Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Tu ai masurat vreodata nivelul altfel decat inaltimea plutitoarelor?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Motocicletele merg prin noroi,teren accidentat,pe o roata,in stopie....nivelul ramane constant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Ai observat cum este influentat nivelul din carburatoare in functie de greutatea pluititoarelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Da.Cu ajutorul furtunului transparent si gradat.De aia a lasat Keihin porturile pe purjare....ca sa poti masura nivelul in sarcina cu motorul pornit...ca d-aia mobra se tureaza in gol la mecanic si cand o ia omul la fugarit pe autostrada e lesinata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 inca mai sustii ca nivelul este fix si nu se modifica in timp?! scuza-ma mai am putin si iti desenez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Da este influentat de greutate daca plutitorul este spart si se incarca cu benzina devenind mai greu )) si fara sa pluteasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Daca ai fi verificat nivelul vreodata prin metoda futunului ai fi observat ca la motocicletele mai vechi nivelul ramane f ridicat chiar si dupa ridicarea plutitoarelor mult peste inaltimea data de producator....asta ar fi trebuit sa te puna pe ganduri si sa incepi sa cauti solutii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Daca te pricepi la desenat cum te pricepi la carburatoare...ma convingi cu siguranta. Tu nu realizezi cat aberezi si ca singurul tau interes pe acest topic este sa incerci sa -mi dai peste nas? Ai trecut de la plutitor la arc,de la arc la plastic deformat,la analizor de gaze si arhimede,i-ai invatat mecanica pe aia de au construit hornetul(ce prosti sunt ca nu s-au gandit inaintea ta sa sudeze porturi)...opreste-te.Ai toate sansele sa mai repari mobre prin Gorj daca te opresti in a te mai face de ras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Adjustment of thefloat chamber level is affected bytwo elements: the weight of thefloat (or of the floats) and the configurationof the lever arm that connectsthe float with the valve. Byinstalling a heavier float, the freesurface of the float chamber liquidmust rise before the float buoyancyforce balances the increased weightmaking the float rise. The result willbe a higher float chamber level anda richer delivered mixture under thesame conditions. On the contrary ifwe install a lighter float, a lower liquidlevel will cause sufficientbuoyant force to actuate the valveand therefore the carburetor calibrationwill become leaner. That iswhy floats are classified accordingto their weight (printed on them)and calibration standards for theirposition inside the float chamberare prescribed in order to assurecorrect operation. To modify thefloat chamber level, if necessary andwhen it's not possible to change theChecking the position of the float inside thefloat chamber is prescribed. According to differentcarburetor models, the distance of the floatfrom the contact surface of the float chamberneeds to be measured float weight, in some cases it's possibleto change the angle of the leverthat operates the valve.In this way, the float closes the valvein advance (for a lower level) orlater (for a higher level) at equalweight. » Post actualizat in 22 Jun 2015 22:32Eu zic ca tu esti putin cam ingamfat si nivelul se poate schimba in timp! Eu vb chestii concrete! Apropo nu tu erai cel ce sustinea ca e ok sa refolosesti garniturile de chiulasa cu silicon?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Se pare ca nici engleza nu prea intelegi.Articolul de mai sus relateaza modificarile de nivel la inlocuirea plutitoarelor cu unele mai grele sau mai usoare nicidecum nu ne explica ca plutitorul pierde din greutate de-a lungul vremii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 si din manualul de ZX7r :''if the fuel level cannot be adjusted by this method (Adica prin inaltimea plutitoarelor ca sa ajungi la nivelul de benzina corect) the float or float valve is damaged!'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Nu s-au inlocuit plutitoare cu altele de greutati diferite...so...nivelul ramane constant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 (editat) Esti intr-un fel mai special si nu vrei sa intelegi ca am cantarit plutitoare vechi vs noi si isi schimba greutatea fara sa fie sparte neaparat ci doar cat sa modifice nivelul! Editat Iunie 22, 2015 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Eu ies la pensie cu tine ) eu zic sa le trimiti "idiotilor" de la Honda o scrisoare prin care sa le ceri concedierea tuturor angajatilor pt a optimiza procesul de productie,subliniind faptul ca singurul om luminat si demn de brand ul lor esti tu.Le sti pe toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 (editat) Esti tot special vad si o dai din una in alta! sa fii sanatos amice! vorbeam de altceva aici! Editat Iunie 22, 2015 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Ok.Eu maine comand un plutitor de origine pt