razor_ Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 (editat) Salut, am un CBR600 F4i si dupa ce mi s-a aprins ultima oara ledurile de RES (a intrat pe rezerva) la accelerari bruste da in nas, in sensul ca de la 3-4000 rpm deschid gazu si atunci motorul da in nas si tinde sa se opreasca, ledul de Fi (MIL) se aprinde la fel ca si ledul de imobilizer, deci cred ca-si face un reinit. La ralanti motorul merge bine nu da rateuri, iar daca-l turez pana in 13-14.000 rpm nu are acel simptom pe care-l are cand e accelerat in sarcina, nu in gol. Am bagat benzina de 101 de la Rompetrol acum si am mers ceva cu motorul insa se pare ca am cam aceleasi simtome. Pe langa acele simptome am vazut ca parca la 4-5000 rpm in mers nu merge rotund. Am masurat temperatura pe galeriile de evacuare cand l-am pornit sa vad daca nu lucreaza un cilindru insa erau aproximativ asemanatoare acele valori. De o luna am facut revizia + schimbat filtru aer (K&N) si toba (Leo Vince). Ce poate avea? Sa fie de la bujii? Ce simptom ar trebui sa aibe daca nu lucreaza bujiile? L.E. : Am facut diagnoza la modulul de injectie si n-are nicio eroare stocata. Multumesc Editat Aprilie 2, 2010 de razor_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 (editat) Ar putea fi si bujiile dar ar putea fi si de la pompa de benzina daca zici ca prima data cand ti-a facut era pe rezerva. Este posibil sa fi tras ceva mizerii de prin rezervor. Incearca sa mergi cu alte bujii sau macar scoate-le pe astea si vezi cum arata. Daca nu merge nici cu alte bujii poti desface pompa de injectie si sa ii cureti filtrele iar dupa ce o montezi inapoi ar fi indicat sa pui un aditiv pentru curatat injectoare si pompe de injectie dar sa fie special pentru benzina, era un aditiv bun de la 2+2. Ai mai mers cu ea dupa ce i-ai pus filtrul KN si toba? Cum mergea atunci? Editat Aprilie 2, 2010 de Bogdis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razor_ Postat Aprilie 2, 2010 Autor Share Postat Aprilie 2, 2010 Mergea bine dupa ce am pus toba si filtrul K&N. Unde sunt filtrele de benzina si cum pot ajunge la ele? Multu pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 (editat) In general la cele pe injectie filtrele de benzina sunt in pompa de injectie. Demontezi rezervorul, scoti pompa de injectie dupa aia ii demontezi carcasa exterioara a pompei si ar trebui sa gasesti un filtru pe o conducta pe unde trage benzina si ca sa il cureti bine il vei sufla cu aer comprimat. Ar mai fi un filtru in interiorul pompei de inalta presiune dar in general ala ramane curat si e cam mult de demontat ptr a ajunge acolo. Eu ti-am zis in general cam cum este, acum tu ar trebui sa iei manualul motocicletei sa vezi cum se desface exact. Filtre mai sunt si in fiecare injector, si sunt relativ simplu de curatat. Uita-te in manual si vezi cum se desfac injectoarele. L.E. Daca dai rezevorul jos sa te uiti si la cutia de la filtrul de aer ca nu cumva sa fie deplasata si sa traga aer fals, verifica si cat de curat este filtrul de aer si ca nu cumva sa obtureze ceva admisia de aer si de asemenea verifica furtunele care se duc la rampa de injectie si la rezervor. Editat Aprilie 2, 2010 de Bogdis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razor_ Postat Aprilie 2, 2010 Autor Share Postat Aprilie 2, 2010 Multumesc, am sa ma uit la acele probleme de care ziceai, insa nu prea imi vine sa cred ca e infundat ceva la injectoare pentru ca asa cum ziceam, motorul urca normal in ture pana in 15.000 rpm si nu da in nas chiar daca-l tin acolo. Deci e o posibila problema de aer fals... tinand cont ca am schimbat recent filtrul. Multumesc inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.