Jump to content

Accident mortal Satu Mare 03.04.2010


m4v3rick
 Share

Recommended Posts

Va certati si va dati cu parerea degeaba,mi-au spus oameni care au fost acolo ca de fapt pietonul i-a sarit in fata sarind balustrada (care e in locul ala este cu aprox. 2 metru inaltime fata de asfalt),teoretic omul a venit de sus asa se explica ca nu a mai frinat,iar in al doilea rind dupa ce l-a lovit pe om in timp ce vroia sa se redreseze a dat intr-o alta masina care stationa tot neregulamentar.Din filmuletele alea nu prea reiese adevarul ptr.ca se vad masini,dar nu spune nimeni ca de fapt erau implicate 2 masini si care era masina celei care il astepta pe pieton.Condoleante familiilor indurerate,RIP FARCAU ELISEI

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pana la urma a contat mult toata discutia asta, pt unii ,care nu stiau ca pe carosabil pot sari oameni ,intra autovehicule ,animale ,ca pot exista canale fara capac ,gropi .Spun asta, pt ca s-a spus ca toate acestea nu ar trebui sa se afle acolo.Aflati acum ca toate astea se mai afla ,din cand in cand unde si cand nu trebuie,adica pe carosabil.Odata facuta descoperirea, am certitudinea ca accidentele se vor reduce ca numar.Salutari.

Link to comment
Share on other sites

In momentul in care un SS atinge suta in treapta 2 (sau chiar 1 daca nu ti mila de el) este evident ca oricat de cerebral ai fi nu-ti raman prea multe sanse sa atingi targetu de care vorbea omuletzu albastru.

Asa cum nu poti ramane in erectie fara sa faci nimic in fatza unei "bunaciuni" care-ti face cu ochiu .

Sau tu ti-ai luat speed sa te masturbezi cu 50-90 la ora?

Asadar nu omu face accidentu in cazul SS-urilor ci legile fizicii cum iarasi bine zicea omuletzu albastru.

Mesaj completat

 

 

Exact asa si e. Vina lui o fost. Ca i-ar fi sarit catzel, capra, pieton sau gura de canal el o fo vinovat. Daca avea viteza decenta hai sa nu zic legala apuca sa faca ceva, asa cred ca nici "holly shit!" n-o apucat sa zica in ultimu sau gand.

 

Vezi tu, exact moduri de gandire precum al tau sunt de fapt cauza accidentelor si nu motoarele; daca ai SS trebuie neaparat sa-i dai 200 (soc si groaza, orice SS poate sa mearga cu viteza legala atat in oras cat si in afara si crede-ma ca vorbesc din experienta) - scuza-ma ca-ti spun dar ai cam fost cocalar la faza asta, fara suparare

Edited by X-eL
Link to comment
Share on other sites

Am vazut pe geam pe toti prietenii lui motociclisti dupa inmormantare au venit la locul accidentului si l-au plans pe Farcau Elisei. M-am cutremurat. Sa imi vina sa plang pentru un om ce nu l-am vazut in viata mea.

Link to comment
Share on other sites

Elisei era unul din prietenii mei cei mai buni Vineri m-am intors cu el din Ungaria iar sambata seara l-am vazut mort ,fata care era cu el este prietena mea iar ea este foarte socata si acum parintii cateva prietene si eu sunt alturi de ea!!!Elisei era un baiat extrarodinar, nu realizez nici acuma k nu mai e cu noi...Dormi in pace prietene nu te voi uita nici o data!!!

Link to comment
Share on other sites

Vezi tu, exact moduri de gandire precum al tau sunt de fapt cauza accidentelor si nu motoarele; daca ai SS trebuie neaparat sa-i dai 200 (soc si groaza, orice SS poate sa mearga cu viteza legala atat in oras cat si in afara si crede-ma ca vorbesc din experienta) - scuza-ma ca-ti spun dar ai cam fost cocalar la faza asta, fara suparare

Nu inteleg cum modu meu de gandire poate fi cauza vreunui accident.

Iar in alta ordine de idei sa inteleg ca puzderia de posesori de speeduri si le-au luat sa mearga cu ele in treapta 1 si 2?

Link to comment
Share on other sites

''Bărbatul de 55 de ani a încercat să ajungă în fugă, pe mijlocul străzii, la maÂşina în care îl aÂştepta familia. A fost însă lovit în plin de o motocicletă. ''

 

sigur a vazut motocicleta la distanta si in mintea lui o fi zis ca e vreun scuter, are timp....din pacate la noi multi nu fac deosebirea intre o motocicleta si un scuter/moped care merge mai tot timpul cu 50-60/h pe toate drumurile. de asta ne si ies in cale crezand ca au timp sa faca manevre (depasire,intoarcere,iesiri de pe strazi laturalnice,traversarea strazii, etc) ....pe strazi siguranta noastra nu depinde 100% doar de noi....:blink:

 

 

Exact! Pur si simplu individul s-a aruncat in fata motocicletei.

Link to comment
Share on other sites

Mie ingrijorator mi se pare altceva ....

