biancocelleste Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 E foarte cunoscut cazul schizofrenicilor ca sunt oameni foarte inteligenti si simturile sunt mai dezvoltate decat ale oamenilor normal Problema lor e ca inteligenta ii ajuta sa vada lucrurile total gresit de unde si problemele lor psihice/comportamentale si dorinta de a dovedi...nimic.poate doar in lumea lor(alice in tara minunilor) sunt superoameni ?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 E foarte cunoscut cazul schizofrenicilor ca sunt oameni foarte inteligenti si simturile sunt mai dezvoltate decat ale oamenilor normal Problema lor e ca inteligenta ii ajuta sa vada lucrurile total gresit de unde si problemele lor psihice/comportamentale si dorinta de a dovedi...nimic.poate doar in lumea lor(alice in tara minunilor) sunt superoameni ?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
99urs Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Da dar pe cat de masiva, pe atat de stabila din cate am inteles. Daca ati putea sa imi dati cateva detalii despre ele, probleme des intalnite, consum eu stiu ... v-as fi recunoscator!!! eu sunt indragostit de ele, nu stiu de ce dar sunt constient ca nu vreau altceva pentru moment !!! pur si simplu le ador salut eu am 750 srad si nu cred ca 179 de kg e mult probleme nu am avut doar cu niste garnituri care din cauza vechimii au cam cedat e vb de cele de la paharele carburatoarelor in rest nimic consumul si ciclistica buna pt varsta lor eu il am de 4 ani si sincer am facut si drumuri lungi si nu e incomod singura lor problema sunt farurile care vad foarte rau problema asta inca nu am rezolvat-o nici eu poate e cineva pe aici care a rezolvat aceasta problema si ne poate ajuta si pe noi as fi recunoscator ca oricum vine iarna si intra la murat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Da, nu ma deranja oricum greutatea. Ce pot sa zic, abia astept sa vina primavara si sa intru si eu in posesia unuia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 ?????? acest ,,paragraf,, nu iti e adresat... salut eu am 750 srad si nu cred ca 179 de kg e mult probleme nu am avut doar cu niste garnituri care din cauza vechimii au cam cedat e vb de cele de la paharele carburatoarelor in rest nimic consumul si ciclistica buna pt varsta lor eu il am de 4 ani si sincer am facut si drumuri lungi si nu e incomod singura lor problema sunt farurile care vad foarte rau problema asta inca nu am rezolvat-o nici eu poate e cineva pe aici care a rezolvat aceasta problema si ne poate ajuta si pe noi as fi recunoscator ca oricum vine iarna si intra la murat xenon sau le modifici.pui lupe in far nici la k-ul meu nu se vede prea bine ..si am xenon.Daca pun gheara pe un far moca,il modific ...ii pun lupe cu xenon pe ambele faze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
99urs Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 acest ,,paragraf,, nu iti e adresat... xenon sau le modifici.pui lupe in far nici la k-ul meu nu se vede prea bine ..si am xenon.Daca pun gheara pe un far moca,il modific ...ii pun lupe cu xenon pe ambele faze xenon nu as pune ca deranjeaza pe cei ce vin din fata si mai ales pe conducatorii loganuli alb cu nino-nino am tot cautat alte posibilitati dar nimic da-mi o poza sau un link cu faruri modificate daca ai cumva te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 (editat) gasesti pe iutub..sunt multe tutoriale care descriu operatiunea in amanunt eu asta vreau sa fac..lupe cu xenon in far.farul obisnuit disperseaza lumina aiurea si imi da un plus de 30% fata de un bec obisnuit...la mine bate foarte jos fascicolul de lumina ...si mi-e lene sa-l reglez cerasela...la tine gasesc xenon de 15000k...am auzit ca asta e cel mai mic la tine..as vrea de 25000k Editat Septembrie 24, 2012 de little wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
