JAGI Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Buna stie cineva de unde as putea sa cumpar un maner pasager pe rezervor pt un suzuki k5? Si tu vrei sa pui in balantza viatza vreunei fete? Mie nu mi se intimpla, ai sa spui. Nu mi-o lua in nume de rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Eu am pilot power,sunt multumit,primele au fost BT016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Vazusem la un baiat pe forum Dunlop D211 gp ntec 7712 ... M-am gandit ca nu-s prea bune pt RSV ul meu.. Faza proasta e ca oricum NU am bani de gume noi sub nici o forma acum, si vreau sa iau ceva SH da' nu stiu ce sa caut.. Am nevoie de ceva cat de cat aderent,dar sa ma tina. m-am saturat sa-mi tot manance spatele in halu asta (mai nou,si fata mi-o mananca rapid)... Sau mai bine, de ce gume ar trebui sa ma FERESC? (ma refer pt uz stradal, mers ok (semi sportiv ocazional spre rar)) Si aderent si sa tine multe mii de km NU exista. Nu ai bani de cauciucuri, ia-ti scuter de 5cai la roata. Vrei aderentza, scoate banul de la saltea. Mergi si tu mai putin si mai intens, mersul mult hai hui nu te face mai motociclist decit esti. Deci,..., . Crezi ca daca erau cauciucuri si aderente si longevive, nu ai fi aflat pina acum? Cauciucurile aderente nu tin mai mult de 4 000km, si asta in conditiile in care nu le alergi pe autostrada. M-am gindit ca ma gindesc ca nu ma gindeam ca gindesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 (editat) Vazusem la un baiat pe forum Dunlop D211 gp ntec 7712 ... M-am gandit ca nu-s prea bune pt RSV ul meu.. Faza proasta e ca oricum NU am bani de gume noi sub nici o forma acum, si vreau sa iau ceva SH da' nu stiu ce sa caut.. Am nevoie de ceva cat de cat aderent,dar sa ma tina. m-am saturat sa-mi tot manance spatele in halu asta (mai nou,si fata mi-o mananca rapid)... Sau mai bine, de ce gume ar trebui sa ma FERESC? (ma refer pt uz stradal, mers ok (semi sportiv ocazional spre rar)) 7712 e un medium http://www.bike-promotion.de/pdf/reifen2011/Mischungen%20-%20Temperaturen%20-%20Reifendruck%20Stand%202011-03-31.pdf Eu pe RSV as pune fata D211 GP Racer medium sau soft si spatele Sportsmart daca as considera ca se duce prea repede. Daca n-ai probleme cu banii pune si spatele tot GP racer Endurance. Pune o fata moale si aderenta pt strada. Eventual cumpara o anvelopa noua. Spatele poti sa-l pui mai tare. Ala conteaza cu adevarat daca te duci pe curbe, nu la mersul pe drumuri drepte, autostrazi, etc. Daca e sa iei SH-uri D211 GP, cauta hard-urile. Alea tin cel mai bine la rece. Asa sunt recomandate si in link. Hard la rece, soft la cald. Editat Septembrie 17, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 asa e si cu GP racer? endurance @ rece si medium peste 30grade? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Bai Adriane trebuia sa faci armata sa vezi acolo cum se bate salamul de tine degeaba, Eu il cunosc pe JAGI si nu este deloc arogant.. asa se exprima el, daca ne gandim cati pusti corditi intra pe forum omul este ok, Cum sa se exprime sa stea in genunchi pe coaja de nuca cand scrie.. hai sa fim mai toleranti si sa ne acceptam asa cum suntem. Si nu te mai enerva ca ajungi la depresii care-ti afecteaza irecuperabil gandirea.. spun din experienta. Cat despre cauciucuri are dreptate.. cauciucuri noi se preteaza doar alora care le pasa de viata lor si sunt dornici sa descopere cat mai multe despre motociclism.. pentru fitze si pute, dat ture prin oras cu 200 sunt bune orice gume si de 10 ani.. doar ca daca faci o franare violenta incercand sa scapi cu viata dintr-un incident banal este posibil sa derapezi, in schimb cu gumele noi a fost un simplu incident.. despre asta este vorba, sh merg puse doar daca sunt proaspete, si eu sunt tot un baiat cu posibilitati reduse si nu ma deranjeaza 12 milioane in buzunar.. dar dai odata si le ai un sezon poate doua, se merita.. sh bune mai jos