Mexicanu' Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 vrei sa spui ca tu iesi cu motoru cand sunt -12 grade si nu iesi cand sunt -20 ?ca e -10 - 50 -100 acelasi drac, tot ce e sub +5 grade e cancer de iesit cu motoru Cand am iesit atunci de am fost la auchan de v-ati luat costumele alea de mos cate grade or fi fost ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 (editat) vrei sa spui ca tu iesi cu motoru cand sunt -12 grade si nu iesi cand sunt -20 ?ca e -10 - 50 -100 acelasi drac, tot ce e sub +5 grade e cancer de iesit cu motoru LA -50 nu cred ca porneste .Nu e acelasi drac...ca iti ingheata inima in tine.Oricum eu nu ies la -.Am facut o data exceptie la -3. Eu ma refeream la statul in garaj...ca nu e tot aia -10 sau -20 sau -50. Editat Ianuarie 23, 2010 de ALINU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmc Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 nu cred ca-s mai putin de 10 grade la mn in garaj deci sta bine am iesit o data la -2 -3 grade si dabea mai mergea imi arata 2 liniute pe bord si normal sta la 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Nu vad rostul sa iesi la -10 grade sa te plimbi,la vreo exceptie e alta treaba,dar asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 nu cred ca-s mai putin de 10 grade la mn in garaj deci sta bine am iesit o data la -2 -3 grade si dabea mai mergea imi arata 2 liniute pe bord si normal sta la 3 Cunosc si eu situatia , insa am pus carton pe jumate de radiator si statea la 3 liniute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Cunosc si eu situatia , insa am pus carton pe jumate de radiator si statea la 3 liniute Ce set iti pui pe rs?tot de 125 sau iti bagi polini? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Ii pun original , cum sa bag prostii pe el? .Original tot , anulat pompa ulei si pus in benzina ceva mai bogat decat isi lua la pompa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Ii pun original , cum sa bag prostii pe el? .Original tot , anulat pompa ulei si pus in benzina ceva mai bogat decat isi lua la pompa... Si cat te costa setul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Si cat te costa setul? 350 nou de la aprilia , dar iti spun luni raspunsul final.Cel de la reprezentanta a zis ca-mi cauta pe stockurile celorlalte reprezentante comandate mai demult si reduse sau direct de la rotax sa nu mai platesc firma la aprilia.A si gasit mai multe variante , luni cand duc motorul imi arata si eu imi aleg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 e cineva pe aici cu rs125 euro3 am si eu cateva nelamuriri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 e cineva pe aici cu rs125 euro3 am si eu cateva nelamuriri Al meu..dar schimbandu-i toba nu cred ca mai e....ce nelamuriri ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Al meu..dar schimbandu-i toba nu cred ca mai e....ce nelamuriri ai? pai la tine a fost delimitat din prima..si nu cred ca e acelasi lucru..vroiam sa intreb daca aveai triunghi rosu aprins in bord si efi..ca la mine stau aprinse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 pai la tine a fost delimitat din prima..si nu cred ca e acelasi lucru..vroiam sa intreb daca aveai triunghi rosu aprins in bord si efi..ca la mine stau aprinse Pana la cat se tureaza al tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Pana la cat se tureaza al tau? pai in gol se tureaza peste 8k dar e in rodaj si nu am voie..dar in mers pana pe la 6500..si mi-au zis aia de la firma ca are nush ce limitare si o scoate la 500km.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Pai chestia asta cu EFI si ! se aprind cand o ai delimitata din CDI sa se duca la 14 000.A mea e limitata , se duce doar 12 000.Oricum nu are legatura cu faptul ca este Euro 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Zi-le de turometru mă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 e cineva pe aici cu rs125 euro3 am si eu cateva nelamuriri Eu am avut , cred ca te pot ajuta. Mesaj completat Al meu..dar schimbandu-i toba nu cred ca mai e....ce nelamuriri ai? Nu are nicio legatura. Euro3`ul are carburator electonic. Mesaj completat pai la tine a fost delimitat din prima..si nu cred ca e acelasi lucru..vroiam sa intreb daca aveai triunghi rosu aprins in bord si efi..ca la mine stau aprinse Problema cu efi