Sari la conținut

Master Bike 2006


Altair
 Share

Postări Recomandate

N-as zice ca-i mai usoara. Nu indeajuns incat factorul asta sa faca singur o diferenta notabila in performante. Principalul motiv as zice ca e cuplul (posibil si o cutie bine inchegata), combinat cu aerodinamica uun pic mai buna decat celelalte. E binecunoscut faptul ca e ceva mai ingusta decat restul motocicletelor de 600 (datorita lipsei celui de-al patrulea cilindru).

 

:smoke: Corecta remarca despre cuplu - implicit, sa nu uitam ca un motor de 675 cmc nu prea mai e un... 600, apropiindu-se de fapt de clasa urmatoare (750 - ca si disparuta de fapt, "ultimii mohicani" fiind Gixerul de 750 si Ducati 749 - care, din motive subiective, e testat comparativ tot la clasa supersport 600). Pe linia evolutiei actuale, se pare ca se va ajunge din nou insa la o clasa supersport de 750 cmc bine "populata". In plus, tricilindrii sint un bun compromis intre gabarit/turatie/putere/cuplu, avind frecari interne mai mici decit cvadricilindrii, iar capacitatea de a tura mai mare decit bicilindrii - fie ei in V, L, paraleli, boxer etc.

 

Toate lucrurile bune vin cite trei, nu? :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt perfect de acod cu cei care spun ca aceste teste mai sunt facute si de reclama. parca totusi nu imi vine sa cred ca un rsv poate sa faca pe circuit un kawa de 1000 ca are o putere mult mai mare si declarata si in realitate. dar noi trebuie sa credem ca au fost facute corect si ca asa este.

oricum dupa cum ati vazut diferentele sunt de zecimi de secunda..... iar un pilot amator cum sunt majoritatea nu poate sa ajunga niciodata la asa ceva........... iar pe strada diferentelel sun si mai mai mici.

oricum este un test frumos si trebuie sa il salutam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici mie nu mi se pare corect ca un ducati 749 sa fie comparat cu un cbr600rr sau un r6 sau gsxr600 ,dar uite ca se "compara" :laugh: .749 putea fi comparat cu gsx-ul de 750 ,dar au ales sa compare 999 cu gsx-ul de 750 si culmea sa mai ia si bataie :smoke: .Iar culmea culmilor ,mi s-a parut ,cand unul dintre piloti a obtinut un timp mai mic cu triumph-ul in comparatie cu zx10-le :banana:...dar ,rezultatul final e final si nu il contest si inca odata felicitari Apriliei :-L

 

 

 

Ps:MC ,nu urezi si tu felicitari Apriliei? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Well, se pare ca dupa cativa dintre voi World Superbike Championship pana la 2004 nu a avut nici o noima.

 

Asta pentru ca regulile de participare pana in 2004 implicau:

 

1. moto de serie, cel putin 150 buc, inspectabile 75 in anul respectiv, restul pana la 30 iun.

2. Capacitate de pana la 999 cmc pentru 2 cil, pana la 900 cmc pentru 3 cil si max 750 pentru 4 cil

 

Intrucat CB750 a fost mancat de 916 si derivatii de la Ducati, Honda a lovit inapoi cu al sau VTR 1000 SP1/RC51 cu Edwards in 1999 si apoi in 2002 daca nu ma insel.

 

Curse dominate clar de Ducati.

 

Dupa 2004 s-a optat pentru o singura limitare, de 1000 cmc pentru a facilita accesul si celor "mai saraci" la competitie. S-a introdus in schimb o limita minima de greutate pentru anumit nr. de cilindri si alte restrictii pentru a le face cat de cat egale.

 

E clar ca avantajul celor patru cilindrii la 1000 cmc s-a facut simtit.

 

De aceea de doi ani de zile pe langa supersport si superbike mai exista o categorie - maxisport - in omagiul Superbike pre 2004.

 

Referitor la 675 pilotii au spus toti ca este o motocicleta admirabil dimensionata incat se poate scoate un optim din combinatia motor ciclistica.

 

 

Cea mai buna motocicleta este in continuare cea pe care te simti cel mai bine, respectiv a fiecaruia :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand vreau sa se intelega faptul ca motocicletele de competitie nu au nici o legatura cu cele de strada (aici includem si superbike/superstock). Nu ma refer la componenete ci la setari etc...

 

Conditiile testului Masterbike sunt foarte subiective. Timpul pe circuit poate fi influentat de nenumarati factori. Cei mai importanti: a) cum se intelege pilotul cu motocicleta, :banana: cum se intelege motocicleta cu traseul (de exemplu raportul treptelor de viteza conteaza enorm, mai ales in virajele rapide).

 

Alte exemple (din Motorrad / UM):

Comparativ supersport 2005: Honda CBR600RR cu ultimul raport scurtat scoate cel mai bun timp, desi in setarea standard se afla la mijlocul plutonului.

Comparativ SSt 2006 vs. Masterbike

1.R6 / 1. Daytona 675

2.ZX636R / 2. R6

3. CBR600RR / 3. ZX636R

4. Daytona 675 / 4. GSXR 600

5. GSXR600 / 5. CBR600RR

Nu vreau sa dezbat ordina clasamentului, ci vreau sa va fac sa intelegeti nu exista valori absolute. La modul "x" este cel mai bun/buna.

Cel mai rapid timp in Masterbike (excluzand finala) a fost scos de MV Agusta.

 

Majoritatea ce lor de pe site (nu vreau sa jignesc pe nimeni) iau cateva cifre (greutate, putere etc.) si in functie de ele stabilesc cea mai rapida. Realitatea nu este deloc asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...