de 100 -ica de euro nu gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 asa e si cu GP racer? endurance @ rece si medium peste 30grade? La GP racer e cum te tine buzunarul. Cu cat ai mai multi bani, te dai mai soft Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Ce-aveti ma? Oleaca de frana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 (editat) Daca vrei sa faci misto de JAGI poti sa-i spui ca el se da cu motocicleta pe an cateva ore.. aprox 2-6 ore in functie de cum se cade (ce este drept in regim de pista ) iar noi ne numim motociclisti.. mergem zile intregi pe an,, Baietii care se duc doar la pista se numesc piloti.. nu motociclisti Femei noi? Adica sunt o consumabila si ele no? A ras de toate femeile astept replica. Mergi cu ce gume vrei tu nu te obliga nimeni sa pui noi.. doar ca atunci cand esti la un anumit nivel.. esti sau vei ajunge.. practic este imposibil sa mergi safe cu vechituri.. nu sunt eu vre-un expert spun din experienta.. prin oras nu se cunoaste.. nu se simte dar cand vrem nitica putina de curba sa termina smecheria.. Un prieten bun si-a luat motocicleta de o luna,dupa o semiserviceare primul aspect au fost gume noi.. dupa 3 sapt. de plimbat.. intre noi, mai mai sa dea cu genunchiul de jos.. era imposibil cu vechituri, mereu aminteste cat de mult l-au ajutat cauciucurile. Editat Septembrie 18, 2012 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 E clar,cu gume panarama risti sa o belesti mult mai rapid, si gume bune (noi) vor ajuta in orice situatie,dar parerea mea ca putine locuri sunt unde poti incerca 'baieteli' cu motoru pe strada... In alta ordine de idei, ce spune Jagi este perfect adevarat. A spus-o chiar el ca nu are intotdeauna cel mai bun ton, dar trebuie sa treci peste asta si sa iei doar esenta, adica sfatul. Din punctul meu de vedere, mai naspa ai fost tu, cu injuraturile alea, dar asta e alta poveste. Ca sa revin la povestea cu gumele, eu ma dau de 2 sezoane doar cu gume sh. Sunt ala de are moto de 6.000 Euro, dar se da cu sh-uri. Folosesc GP-Racer-uri si sunt mai mult decat multumit. Le iau cu un DOT cat mai recent si cu alea ma distrez. Si daca arunci un ochi in video-ul de mai sus, poti sa vezi ca distractia e maxima. Ia-ti sh-uri bune si simte-te bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 (editat) Adrian B , esti un sarac obosit si frustrat la maxim ca habarnuai sa folosesti motocicleta ta. Cind te loveste o criza de frustrare o dai in barci si incepi sa injuri ca un putzoi obosit. Daca vrei sa dovedesti baietzie, i-ti raspund la fel, pe intzelesul tau, esti un prost care-si dovedeste limita. Alt cimpanzeu din padure. E atit de usor sa scrii cuvintul p..a. Cei ce-l pronunta des, se spune ca au un deficit de lungime. OK, te urmaresc pe toate posturile si te iau la misto. OK, esti sarac, nu vrei sa-ti donam niste cauciucuri noi noutze? Membrii acestui forum sint generosi, omenosi, poate facem o cheta sa-ti cumparam un set de ce cauciucuri vrei tu, dar macar sa scrii un articol despre ele, plusuri si minusuri. Fir-ai al dracu de putz..ica ratata. Editat Septembrie 18, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 N-ati rezolvat nimic cu atitudinea asta. Jagi, cred ca omu si-a cerut scuze putin mai sus. Hai las-o asa, ca te stiu prea bine ca esti om rezonabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 (editat) N-ati rezolvat nimic cu atitudinea asta. Jagi, cred ca omu si-a cerut scuze putin mai sus. Hai las-o asa, ca te stiu prea bine ca esti om rezonabil. Da-l naibii de obosit, crede ca daca scrie porcos se excita cineva. O sa-l vinez in toate posturile pe care le scrie, el a inceput primul. Aici e forum de motociclisti, adica de baieti normali, fara prea multe ore de cultura. Se ia de mine ca nu-i place ca nu scriu corect limba romana, sa se duca naibii pe alte forumuri. Aici se moare deadevaratelea daca nu-ti tine frina cind iese vaca si