Nyt Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 pt rev: micronul se aude bestial ,ce ii trebuie motocicletei un set de cauciucuri ca alea sunt sine de tren si rescrierea ECU`lui vb cu TNG poate te ajuta el ,sa o stapanesti sanatos Mobra are GP Racer cu guma de spate de 190 Gumele Corsa III sunt bune, cel putin cel de spate tine fara probleme. Ce ma enervat pe mine foarte tare in trecut (nu pe mobra asta) a fost cel de fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
URSULIK Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Va salut. Am si eu o mica mare problema zilele trecute am terminat si eu de pregatit mobra pt noul sezon placute filtre nebunii unsa si toate cele, cand am ajuns la schimbat ulei am dat de o prblema. In momentul in care am strans surubul de jos de la baia de ulei a inceput sa dea in gol, am desfacut putin busonul si se vedea pilitura de la surub sau de la baia de ulei. Stie cineva daca se poate remedia treaba asta sau trebuie alta baie de ulei (partea de jos)??? motorul este un SUZUKI GSXR 750 din 1998 modelul pe injectie seria de la moto GR7DA . DACA MA POATE AJUTA CINEVA CU UN SFAT SAU DACA ARE PIESA VA ROG FRUMOS SA IMI DATI UN TARRR, - yd: ferryosif@yahoo.com - nr. tel. 0745654287 un beep si sun. Am rezolvat treaba cu baia, un filet nou putin maricel, o saiba de cupru si un fel de Oring asa a zis mesterul ca ar fi bun. Alta rugaminte daca ma puteti ajuta, am aerisit franele(schimbat lichid vechi si curatat pistonasele cu o periuta de dinti) schimbat placute, dupa ce am montan noile placute si aerisit, am verificat sa nu mai iasa bule pe furtunasul cu care am aerisit, am observat ca franele sunt mai slabe ca inainte(e mai moale maneta in momentul in care o strang in mers). E ceva ce nu fac bine sau este un pont la aerisit frantele??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Am rezolvat treaba cu baia, un filet nou putin maricel, o saiba de cupru si un fel de Oring asa a zis mesterul ca ar fi bun. Alta rugaminte daca ma puteti ajuta, am aerisit franele(schimbat lichid vechi si curatat pistonasele cu o periuta de dinti) schimbat placute, dupa ce am montan noile placute si aerisit, am verificat sa nu mai iasa bule pe furtunasul cu care am aerisit, am observat ca franele sunt mai slabe ca inainte(e mai moale maneta in momentul in care o strang in mers). E ceva ce nu fac bine sau este un pont la aerisit frantele??? cred ca doar tr sa insisti mai mult. eu in prima faza las aerisitoarele deschise pe rand pana iese numai lichid pe ele dupa care le strang pe rand dupa care incep clasica aerisire cu "fai pedale<manete>, tine apasat,slabeste aerisitorul, s-a dus" <si insisti pana se intareste maneta>. frana oricum nu iti va tine bine pana nu se pasuiesc placutele pe disc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Decit sa bagi banii in evacuari scumpe(care nu dau neaparat si sunet demential), pui o finala sa sune frumos, dar ieftina, si de 150euro i-ti rescrii softul calculatorului , motocicleta se schimba total, intra pe forumul GSXR pt amanunte tehnice. Plus ca rescrierea o faci aici in RO, cu garantie, pe probate. Cine se ocupa de astfel de resoftari? Aveti cumva ceva contacte? Va rog frumos un PM sau aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Cine se ocupa de astfel de resoftari? Aveti cumva ceva contacte? Va rog frumos un PM sau aici userul TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Multam fain. I-am dat PM userul TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 TNG este. Apelati cu incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 TNG este. Apelati cu incredere. I-am dat PM Din ciclul Dinciclul before: Toate componentele erau cele originale mai putin: Toba sport Micron. Repus toba originala dupa cumparare ptITP/RAR Cauciucuri noi Pirelli Diablo Corsa III (cred ca au cam800 de km). Placute de frana noi After: Filtru de aer K&N sport (done) Bujii iridium (done) Gume Dunlop GP Racer cu 190 pe spate (done) Toba finala Akrapovic HEX SHORTY CF Part No S-S6SO5-TC(nu a sosit inca) Crash Pards R&G Racing (nu au sosit inca) Engine guards R&G Racing (nu au sosit inca) Schimbat lampa centrala cu Philips H7 Extreme (done) Schimbat ulei motor (done) Schimbat ulei furca (done) Schimbat lichid racire (done) Schimbat lichid frana (done) Curatat lant, foaie (done) Remapare motor (cand va raspunde TNG) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Buna alegere cu crash-urile si protectiile