99urs Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 gasesti pe iutub..sunt multe tutoriale care descriu operatiunea in amanunt eu asta vreau sa fac..lupe cu xenon in far.farul obisnuit disperseaza lumina aiurea si imi da un plus de 30% fata de un bec obisnuit...la mine bate foarte jos fascicolul de lumina ...si mi-e lene sa-l reglez cerasela...la tine gasesc xenon de 15000k...am auzit ca asta e cel mai mic la tine..as vrea de 25000k am timp iarna asta sa rup netu sper sa gasesc ceva mersi oricum de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 mie nu imi bate cu faza lunga la mai mult de 25m si foarte aiurea noaptea.ma obliga sa merg foarte incet sau in spatele unei masini mai lente.Nu pot sa merg tare neavand vizibilitate,greseli faci si cand ai vizibilitate,cand nu ai un camp vizual mai mare de 25m la 70km/h ai tendinta sa bruschezi pe franare sau sa nu te incadrezi corect pe curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
99urs Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 de multe ori era sa indrept niste curbe mai ales cand ma prindea noapte pe drumuri care nu le cunosteam de aceea am evitat sa merg noaptea nici cu faza lunga da merg nu imi face nimeni cu farurile ca se vede rau e stresanta rau faza asta sper sa rezolv cumva problema asta pana la urma fara costuri exagerate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Salut baieti..un sfat va rog...gsxr 1000 k3-4 se opreste din mers ...eroare cod C24 si C27...ce poate fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Salut baieti..un sfat va rog...gsxr 1000 k3-4 se opreste din mers ...eroare cod C24 si C27...ce poate fi ? vrei s-o cumperi pe aia ieftina de se opreste in mers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 vrei s-o cumperi pe aia ieftina de se opreste in mers? Cu aia e senzatie sa mergi,nu-i corect? pacat ca n-am scos mobra mea la vanzare cand nu functionau franele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) vrei s-o cumperi pe aia ieftina de se opreste in mers? Nu!Vreau sa-l ajut pe om .e de la mine din SAT mai bikerim impreuna Am gasit o lista...poate ajuta si alti bikeri gixeristi C15 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR C21 - INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR C22 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR C23 - TIPOVER SENSOR C24 - IGNITION SIGNAL #1 C25 - IGNITION SIGNAL #2 C26 - IGNITION SIGNAL #3 C27 - IGNITION SIGNAL #4 C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR C30 - SECONDARY THROTTLE CONTROL UNIT C31 - GEAR POSITION SENSOR C32 - INJECTOR SIGNAL #1 C33 - INJECTOR SIGNAL #2 C34 - INJECTOR SIGNAL #3 C35 - INJECTOR SIGNAL #4 C41 - FUEL PUMP CONTROL SYSTEM C42 - IGNITION SWITCH SIGNAL C46 - EXHAUST CONTROL VALVE ACTUATOR (01-02 1000 and 06-07 600/750/1000 ONLY) ce-i de facut ?trebuie inlocuit senzorul ?e vreun scurt pe undeva ?bateria ?sa mai confruntat cineva cu asa ceva (C24 C27) ? Editat Septembrie 25, 2012 de serious sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) C24 - IGNITION SIGNAL #1 C27 - IGNITION SIGNAL #4 ce-i de facut ?trebuie inlocuit senzorul ?e vreun scurt pe undeva ?bateria ?sa mai confruntat cineva cu asa ceva (C24 C27) ? cred ca cel mai bine te tezolva TNG dar din cate stiu eu bobina de inductie nr 1 si cea nr 4 au masa comuna<nu sunt suta la suta sigur> asta ar explica aceste 2 erori<masa respectiva e oxidata sau slaba> Editat Septembrie 25, 2012 de kelu 265 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peperonaldo19 Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 and set curatat si uns lant PROCYCLE NOI Pachetu contine Procycle Chain Spray (white), 750 ml Procycle Chain Cleaner, 750 ml inf 0751 457 686 (90 ron ambele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 cred ca cel mai bine te tezolva TNG dar din cate stiu eu bobina de inductie nr 1 si cea nr 4 au masa comuna<nu sunt suta la suta sigur> asta ar explica aceste 2 erori<masa respectiva e oxidata sau slaba> Nu au masa comuna.Au plus comun! Semnalul de aprindere este dat de minus. Acum sa revenim la moto.. Problema este la bobina 1 si 4 asa cum a spus kelu.. Are quich shifter pe ea? Sus pe