 

Victima pieton NU ERA UN COCALAR, era un om obisnuit, respectat in comunitate, probabil toata viata s-a comportat exemplar in societate si mai putem banui si ca avea respect fata de lege si reprezentantii ei.

Ori, un astfel de om a tratat cu extrema lejeritate citeva incalcari flagrante ale unor reguli de circulatie:

1. oprirea in pasaj a fiicei sale care conducea o masina (se stie, in pasaje si pe poduri nu se opreste, nu fiindca asa vrea paula lu' Codu Rutier ci pur si simplu fiindca este FOARTE PERICULOS atit pentru cel oprit cit si pentru ceilalti, fiindca NU EXISTA SPATII DE DEGAJARE si orice iesire de pe drum genereaza pagube serioase, daca nu si fatalitati)

2. escaladarea parapetului de protectie a pasajului (fara comentarii)

3. traversarea in fuga si fara constientizarea faptului ca vizibilitatea pe care o avea el in pasaj nu ii asigura spatiu de manevra lui sau celui ce l-a lovit

 

Asta inseamna ca pentru acest om "mica ciupeala" din Codul Rutier era ceva frecvent si nu ii ridica nici o problema, nu de constiinta, macar de constientizare a pericolului (toti ciugulim din marginea Codului, dar unii mai stiu si CUM si CIND sa o faca fara sa se puna in pericol si nici pe altii sa nu-i impinga in pacat ...)

 

Avem la nivel national O PROBLEMA URIASA DE RESPECTARE A CODULUI RUTIER, din cauza ca acest set de reguli e perceput exclusiv ca un instrument punitiv in mina organului si nu SI ca un set de norme ce asigura SUPRAVIETUIREA PARTICIPANTULUI MEDIU LA TRAFIC, in conditiile date.

 

TRIST!

 

PS: nu inteleg cum in alte tari din CE cu indici de mortalitate rutiera mult inferiori celor "reusiti" de romani este permisa difuzarea unor clipuri extrem de explicite despre ce si cum e un accident rutier, in timp ce la noi parca se face reclama la oranjada, daca se face ... si in acele tari se fac campanii permanente, la noi ...

La noi nici macar vorba aia din batrini "masina calca, nu fuye" nu o mai spun cei ce pun pe strada generatii de soferi care n-au vazut nici macar cum moare un pui de vrabie.

Edited by FLEX
Link to comment
Share on other sites

oricat de bun ai fi si oricata experientza ai avea nu potzi scapa de fiecare data de inevitabilul accident(usor sau grav toti am cazut cel putin odata), cel mult potzi sa-l amani(depinde de cat noroc ai), dar uneori deja nu mai depinde de tine ci de ceilalti participantzi la trafic sau de pietonii grabitzi. in cazul asta ce pot sa zic mai mult decat ca pe cei implicatzi in accident i-a cam lasat norocul. condoleantze familiilor

Link to comment
Share on other sites

Hai sa o luam altfel, poate nu multi s-au gandit la vresiunea asta: circulezi cu 50 km/h, intr-o secunda parcurgi 14 metri, nu pare mult, da e mai mult decat un bloc de 4 etaje e inalt..., sare cineva in fata ta (sau apare vre-un obstacol), sa zicem la 25 de metri, timpul de reactie a unui om obisnuit, dupa ce a sesizat pericolul, si actioneaza (trage sau apasa frana) e pe undeva la 1,5 secunde (asta in metri la 50km/h e 14+7) 21 de m. :wacko: la asta sa mai adaugam distanta de oprire a automobilului/motorului de la 50km/h la 0 km/h, eu zic ca in general e pe undeva intre 8-10 m. Ergo, daca cineva sare in fata ta, la o distanta de 25 de m, si tu ai o viteza de 50km/h, nu ai nici o sansa sa eviti impactul, si/sau obstacolul si soferul vor avea leziuni, sa speram nu fatale, dar majore, in mod sigur. Eu nu de mult is motociclist (de o luna ), am permis cat B de 7 ani, si conduc in fiecare zi, dar de cand mi-am facut acest calcul, mi-am dat seama ca 50 km/h permisa in localitati, e deja speeding... asfalt uscat, si deplasari fara evenimente, atat pentru automobilisti, cat si pentru motociclisti, pietoni, si copii care sar dupa minge, ca lucru mai absurd sa mori incercand sa ajungi din punctul A in punctul B nu exista.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
post-69687-0-90992300-1348829025_thumb.jpgpost-69687-0-78139500-1348829016_thumb.jpgpost-69687-0-67135000-1348829009_thumb.jpgAu trecut mai bine de 2 ani de la tragicul accident, in care prietenul nostru Elisei si-a pierdut viata. Parintii au facut ce au crezut ei ca e mai bine, iar acuma motorul prietenului nostru este de vanzare. Motorul nu a suferit nici un fel de impact, decat cel cu omul si solul, nu s-a pus problema de cadru stramb sau altele mai grave. Se ofera bonus costumul DAINESE (marimea 54), ghetele AXO (marimea 43), si scutul (Nu au fost purtate de Eli in momentul accidentului).post-69687-0-08674200-1348829000_thumb.jpg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...