aprins o avem si eu, imi statea mai mereu aprins, prima data am zis ca e de la senzoru de temperatura care era mufa larga, cand am strans-o nu a mai facut ceva timp, dupa iar. Mesaj completat Pai chestia asta cu EFI si ! se aprind cand o ai delimitata din CDI sa se duca la 14 000.A mea e limitata , se duce doar 12 000.Oricum nu are legatura cu faptul ca este Euro 3 Ba are legatura ca alea care nu sunt euro3 nu au efi. Au cdi normal , cu o singura mufa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 (editat) pai aia ma vrajeau ca e delimitata si are un capastru sau nush ce si de aia stau alea aprinse in bord..aa si nu am pv..cu toate ca mi-au zis ca e delimitata dar in acte de 15 cai...nenorociti..feriti-va de united Editat Ianuarie 23, 2010 de bogdykart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 pai aia ma vrajeau ca e delimitata si are un capastru sau nush ce si de aia stau alea aprinse in bord..aa si nu am pv..cu toate ca mi-au zis ca e delimitata dar in acte de 15 cai...nenorociti..feriti-va de united Pai de ce nenorociti?E delimitata dar fara pv...ce e mare lucru?TRage mai mult ca viteza maxima , nu mai ai zvacul ala de cand intra pv si in ture joase trage incet...dar e delimitata daca asa au zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Eu dacă îi dau power valva la maxim (să stea deschisă la maxim mereu) nu fuge mai mult de 120km/h. Trage mai prost in ture joase, nu e ceva chiar foarte sesizabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 (editat) Pai de ce nenorociti?E delimitata dar fara pv...ce e mare lucru?TRage mai mult ca viteza maxima , nu mai ai zvacul ala de cand intra pv si in ture joase trage incet...dar e delimitata daca asa au zis. io cred ca e vrajeala de la ei..pai cum delimitata si fara pv..cum pot vedea daca e cdi limitat sau nu? difera seria? Editat Ianuarie 23, 2010 de bogdykart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 (editat) Cred ca esti turc.Delimitata fara pv da.Exista 3 variante.Limitata cu o tablita ce acopera jumate de evacuare , delimitata cu pv si delimitata fara tablita.Cele delimitate fara tablita au viteza maxima cea mai mare dar trag greu in ture joase.Cele in pv au viteza maxima maricica si au zgacul de putere.Cele cu tablita sunt cele de 15 cp fara viteza maxima , fara zvac.Plus ca mai au limitari in toba,cdi,filtru de aer si carburator parca... Ca sa vezi daca e limitata sau nu din cdi...termini rodajul si vezi pana la cat se tureaza.Daca pana la 12 000 e limitata(ceea ce ar fi bine) daca pana la 14 000 e delimitata(ceea ce e rau si nici nu cred ca este).A si mai e o pauza mic intre 5-6000 km care ar disparea prin delimitare. Editat Ianuarie 23, 2010 de ALINU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Cred ca esti turc.Delimitata fara pv da.Exista 3 variante.Limitata cu o tablita ce acopera jumate de evacuare , delimitata cu pv si delimitata fara tablita.Cele delimitate fara tablita au viteza maxima cea mai mare dar trag greu in ture joase.Cele in pv au viteza maxima maricica si au zgacul de putere.Cele cu tablita sunt cele de 15 cp fara viteza maxima , fara zvac.Plus ca mai au limitari in toba,cdi,filtru de aer si carburator parca... Ca sa vezi daca e limitata sau nu din cdi...termini rodajul si vezi pana la cat se tureaza.Daca pana la 12 000 e limitata(ceea ce ar fi bine) daca pana la 14 000 e delimitata(ceea ce e rau si nici nu cred ca este).A si mai e o pauza mic intre 5-6000 km care ar disparea prin delimitare. ok...ms de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmc Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 @bogdykart cauta pe net pe alte forumuri daca stii engleza si o sa gasesti mai multe in primu rand efi sta aprins din mai multe motive de ex cand ii dai goarna si nu face bine ungerea am citit pe undeva si mi s a si intamplat in al doilea rand alinu tu ai rs full power si cdi delimitat altfel nu s ar tura 12 mii, 14k nu se duce nici in vale daca ai cdi delimitat si nu ai pv conectat iarasi sta aprins EFI-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 io cred ca e vrajeala de la ei..pai cum delimitata si fara pv..cum pot vedea daca e cdi limitat sau nu? difera seria? Nu se tureaza daca e din cdi,am avut rs125 2006 avea si cdi-ul schimbat..tragea pana in 12.000 ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.