capacul chiuloasei este instalatia electrica de la bobinele de inductie,verifica daca sunt mufele bine bagate,dupa care pe acea instalatie este o mufa patrata neagra cu un capac.desfa capacul si ai o punte metalica care leaga 4 pini din mufa...vezi sa nu fie exidata. Daca totul este ok atunci trebuie verificat tot traseul de semnal de la ECU la fiecare bobina si bobinele pe rand BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 ASA o sa fac(em) !Mersi tare mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Nu au masa comuna.Au plus comun! Semnalul de aprindere este dat de minus. Acum sa revenim la moto.. Problema este la bobina 1 si 4 asa cum a spus kelu.. Are quich shifter pe ea? Sus pe capacul chiuloasei este instalatia electrica de la bobinele de inductie,verifica daca sunt mufele bine bagate,dupa care pe acea instalatie este o mufa patrata neagra cu un capac.desfa capacul si ai o punte metalica care leaga 4 pini din mufa...vezi sa nu fie exidata. Daca totul este ok atunci trebuie verificat tot traseul de semnal de la ECU la fiecare bobina si bobinele pe rand BAFTA! ai dreptate suzi are doar 2 fire la bobina nu 3 ca la bmw<semnalul fiind chiar masa> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) ai dreptate suzi are doar 2 fire la bobina nu 3 ca la bmw<semnalul fiind chiar masa> Editat Septembrie 25, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Suzuki doctor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) Am dat xenoanele jos.. nu exista loc sa pun droserele, in carena prinse cu dublu adeziva se desfaceau mereu. Duminica cand am plecat la plimbare impreuna cu prietenii era gata gata sa se termina foarte naspa.. A borsit ulei pe la O ringul de la pompa de apa.. avea putin mai mult ulei.. tot uleiul era aruncat pe cauciuc.. naspa rau. Ma gandesc daca este de vina doar cantitatea de ulei mai mare sau alta problema.. ca am tot mers vre-o 2 saptamani de cand am schimbat uleiul si nu a facut nimic (aproximativ 800km).. Editat Septembrie 26, 2012 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Am dat xenoanele jos.. nu exista loc sa pun droserele, in carena prinse cu dublu adeziva se desfaceau mereu. Duminica cand am plecat la plimbare impreuna cu prietenii era gata gata sa se termina foarte naspa.. A borsit ulei pe la O ringul de la pompa de apa.. avea putin mai mult ulei.. tot uleiul era aruncat pe cauciuc.. naspa rau. Ma gandesc daca este de vina doar cantitatea de ulei mai mare sau alta problema.. ca am tot mers vre-o 2 saptamani de cand am schimbat uleiul si nu a facut nimic (aproximativ 800km).. Nu nivelul mare este problema! Chiar daca se face presiune in motor,epuratorul o elimina. Tu ai problema de etansare pompa fata de bloc motor,sau semeringul de ulei din pompa. Nu este de ignorat nici semeringul de la axul transmisiei finale,pinionul mic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Simeringurile aflate in pompa doua la numar din ce am vazut eu nu par a avea absolut nici o problema.. m-am uitat foarte atent la ele.. in schimb o ringul care se aseaza in locasul lui de pe pompa care ulterior impiedica uleiul sa iasa afara parea rasucit si cand am scos afara pompa era murdar de ulei si in spatele lui, era clar ca pe acolo a refulat din cauza mea ca sunt un mare dobitoc si ma joc eu cu nivelul uleiului.. ; in fine.. arata bine nu era rupt sau crapat sau deformat.. si l-am bagat inapoi deoarece am cautat jumatate de zi si nu am gasit nimic.. toate gasite erau mai groase. Si am infasurat niste banda de teflon pentru instalatii in locasul lui sa-l preseze mai bine am pus o ringul inapoi si nu am mai dat nimic pe acolo.. la pinionul de atac nu face probleme, O scot acusica din barlog sa ne plimbam putin. Asa se intampla cand te dai racing glumesc, merg ca o babutza. Multumesc TNG (George) pentru faptul ca existi si sa-ti dea Dumnezeu sanatate si tot ce meriti!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 a mai pus cineva -1 +2 dinti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.