Sher Postat August 21, 2019 Share Postat August 21, 2019 O singura data am observat ca relantiul era mai mare decat normal, mai precis 1500rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishuking Postat Septembrie 6, 2019 Share Postat Septembrie 6, 2019 (editat) Salutare tuturor! Am si eu o problema cu motoreta mea, o suzuki gsxr 600 k7. Ieri mergand prin oras am observat ca temperatura din bord ajunsese la 106 grade, au pornit ventilatoarele insa temperatura in loc sa scada a inceput sa creasca. La un semafor am observat o temperatura de 109 grade si efectiv o balta sub motor. Am tras pe dreapta, m-am uitat la radiator sa nu fie fisurat ceva, la busonul de la radiator sa fie ud, nimic. In vasul de expansiune lichid sub limita de jos. Stau se raceste motoreta am facut drum intors. Aproape de casa temperatura din bord scazuse bine undeva la 95 asa, la un semafor urca incet iar la 108 si iar balta sub motoreta. Ajung acasa nimic in vas. Nu inteleg dc nu s-a racit lichidul si tot crescand temperatura. Voi ce antigel recomandati? Sa ajung azi de la munca la ea sa o desfac sa vad ce si cum. Ceva sfaturi? Precizez ca am avut antigel pana la limita maxima Editat Septembrie 6, 2019 de mishuking Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 6, 2019 Share Postat Septembrie 6, 2019 Completeaza in radiator lichid fara aer,pune in vas la nivel lichidul si verifica busonul de la radiator sa fie ok ca si etansare. Dupa care mergi si vezi ce se intampla. Daca tot asa face,trebuie verificat mai atent,buson,radiator celule,termostat,pompa apa etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daniel(Nodu) Postat Septembrie 16, 2019 Share Postat Septembrie 16, 2019 Salutare prieteni...am un motocross de 125 cc si l.am culcat intr.o zi si nu mai porneste...ma puteti ajuta sa imi ziceti ce are...eu ma gandeam ca ii chiulasa...multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shao77 Postat Octombrie 10, 2019 Share Postat Octombrie 10, 2019 Salutare Caut si eu piese pentru un L0 de 750.....ma intereseaza un cadru cu acte si un rezervor benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Decembrie 20, 2019 Share Postat Decembrie 20, 2019 (editat) Salutare tuturor, Doresc sa fac upgrade de frane la Suzuki Gsxr 1000 K7. -Pompa de frana mi usor de ales : Brembo RCS 19 Daca aveti la vanzare, dati de veste. Va rog sa ma ajutati cu etrierii! Doresc o solutie plug and play Preferabil ieftin si bun. Editat Decembrie 20, 2019 de vlm450 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Decembrie 20, 2019 Share Postat Decembrie 20, 2019 (editat) Dupa ce cumperi un set de distantiere de 4-5mm , de pe ebay( sau faci la strung) , o sa fie plug-n-play setul de etriere de r6 2005-2011 sau r1 2004 -2006 ...si aia este exact ce vrei... Personal prefer pompa Brembo de 16, care a fost stoc pe r1 2004-2006. Raspunde mai rapid si comunica mai bine la varful degetelor ce face . E parerea mea personala ca pe strada este mai buna decat RCS 19. Si obligat placute XBK5 sau Sumitomo Editat Decembrie 20, 2019 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Decembrie 20, 2019 Share Postat Decembrie 20, 2019 Acum 2 ore, goe 75 a spus: Dupa ce cumperi un set de distantiere de 4-5mm , de pe ebay( sau faci la strung) , o sa fie plug-n-play setul de etriere de r6 2005-2011 sau r1 2004 -2006 ...si aia este exact ce vrei... Personal prefer pompa Brembo de 16, care a fost stoc pe r1 2004-2006. Raspunde mai rapid si comunica mai bine la varful degetelor ce face . E parerea mea personala ca pe strada este mai buna decat RCS 19. Si obligat placute XBK5 sau Sumitomo Mersi de info! Daca o sa gasesc la pret bun pachetul de frane R1/R6 o sa incerc configuratia aia. Imi place cum franeaza R1,cel mai probabil ii suficient pentru mine(merg si la circuit). In functie de ce ofera Ebay-ul fac alegerea Brembo 16 sau 19! