wolf84 Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Recent am schimbat instalatia electrica la moto si au aparut 2 probleme: 1. nu porneste pompa de benzina (nu se aude bazaind) 2. nu porneste motorul (decat daca il pun pe direct - atunci il invarte) ma poate ajuta cineva cu vre-un sfat , vre-o idee? legat de montarea instalatiei electrice poate are cineva poze facute la instalatie cum vine pusa si cum vin mufele conectate> sau daca este cineva binevoitor sa face 2-3 poze. Nu de alta DAR este primavara si gsxr-ul sta in apartament? totusi... Multumesc anticipat tuturor. pentru cei care vor sa ma ajute: astefanoaie_claudiu@yahoo.com Y.M. sau 0766.284.839 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Chiar ma gandeam sa-ti dau un beep sa ma suni tu.. Daca tu ai schimbat "instalatia electrica" inseamna ca numai tu stii ce ai facut acolo... Ce inseamna "instalatie electrica" la tine? Inainte de a o schimba ai facut rost de o schema sau vreun manual ceva.. ca nu inteleg cum ai schimbat-o si acum nu stii sa o pui la loc.. de ce ai schimbat-o, etc.. multe chestii fara raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf84 Postat Aprilie 27, 2010 Autor Share Postat Aprilie 27, 2010 Chiar ma gandeam sa-ti dau un beep sa ma suni tu.. Daca tu ai schimbat "instalatia electrica" inseamna ca numai tu stii ce ai facut acolo... Ce inseamna "instalatie electrica" la tine? Inainte de a o schimba ai facut rost de o schema sau vreun manual ceva.. ca nu inteleg cum ai schimbat-o si acum nu stii sa o pui la loc.. de ce ai schimbat-o, etc.. multe chestii fara raspuns. Belbody merge si cu beep, ca doar este interesul meu... Da! eu am schimbat instalatia electrica. Am cumparat una secod si am inlocuit-o cu cea de pe motocicleta. Ce inseamna la mine instalatie electrica? probabil ce inseamna pentru oricine : toate firele de pe motocicleta, de la baterie CDI si stop spate - pana la bord si far fata. TOT Da am mai multe manuale de reparatii, stiu sa o pun la loc, este pusa aprox. bine, DAR cred ca am gresit undeva, vre-o mufa ceva.. vre-un + , - ceva de genul acesta. De ce? -> nu stiu ce a facut fostul proprietar, dar nu mai era mult pana la FOC! instalatia veche era "facuta pe genunchi"(multe fire trase aiurea, nu se respecta culoarea firului, etc) si mi s-a mai ars si bordul. (momentan imi merg decat: turometrul, si becurile din dreapta, semnalizare,benzina,cric, etc) Bordul si CDI-ul au fost probate pe alta motocicleta la fel si CDI merge iar Bord PARTIAL, cum am spus mai sus. Poate a mai facut cineva aceasta operatie si ma poate ajuta cu ceva, orice. POZE: in poze se vede si veche instalatie si cea "noua" pusa. P.S. apartamentu nu este locuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Scuze ca am fost putin sarcastic, am inteles acum toata povestea. Din pacate nu am experienta in detaliu pe acest tip de motocicleta, am notiuni generale de electrica/electronica - daca as fi acolo poate as putea sa vin cu o parere, dar de la distanta e foarte greu, mai mult te-as incurca. Sa speram totusi ca citeste cineva care a mai facut exact asta si te poate ajuta. Numai bine si spor. Ca simplu sfat ce-ti pot da, este sa ai rabdare, nu te grabi, multe lucuri care par greu de dezlegat seara sau cand esti obosit se rezolva foarte usor si le vezi "altfel" dimineata sau cand esti relaxat dupa un somn bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf84 Postat Aprilie 30, 2010 Autor Share Postat Aprilie 30, 2010 alte pareri.... nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 alte pareri.... nimeni? asa nu poate sa te ajute nimeni! parerea mea. daca vrei sa te ajut o arunci pe o platforma si vii cu ea la bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Recent am schimbat instalatia electrica la moto si au aparut 2 probleme: 1. nu porneste pompa de benzina (nu se aude bazaind) 2. nu porneste motorul (decat daca il pun pe direct - atunci il invarte) ma poate ajuta cineva cu vre-un sfat , vre-o idee? legat de montarea instalatiei electrice poate are cineva poze facute la instalatie cum vine pusa si cum vin mufele conectate> sau daca este cineva binevoitor sa face 2-3 poze. Nu de alta DAR este primavara si gsxr-ul sta in apartament? totusi... Multumesc anticipat tuturor. pentru cei care vor sa ma ajute: astefanoaie_claudiu@yahoo.com Y.M. sau 0766.284.839 Nu se aude pompa de benzina... verifica siguranta sa nu fie arsa si polaritatea firelor, sa nu le fi schimbat intre ele. De asemenea, si releul. Vezi tu, pompa asta de benzina e un simplu motoras, care consuma ceva curent, deia ii tre si releu. Are 2 fire, fiind in cc, are un plus si un minus. Poti sa o iei pe rand, pornesti de la buton, apoi la releu, apoi la siguranta pana ce ajungi la pompa, vezi cu un voltmetru daca ai tensiune sau ba, deci din aproape in aproape. Ar fii frumos sa cunosti si principiu de functionare al unui releu electric. Deci cu un voltmetru, schema electrica a mobrei si multa rabdare, nu ai cum sa nu ii dai de cap. Nu iti porneste motorul - exact ca mai sus, iei din aproape in aproape. Mesaj completat Ai schema electrica a mobrei? Stii de unde sa o iei? Ai mai putea sa