bau-bau Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Salut ! Am o mare problema cu carburatoarele ! Le-am dus la curatat si sincronizat si ne-am lovit de urmatoarea problema : corpul carburatorului are mai multe orificii si primeste benzina printr-un singur loc adica pe la cuiul ponton. el este actionat de plutitor , adica , cand nivelul ajunge acolo unde trebuie, plutitorul actioneaza cuiul si se blocheaza orificiul acela si nu mai baga benzina... cand scade plutitorul actioneaza cuiul si se deschide , baga benzina pana ajunge la nivel si se opreste iar ! astea functioneaza perfect , deci toate bune pana aici . Tot inauntrul corpului de carburator mai sunt (cel putin la yamaha r6 2001) in fiecare parte cate 2 gaurele prin care ar trebui (cred) sa intre aer si la exterior vine un furtun care se ramfica si duce odata la filtrul de aer si odata undeva jos la un furtun care se infunda dar pe traseu are un teu care in capatul ramas nu are nimic... Am atasat o schema.. urata dar poate va face sa intelegeti care e problema mea : cu verde este plutitorul si cuiul ponton cu rosu este benzina si traseul de la benzina cu albastru este aerul si traseul de la aer situatia sta in felul urmator .... suflu pe la orificiul NR I prin care intra bezina , actionez cuiul ponton care lucreaza perfect dar imi intra aer pe la orificiile III . Treaba asta se intampla si pe motocicleta... intra benzina pe la orificiul I . benzina ajunge la nivel , plutitorul actioneaza cuiul si se opreste... DAR in continuare vine benzina pe la orificiile III imi umple carburatorul , incepe sa o ia spre filtrul de aer si umezeste cutia filtrului si o ia si pe traseul cealalt si cuge pe jos , pe la teul de pe furtulul care in capat are un fel de "dop" ! Intrebare... ce ar putea fi... pentru ca imi curge benzina intruna si se ineaca ... se uda filtrul , curge pe jos... e normal sa intre pe la orificiile alea de aer? daca nu sunt de aer pt ce sunt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Salut ! Am o mare problema cu carburatoarele ! Le-am dus la curatat si sincronizat si ne-am lovit de urmatoarea problema : corpul carburatorului are mai multe orificii si primeste benzina printr-un singur loc adica pe la cuiul ponton. el este actionat de plutitor , adica , cand nivelul ajunge acolo unde trebuie, plutitorul actioneaza cuiul si se blocheaza orificiul acela si nu mai baga benzina... cand scade plutitorul actioneaza cuiul si se deschide , baga benzina pana ajunge la nivel si se opreste iar ! astea functioneaza perfect , deci toate bune pana aici . Tot inauntrul corpului de carburator mai sunt (cel putin la yamaha r6 2001) in fiecare parte cate 2 gaurele prin care ar trebui (cred) sa intre aer si la exterior vine un furtun care se ramfica si duce odata la filtrul de aer si odata undeva jos la un furtun care se infunda dar pe traseu are un teu care in capatul ramas nu are nimic... Am atasat o schema.. urata dar poate va face sa intelegeti care e problema mea : cu verde este plutitorul si cuiul ponton cu rosu este benzina si traseul de la benzina cu albastru este aerul si traseul de la aer situatia sta in felul urmator .... suflu pe la orificiul NR I prin care intra bezina , actionez cuiul ponton care lucreaza perfect dar imi intra aer pe la orificiile III . Treaba asta se intampla si pe motocicleta... intra benzina pe la orificiul I . benzina ajunge la nivel , plutitorul actioneaza cuiul si se opreste... DAR in continuare vine benzina pe la orificiile III imi umple carburatorul , incepe sa o ia spre filtrul de aer si umezeste cutia filtrului si o ia si pe traseul cealalt si cuge pe jos , pe la teul de pe furtulul care in capat are un fel de "dop" ! Intrebare... ce ar putea fi... pentru ca imi curge benzina intruna si se ineaca ... se uda filtrul , curge pe jos... e normal sa intre pe la orificiile alea de aer? daca nu sunt de aer pt ce sunt? Offtopic: Furtunul ala e de prea-plin, adica daca nu iti lucreaza cuiul pontou sa curga benzina pe jos ca sa nu iti ia motocicleta foc prea tare. Ontopic: In principal raspunsul e sa te duci la un mecanic competent, ca se pare ca ala care ti-a aliniat carburatoarele ori nu a fost atent ori e habarnist. Eu desi nu am jena sa pun mana pe cheie si pe surubelnita imi fac peste 90% din intretinerea motocicletei in service pentru ca aia stiu si ce au de facut, nu doar cum se tine o cheie in mana ca mine. Bine, de obicei imi spal si ung lantul singur, dar in rest vreau sa aud de la cineva ceva de genul "Sunt aproape sigur ca mai poti sa mergi inca 5000km fara sa ne intalnim" si atunci bag cu curaj intre 1000 si 3000 de km dupa care iar imi gasesc motiv sa-l vizitez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Aprilie 8, 2010 Autor Share Postat Aprilie 8, 2010 pai eu in nici un caz nu ma bagam la carburatoare si am fost la mecanic . Mecanicul nu este habarnist insa era primul R6 pe care il desfacea si chiar a zis ca nu a mai intalnit ca , orificiile alea sa comunice cu furtunul prin care se alimenteaza carburatorul... adica daca suflu pe orificiul I din poza si am gaura de la cuiul ponton blocata , iese aer pe orificiile notate cu III . daca ar fi de prea-plin cum zici tu , ar trebui sa aiba legatura doar cu camera unde este plutiorul si benzina , nu cu furtunul de alimentare . EU chiar daca astup cu degetul gaura de la cuiul ponton si suflu pe la orificiul I imi iese aer pe la orificiile III , deci alea raman mereu deschise si benzina curge curge si iar curge... ... multumesc oricum pentru parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Si eu m-as risca sa bag mana in foc ca presupusul mecanic nu stie sa regleze carburatoarele, daca era unul cu aceasta problema mai ziceam, dar se pare ca sunt toate bateriile afectate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Aprilie 8, 2010 Autor Share Postat Aprilie 8, 2010 mecanicii unde sunt mecanicii??? ! hai domne` ca mor de inima in seara asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Aprilie 9, 2010 Autor Share Postat Aprilie 9, 2010 merci pentru interventie insa eu sunt din Constanta , deci in cel mai bun caz ma poti ajuta cu un sfat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Eu vad problema asa: cursul normal al lucrurilor ar trebui sa aduca aer de la filtru, prin carburi, spre cilindri. Faptul ca la tine se intoarce spre filtru, adica se inverseaza acest flux nu e tocmai bine. Suna (nu spun ca asta este) ca si cum cilindri ar intoarce amestecul in carburi .. probleme de supape!?? Inainte de aduce carburile la curatat, ce simptome avea motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Aprilie 9, 2010 Autor Share Postat Aprilie 9, 2010 inainte imi umezea putin cutia filtrului pe la carburatorul din stanga si atat, acum o face fleasca si o ia si pe la un furtun care serveste pe post de aerisire cred... si curge pe jos cu nemiluita . in rest simptome ale unor carburi desincronizate ... pornea greu, relantiul oscila , din cand in cand la relanti mai murea motorul dar in ture nu aveam pierderi de putere si nu se intampla absolut nimic anormal inafara de consum care era cu 1-2 litri mai mare decat unul normal . daca se scrie ralanti si nu relanti... my bad , nu-s mecanic ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 carburile au in partea de jos a lor un jigler de golire a carburilor. Le-ati uitat NEstranse?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Aprilie 12, 2010 Autor Share Postat Aprilie 12, 2010 nu... se pare ca am rezolvat problema me, myself and I ! Am desfacut capacele , am verificat cuiele ca le vechile dacii cu limba si faceau vid , deci inchid bine .... . Next step ... am verificat nivelul in fiecare carburator si am dat aerul la 2 ture cum scrie la carte . Am schimbat bujiile cu unele noi si am dat la automat , surpriza... a luat-o . Toate astea sub indrumarea lui Adi (buster) care la sfarsit a venit si le-a sincronizat iar acum merg BRICI ! Ii multumesc pe aceasta cale ! Mesaj completat Tind sa cred ca, cel putin unul dintre cuiele ponton nu era pus la locul lui si plutitorul nu il mai actiona cum trebuie . Furtunul care era in legatura cu gaurelele alea de la aer era separat de alimentarea cu benzina , care era pe rampa cealalta separat si NU aveau nici o legatura... sunt fericit... "sa mor io "!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nanoclovice Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 (editat) DE CE LA 300-400KM TREBUIE SA MI CURAT BUJIILE-SUZUKI RF900.LE GASESC AFUMATE.LE AM SCHI DE 6 LUNI,SUNT NOI BUJILE.NU MAI ARE DEMARAJLA VITEZA SI NICI PUTERE.CUM LE CURAT TOTUL ETE SUPER. Editat Aprilie 12, 2010 de nanoclovice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Mai citeste o data manualul, la 6000 Km se inspecteaza si daca e cazul se curata sau se regleaza distanta iar la 12.000 Km se schimba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Aprilie 12, 2010 Autor Share Postat Aprilie 12, 2010 la el problema e ca i le afuma... si asta cred ca e legat de amestec . Mergi si fa o curatare la carburi si o sincronizare si apoi vezi daca simti vreo diferenta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 la el problema e ca i le afuma... si asta cred ca e legat de amestec . Mergi si fa o curatare la carburi si o sincronizare si apoi vezi daca simti vreo diferenta . Poa' sa le curete si sa le sincronizeze, stii ce rezolva? I lke afuma la fel aman2, 3, 4 sau cate o avea Trebuie sa regleze amestecul ca sa se poata bucura de mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 cand i-am dat raspunsul nu era editat postul, a pus dupa aceea ca-s afumate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Aprilie 12, 2010 Autor Share Postat Aprilie 12, 2010 Am fost pe aproape... si am zis CRED pentru ca nu sunt mecanic... deci nu am pretentia sa o nimeresc din prima. era doar o parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.