poate customiza cea originala.

Bye.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca nu are indicator de benzina decat cand intra pe rezerva se aprinde un bec. Nu pot pune ceas indicator? Sau ceva digital?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indicator de benzina,poti doar montat ceva artizanal=sonda de nivel=modificat rezervorul.Cam complicat, si sa mai si nimeresti,sa aibe precizie...De exemplu,turometru electronic,cu afisaj digital, universal,exista...Indicator de benzina,nu. Doar sa iei de la alt model,un bord,cu totul.Si sa-l adaptezi. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turometru nu prea ai nevoie fiindca iti dai seama dupa cum face motorul cand sa schimbi dar indicator de benzina cam da!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt sigur ca ai nevoie neaparat de el (indicatorul nivelului de carburant ma refer). Ar fi frumos de avut dar, rabaturile de la anumite chestii se vad in pretul final al motoretei. Eu resetez unul din trip-uri de fiecare data cand alimentez si "that's that". Deja stiu cat consuma si ma ajuta. Plus ca rezerva este de 3 litri in momentul in care se aprinde becul. Si cu 3 litri poti merge suficient sa gasesti o benzinarie, zic eu. Mai are si o chestie interesanta: in momentul in care se aprinde indicatorul, automat incepe sa calculeze distanta pe care o parcurgi (spune-i odometru suplimentar)fara a-ti reseta celelalte "trip"-uri. Deci daca te vezi cu 30-40 de km de cand s-a aprins eu zic sa te bagi spre o benzinarie; nu de alta dar sa n-ai surprize. Eu, de exemplu, n-am facut niciodata mai mult de 10 km din momentul in care s-a aprins beculetul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...