lupu' shui Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Salutare, oameni buni! Am tot povestit cu cei de la ICO despre jucariile lor si vreau sa cumpar cite ceva. As vrea sa stiu daca mai sint si alti doritori sa-si echipeze mobrele cu tripmastere ICO, ca sa dam o comanda comuna si sa scadem costurile de transport. Pretul, pentru modelul Rally VR Light (pe care-l vreau eu) este 325$, al unei telecomenzi (de rezerva) 55$. Transportul coletului este 163$ si il primim in vreo 6 zile lucratoare. Astept vesti! Mesaj completat Preturile sint urmatoarele: - modelul Rally VR Light (pe care-l vreau eu) - 325$. Pachetul contine tripul, suportul, senzorul si magnetul de la roata, telecomanda de ghidon. - telecomanda de rezerva - 55$. - transportul este 163$ (asta se poate imparti), iar coletul ajunge in vreo 6 zile lucratoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Eu stiu ca sunt firma de top, dar preturile acelea nu sunt deloc mici. Transportul idem. Poate nu este chiar ceea ce vrei, dar este un tanar electronist pe AdvRider (@schattat; participant si el si tatal sau la raliuri moto), ce construieste diverse aparate pentru RR: Rallye tripmaster and roadbook combo remotes Compass Repeaters / Tripmasters Citeste si tu topicurile de mai sus si vezi ce decizie iei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Da, transportul e cam mult. Sigur gasesti mai ieftin. Altfel, recomand ICO - este mic, compact, rezistent, isi face treaba impecabil. Pentru 50$ in minus puteti sa luati varianta fara "Light". In realitate, daca nu te dai in desert unde bate soarele ca naiba, si iei startul sau te intorci pe intuneric nu ai nevoie de lumina pe trip. Se vede f bine fara lumina. El functioneaza cu 2 baterii mici; la VR light trebuie sa te legi la baterie DOAR pentru iluminare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 (editat) intreb, nu dau cu parul: ce face tripmasterul ala in plus fata de un garmin care arata tot ce visezi tu ? ex: accuracy of gps battery level bearing cadence course depth distance to destination distance to next elevation eta at destination eta at next glide ratio .... location odometer off course pointer speed speed maximum speed - moving avg speed - overall avg sunrise teprerature time of day time to destination time to next .... trip time - moving trip time - stopped trip time - total .... turn .... vertical speed ... vorbim de preturi comparabile, daca luam in calcul si trasnportul la ico... Editat Mai 4, 2010 de _Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 (editat) Tripmasterul este echivalentul odometrului motocicletei, numai ca : - este resetabil la valoarea 0 sau reglabil la o anume valoare dorita, cu minus sau plus (din acele "telecomenzi" de pe ghidon) - este reglabil in functie de alte aparate. Organizatorul a facut traseul cu trip-ul lui - unul de masina sa zicem. El traseaza 1 km etalon pe asfalt, il parcurgi cu trip-ul tau si vezi ce abatere exista intre cele 2 aparate, in functie de ea, facand reglajele. - in timpul cursei, este preferabil sa ai 2 trip-uri. Pe unul totalul si pe al doilea fie il tii pentru partiale si il resetezi la fiecare CP fie il tii de rezerva, in caz ca se strica primul. Sunt concurenti care merg si cu 3 (total, partial, rezerva). Pe roadbook, fiecare CP are in dreptul lui atat distanta totala cat si cea partiala. Exemplu - Ai parcurs 2750 de m de traseu. Urmatorul reper este la 250 de m. Daca tu deja ai ajuns la 3100 si nu l-ai gasit, atunci te intorci la ultimul check point corect, dai inapoi totalul la 2750 (daca consideri necesar si partialul la 0) si incerci alta trasa. In felul acesta nu afectezi distanta totala de pe trip. Nu stiu daca un GPS poate face asa ceva. De fapt sunt f. sigur, altfel si-ar fi luat toata lumea GPS-uri. Foarte importanta si modalitatea de reglare - rapida si usor de efectuat din mers, in timp ce pilotezi. Daca ai gasit reperul corect, dar nu dupa 250 ci 270 de metri, corectezi repede totalul la 3000 cat de repede poti fiindca stii ca urmatorul reper este dupa 500 m, la 3500 si nu vrei sa treci pe langa el fiindca te astepti sa apara la 3020 + 500. Cu un odometru clasic de motocicleta este crima si pedeapsa. Trebuie sa faci mereu calcule in minte, in functie de ce abateri stii ca ai - fie sa aduni mereu cate 360 de m (un exemplu), la un moment dat daca prinzi o scurtatura si ajungi pe minus, trebuie sa tot scazi cate 25 de m, samd. Editat Mai 4, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 am inteles, merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupu' shui Postat Mai 10, 2010 Autor Share Postat Mai 10, 2010 Este adevarat, dar, daca nu-l folosesti doar la curse, este bine sa ai lumina la el. Si chiar daca-l folosesti pentru cursele de la noi... nu se stie niciodata cum se poate intimpla sa te prinda noaptea. In sfirsit, eu voiam sa stiu daca mai este cineva interesat de vreo jucarie de la oamenii aia - nu neaparat de modelul pe care-l vreau eu. Mie din asta imi trebuie, pentru ca de multe ori m-a prins noaptea, cind lucram la traseul de raliu. Pina la urma, 50$ sint sub 150 lei... Transportul este cam multisor, intr-adevar, dar daca ma gindesc ca in Europa am gasit tripul cu 350 euro... ies mai ieftin de peste balta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.