Sari la conținut

1 Mai..de ieri..de azi.


Postări Recomandate

@lil debul, am ramas eu paf citind ce ai scris "MAESTRU JEDI" :)

 

 

@calin cz , din familie motociclist :crack: frumoase pozele,..istorie... ultima ce-a de la intrarea in Jud. Constanta,se observa casca integrala RDG :crack: si anvelopa fata de 3.50,URSS.

Bunicul tau,800 km pe motoreta Carpati tare ...din categoria motoarelor cu capacitati mici am avut doar doua modele unul de 46 cmc si unul de 49,8 cmc Mini-ul de 49,8 ,cutie cu doua trepte,produs in Letonia,l-am cumparat din magazin in 1985,din URSS (270 ruble)... si dupa cum spunea d-nul D. Nastase " calareti cu spiritul liber" ... dormim si sub cerul liber ;) ( foto Mini-ul de 49,8 cmc in martie 1987)

 

D-nul Dan Nastase,ati postat o imagine pretabila pentru un poster!

 

hondafan,MAILM4N,lil debul,red bandit,calin cz, D-nul Nastase,...motociclisti salutari fratilor!

post-56000-1274729830_thumb.jpg

Editat de Aran
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 56
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator stress_L&P

imi pare rau ca nu am fotografii pe comp cu strabunicul din partea mamei (conducea de la 14 ani cu dispensa regala) si cu ambii mei bunici si cu tata, in schimb promit sa fac in curand rost de ele si sa le pun si eu. nu cred sa imi ia mai mult de o saptamana... Salutari tuturor motociclistilor pasionati de prin toata tara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aran : cu voia ta si a celorlalti care au postat poze,cred ca o sa fac un blog ,pentru ca e ceva deosebit ,si o sa incerc sa fac rost de niste poze ,vechi,unchiul meu a fost la motocros multa vreme ,si trebuie sa aibe ceva poze de pe vremea aia...ca a fost si campion si a concurat multa vreme ...cand eram eu copil si cred ca si pe cale de a ma naste daca nu ma insel.

 

Asfalt uscat si atentie la bmw-uri cu numere de BG,ca m-am saturat de ei .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@stress L&P, interesant, asteptam pozele :lol:

@swartelf, salutari!

@MAIL4M4N "..si a celorlalti care au postat poze,cred ca o sa fac un blog"... din punctul meu de vedere No problem ,...cine este talentat sa scrie ,sa puna cap la cap imagini diverse din diferite perioade ale motociclismului ... ale pasionatilor de motociclete din Romania...bravo lui...eu mai vin cu foto in masura in care mai gasesc si alte negative pe care sa le scanez,poate mai gasesc si altii foto si povestiri din diverse vremuri legate de moto.

 

Am gasit si foto din categoria jucarii....

Primul motor l-am primit la 15 ani...Prima motorizare pe doua roti a fost cu acest model de motor ;) ... a fost cel de 46cmc. Am primit doar motorul( nou) fara cadru,fara roti,fara accesorii si l-am adaptat...pentru a pleca la drum cu el ... cu acest motor de 46 cmc ( in foto pe "motor" apare un prieten) am facut traseul Bucuresti- Targoviste-Sinaia- Brasov si retur Brasov- Sinaia-Ploiesti- Bucuresti...traseul acesta l-am facut cu prietenul @cristache,plecand la drum cu acest "motor" si o bicicleta "semi-cursiera" ...la drum cel de pe bicicleta,tragea tare la pedale sa se mentina in plasa celui de pe "motor"..faceam cu schimbul....cand obosea ,cel de pe bicicleta trecea pe motor si prelua stafeta cel de pe motor urmand sa traga la pedale in plasa celui de pe "motor"...(din cazua raportului "foaie/pinion" pe care l-am ales,nu avea demaraj ,pleca cu greu,dar la drum se intindea bine pentru 46cmc)

