Sari la conținut

regulator sau CDI defect?


Postări Recomandate

Aseara am iesit la plimbare...... dupa vre-o 10km de mers (cu farul aprins) am oprit sa pun benzina.....nu am mai pornit deloc.....parca era descarcata bateria de tot, abia daca a invartit electromotorul de 3-4ori. noroc ca era o vale acolo si l-am pornit in viteza. azi am scos releul de incarcare si l-am masurat.....imi arata aceleasi valori ca in carte. am masurat si CDI-ul....majoritatea valorilor sunt bune dar am gasit si locuri unde in loc de 5,5K-32k am gasit 9.32M!!! in carte scrie ca daca este vreo valoare care nu corespunde trebuie schimbat. Problema este ca daca am bateria incarcata sau daca dau curent de la redresor porneste foarte repede. voi ce spuneti??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi in ce stare e bateria prima data, daca are lichid in ea sau nu. Apoi masoara incarcarea si vezi ce indica. Treaba asta o poti face relativ usor.

 

Tine-ne la curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca CDI ar fi defect nu ar mai porni deloc. Daca la ora actuala inca porneste si functioneaza corect motorul - excluzi din start CDI-ul.

Ramane de investigat bateria si releul de incarcare.

 

Dar cel mai probabil e bateria dusa. Ca sa vezi incarcarea - odata ce pornesti motocicleta - masoara tensiunea la bornele bateriei - ar trebui sa ai undeva intre 13 si 14V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi in ce stare e bateria prima data, daca are lichid in ea sau nu. Apoi masoara incarcarea si vezi ce indica. Treaba asta o poti face relativ usor.

 

Tine-ne la curent.

 

Am uitat sa specific bateria este cumparata cum 2 saptamani, am pus-o pe motor abia acum, Bosch 12v8A YTX9-bs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca CDI ar fi defect nu ar mai porni deloc. Daca la ora actuala inca porneste si functioneaza corect motorul - excluzi din start CDI-ul.

Ramane de investigat releul de incarcare.

 

il exclud chiar daca imi da alte valori la terminali??? de ex. in loc de 5.5K-32k mi-a dar 9.32M!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa specific bateria este cumparata cum 2 saptamani, am pus-o pe motor abia acum, Bosch 12v8A YTX9-bs.

 

Pai si inainte de a monta-o pe motor ai incarcat-o?

De care baterie? Ai turnat tu acidul in ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica totusi nivelu la lichid si incarcarea :wacko:

 

 

pai bateria e sigilata....ma duc sa pun releul inapoi si sa o pronesc....parca trebuia sa incarce intre 13,8 si 14,4V. o sa fac teste si cu farul aprins!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

il exclud chiar daca imi da alte valori la terminali??? de ex. in loc de 5.5K-32k mi-a dar 9.32M!

Am mai scris pe un topic, a diagnostica CDI-ul in modul asta e ca si cum ai diagnostica Televizorul masurand rezistenta intre cei 2 pini ai stecherului care se baga in priza.

Valorile alea sunt orientative.

Daca ar fi "pe moarte" poate ar consuma mai mult - dar in nici un caz asa de mult incat sa-ti omoare bateria - s-ar arde el instantaneu.

Exclude CDI din ecuatie devreme ce functioneaza - valorile din manual sunt orientative.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aseara cand am ajuns acasa, dupa ce l-am oprit am incercat sa il pornesc iar.....a incercat sa invarta de 2-3ori bateria si atat. Acum am masurat tensiunea inainte sa pornesc motorul(exact asa cum l-am lasata seara), bateria avea 12,49V, apornit repede, se vedea ca bateria parca avea curent in ea, a pornit ca un motor normal. l-am lasat sa se incalzeasca putin, larelanti(1000-1500ture) cu farul stins bateria avea 13,90-14.07V. la 4000ture 13,13V, mai crestea iar mai scadea. Am aprins farul 12,20-12,30V la relanti. la 4000ture a inceput sa urce de pe la 13,10V pana pe la 14,38V, oricum nu a depasit 14,4V. dupa vreo 10 min de mers a inceput sa se incalzeasca releul tare(frigea cand puneam mana pe el). atunci am vazut ca la 4000ture nu baga mai mult de 12,20V, fara far aprins. am mai vazut ca si cablurile care intrau in releu erau cam parlite(fosibil de la temperatura) iar banda izolatoare de pe cabluri era foarte fierbinte!!! se vedea si pe releu in dreptul mufei ca era plastic topit! am masurat iar si cu farul aprins la 4000ture avea mai mult de 12,50V. o sa desfac izolatia sa vad poate e ars pe undeva vreun cablu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 years later...

Am un scuter piaggio zip iam schimbat de curand setul,semeringurile,rulmenti,carburatorul de cat ca daca merg 10-15minute imi da bufeuri pe toba si se opreste si daca incerc sa il pornesc nu mai vrea trebuie sa astept 30-45minute din ce cauza? Ma puteti ajuta?


» Post actualizat in 01 Feb 2016 10:45

Am un scuter piaggio zip iam schimbat de curand setul,semeringurile,rulmenti,carburatorul de cat ca daca merg 10-15minute imi da bufeuri pe toba si se opreste si daca incerc sa il pornesc nu mai vrea trebuie sa astept 30-45minute din ce cauza? Ma puteti ajuta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 years later...

Am și eu o problema aseară am venit de la munca cu scuterul a fost totul ok azi când sa plec na.mai mers am verificat siguranțele am crezut ca să ars vreuna de la ploaie dar nu sunt arse bateria ie ok ce ar putea fi oare cdi ars nici la pedala nu o ia nam nici lumini nici semnalizări nici claxon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...