stefantataru Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Salutare Sa incep cu inceputul. Motocicleta cu pricina este Yamaha Dragstar XVS 650 Custom A venit iarna si ce am zis eu sa ma apuc de mesterit una alta. Zis si facut. Mesteritul meu nu s-a rezumat doar la schimbari estetice. 1. mi- am schimbat pipele carburatorului acele coturi din cauciuc care fac legatura intre carburator si cilindrii 2. am inlocuit (scos/eliminat) vechiul sistem de aer pana in carburator. In locul lui am instalat direct pe carburator 2 filtre de aer in forma de con marca DELO. Pozitia acestor 2 filtre este chiar sub rezervor. Acum cand bag mana in acceleratie simt cum moare motorul sub mine. La mers normal nu se simte nimic merge normal cum o accelerez cum merge parca inecata nu are deloc putere. Sa fie oare din cauza pozitiei filtrelor ca nu ajunge suficient aer la ele? O alta problema o am cu semnalizarile Inainte aveam pe fata semnalizari cu led iar pe spate cu bec normal , iar acum pe fata si spate semnalizarile sunt pe led. Problema este ca acum cand semnalizez , semnalizarile pe partea respectiva stanga sau dreapta raman aprinse nu mai clipesc. Ce alternative am pentru a incepe sa clipeasca din nou? Am atasat si o poza inainte de modificare cu motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 problema la carburatoare : intra prea mult aer la ele, filtrele astea sunt pra permisibile, iar amestecul il ai saracit, daca te uiti la o bujie o sa vezzi ca este albicioasa. am patit chestia asta. solutii: schimbi si jiglerele principale cu unele mai mari sau daca ai posibilitatea sa ridici cuiele de la subarul cu membrana. sau (eu asa am facut) bagi in conuri pe interior niste material suplimentar de filtrare(faci un con din material de filtrare de la filtrele de aer, dar sa nu fie de hartie, tot textil sintetic, si il lipesti acolo pe interior. toate astea sunt in premiza ca ce ai facut acolo ai facut cu simt de raspundere si nu traage aer fals pe undeva. la semnalizari trebuie sa pui o rezistenta in paralel, vezi ca e un topic asemanator pe aici si iti zice exact de cat sa fie, pt ca releul de semnalizare sa functioneze corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Filtre individuale pe motor nu se pune decit cu dinojet-kit stagiul 1 sau 2! Nu ai benzina pentru cit aer intra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Filtre individuale pe motor nu se pune decit cu dinojet-kit stagiul 1 sau 2!Nu ai benzina pentru cit aer intra! Dinojet pa dracu. Schimbi cuiele de dozaj si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 (editat) Si cu ce sa schimbe?Cu altele de acelasi fel? Ai nevoie de o rejetare pentru acest nivel de aer,si stok nu ai cu ce pentru ca jgloarele si cuiele sunt la fel ca cele care le are el. De aceea ai nevoie de Dinojet,sau alti care fac kituri de jigloare de carburator! Punctul 3 ultima propozitie.... Mesaj completat Astea sunt stok; Cuie: NEEDLE SET 5BN-1490J-00-00 Main jet: JET,MAIN #90 3G2-14231-18-00 dinojet_xvs_650_stagiul_1.pdf Editat Aprilie 18, 2010 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefantataru Postat Aprilie 18, 2010 Autor Share Postat Aprilie 18, 2010 Salutare Merci baieti sunteti de un real ajutor. Acum in urma sfaturilor voastra ar mai fii o intrebare si anume ca la motocicleta mea din 1997 se potriveste kitul de DinoJet care sunt pentru modelele de motocicleta din 1998-2010? In ce consta acest Stage 1 Stage 2 care ar fii diferenta intre ele. Inca odata merci si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 (editat) Salutare Merci baieti sunteti de un real ajutor. Acum in urma sfaturilor voastra ar mai fii o intrebare si anume ca la motocicleta mea din 1997 se potriveste kitul de DinoJet care sunt pentru modelele de motocicleta din 1998-2010? In ce consta acest Stage 1 Stage 2 care ar fii diferenta intre ele. Inca odata merci si asfalt uscat. Pai nu este mai bine sa citesti tu! http://www.dynojet.com/jetkits/index.aspx Cit despre "potriveala" cred ca nu ai nici o problema deoarece dupa cum spun multi xvs a fost fabricat din 98! Nu stiu cum este a ta din 97? Iar aici nu ma refer la datele inscrise pe talon! Pe talon am vazut numai gogorite cite o data! Ex: http://www.mrcycles.com/fiche_select1.asp?...&mfg=Yamaha http://www.romimoto-piese.ro/ Selecteaza anul si modelul si o sa vezi... Editat Aprilie 19, 2010 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Filtre individuale pe motor nu se pune decit cu dinojet-kit stagiul 1 sau 2!Nu ai benzina pentru cit aer intra! de acord. efect secundar : o sa-ti creasca consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Filtrele independente (fara cutie) sunt folosite in general pe tipul de carburatoare tip "flat" sau pe romaneste "cu subar mecanic" deoarece cele de tip CV (constant velocity) au nevoie de depresiunea creeata de cutia filtrului de aer pentru a ridica membranele vacuumatice respectiv ferestrele/acele de dozaj. Acestea sunt folosite cu precadere pe motoarele folosite la "liniute". Cand sunt puse filtre independente pe carburatoare CV este absolut necesara schimbarea setarilor carburatiei, jiglere marite si de multe ori marirea orificiilor canalelor de relanti. Chiar si asa, linearitatea curbei de cuplu/putere va fi drastic afectata. Nu degeaba motocicletele moderne, cu carburatie sau injectie, au nevoie de cutii cu volum mare ale filtrelor de aer. De multe ori insa, pe considerente de aspect se fac compromisuri in acest sens, foarte frecvent la motocicletele "custom". Testele practice au aratat cresteri substantiale de putere prin marirea cutiilor filtrelor de aer la cateva motociclete. Multe din solutiile tehnice originale sau ale modificarilor ulterioare sunt de compromis insa parerea mea este ca inlocuirea cutiei filtrului de aer original cu filtre independente depaseste zona acceptabilului. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefantataru Postat Aprilie 20, 2010 Autor Share Postat Aprilie 20, 2010 Salutare Inca odata multumesc pentru sfaturile voastre. M-am decis o sa-mi pun filtrul vechi de aer la loc singurul motiv care ma facut sa-l dau jos a fost ca la drumuri lungi avand comenzi avansate ma daranja la genunchi. Dupa o scurta trecere in revista a acestor plusuri si minusuri legate de acest filtru de aer va pot spune cu mana pe inima ca il voi pune inapoi pe cel vechi. Scopul meu in nici un caz nu a fost mai multa putere.Cu jetuirea carburatorului deja e prea multa bataie de cap pentru nimic. In legatura cu anul de fabricatie nu stiu ce sa zic dar am atasat si o poza care poate va inlatura sau nu indoielile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 (editat) M-am decis o sa-mi pun filtrul vechi de aer Ai facut foarte bine, filtrele sport sunt o prostie si o mare teapa. Problema principala este ca nu filtreaza aerul la fel de bine ca un filtru clasic iar castigul de putere nu este semnificativ. In afara de asta mobra ta nu este genul la care te apuci sa faci tiganii. Editat Aprilie 20, 2010 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.