Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pozele pentru BEFORE

 

De data pe bani :)

 

-> Gumele Pirelli Diablo Corsa III care au maxim 800 dekm : 100 EUR

 

-> Scaritele racing PP Tuning: 170 EUR

 

-> Toba finala Micron: 200 EUR

 

 

 

De dat pe bani :)

 

-> Gumele Pirelli Diablo Corsa III care au maxim 800 dekm : 100 EUR

 

-> Scaritele racing PP Tuning: 170 EUR

 

-> Toba finala Micron: 200 EUR

 

post-67565-0-85471200-1334222030_thumb.jpg

post-67565-0-30374300-1334222067_thumb.jpg

post-67565-0-26559500-1334222094_thumb.jpg

post-67565-0-40931200-1334222132_thumb.jpg

post-67565-0-83143300-1334222160_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ufff scuze, am uitat de poza cu scaritele... motivul pentru care nu se vad pe mobra este ca nu au fost niciodata montate, sunt noi noutze in cutie. Ai mai jos link-ul de vanzare:

/index.php?/topic/675822-scarite-racing-pp-tuning-noi/page__p__3093137&do=findComment&comment=3093137

Daca vrei sa te uiti la ele, pls mergi la Cesar la service, le am acolo, si gumele si toba la fel. Eu o sa ajung in seara asta pe acolo, daca vrei sa mergem impreuna da-mi un semn .. 0722.280.788

R

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva idee de unde pot sa cumpar o viziera pt un AGV - Airtech din RO?va multumesc

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Strungar,reductie,sonda termocupla dacia,taiata mufa, pus,2 papuci electrici si gata.

Ps.Are temperatura mai jos de pornire,deci un motor mai rece!

Bafta.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine ma poate ajuta si pe mine cu o diagnoza la un gsxr 600 k2 ? nu merge rotund si cand se incalzeste motoru imi da in nas la semafor ma rog de el sa plec de pe loc si mai sus de 4000 rpm in viteza nu pot sa ridic I am schimbat bujiile injectoarele sunt sincronizate filtru aer curatat un sfat de la cel care mi a facut operatiunile de mai sus a fost testerul si o curatare rampa injectoare cu ultrasunete Stima si respect

Editat de jhonny_gsxr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si scuze de deranj pe aceasta parte de topic: postez in numele unui prieten, nu are cont aici. Se da urmatoarea problema: Gsx-R 600 SRAD 1997, porneste foarte bine la rece. La cald nu mai vrea sa porneasca in nici un fel. S-a mai lovit cineva de problema asta? Niste detalii date de el, citez: " Lumina sta bine aprinsa la relanti. Claxonul nu merge mereu, nu merge atunci cand este ventilatorul pornit sau am faza lunga."

O verificare a conexiunilor electrice nu strica ,si verficarea shocului daca nu este blocat.

In generat ar fi bine sa faci carburatia,curatat reglat,sincronizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica statorul si releul de incarcare

Salut si scuze de deranj pe aceasta parte de topic: postez in numele unui prieten, nu are cont aici. Se da urmatoarea problema: Gsx-R 600 SRAD 1997, porneste foarte bine la rece. La cald nu mai vrea sa porneasca in nici un fel. S-a mai lovit cineva de problema asta? Niste detalii date de el, citez: " Lumina sta bine aprinsa la relanti. Claxonul nu merge mereu, nu merge atunci cand este ventilatorul pornit sau am faza lunga."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee unde pot face ITP-ul la motocicleta in bucuresti,ca tot ajung week urmator in bucuresti si as dorii sa il fac, dar daca se poate sa fie o statie fara surprize si care sa lucreze sambata. Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.itpgrup.ro/contact.html

Catalin Morosanu il cheama pe proprietar, nu are nicio legatura cu moartea din Carpati :)

Tipul este motociclist si este super de treaba

Aveti idee unde pot face ITP-ul la motocicleta in bucuresti,ca tot ajung week urmator in bucuresti si as dorii sa il fac, dar daca se poate sa fie o statie fara surprize si care sa lucreze sambata. Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor si PASTE FERICIT

Va rog care aveti gsxr 600 k7 si care imi puteti spune si mie cum se regleaza ledul ala alb sa se aprinda la o turatie prestabilita.

sau o legatura de undeva sa citesc sa ma luminez si eu.

Multumiri maxime.si asfalt uscat si mult sa fie

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca tot ajung in bucuresti unde pot echilibra si eu rotile la motocicleta si cam care sunt tarifele?

