Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

din pacate fazele astea sa intampla fest intre masini, eu tocmai tre sa-mi schimba bara fata si capota.... nu am condus eu, dar nu conteaza

faza seaca: copil in fuga pe trecerea de pietoni, masina din fata frana brusca, amicul meu l-a atins putin si gata, faptul consumat

daca era motor intre masini, situatia era aceeasi ca in clipul prezentat

asa ca tre sa avem grija cand franam brusc, si sa tinem o relatie cat mai stransa cu ingerul pazitor :)

sau cu norocul, sau cu karma, sau ce-o mai fi pentru fiecare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasule... mare adevara ai grait...si sa dea Domnul sa iesim la fel de sanatosi si intragi din sezonul asta. Oricum cand am auzit-o pe aia cu are you ok cand mobra era facuta puzzle pe jos iti cam vine sa crapi capul cuiva cand stii cat bibilesti la ea sa luceasca si sa mearga perfect...dar noi sa fim sanatosi ca deh...fierul se repara ca de asta exista Rados si carenele se inlocuiesc :P Hai sa aveti un sezon moto plin de bucurii si cat mai multi km :D

 

SA DEA DOMNU!am schimbat placutele,uleiul,bujiile,curatat filtru de aer,montat carenele de circuit,pus stickerele dar din pacate toate pe bani mei nema sponsori :) desi am pus sponsori la greu pe carene :( ))) mi-am montat carlig la masina,am cumparat si remorca si rezervare pe 27 feb la snettertone si 23 martie la silverstone.mai am de luat un gps si o pereche de gume..foarte costisitoare pasiunea asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar din pacate toate pe bani mei nema sponsori :P desi am pus sponsori la greu pe carene :( )))
Dupa ce mi-am facut si eu motorul REPSOL, am tot asteptat sa ma sune careva (RK, NGK, GAS, etc.) sa-mi trimita ceva bani in cont. :) Da' nimic, pauza... :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu prea am ce detalii ! Am fost cu un prieten care vroia sa o ia ,inaintea ta acolo si cand am dat cateva ture in jurul ei ne-am luat gandul . :) Din ce imi aduc aminte acum, cazuta pe ambele parti,vopsita,codita d-abia se tinea,balanganea toata ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ne spui tu de ce. :)

Mesaj completat

App. Mi-am schimbat si eu bujiile. Soc ce am gasit acolo. Nici o bujie nu semana cu cealalta. CR9E, CR9EK, CR9EIX, CR9EVX. Nu stiu cine si-a batut joc de ea in halul asta.

 

 

e facuta parinderea :P) pe fiecare cilindru :)) intre E si EK nu e mare diferenta - ai inca o chestide de aia in plus teoretic iti face mai bine arderea , diferenta se vede la EIX si EVX

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat-o revopsita sau relacuita mai pe toata. Nu se mai balangane. E ok, merge ceas acum. Or fi uitat baietii sa stranga suruburile la coditza, pe A2 era sa raman fara oglinzi si fara parbriz.

 

Stiu delule, bujiile au aceleasi specificatii doar ca e nasol ca gest, bataie de joc. EVX este discontinued, a fost inlocuita de EIX.

 

 

Nyt-ule, lasa ca eu am gasit alte probleme mai grave, cum ar fi discul dreapta fata stramb, flansa care prinde etrierul spate de bascula..deformata (de la caldura, probabil s-a sudat pe langa ea) si calcau placutele stramb pe disc, un filet din flansa aia dus (etrierul se mai tinea doar intr-un surub). Acasa mi s-a rupt cablul de ambreiaj, l-am schimbat pe banii mei. Celelalte probleme mi le-au remediat baietii. Ei au fost ok, le reprosez ca puteau sa faca niste verificari mai amanuntite inainte s-o vanda.

Editat de sorinm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu contest motorul si angrenajele de pe el ci doar ce am vazut asa la o prima vedere ,chestii care nu mi s-au parut ok la pretul cerut si la cum se anunta starea mobrei !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mama mama... sa nu spunem ce si cum am luat eu mobra :)... mai bine ne abtinem dar e clar ca nu sunt singurul. la mine mobra per total arata bine.. nu batea nimic, nu trancanea nimic si etc... dar vopseaua de o calitate mai mult decat dubioasa... oricum cand am adus mobra acasa am scos carenele si rezervorul de pe ea sa le duc la vopsit. in rezervor mai ramasese vreo 4L benzina care in mom in care vopsitorul a scapat cateva picaturi pe el a inceput sa se scorojeasca lacul de pe ea de zici ca a dat cu acid, iar vopseaua de pe carene se ducea daca o luai cu mana. dar o sa iasa exceptional oricum dupa ce o sa fie gata :)macar de ar fi doar astea problemel

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat-o revopsita sau relacuita mai pe toata. Nu se mai balangane. E ok, merge ceas acum. Or fi uitat baietii sa stranga suruburile la coditza, pe A2 era sa raman fara oglinzi si fara parbriz.

 

Stiu delule, bujiile au aceleasi specificatii doar ca e nasol ca gest, bataie de joc. EVX este discontinued, a fost inlocuita de EIX.

 

 

Nyt-ule, lasa ca eu am gasit alte probleme mai grave, cum ar fi discul dreapta fata stramb, flansa care prinde etrierul spate de bascula..deformata (de la caldura, probabil s-a sudat pe langa ea) si calcau placutele stramb pe disc, un filet din flansa aia dus (etrierul se mai tinea doar intr-un surub). Acasa mi s-a rupt cablul de ambreiaj, l-am schimbat pe banii mei. Celelalte probleme mi le-au remediat baietii. Ei au fost ok, le reprosez ca puteau sa faca niste verificari mai amanuntite inainte s-o vanda.

Asa se intampla cand te duci intr-un suflet sa-ti cumperi mobra singur.. fara asistenta, Cu siguranta mobra a stat intr-un atelier improvizat, mesterita de nea-cutarica mecanicul, care bate salamul de tot ce are doua roti.

cand te duci cu 200 de milione sa-i dai pe 200 kg trebuie sa sti foarte bine ce faci.

 

cat despre filmuletul ala, am auzit din gura a cel putin 5 persoane care spuneau " domle cand ii vad imi vine sa intru cu masina in ei"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, si eu am luat-o revopsita, personal direct din Italia.

dar am gasit-o printr-un amic in care am incredere. Si da, posibil sa fi fost cazuta la un moment dat, insa pe cadru nu se vede nici o urma.

Si dupe vreo 15.000 km facuti de mine prin Romanica, merge ceas in continuare, chiar daca se apropie de 10 ani. Tot pe ea arata impecabil, de la cadru, la scarite, toate suruburile sunt la loc, ce mai, sunt indragostit :)

si unde mai pui ca omu de la care am luat-o in Italia imi povestea cat si cum ii dadea pe circuit...

 

iete si o poza de anu trecut, asa ca sa ma laud, chiar daca ii cam veche mobra :P

post-43929-1297243907_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O scot si EU pasta mica ca nu mai pot am 3 luni de cand ma uit la ea !!

Mesaj completat

Arata superb. K1 a fost si va fi mobra vietii mele, daca de azi se anunta ca nu se mai fabrica mobre niciodata, caut repede un k1, este foarte aerisita, arata foarte bine ca motocicleta, astea noi sunt niste.. nu stiu dc rezista cat alea vechi.

Mesaj completat

Apropo.. vopseaua de fabrica este un VECEU cu V mare, este facuta intentionat sa se zgarie sa cumperi alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...