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Decembrie 20, 2019 Share Postat Decembrie 20, 2019 Daca mergi si la circuit cred ca se justifica investitia in RCS 19 . Este doar cu o fractiune de secunda mai lenta in raspuns dar puterea de franare este putin mai mare si se gaseste si in varianta cu maner rabatabil si piesa electrica( pt lumina de stop) separat. La mine s-a intamplat ca am detinut in acelasi timp doua motorete ,una cu 16 si una cu 19 si d-aia nu am reusit niciodata sa fiu 100% fericit cu cea de 19 . Sarind de pe una pe alta tot timpul am simtit diferenta, dar daca aveam doar una cred ca ma obisnuiam si uitam de faza aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider18 Postat Ianuarie 23, 2020 Share Postat Ianuarie 23, 2020 Salutare , Ce parere aveti despre gsx-r 600 L3 , ceva probleme specifice la ce ar trebui sa fiu atent daca o sa cumpar una? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 23, 2020 Share Postat Ianuarie 23, 2020 Din ce stiu eu, nu sunt probleme specifice modelului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider18 Postat Ianuarie 27, 2020 Share Postat Ianuarie 27, 2020 Am inteles , multumesc de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat Martie 4, 2020 Share Postat Martie 4, 2020 GSXR 1000-K8 Ma intereseaza bateria: caracteristici tehnice, dimensiuni, + pe ce parte... PS: s-a cumparat moto cu o baterie mica de 12V/6Ah si care se "balanganea" in locasul respectiv, asa ca n-am avut un model si nu stiu ce trebuie sa cumpar. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MadalinM. Postat Martie 12, 2020 Share Postat Martie 12, 2020 Salutare, Caut sa cumpar o oglinda stanga de gsx-r k9... cred ca nu conteaza daca e 600, 750 sau 1000... Multumesc frumos. Sanatate multa ! Cu respect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Salutare tuturor, Cand doresc sa accelerez tare de pe loc, patinand usor ambreiajul, motocicleta smuceste (patinajul pare sa nu fie constant, predictibil) Folosesc motocicleta si la trackday-uri. Eu suspectez ambreiajul, voi ce credeti? Doresc sa schimb ambreiajul, ce recomandari aveti? Mersi La 04.03.2020 la 17:34, k-10 a spus: GSXR 1000-K8 Ma intereseaza bateria: caracteristici tehnice, dimensiuni, + pe ce parte... PS: s-a cumparat moto cu o baterie mica de 12V/6Ah si care se "balanganea" in locasul respectiv, asa ca n-am avut un model si nu stiu ce trebuie sa cumpar. Multumesc. Salutare, Cod-ul este YT12A-BS. Iti recomand o baterie de calitate. Eu am cumparat anul trecut Volton(150 lei), dupa cateva utilizari s-a umflat un element. Tocmai am cumparat o Yuasa :) asadar recomandarea mea ar fi sa cumperi direct ceva bun. Mentionez ca incarcarea motocicletei este buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Ce suspectezi mai exact ca ar avea ambreiajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 1 oră în urmă, george05 a spus: Ce suspectezi mai exact ca ar avea ambreiajul? Nu ma pricep George. Ceva disc-uri uzate ma gandesc. Moto are 51k km.. De patinat, nu patineaza. La start de pe grila ii deranjant, efectiv imprevizibil. Credeti ca ar putea fi altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Salutare! Unde gasesc un pinion 16T 530 pt GSXR 1000 09-11? Multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Motodiscount in Buc . Au multe si pe stoc si pot sa si comande... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Acum 15 minute, goe 75 a spus: Motodiscount in Buc . Au multe si pe stoc si pot sa si comande... Multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Acum 9 ore, vlm450 a spus: Salutare tuturor, Cand doresc sa accelerez tare de pe loc, patinand usor ambreiajul, motocicleta smuceste (patinajul pare sa nu fie constant, predictibil) Folosesc motocicleta si la trackday-uri. Eu suspectez ambreiajul, voi ce credeti? Doresc sa schimb ambreiajul, ce recomandari aveti? Suna a “slippery clutch”... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 (editat) Când patinează se tureaza în gol, nu smuceste. Am avut "norocul" de a cumpăra doua motociclete cu ambreiaj spre final de viata, și patinau în draci. Dar nu smucea niciunul, ci mergeau in gol turațiile și eram nevoit sa manevre extrem de fin accelerația ca să anulez patinajul și sa pun ceva putere la roata. Când am demontat ambreiajul la R1, discurile erau negre cu mov și arcurile ca de Dacie papuc. Editat Iunie 29, 2020 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Acum 40 minute, yo4hgx a spus: Suna a “slippery clutch”... M-am gândit și la asta la un moment. Care ar fi soluția de rezolvare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Am avut o problema asemanatoare si am fost destul de fraier sa pun botul la prostiile de pe forumurile americanilor , ca vezi doamne ar fi o problema de design prost si ca ba e saiba subtire conica ( a doua piesa care se instaleaza in cos ) , ba ca nu se face ungere si oamenii si-au dat extra gauri in cos , ba ca arcurile ....toate niste rahaturi . Chiar i-am crezut ca nu se poate rezolva problema decat cu un kit fabricat de o firma specializata in produse pentru dragracing ( imi scapa momentan numele ) si am cumparat-o . Piesa principala din kit iti anuleaza slipper clutchul pentru ca este doar o piasa masiva care inlocuieste cele doua piese care sunt inima slipperului. Problema apare doar daca ai piese uzate in sistem ( cel mai probabil placile) si sunt inlocuite cu piese aftermarket de calitate slaba. Dupa ce am mers cu acel kit o vreme , doar pe strada si am fost fericit cu efectul , am decis ca vreau la circuit si vreu sa am plipper din nou ca sa fiu mai in siguranta . Am inlocuit absolut toate piese din cos( sau oala ...tot basket imi vine in cap) cu piese noi comandate direct de la suzuki pe original , plus arcui noi originale ...practic am inlocuit toate piese cu noi originale cu exceptia oalei. Am eliminat acel kit si am reglat slipperul exact ca in manual. Sunt ani de zile de atunci si nu am mai avut nici cea mai mica problema si am bagat cel putin 12 weekenduri la circuit si cca 15-20 k pe strada. Am cautat acum si am gasit numele firmei de unde am luat kit-ul , este Brock's Performance. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Acum 36 minute, goe 75 a spus: Am avut o problema asemanatoare si am fost destul de fraier sa pun botul la prostiile de pe forumurile americanilor , ca vezi doamne ar fi o problema de design prost si ca ba e saiba subtire conica ( a doua piesa care se instaleaza in cos ) , ba ca nu se face ungere si oamenii si-au dat extra gauri in cos , ba ca arcurile ....toate niste rahaturi . Chiar i-am crezut ca nu se poate rezolva problema decat cu un kit fabricat de o firma specializata in produse pentru dragracing ( imi scapa momentan numele ) si am cumparat-o . Piesa principala din kit iti anuleaza slipper clutchul pentru ca este doar o piasa masiva care inlocuieste cele doua piese care sunt inima slipperului. Problema apare doar daca ai piese uzate in sistem ( cel mai probabil placile) si sunt inlocuite cu piese aftermarket de calitate slaba. Dupa ce am mers cu acel kit o vreme , doar pe strada si am fost fericit cu efectul , am decis ca vreau la circuit si vreu sa am plipper din nou ca sa fiu mai in siguranta . Am inlocuit absolut toate piese din cos( sau oala ...tot basket imi vine in cap) cu piese noi comandate direct de la suzuki pe original , plus arcui noi originale ...practic am inlocuit toate piese cu noi originale cu exceptia oalei. Am eliminat acel kit si am reglat slipperul exact ca in manual. Sunt ani de zile de atunci si nu am mai avut nici cea mai mica problema si am bagat cel putin 12 weekenduri la circuit si cca 15-20 k pe strada. Am cautat acum si am gasit numele firmei de unde am luat kit-ul , este Brock's Performance. Mersi de info! Eu nu am de gand sa renunț la slipper-clutch. Mi-a salvat pielea de câteva ori. O sa ma documentez cu reglajul prima dată, pe urma schimb componente. Probabil is arcurile obosite. As evita sa schimb tot ansamblul, am dat un ochi și pare costisitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.