Hornet.Platesc eu.Fac un filmulet,before&after.Folosesc un furtun transparent.Daca nivelul va fi acelasi iti dai demisia de pe forum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 (editat) Nu am sustinut ca orice plutitor este automat mai greu...eu am intalnit cazuri, mai ales la dellorto! de asemenea tu sustineai ca nu se modifica nivelul! daca iti dovedesc contrariul, ce faci in cazul asta?! Dar daca iti dovedesc ca, cuiul poantou oem are un arc?! eu unul ma retrag, ai mintea prea odihnita! Editat Iunie 22, 2015 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 (editat) Esti imposibil.Nu Vb de plutitoare de tabla de la mobrele din 70'.vb pe topic de Hornet despre Hornet.Remember? » Post actualizat in 22 Jun 2015 22:53 Nu luam in calcul depuneri de oxid pe tabla,piatra si rugina,ori plutitoare cositorite si cu reglaj de nivel.vb de Hornet. Cu sau fara arca,ca e tare ca e moale sau lipsa cantitatea de benzina din corp poate sustine intrega functionalitate pe toata plaja de turatie. » Post actualizat in 22 Jun 2015 23:04 Nu am sustinut ca orice plutitor este automat mai greu...eu am intalnit cazuri, mai ales la dellorto! Vb. de mikuni si Hornet. » Post actualizat in 22 Jun 2015 23:10 Stii de ce hornetul nu are plutitoare si ace reglabile?pt ca din 1992 si pana in 2006 Honda nu a sesizat nici o modificare si nu a considerat ca fiind necesara nici o compensatie.(atat de volum cat si de debit) » Post actualizat in 22 Jun 2015 23:19 Nu da o nota persanala disctutiei.Contradictiile sunt constructive. Fara aceasta discutie,poate nu ai fi pus mana pe manualul de zx7r si cum repetitia e mama invataturii...Hai noroc si sanatate ca emoticoane cu bere nu avem pe telefon Editat Iunie 22, 2015 de Skandal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 (editat) Plutitoarele sunt 'fixe' din alte considerente si nu din faptul ca Honda ''din 1992 si pana in 2006 Honda nu a sesizat nici o modificare si nu a considerat ca fiind necesara nici o compensatie.(atat de volum cat si de debit)' muahahahahahahahaa. Astfel la restul modelelor de Honda la care nivelul nu este 'fix' inginerii au sesizat o modificare de nivel si de volum oare?! Carburatoarele nici macar nu sunt facute de catre Honda....Dar o dam din nou in balarii....eu zic sa pui tu mana si sa aprofundezi chestia cu nivelul si carburatoarele! Editat Iunie 23, 2015 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 La Hornetul meu nu s-a umblat vreodata la carburatoare. Motorul functioneaza corect din 2003 si de vreo 55 de mii de km... Eu nu ma pricep la carburatoare dar e clar ca ale mele au imbatranit frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 (editat) @Goodkat stiu ca sunt facute dupa caracteristicile Honda, dar ''din 1992 si pana in 2006 Honda nu a sesizat nici o modificare si nu a considerat ca fiind necesara nici o compensatie.(atat de volum cat si de debit)' este o aberatie! Poate mai degraba s-au gandit la poluare cand au luat decizia asta! De asemenea motocicletele functioneaza in continuare chiar daca nivelul creste usor in timp, nu despre asta era vorba aici! Aici era vorba despre nivelul fix care ''nu se poate modifica niciodata!'' Editat Iunie 23, 2015 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drkstr Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 (editat) Imi amintesc cum anul trecut pe vremea asta am mers cu CBR-ul meu abia cumparat la un service care atunci se afla intr-o curte cu intrarea din Iuliu Maniu (nu dam nume) pentru schimbul de ulei. Dupa manifestarea unei atitudini absolut mizerabile si dupa vreo 10000 de injuraturi am fost trimis inapoi acasa cu tot cu motor pe motiv ca busonul era intepenit si filtrul strans prea tare (ce-i drept fostul proprietar nu fusese cel mai destept din specia lui). Evident ca dupa cateva zile am mers la alti baieti care au rezolvat problema in 5 minute. Ce vreau sa zic e ca pe forum toata lumea e amabila, toata lumea stie mecanica, toata lumea a lucrat, a vazut, a pus mana, a masurat, a reparat si ma revolta cand sustii ca ai 13 ani experienta si tii lectii aici, insa ma trimiti acasa cu o problema a carei rezolvare dureaza 5 minute folosind niste motive stupide si dupa ce eu, clientul care urma sa te plateasca (si care te-a platit oricum din bun simt) a trebuit sa iti suport pret de zeci de minute atitudinea jegoasa nepotrivita. Numai bine! Editat Iunie 23, 2015 de drkstr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Imi amintesc cum anul trecut pe vremea asta am mers cu CBR-ul meu abia cumparat la un service care atunci se afla intr-o curte cu intrarea din Iuliu Maniu (nu dam nume) pentru schimbul de ulei. Dupa manifestarea unei atitudini absolut mizerabile si dupa vreo 10000 de injuraturi am fost trimis inapoi acasa cu tot cu motor pe motiv ca busonul era intepenit si filtrul strans prea tare (ce-i drept fostul proprietar nu fusese cel mai destept din specia lui). Evident ca dupa cateva zile am mers la alti baieti care au rezolvat problema in 5 minute. Ce vreau sa zic e ca pe forum toata lumea e amabila, toata lumea stie mecanica, toata lumea a