stulewa Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 ne-am tot lovit de problema asta la cursele particulare unde piloti de top se inscriu la open pentru a trage la podium... i ideea de a face o lista a pilotilor participanti la aceste evenimente pentru a evita eventuale discutii propun urmatoarele: *pilotii participanti in campionatul national de profil la clasele A-B si priimii 10 ai clasamentului de la C alearga obligatoriu la clasa extrem sau avansati a curselor particulare. *pilotii de OPEN sunt toti acei ce nu se incadreaza in criteriile mai sus mentionate adicatelea cei ce vin sa se dea de placere cei cu mai mult de trei participari premiate la clasa open(locul 1,2 sau3 ) vor avansa la categoria extrem in anul urmator si poate vor vrea sa faca pasul spre campionatul national. o astfel de lista ar prinde bine tuturor organizatorilor si ar putea fi upgradata foarte usor intr-un XL... coloana I=nume, prenume, coloana II= clasa din CN, coloana III=clasa pentru cupele particulare, coloana IV=mentiunea organizatorilor(de ex: locul II EMD VALCEA 2009) cred ca se vor clarifica multe astfel... pozitia mea este: *campionatul national clasa C (pentru ca nu am banii si timpul necesar antrenamentului pentru celelalte clase) * clasa extrem pentru cupele particulare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Bravo Jumba. Esti destept Nu poti sa-i impui omului clasa la care se inscrie. Sunt multe motive obiective pentru care unii mai buni se dau la clase inferioare (nu stau acum sa le enumar). Cel mai corect e ca organizatorii sa dea premii consistente doar la A, la mai multi rideri (primii 6, primii 8), nu numai la primii 3, si la restul claselor premii simbolice. Adica esti tare, trage pentru cascaval; vii la plimbare si la bere - atunci nu ai de ce sa ai pretentii. Si atunci nu o sa mai vezi "rachete" la hobby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 De acord cu ionut. Hobby este hobby, prin definitie nu se gandeste nimeni la castiguri materiale. PS. Jumba, nu te amagi, in CN este la fel, de multe ori aia de la la C sunt mai multi si mai buni ca aia de la B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 5, 2010 Autor Share Postat Mai 5, 2010 dar nu credeti totusi ca treaba asta poate duce la evolutia pilotului? exista si alte sporturi in care sunt categori de sportivi mult mai drastic determinate. daca o sa permitem accesul pilotilor de top in clasele inferioare vom priva eventualele ascensiuni ale unui pilot de categorie medie. cu ce moral credeti ca va lua startul Amidon, sa zicem, intre Tara si Paul (am ales nume apsolut la intamplare) la clasa hoby? o sa o arda aiurea pe traseu??? ei bine da si in loc sa avanseze la profi intr-un an-doi o sa faca pasul asta in cinci sase cand va mai avea doi-trei ani de varf de forma fizica. avand in vedere ca multi dintre noi ne-am cam luat adio de la sportul de performanta(eu unu recunosc ca nu prea ma mai duce caroseria) nu ar trebui sa ii impingem putin de la spate p-ai mici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Păi dacă premiile la A sunt serios consistente iar la B sunt simbolice atunci tara si paul nu au niciun motiv sa ia startul la B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 5, 2010 Autor Share Postat Mai 5, 2010 corect, dar momentan nu prea exista diferente majore intre premii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Păi dacă premiile la A sunt serios consistente iar la B sunt simbolice atunci tara si paul nu au niciun motiv sa ia startul la B. da sti tu ca au participat ei la B in ultimii ani?... nu de alta ca daca ramane asa cum ai zis nu ai facut decat o aluzie "puternica" pt cei care nu ii cunosc si o sa creada ca baietii astia 2, piloti de clasa A sau dat la B pt bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Narko Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Asta e o problema foarte mare. Daca premiezi clasele A + B cu premii mari, iar clasa C o neglijezi nu-i bine. Parerea mea e urmatoarea : Clasa " C " ar trebui monitorizata