Sari la conținut

Accident Pe Sosea Umeda La Semafor


mike dumitrescu
 Share

Postări Recomandate

iar in oras folosesc cu succes frana spate, adevarat - nu merg mai mult de 60-70in oras ( pe asfalt uscat)

Crede-ma pe mine si foloseste-le pe amadoua tot timpul. Altfel, cand vei avea nevoie cu adevarat ori franezi prea tarziu, ori blochezi fata. E nevoie de mult exercitiu.

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede-ma pe mine si foloseste-le pe amadoua tot timpul. Altfel, cand vei avea nevoie cu adevarat ori franezi prea tarziu, ori blochezi fata. E nevoie de mult exercitiu.

Spor

 

Corect. Si eu consider ca la orice franare este foarte bine daca inveti sa dozezi forta de franare proportional pe ambele frane, in functie de circumstante (conditiile si conduita de drum). Nici nu ai idee cat de mult te ajuta daca ai frana pe spate reglata in asa fel incat la actionarea maxima roata sa nu se blocheze (la efort, nu in gol). Vreau sa iti spun ca de multe ori am blocat spatele si am derapat, ce-i drept nu m-am varsat decat o data -> am decis sa-mi reglez frana pe spate sa nu se blocheze in sarcina -> de atunci la orice franare spatele il actionez cu multa incredere (cu toate ca uneori ai senzatia ca nu franeaza suficient, dar oricum este mult mai bine decat sa rupi aderenta) si imi focalizez atentia asupra franei fata (exceptie frana de urgenta atunci cand esti inclinat pentru viraj, cand actionez cu incredere spatele si f putin fata, suficient cat sa inceapa franarea, dupa care redresez scuterul si actionez progresiv fata pana la oprire).La scuter nu am frana de motor, LOGIC atunci ca nu pot vorbi despre utilitatea acesteia, insa daca este utila macar pe jumatate fata de conserve, atunci este f utila, daca sti sa o folosesti, daca nu esti sigur pe tine, cel mai bine este sa inveti sa o folosesti intr-un poligon, acolo unde nu poti fi un pericol pentru siguranta altora. Niciodata sa nu mergi in poligon singur si neaparat sa aveti 2 mobile (daca se poate in retele diferite) care sa aiba semnal si baterie, nu-i vorba de 112 pe care poti sa-l apelezi de oriunde, chiar si unde nu ai semnal, e vorba de alte tel. pe care poti fi nevoit sa le dai :crack: Sper sa nu fi niciodata in situatia de a intelege DE CE!?

 

Multa bafta, insanatosire grabnica, asfalt uscat si salutari cu farul! :bounce: :rolleyes:

Editat de alias
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai fratilor....sunt foarte multe opinii pe care mi le-ati oferit (multumesc pentru asta), e adevarat, unele de o diversitate care ma face putin confuz, dar am retinut si multe alte aspecte pe care pana acum recunosc ca nu am pus multa baza..:P O sa incep sa exersez lucrurile pe care mi le-ati sugerat si sper ca astfel sa pot sa vin cu argumente pentru unele sau altele din parerile voastre :rolleyes:

De fapt, o spun de pe acum, sunt constient ca ce se aplica la Shadowul mieu (si la cruisere in general), e o idee diferit fata de ...vitezane, de exemplu. MA REFER LA PARTEA DE FRANARE. datorata greutatii, unghiului de viraj,...

offtopic> Partea cea mai proasta e ca incep sa ma indoiesc de oportunitatea plecarii de capul meu :crack: la drum lung....Nu mi-e foarte clar de ce..Ma gandesc ca n-am habar de partea mecanica a motocicletei si as putea sa ma uit la ea fara sa pot face nimic pe vreun camp...

Si ma gandesc la bullsh##urile astea pentru ca acum stau ca vaca in pat si tresar la toate sunetele de motoare de pe strada..

 

 

Multa bafta, insanatosire grabnica, asfalt uscat si salutari cu farul! :) :crack:

:bounce: Multam frumos....Apropo de far..Functioneaza ok, dar s-a rasucit intr-un fel ca nu pot sa-l misc de loc in pozitia in care a fost. Cu ciocanu sau cu ranga (vezi gigi becalu vs maybach) nu pot sa ma gandesc... :crack:

Numa bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA ce te faci frate cand ai un maxi de 250 kg shi din cauza cutiei automate nu poti selecta o treapta inferioara fara a actiona cat de cat frana...PE UDATURA SUNT DE TOT ...AM PATIT-O DAR NU IN ROMANIA...PE UN BURGMAN 400...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ce sa faci? Sa pui spatele care derapeaza sigur?

 

Crede-ma ca se franeaza lejer cu fata daca stii cum sa dozezi frana.

 

Mare adevar graii taica Baiazid!

 

:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...