la intoarcere pe Valea Prahovei,pe o anumita portiune in care trenul merge in paralel cu soseaua, noi mergeam in zona aceea probabil cu 40-45-50 km pe ora...nu vedea-i in fiecare zi asemenea imagine pe atunci :wave:... unul pe "ceva" care are motor si altul in plasa lui tragand la pedale pe Valea Prahovei...pe acea portiune in acel moment ne depasea un tren ,mecanicul de la locomotiva,vazand "scena" ne-a salutat taragand de cateva ori semnalul "claxonul" locomotivei...ne-am continuat drumul, am ajuns in Ploiesti ( nu am luat-o pe linia de centura ci am ales varianta tranzitarii orasului)... in Ploiesti,am oprit la un semafor,....trec pietonii prin fata noastra si la un moment,unul se opreste si striga la noi entuziasmat "bai voi erati mai devreme pe Valea Prahovei?"..."eu sunt mecanicul de la locomotiva ,v-am salutat" :kiss:... si acum ne amintim faza asta si eu si @cristache...

Azi la 16 ani,iti poti lua permisul A1 si motor cu multi cai la 125 cmc :D

 

Salutari motociclisti!

post-56000-1274892593_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorasul nu e "riga"? :lol:

 

Motorasul stiu ca avea denumirea "D6", despre productia lui am gasit si aceste date si o fotografie de pe linia de fabricatie (1974)

"The Russian engines D-4,D-5,D-6,D-8. History.

It is a little more statistics from history of the Russian engine.

1956 - Release small-displacement (to 50сс) series engines «D»;

1959 - the Beginning of manufacture of small engines to Borovichi;

1974 - It is exhausted 5-milionnyj the series engine «D»;

1982 - It is exhausted 8-milionnyj the series engine «D»."

 

Am vandut motorasul unui alt pasionat de motoare si totodata cunoscut sportiv - alergator din anii '60 la Dirt Track ( la "Metalu") D-nul Cucu.

..si Mini-ul de 49,8 l-am vandut dupa un timp,acesta a fost cumparat de Lenti „Chewbacca” Cristea, bassist in acea perioada in trupa "Valeriu Sterian si Compania de sunet"..ce sunt eu inalt,dar Lenti era si mai inalt ca mine,sa-l fi vazut,prin centrul Bucurestiului cu pletele in vant, pe acel Mini-moto..spectacol ;)

 

 

Ca sa iesim din zona "mini-jucariilor" :wave: iata ce se mai intampla intr-o mica padure din Bucuresti in 15.03.1987 ( Gyuri pe cross-ul lui de 250)

 

Salutari motociclisti!

Mesaj completat

Ipostaze..."peisaje" :kiss:

Foto 1 - 15.03.87 -01.06.10

Foto 2 - septembrie 1988 -iunie 2010

Foto 3- 15.03.87- 01.06.10 .... ,pentru reconstituire,din "echipamentul" :-) pe care il purtam atunci, apare in foto de azi, un singur "accesoriu" care este exact acelasi...incaltamintea :D Casca,nu mai este aceeasi,dar este tot un model pe care o cumparasem in perioada aceea....,cat despre pomul din fundal chiar daca a mai crescut,formatul coroanei a ramas acelasi.

 

Salutari motociclisti!

Mesaj completat

...

Mesaj completat

Virajul de ieri si cel de azi..pe sosea departe-departe,se observa "venind " si ceva cu atas.

Mesaj completat

Motociclisti,motociclete,locuri si....Permisul de conducere...din toate vremurile (Foto)

 

Permisul de conducere

La categoria A : " Motociclete cu sau fara atas,cu capacitate cilindrica mai mare de 69cm3,autovehicule pentru infirmi,autovehicule cu trei roti a caror greutate proprie nu depaseste 400kg"

Exact asta scria pe prima pagine ( in stanga sus) cand se deschidea permisul...sub categoria A urmau B,C,D siE.Permisul de conducere mai continea un "Tichet de evidenta contraventiilor" fiind o anexa a permisului de conducere care avea totodata si rubrica "Vize medicale" cu rubricile " data,concluzia examenului,Policlinica,semnatura medicului sef",era obligatoriu ca permisul de conducere sa fie insotit de aceast Tichet care avea un loc in interiorul permisului.