si organizata foarte bine, pentru ca acolo apar noii sportivi cu potential. Oamenii vin la C pentru ca la B oricum n-au sanse. In C.N. eu sunt de parere ca ar trebui ca primii 3 clasati la un concurs din clasa C sa treaca la B in anul urmator. La concursurile prietenesti e alta mancare de peste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 da sti tu ca au participat ei la B in ultimii ani?... nu de alta ca daca ramane asa cum ai zis nu ai facut decat o aluzie "puternica" pt cei care nu ii cunosc si o sa creada ca baietii astia 2, piloti de clasa A sau dat la B pt bani. Citește atent, era un exemplu, nimic mai mult, fără niciun fel de aluzii. Daca premiezi clasele A + B cu premii mari, iar clasa C o neglijezi nu-i bine. Ba e bine. Hobby e hobby, ce pana mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Asta se poate rezolva mult mai usor la nivel de organizatori..drept sa spun si eu sunt satul de rachete de genul lui amidon,care se antreneaza zilnic si se baga la hobby cu mine care ma dau de 15-20 de ori pe an..putem foarte simplu sa trimitem premiile mai substantiale spre A,iar la B dam ceva simbolic(manusi,tricouri,etc)..asa o sa evitam vanatorii de premii(care oricum vor fi nemultumiti ca traseul este prea usor) ..o sa vorbesc cu claudiu la sibiu si noi o sa facem la fel..pe de alta parte daca vedem ca un pilot nou aparut are super aptitudini il putem ajuta cu ceva echipamente sau consumabile..frumusetea la prietenesti asta este de fapt..in campionat se schimba situatia.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 6, 2010 Autor Share Postat Mai 6, 2010 (editat) avand in vedere ca toate cursele vor avea licenta va fi simplu de controlat. si pana la urma va trebui sa ii obligam pe cei ce vor sa fie racheta la hoby sa se dea la profi. o sa comenteze un pic, o sa faca atmosfera sau poate o sa plece acasa dar vor fi doi-trei si nu cred ca vor afecta imaginea evenimentului deoarece cred ca pilotii de la hoby(marea parte a participantilor) vor aprecia aceasta decizie. exista posibilitatea participarii unui pilot bun la o clasa inferioara dar cu mentiunea scrisa ca renunta la afisarea in clasament.(adica se da de placere) Editat Mai 6, 2010 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 pana la urma va trebui sa ii obligam pe cei ce vor sa fie racheta la hoby Bai Jumba, ai fi facut cariera pe vremea lu nea Nicu' Nu poti sa stabilesti tu sau altcineva, asa, la ochi, cine unde trebuie sa se dea. Si nici daca modifici regulamentul nu o sa poti sa acoperi tot. Poate unul bun vine dupa o perioada de pauza sau dupa o accidentare. Poate a venit cu copilu si vrea sa mearga cu el. Eu v-am dat solutia si e singura viabila - modificati structura premiilor. Si cu trecutu obligatoriu al primilor 3 sau 5 la o clasa superioara iar nu e bine. Uite, acu 2 ani Bunilku Costi si Jo Lutas au fost obligati sa treaca la A; si oamenii nu s-au bucurat pentru ca ei, desi puteau sa faca lejer un traseu de A, nu se simteau bine sa munceasca si sa traga gazul cate 3-4 ture pe zi. Si-ti mai dau o tema, asa de distractie - daca vin Freinademetz + Emil Munteanu + Andy Fazekas la o cursa si se inscriu la hobby cum ii opresti? Ca ei nu au nici un fel de istoric in campionat pentru ca nu s-au mai dat. PS: e un exemplu fortat, bineinteles ca nu s-ar inscrie la hobby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Eu v-am dat solutia si e singura viabila - modificati structura premiilor. cea mai buna solutie..asa facem cum spuneam si mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 pentru ca tot a dat frm-ul peste noi poate respectam si regulamentul enduro : http://www.frm.ro/images/Regulamente/2009/...0e.2009.iii.doc cititi alineatul 2 " PARTICIPANTI " . jumba are dreptate. cei ce iau apararea fenomenului " da-i inferioare " au ginduri ascunse ? a concura la o clasa inferioara este ca si cum ai fura bomboanele copiilor. la clasa C o diploma e suficienta. ia puneti un prmiu 1000E la B, sa vedem, se aeriseste C-ul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.