 

Sunt multi care te pot ajuta. Mai jos ai link-ul locului in care merg eu.

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/70349-reparatii-si-intretinere-moto-la-preturi-omenesti/page__st__270

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor si PASTE FERICIT

Va rog care aveti gsxr 600 k7 si care imi puteti spune si mie cum se regleaza ledul ala alb sa se aprinda la o turatie prestabilita.

sau o legatura de undeva sa citesc sa ma luminez si eu.

Multumiri maxime.si asfalt uscat si mult sa fie

Aici...

post-15340-0-49852200-1334517935_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor si PASTE FERICIT

Va rog care aveti gsxr 600 k7 si care imi puteti spune si mie cum se regleaza ledul ala alb sa se aprinda la o turatie prestabilita.

sau o legatura de undeva sa citesc sa ma luminez si eu.

Multumiri maxime.si asfalt uscat si mult sa fie

tine apasat pe cele 2 butoane si apoi in timp ce ti apasat pe ele pui contactul ,te va duce exact la acele reglaje ,de acolo poti regla turatia ,modul in care sa se aprinda si puterea cu care se va aprinde .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a Inviat!

Un sfat mic. Am un k1 si imi apre pe bord FI de cateva zile in locul temperaturii. Din cate am inteles e de la baterie(prea slaba) sau ulei (mult,putin) ,ideea e ca bateria a fost incarcata, iar uleiul recent schimbat (300v) si continua sa imi apara. E o alta cauza? si mai vroiam sa va intreb daca in oras temperatura ajunge si la voi la 110 C, mi se pare cam mult... multam` fain

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam multe cauze la asta, dar incearca variantele de maijos:

 

Opreste mobra (cheie si butonul rosu), baga cheia siroteste-o pana la on, dar nu porni motorul (nu apasa la demaror). roteste dinnou cheia pe off. Incearca sa pornesti mobra. Teoretic schema asta ar trebuisa-ti faca un reset pe FI.

 

Totusi, faptul ca ai o eroare FI (Fuel Injection),inseamna ca ceva nu este in regula.. pot fi o gramda de cauze.

 

Ai mai jos codurile pentru probabile erori care dau FI.Din pacate problema este ca trebuie sa mergi la un dealer sau cineva care areun dealer mode switch. Conectorul de dealer ar trebui sa fie sub codita inpartea stanga,. Este un conector alb care are doua fire care intra in el si nuse conecteaza la nimic. Multi incepatori se gandesc ca acolo se baga alarma J Ar trebui sa fie cumvacu cauciuc la sfarsit. Cele doua fire ar trebui (teoretic) sa fie unul negru/banda verde si cu liniute albe sau alb cu banda verde si liniute rosii. Acum, teoretic daca le incrucisezi iti spunece eroare ai din lista de mai jos. Cum nu ai facut asta niciodata te-as sfaturisa mergi la un dealer sau la cineva care stie sa faca asa ceva. Era un baiatGeo pe la Tancabesti care este expert pe minuni d’astea.

 

 

 

Lista cu posibilele erori FI

 

C14 - THROTTLE POSITION SENSOR

 

C15 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR

 

C21 - INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR

 

C22 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR

 

C23 - TIPOVER SENSOR

 

C24 - IGNITION SIGNAL #1

 

C25 - IGNITION SIGNAL #2

 

C26 - IGNITION SIGNAL #3

 

C27 - IGNITION SIGNAL #4

 

C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR

 

C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR

 

C30 - SECONDARY THROTTLE CONTROL UNIT

 

C31 - GEAR POSITION SENSOR

 

C32 - INJECTOR SIGNAL #1

 

C33 - INJECTOR SIGNAL #2

 

C34 - INJECTOR SIGNAL #3

 

C35 - INJECTOR SIGNAL #4

 

C41 - FUEL PUMP CONTROL SYSTEM

 

C42 - IGNITION SWITCH SIGNAL

 

C46 - EXHAUST CONTROL VALVE ACTUATOR (01-02 1000 and06-07 600/750/1000 ONLY)

 

 

 

Hristos a Inviat!

Un sfat mic. Am un k1 si imi apre pe bord FI de cateva zile in locul temperaturii. Din cate am inteles e de la baterie(prea slaba) sau ulei (mult,putin) ,ideea e ca bateria a fost incarcata, iar uleiul recent schimbat (300v) si continua sa imi apara. E o alta cauza? si mai vroiam sa va intreb daca in oras temperatura ajunge si la voi la 110 C, mi se pare cam mult... multam` fain

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...