de motor. Sa o stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Pozele pentru BEFORE De data pe bani -> Gumele Pirelli Diablo Corsa III care au maxim 800 dekm : 100 EUR -> Scaritele racing PP Tuning: 170 EUR -> Toba finala Micron: 200 EUR De dat pe bani -> Gumele Pirelli Diablo Corsa III care au maxim 800 dekm : 100 EUR -> Scaritele racing PP Tuning: 170 EUR -> Toba finala Micron: 200 EUR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Toba si gumele de pe mobra se vad ,dar scaritele ? Ca in poza sunt stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Ufff scuze, am uitat de poza cu scaritele... motivul pentru care nu se vad pe mobra este ca nu au fost niciodata montate, sunt noi noutze in cutie. Ai mai jos link-ul de vanzare: /index.php?/topic/675822-scarite-racing-pp-tuning-noi/page__p__3093137&do=findComment&comment=3093137 Daca vrei sa te uiti la ele, pls mergi la Cesar la service, le am acolo, si gumele si toba la fel. Eu o sa ajung in seara asta pe acolo, daca vrei sa mergem impreuna da-mi un semn .. 0722.280.788 R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 (editat) are cineva idee de unde pot sa cumpar o viziera pt un AGV - Airtech din RO?va multumesc Editat Aprilie 12, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 stie cineva de unde pot gasi o termocupla pentru gsxr 600 k2 poate sa fie si sh Respect si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 (editat) Strungar,reductie,sonda termocupla dacia,taiata mufa, pus,2 papuci electrici si gata. Ps.Are temperatura mai jos de pornire,deci un motor mai rece! Bafta. Editat Aprilie 13, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 are cineva idee de unde pot sa cumpar o viziera pt un AGV - Airtech din RO?va multumesc http://motomarket.buy-talk.com/t84-viziere-casti-integrale sau http://www.echipamentmoto.ro/f/categorie/viziere/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 mersi am rezolvat "problema" in Ploiesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Strungar,reductie,sonda termocupla dacia,taiata mufa, pus,2 papuci electrici si gata. Ps.Are temperatura mai jos de pornire,deci un motor mai rece! Bafta. ms ptr info tng o sa ma gandesc la asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 sarbatori de paste fericite!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Intra in "lumea buna" ,inmatriculeaza GSX-R`ul , Paste fericit 22ROR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 (editat) cine ma poate ajuta si pe mine cu o diagnoza la un gsxr 600 k2 ? nu merge rotund si cand se incalzeste motoru imi da in nas la semafor ma rog de el sa plec de pe loc si mai sus de 4000 rpm in viteza nu pot sa ridic I am schimbat bujiile injectoarele sunt sincronizate filtru aer curatat un sfat de la cel care mi a facut operatiunile de mai sus a fost testerul si o curatare rampa injectoare cu ultrasunete Stima si respect Editat Aprilie 14, 2012 de jhonny_gsxr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Salut si scuze de deranj pe aceasta parte de topic: postez in numele unui prieten, nu are cont aici. Se da urmatoarea problema: Gsx-R 600 SRAD 1997, porneste foarte bine la rece. La cald nu mai vrea sa porneasca in nici un fel. S-a mai lovit cineva de problema asta? Niste detalii date de el, citez: " Lumina sta bine aprinsa la relanti. Claxonul nu merge mereu, nu merge atunci cand este ventilatorul pornit sau am faza lunga." O verificare a conexiunilor electrice nu strica ,si verficarea shocului daca nu este blocat. In generat ar fi bine sa faci carburatia,curatat reglat,sincronizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Verifica statorul si releul de incarcare Salut si scuze de deranj pe aceasta parte de topic: postez in numele unui prieten, nu are cont aici. Se da urmatoarea problema: Gsx-R 600 SRAD 1997, porneste foarte bine la rece. La cald nu mai vrea sa porneasca in nici un fel. S-a mai lovit cineva de problema asta? Niste detalii date de el, citez: " Lumina sta bine aprinsa la relanti. Claxonul nu merge mereu, nu merge atunci cand este ventilatorul pornit sau am faza lunga." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minel Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Aveti idee unde pot face ITP-ul la motocicleta in bucuresti,ca tot ajung week urmator in bucuresti si as dorii sa il fac, dar daca se poate sa fie o statie fara surprize si care sa lucreze sambata. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.