Dacian Postat Iulie 2, 2006 Share Postat Iulie 2, 2006 Motorul este o Honda cbr600f , an '88 , cu motorul rece porneste super , cu motorul cald ( peste 60 grade apa in radiator ) porneste foarte bine , daca las motorul sa ajunga pe la vreo 50 de grade nu mai vrea sa porneasca deloc daca o imping porneste in mai putin de jumatate de metru . Bujiile sunt noi ( ngk ) , bateria nu cred sa fie de vina . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaDoG Postat Iulie 2, 2006 Share Postat Iulie 2, 2006 Motorul este o Honda cbr600f , an '88 , cu motorul rece porneste super , cu motorul cald ( peste 60 grade apa in radiator ) porneste foarte bine , daca las motorul sa ajunga pe la vreo 50 de grade nu mai vrea sa porneasca deloc daca o imping porneste in mai putin de jumatate de metru . Bujiile sunt noi ( ngk ) , bateria nu cred sa fie de vina . incerca cu cabluri de pornire ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Iulie 2, 2006 Share Postat Iulie 2, 2006 in cel mai rau caz ma suni si vin sa te imping! ...dar nu mai mult de 3 ori pe zi!!! PS: plata se face in bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacian Postat Iulie 3, 2006 Autor Share Postat Iulie 3, 2006 Voi incerca si cu alta baterie , sper sa fie asta de vina . Cristi , ceva discount-uri faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boogie2bad Postat Iulie 5, 2006 Share Postat Iulie 5, 2006 Si eu am patit cam la fel... dupa 3 saptamani de lasat sa se puna praful pe ea(pe husa ) am vrut sa ride si eu un pic (kawa 250r din 2004) si nu ne-am sincronizat.. era pe rezerva si aveam scanteie, benzina in carburatoare si nu misca.. am incercat sa alerg pe langa ea dar nici asa nu a vrut.. am fost si am mai pus 2 litri de benzina in ea si iar doar scanteie si nimic.. m-am enervat dupa o ora de chinuit alergat pe langa d-soara, verificat baterie si belit coltii pe aiurea pe langa cucoana care nu voia la plimbare cu mine si am apasat ceva mai tare pe starter si a luat-o.. nu am inteles.. sa am probleme la electrica? partea e ca s-a simtit putin altfel cand am apasat mai tare pe starter si pornit la "sfert".. si e problem daca am uleiul imediat deasupra la minim? asfalt uscat si muste mici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacian Postat Noiembrie 6, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2006 Am schmbat si bateria , am pus baterie noua , am reglat carburatoarele si degeaba , tot aceleasi simptome le face . Ma omoara cu zile chestia asta a motorului ma bate gandul sa cumpar TOT ce tine de aprindere , doar doar va vrea sa mearga . P.S. Unii prieteni mi-au zis ca am pierderi de curent de la alarma montata pe motor . Am dezactivat 2 zile alarma si degeaba , acelasi fenomen se intampla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticalosu Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 sal ! ce mai poti incerca este : cind ajunge apa la alea 50 de grade,inainte s-o pornesti,pune robinetul de benzina pe "pri", asteapta un minut-doua si da-i atunci la automat. daca porneste ... ar trebui sa stii de unde vine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacian Postat Noiembrie 6, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2006 Nu se ineaca motorul , nu da scanteie la bujii atata timp cat dau la automat am incercat asta cu 3 baterii pana acuma , electromotorul nu fura curent , bateria e noua , carburatoarele sunt reglate si sincronizate , doar la aprindere am mai ramas sa schimb cate ceva ( probabil ca voi schimba tot ce tine aprindere ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 Nu se ineaca motorul , nu da scanteie la bujii atata timp cat dau la automat am incercat asta cu 3 baterii pana acuma , electromotorul nu fura curent , bateria e noua , carburatoarele sunt reglate si sincronizate , doar la aprindere am mai ramas sa schimb cate ceva ( probabil ca voi schimba tot ce tine aprindere ) Stai relax cu alarma ca nu are cum sa fure curent si nu atat. De unde stii exact ca nu da scanteie? 