lucrat, a vazut, a pus mana, a masurat, a reparat si ma revolta cand sustii ca ai 13 ani experienta si tii lectii aici, insa ma trimiti acasa cu o problema a carei rezolvare dureaza 5 minute folosind niste motive stupide si dupa ce eu, clientul care urma sa te plateasca (si care te-a platit oricum din bun simt) a trebuit sa iti suport pret de zeci de minute atitudinea jegoasa. Numai bine! Zi pe nume.SKR cu "sefu" skandal. Ti-e frica de el sau cum? (ironic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Imi amintesc cum anul trecut pe vremea asta am mers cu CBR-ul meu abia cumparat la un service care atunci se afla intr-o curte cu intrarea din Iuliu Maniu (nu dam nume) pentru schimbul de ulei. Dupa manifestarea unei atitudini absolut mizerabile si dupa vreo 10000 de injuraturi am fost trimis inapoi acasa cu tot cu motor pe motiv ca busonul era intepenit si filtrul strans prea tare (ce-i drept fostul proprietar nu fusese cel mai destept din specia lui). Evident ca dupa cateva zile am mers la alti baieti care au rezolvat problema in 5 minute. Ce vreau sa zic e ca pe forum toata lumea e amabila, toata lumea stie mecanica, toata lumea a lucrat, a vazut, a pus mana, a masurat, a reparat si ma revolta cand sustii ca ai 13 ani experienta si tii lectii aici, insa ma trimiti acasa cu o problema a carei rezolvare dureaza 5 minute folosind niste motive stupide si dupa ce eu, clientul care urma sa te plateasca (si care te-a platit oricum din bun simt) a trebuit sa iti suport pret de zeci de minute atitudinea jegoasa nepotrivita. Numai bine! Nu imi aduc aminte sa fi fost vreun buson sau filtru care sa ma dovedeasca.Niciodata! Confunzi pe undeva, ceva. Jur ca nu imi amintesc episodul. » Post actualizat in 23 Jun 2015 08:51 La Hornetul meu nu s-a umblat vreodata la carburatoare. Motorul functioneaza corect din 2003 si de vreo 55 de mii de km... Eu nu ma pricep la carburatoare dar e clar ca ale mele au imbatranit frumos Like. GBV :rautacisme care nu isi au rostul. » Post actualizat in 23 Jun 2015 08:53 @Goodkat stiu ca sunt facute dupa caracteristicile Honda, dar ''din 1992 si pana in 2006 Honda nu a sesizat nici o modificare si nu a considerat ca fiind necesara nici o compensatie.(atat de volum cat si de debit)' este o aberatie! Poate mai degraba s-au gandit la poluare cand au luat decizia asta! De asemenea motocicletele functioneaza in continuare chiar daca nivelul creste usor in timp, nu despre asta era vorba aici! Aici era vorba despre nivelul fix care ''nu se poate modifica niciodata!'' Pentru poluare au montat modulul EGR . » Post actualizat in 23 Jun 2015 08:58 Adjustment of the float chamber level is affected by two elements: the weight of the float (or of the floats) and the configuration of the lever arm that connects the float with the valve. By installing a heavier float, the free surface of the float chamber liquid must rise before the float buoyancy force balances the increased weight making the float rise. The result will be a higher float chamber level and a richer delivered mixture under the same conditions. On the contrary if we install a lighter float, a lower liquid level will cause sufficient buoyant force to actuate the valve and therefore the carburetor calibration will become leaner. That is why floats are classified according to their weight (printed on them) and calibration standards for their position inside the float chamber are prescribed in order to assure correct operation. To modify the float chamber level, if necessary and when it's not possible to change the Checking the position of the float inside the float chamber is prescribed. According to different carburetor models, the distance of the float from the contact surface of the float chamber needs to be measured float weight, in some cases it's possible to change the angle of the lever that operates the valve. In this way, the float closes the valve in advance (for a lower level) or later (for a higher level) at equal weight. » Post actualizat in 22 Jun 2015 22:32 Eu zic ca tu esti putin cam ingamfat si nivelul se poate schimba in timp! Eu vb chestii concrete! Apropo nu tu erai cel ce sustinea ca e ok sa refolosesti garniturile de chiulasa cu silicon?! Gresit.Nu am folosit niciodata silicon la chiuloase,prin urmare nu am cum sa recomand lucruri pe care nu le-am testat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drkstr Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 (editat) Nu imi aduc aminte sa fi fost vreun buson sau filtru care sa ma dovedeasca.Niciodata! Confunzi pe undeva, ceva. Jur ca nu imi amintesc episodul. In fine, eu imi amintesc foarte bine episodul (apropo, sper ca s-a vindecat frumos si repede taietura din palma cu cheia de filtru; parca ma durea pe mine cand ma uitam) si nu, nu confund, dar nu asta conteaza. Ideea e ca ma revolta anumite lucruri pe care le vad aici. Am spus ce am avut de spus si am si incetat sa iau parte la discutie. La multi clienti multumiti si la multe mobre vindecate ! Numai bine. Editat Iunie 23, 2015 de drkstr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.