verifici si ceva intrerupatoare care taie curentul de tot, cum ar fii ala de la cric, sau din cate stiu eu unele sportive au ceva asemanator in bord, de inclinare, ca daca cazi cu ea sa se opreasca singure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 alte pareri.... nimeni? salut man ceva mufe libere ti-au ramas?instalatia s-a ''pupat'' bine cu restul componentelor<comenzi,bord ,cdi,senzori, etc> daca totul e ok verifica prima oara sigurantele iar daca tot nu apare defectul iao usor cu o lampa de control de la bat la contact si mai departe<mergi pe fir cum s-ar spune>avand in vedere ca e carburatie e un pic mai simplu. senzor de inclinare modelul asta nu are. daca nu te descurci nu te sfii 0723641606 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf84 Postat Mai 19, 2010 Autor Share Postat Mai 19, 2010 Salut tuturor, Am rezolvat cu instalatia electrica, merge OK. Aveam 2 probleme: 1. contactul de la levierul de ambreiaj nu mergea 2. releul de la pompa de benzina nu era pus coret Am si eu o intrebare pentru cei cu gsxr model '96 - '99 ::: cand pui contactul - porneste pompa de benzina DAR cand se opreste din ''bazait''? La mine '' bazaie '' tot timpul . Sa fie releul pus incorect??? Astept raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Salut tuturor,Am rezolvat cu instalatia electrica, merge OK. Aveam 2 probleme: 1. contactul de la levierul de ambreiaj nu mergea 2. releul de la pompa de benzina nu era pus coret Am si eu o intrebare pentru cei cu gsxr model '96 - '99 ::: cand pui contactul - porneste pompa de benzina DAR cand se opreste din ''bazait''? La mine '' bazaie '' tot timpul . Sa fie releul pus incorect??? Astept raspunsuri da tr sa mearga 6 sec mai mult ca sigur ai pus pinii gresit la releu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf84 Postat Mai 20, 2010 Autor Share Postat Mai 20, 2010 da tr sa mearga 6 secmai mult ca sigur ai pus pinii gresit la releu OK MULTUMESC... aslte pareri??? poate ma ajuta cineva cu o poza/detalii scrise cumvine pus releul.... Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 OK MULTUMESC...aslte pareri??? poate ma ajuta cineva cu o poza/detalii scrise cumvine pus releul.... Multumesc anticipat ce fel de releu ai pus<oem sau unul normal clasic>daca e clasic atunci legi firul de comanda ''-'' la pinul 86 un plus pe contact<ai doua> la pinul 85,iar celalalt la 87 iar firul ce merge spre pompa il legi la pinul 30 daca ai un releu oem nu o sa ai pinii numerotati si atunci va trebuii sa masori cu un aparat de masura rezistenta dintre pini<cei care au rezistenta pe ei sunt 85 si 86<nu conteaza care e unul si care e altul>iar ceilalti 2 sunt 87 si 30<iar nu conteaza care e unul si care e celalalt>daca tot nu te descurci ti-am mai spus sa ma suni cand esti langa mobra Mesaj completat am uitat sa-ti spun ca daca ai dat cu + pe comanda de la cdi care e pe minus e posibil sa-l fi prajit<pe cdi>adica sa nu-ti mai dea comanda de minus cand trebuie sa mearga pompa Mesaj completat ce fel de releu ai pus<oem sau unul normal clasic>daca e clasic atunci legi firul de comanda ''-'' la pinul 86 un plus pe contact<ai doua> la pinul 85,iar celalalt la 87 iar firul ce merge spre pompa il legi la pinul 30daca ai un releu oem nu o sa ai pinii numerotati si atunci va trebuii sa masori cu un aparat de masura rezistenta dintre pini<cei care au rezistenta pe ei sunt 85 si 86<nu conteaza care e unul si care e altul>iar ceilalti 2 sunt 87 si 30<iar nu conteaza care e unul si care e celalalt>daca tot nu te descurci ti-am mai spus sa ma suni cand esti langa mobra Mesaj completat am uitat sa-ti spun ca daca ai dat cu + pe comanda de la cdi care e pe minus e posibil sa-l fi prajit<pe cdi>adica sa nu-ti mai dea comanda de minus cand trebuie sa mearga pompa ceva noutati<merge acum?> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf84 Postat Mai 25, 2010 Autor Share Postat Mai 25, 2010 ce fel de releu ai pus<oem sau unul normal clasic>daca e clasic atunci legi firul de comanda ''-'' la pinul 86 un plus pe contact<ai doua> la pinul 85,iar celalalt la 87 iar firul ce merge spre pompa il legi la pinul 30daca ai un releu oem nu o sa ai pinii numerotati si atunci va trebuii sa masori cu un aparat de masura rezistenta dintre pini<cei care au rezistenta pe ei sunt 85 si 86<nu conteaza care e unul si care e altul>iar ceilalti 2 sunt 87 si 30<iar nu conteaza care e unul si care e celalalt>daca tot nu te descurci ti-am mai spus sa ma suni cand esti langa mobra Mesaj completat am uitat sa-ti spun ca daca ai dat cu + pe comanda de la cdi care e pe minus e posibil sa-l fi prajit<pe cdi>adica sa nu-ti mai dea comanda de minus cand trebuie sa mearga pompa Mesaj completat ceva noutati<merge acum?> Gata! Am terminat cu instalatia electrica, merge totul OK. Nu am mai ajuns sa incerc sa schimb releul cu unul '' numerotat '' (30;85;86;87) Cred ca o las asa, pentru ca pompa de benzina merge atat timp cat ai contactul pus... max 5 sec ca dupa o pornesti si oricum merge pompa de benzina... ARE CINEVA ''impact screwdriver'' si este din CRAIOVA? am si eu de sos 2 suruburi blocate.... Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.