1. Ai scos bujiile si le-ai pus pe cadru cand ai dat la demaror? a. daca ai scantei (cate 2 in pereche) e clar ca ar trebui sa porneasca a_1. carburatia a_2. air-hole din rezervor infundat si nu va curge benzina cum trebuie a_3. pompa de benzina iti face glume b. daca nu ai: b_1. senzor cu probleme la aprindere la anumite temperaturi b_2. vreo combinatie logica nasoala care taie aprinderea b_3. modulul de aprindere (impropriu spus CDI) face glume sau mufa cu contacte imperfecte (in el intra alimentare, masa, combinatia pt triggere [cric, neutral, on/off]; si ies firele pt bobine [2 la numar] ) b_4. bobinele cu bube la anumite temperaturi b_5. fisele. Masoara-le sa aibe impedanta corespunzatoare ca cea notata in manual. b_6. bujii naspa sau putin inecate si electromotorul suge mult curent si nu ajunge necesar pt penetrarea dielectricului format din aer si benzina (adica formarea arcului electric la bujie) 2. fa poze la bujii si pune aici Acum ma opresc din scris ca vreau sa beau o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacian Postat Noiembrie 6, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2006 Stai relax cu alarma ca nu are cum sa fure curent si nu atat. De unde stii exact ca nu da scanteie? 1. Ai scos bujiile si le-ai pus pe cadru cand ai dat la demaror? a. daca ai scantei (cate 2 in pereche) e clar ca ar trebui sa porneasca a_1. carburatia a_2. air-hole din rezervor infundat si nu va curge benzina cum trebuie a_3. pompa de benzina iti face glume b. daca nu ai: b_1. senzor cu probleme la aprindere la anumite temperaturi b_2. vreo combinatie logica nasoala care taie aprinderea b_3. modulul de aprindere (impropriu spus CDI) face glume sau mufa cu contacte imperfecte (in el intra alimentare, masa, combinatia pt triggere [cric, neutral, on/off]; si ies firele pt bobine [2 la numar] ) b_4. bobinele cu bube la anumite temperaturi b_5. fisele. Masoara-le sa aibe impedanta corespunzatoare ca cea notata in manual. b_6. bujii naspa sau putin inecate si electromotorul suge mult curent si nu ajunge necesar pt penetrarea dielectricului format din aer si benzina (adica formarea arcului electric la bujie) 2. fa poze la bujii si pune aici Acum ma opresc din scris ca vreau sa beau o bere Cu alarma sunt deja lamurit ( si cu ea deconectata are aceleasi simptome ) 1. la cbr ca sa dau afara bujiile trebuie sa desfac saua , carenele rezervorul de benzina , etc a) eu zic ca nu da scanteie deoarece dau la automat vreo 7-8 sec , nu porneste , o imping cativa metri si in mai putin de un metru porneste foarte usor a_1 -carburatia nu e , am carburatoarele reglate si sincronizate si se simte diferenta in mers a_2 -nu am robinet cu vacuum la rezervor si am schimbat si filtrul de benzina de dupa robinetul rezervorului a_3 -in legatura cu pompa de benzina nu pot baga mana in foc , dar figuri in mers nu i-mi face indiferent de turatia motorului b_1 -la senzor m-am gandit si eu de prima data b_2 -e si asta posibil , deoarece cu contactul pus si butonul pe off la apasarea pe butonul starterului invarte motorul b_3 -e posibil sa fie contactele cdi-ului oxidate b_4 -daca bobinele ar face probleme la anumite temp , as simti asta probabil si in timpul mersului b_5 -voi masura fisele in urmatoarele zile b_6 -am pus bujii noi NGK si toti cei care au vazut cum aratau bujiile vechi au zis ca motorul este ok ( bujiile vechi aveau culoare brun-deschis ) Mersi mult de sfaturi Baiazid , cand ne intalnim ai o bere de la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 Mersi mult de sfaturi Baiazid , cand ne intalnim ai o bere de la mine Sal nu e nevoie de bere. Pacat ca esti din timisoara ca ne intalneam sa vedem ce e cu ea. Mai beam un suk, mai schimbam o vorba. Doar am scule de tot felul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacian Postat Noiembrie 8, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2006 Azi am maii incercat o chestie la motor . Eu merg intotdeauna cu faza lunga aprinsa , indiferent daca e zi sau noapte , azi am mers ziua prin oras doar cu pozitia si a pornit intotdeauna , fara sa mai dea semne ca refuza sa porneasca. Voi mai incerca si zilele urmatoare sa merg peste zi doar cu pozitia sa vad cum se comporta motocicleta in continuare . Daca nu mai i-mi face probleme , atunci se pare ca am gasit cauza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.