Sari la conținut

K100 / K 75


mir
 Share

Postări Recomandate

sal

 

am intrebari pentru cine are / a avut K100 sau K75:

 

-ce e mai ok dintre cele 2 modele? mie imi place mai mult ca design K100 si imi convine si ca e mai puternic, dar sunt curios daca sunt diferente mari de fiabilitate / consum / manevrabilitate etc

 

-merita sa iau unul de prin 88-92 , 60.000 - 70.000 km cam la 2700-2800€ din germania? (din ce mi-am dat seama cam astea ar fi preturile)

 

-ma rupe la buzunar intretinerea?

 

-cam cat consuma? care ar fi punctele tari / slabiciunile.

 

e alt motor de genul asta care sa merite mai degraba decat K 100?

 

ma intereseaza:

-consum rezonabil (4-6 %)

-acceptabil ca intretinere (costuri reduse)

-cost de achizitie in jur de 3000€ (ideal sub 3000€)

-tinuta de drum buna - sa fie foarte stabil mai ales cu mine (1.86m, 85kg) + pasager + bagaje

-sa nu ma lase in drum :cheers:

-sa fie cat mai comod si controlabil

-sa ma pot baza pe el la deal / in depasiri

 

mersi mult

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- K100 tu singur ai spus e mai mare, mai puternic... pentru o prea mica diferenta de consum in plus

 

- 89-92 model 4 Valve

 

- intretinerea... ulei, filtre la preturi normale (ca si la japo) dar ai scapat de cumparat si intretinut lanturi

 

- consum 5 la suta la drum normal 120/140km/h dar mult in oras mie imi sare de 7

 

- motor mai confortabil si mai comod nu o sa gasesti

 

- ca minus... nu e asa nervos ca o japoneza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu am un fel de K100, de care sunt foarte incantat.

 

Nu pot sa-ti spun mare lucru despre intretinere, pentru ca il am de prea putin timp. Din spusele altora, paradoxal, motoarele sunt relativ ieftin de intretinut datorita fiabilitatii - dar, asta daca privesti cumva pe termen mai lung. Momentan stiu ca trebuie sa completez uleiul.

 

Consumul cam ala e - nu l-am facut niciodata foarte corect, dar ce am calculat, pe acolo a iesit. In oras a fost maxim 7, in afara un pic mai mult de 5, dar am si alergat-o pe la munte...

 

"sa ma pot baza pe el la deal / in depasiri": fii sigur ca te poti baza pe motor, trage foarte bine.

 

Manevrabil este atat cat poate fi un motor de 260+ kg. Al meu nu exceleaza la capitolul asta pe loc/la viteza mica (dar cui ii pasa? :lol: ). Cand merge e alta viata, desi are o raza de bracare maricica.

 

Despre confort, iarasi referindu-ma la al meu, ma duce rezonabil de bine pe mine (100+) si un pasager. Sunt convins ca exista motoare mai confortabile, dar nu ma plang. Repet - aici ma refer strict la mobra mea, care e putin mai aparte ca forma.

 

In rest, nu prea pot face comparatii din cauza experientei limitate cu alte mobre. Mai postez, daca imi mai aduc aminte de ceva, acum sunt un pic pe fuga.

 

Didis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa dai o fuga pana la Arc intr-o miercuri si ai sa gesesti acolo baietii. O sa te convinga ei sa iti iei K cat ai clipi.

 

Pe mine m-au convins :bounce:

Problema e ca portofelul nu e de acord cu mine :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de raspunsuri

 

ma intereseaza niste preturi pt consumabile gen: cauciucuri, discuri ambreiaj, placute frana, semeringuri furca, etc (ce mai pica din cand in cand - pompa de benzina sau alte alea)

 

mi-e frica sa nu iau o mobra pe care sa nu o pot intretine din cauza costurilor pieselor. din ce am mai intrebat si eu, sunt piesele mult mai scumpe decat la japoneze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de raspunsuri

 

ma intereseaza niste preturi pt consumabile gen: cauciucuri, discuri ambreiaj, placute frana, semeringuri furca, etc (ce mai pica din cand in cand - pompa de benzina sau alte alea)

 

mi-e frica sa nu iau o mobra pe care sa nu o pot intretine din cauza costurilor pieselor. din ce am mai intrebat si eu, sunt piesele mult mai scumpe decat la japoneze...

 

simeringuri furca: 30 EUR (2x15 EUR)

placute frana - nu esti obligat sa iei de la BMW, eu am pus Ferodo, aprox. 3 mil toate (fata/spate). By the way, am niste placute spate de la BMW, absolut noi, care au costat 35 EUR, daca e cineva interesat, let me know.

pompa de benzina - 300 EUR la BMW, cu putin noroc in jur de 4.5 mil, tot Bosch, din alta parte (nu stiu inca, aflu maine).

In rest am mai schimbat niste bucse la furca (tot ceva in jur de 15 EUR bucata), plus o jamba (?), care a facut 300 EUR. Stiu ca discul de frana pe spate e tot vreo 300.

Un cablu de ambreiaj e 25 EUR.

 

Chiar sunt curios cum sta treaba la japoneze.

 

Didis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...