 

Pana in 69cm3 inclusiv (acestea se numeau motorete) ,se putea conduce cu un permis categoria G ..numai aceastea erau motoretele. Nu se spunea "motoreta" sau " mobra" :D in nici un caz,pentru motociclete.

 

Mesaj completat

...

Mesaj completat

...

Mesaj completat

...

Mesaj completat

______________

19.06.10

"Motociclisti din toate vremurile" ... in cazul in care am fi in anul 1929 si am avea ultimul model "Triumph" aparut in 1929 bineinteles...precum cel din foto...ar mai fi necesar permisul de conducere pentru moto,care se obtinea in cadrul unei puternice scoli Auto-Moto care functiona sub acreditarea " INSPECTORATULUI GENERAL DE ORGANIZARE AL SCOLILOR DE CONDUCATORI DE AUTOVEHICULE" in Bucuresti. Termenul de autovehicule cuprindea si motocicletele.

 

 

Dupa absolvirea cursurilor,in cadrul acestei scoli se obtinea un Certificat de Absolvire, se organizau examenele pentru categoria corespunzatoare ( Automobile-Motociclete ). Cei care promovau examelel,in urma probelor teoretice,practice, obtineau Permisul de conducere,care se ridica de titular de la Comandamentul Politiei din Bucuresti.

 

Avand imaginea "Triumphului" si fiind in 1929 dar cu modul in care vedem lucrurile azi , sesizam ca sustinerea examenului pentru permisul de motociclete include si evaluarea la cele 7 puncte din foto :)...pe mine m-a uimit ordinea ref. la importanta....Conducere,Mecanica,Legi si Regulamente fiind pe ultimile locuri ..dar nu mai putin importante :)

 

Ce legatura are conducerea Triumph-ului din imagine cu Cinste,Constinciozitate Dragoste de auto ( am mai specificat termenul auto,includea si motocicletele) tradus azi ar fi "Dragoste pentru motociclete" daca ne referim numai la moto....si Respect ?

 

Cate cerinte in 1929 :)

 

Salutari motociclisti!

 

 

 

Mesaj completat

Se faceau cursuri teorie,practica,se luau note ,in urma rezultatelor obtinute, la evaluarea finala se acordau calificative pentru cele 7 puncte. ( nesatisfacator,satisfacator,bine sau foarte bine)...ref. la obtinerea permisului in 1929

Mesaj completat

Bucuresti 1988

Mesaj completat

.

Mesaj completat

Iarna 1988

Mesaj completat

 

Magnificent Man,Magnificent Car,Magnificent Times

Motociclisti din toate vremurile:

Desi in fotografie nu apare si o motocicleta,domnul din imagine este cel care la varsta de 19 ani,in urma examenelor a obtinut (si) permisul de conducere pentru motociclete,devenind si motociclist.

Mentiunea de pe spatele fotografiei: " Amintire de la Inaugurarea Podului peste Nistru Jud. Tighina - 28 februarie 1942"

Fotografie la care s-au adus imbunatatiri la calitatea imaginii, in urma cu cateva zile, de prietenii motociclisti.

post-56000-1274961217_thumb.jpg

post-56000-1274961272_thumb.jpg

post-56000-1275920576_thumb.jpg

post-56000-1275921592_thumb.jpg

post-56000-1275921652_thumb.jpg

post-56000-1275942217_thumb.jpg

post-56000-1276877848_thumb.jpg

post-56000-1276887977_thumb.jpg

post-56000-1276967135_thumb.jpg

post-56000-1276967193_thumb.jpg

post-56000-1277162229_thumb.jpg

post-56000-1277163324_thumb.jpg

post-56000-1277163332_thumb.jpg

post-56000-1277163439_thumb.jpg

post-56000-1277655745_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...