calul dupa o curba. Mai sint cluburi pt fete batrine, adica pt cei ce nu suporta limbajul mai dur , real. Atita timp cit nu mai iau de neamul tau, nu-ti adresez injuraturi, epitete,, nu vad unde ti-am gresit. AAAAA, nu-ti place tonul, schimba topicul. Editat Septembrie 18, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 (editat) Adrian nu ai treaba cu mersul sportiv pe strada,cumpara ceva pe masura mersului,cumparand niste gp race`uri nu o sa mai poti sa te lasi pt ca dupa ceva km de mers drept o sa apara o denivelare peste care trebuie sa treci si o sa-ti trezeasca un sentiment foarte ciudat in tine mai ceva ca ".un tampit cu masina a luat o curba f larg si mi-a stricat tot chefu (pe langa sperietura pe care am tras-o)." gp racerurile daca nu ai pus mana pana acum pe asa ceva sunt cat se poate de moi chiar si reci poti sesiza ca softurile sunt moi ,puse pe rsv + mersul tau nu o sa dea bine dupa ceva km facuti prin oraselul minunat parerea mea este sa alegi ceva dual compound pt spate + fata ceva medium este ex ce a zis Cesar dar cu alte cuvinte mintea conduce pumnul,nu invers @sase cumpara niste RISER PLATES pt R1 si ai scapat de belea ,ieftin si bun 50E maxim NOI NOUTE !se folosesc cu scaritele stoc >< numai bine Doamne ajuta . Editat Septembrie 18, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 GP racer este dual compound. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 (editat) @ Stau-de-Sase: Ce gume recomanzi pt un traseu gen Tihuta / Mestecanis ? (nu mers touring,evident).(in afara de GP race-uri) Mie imi vine greu sa ma dau pe altceva, in afara de GP Racer, de cand le-am descoperit. Profilul mai "ascutit" al cauciucului iti da o senzatie extraordinara de siguranta, pe viraje.Dar, m-am dat pe Tihuta si cu Michelin Power One. Au profilul mai "bombat/rotund", asa ca e foarte usor de corectat trasele chiar in viraj. E un cauciuc bun, mie mi-a placut. Vreau sa mentionez ca nu-s vreun pui de Rossi, asa ca feedback-ul pe care-l expun e parerea mea proprie. Se poate ca altii sa simta altceva. @sase cumpara niste RISER PLATES pt R1 si ai scapat de belea ,ieftin si bun 50E maxim NOI NOUTE !se folosesc cu scaritele stoc >< O sa analizez. Merci de sfat! Editat Septembrie 18, 2012 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 http://issuu.com/vmc-comunication/docs/valtermotocomponentscatalogue?mode=embed&layout=http%3A%2F%2Fskin.issuu.com%2Fv%2Fcolor%2Flayout.xml&backgroundColor=000000&showFlipBtn=true&proShowSidebar=true pagina 31 ! nu am vazut ) mereu ma corectezi Cesar hahha ,vreau sa cred ca toti au inteles ce am vrut sa spun "un dual compund mai de strada" sportsmart uof !) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Adrian B, ai zis, pista-i pista si strada-i strada. De unde stii, ca pe pista nu ai fost in viatza ta. Nu faci altceva decit sa dai copy paste. Asta dovedeste cit de inapoiat esti.Tu crezi ca daca eu ma dau si pe pista, nu am mers deloc pe strada? Eu vorbesc mereu din ce-am experimentat, trait eu. Cind vorbesc de cauciucuri moi, nu o sa vorbesc de cel exclusiv race la care trebuie musai sa le pui incalzitoare. Binentzeles, tu stii mereu mai multe, si te simti nedreptatit daca-ti dau vreun sfat. Mereu te iei de defecte pur omenesti, care nu au de-a face cu motociclismul. Daca zici ca stii sa scrii corect romaneste, de ce nu ai bani sa-ti indeplinesti visele? Cu ce te ajuta? Macar de ai face un ban din pasiunea ta pt limba lu Pacala. Stau-De-6, scaritzele race sint fixe. De ce? In primul rind pt sigurantza. Cazi, scaritzele stoc se pliaza si motoreta i-ti preseaza piciorul, laba piciorului. La cite oase mici sint acolo, riscul e imens. Risere, daca le pui, scaritzele vor fi mai in afara, si asta duce la necesitatea inaltzarii scaritzelor, nu e recomandat, te misti mai greu cind ai scaritze inalte. Gilles sint singurele scaritze inteligente, ele pastreaza distantza fatza de cadru, nu ies in afara.Ai vazut si tu ce diferentza e la pilotaj cind shaua e mai inalta si stai mai relaxat cu picioarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 VAND toba AKRAPOVIC CARBON FULL SYSTEM CAP COADA (cumparata de noua 1200e) nu are nici 6000 km pentru Suzuki GSX-R 600/750 k6 k7 poate si alte modele. 800e neg, mai multe detalii pe privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 (editat) Nu faci decit sa-ti plingi de mila si sa te iei la contrazis. Discutia a pornit de la faptul ca cauciucurile aderente tin putini km. M-am mirat ca nu te-ai prins de chestia asta pina acum, cu ironie.Tocmai ca pista nu-i strada, pe strada trebuie cauciucuri soft ca sa ai aderentza si cind ele nu-s calde.Daca apare calul dupa curba, cu ce frinezi? Esti exact copy paste, judeci pe de-andoaselea insa. Ai inceput sa compari pista cu strada, sa ma injuri, te dai lovit ca o fata mare. Pardon sa am fatza de cei ce citesc. Oricum, esti un zero, nu faci altceva decit sa provoci certuri. Zici ca daca stateai in Bucuresti faceai cursurile de la Amckart? Tu nici pina la Selena nu esti in stare sa ajungi, spuneai in vara ca nu ai cauciucuri de Selena, un coleg de pe forum ti-a promis ca daca totusi vii, i-ti doneaza gratis un cauciuc, tu, evident ca nu aveai curaj sa vii sa te dai la astronomica viteza de 60km/h si te-ai dat disparut. Probabil ai preferat o betie la Neamtz. Daca ai sta in Bucuresti nici nu ai sti sa ajungi la Amckart. Editat Septembrie 18, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 In alta ordine de idei GP Racer-urile sunt niste gume bune pe temperaturi mari. La o temperatura de, sa zicem 15 grade nu mai fac fata si usor usor incepe si fata sa plece. Eu am M pe fata si E pe spate. Pe temperaturi mari cum ziceam ,sunt multumit de ele. Pe ploaie sunt ok atata timp cat nu incepi sa devii agresiv cu acceleratia iar cu inclinarea mai subtire. Acum depinde de tine Adrian ce vrei sa faci cu ele si cam in ce perioada le folosesti. P.S:Parere personala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 (editat) Jagi multumim pt sfaturile cu riser plates`urile ce problema ai cu evacuarea?abia ai cumparat motocicleta,nu cred ca te deranjeaza ca e asa lunga ,sa nu-mi spui asta te rog mersi Editat Septembrie 18, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 eu am avut gp race sunt Dumnezeul cauciucurilor.. dar pe ploaie sau frig este sinucidere curata, daca te prinde ploaia oricum o lasi moale, si iarna ne uitam la ele in garaj.. Bogdanele sa nu mai spui niciodaata in viata ta ca pe strada nu se merge tare ca la pista.. adevaratii raceri sunt pe strada nu la pista.. BARBATI ADEVARAT.. smecheri.. cum vrem noi sa le spunem, NU sunt de ignorat.. si unii se ascund sub un anumit user .. (spre ex la ce detalii ai dat, la felul cum mergi tu.. daca trece pe langa tine pe drumul cel mai frecventat de tine un baiat desta anonim care mai scrie si pe forum din cand in cand, zici ca a trecut o cometa pe langa tine, si asta pe curbe nu in linie dreapta unde si o maimuta bine antrenata stie sa traga de gaz) se stiu ei pe ei si atat fara fanfara si umbrele, adevaratii Rossi sunt pe drumurile publice si culmea este ca astia nu prea apar la stiri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sweetpayn Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Intru aici sa citesc chestiuni tehnice despre gsx-r si gasesc numa povesti mereu Ba care ii mai tare..ba care ii mai versat ..ba tot felu de besini. Spor la balacit in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sweetpayn Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 (editat) Intru aici sa citesc chestiuni tehnice sau alte lucruri despre gsx-r si gasesc numa povesti mereu Ba care ii mai tare..ba care ii mai versat ..ba tot felu de besini. Spor la balacit in continuare Editat Septembrie 18, 2012 de sweetpayn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.