paduche Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 (editat) Povestea incepe asa: Din diferite motive am "ales" sa merg cu socul tras ceva vreme - a mers destul de mult. La un moment dat am observat ca nu mai trage, am vazut ca era socul tras, l-am bagat la loc si s-a dus in 4000 de ture - cam 5 - 10 sec. Apoi am oprit motorul. am asteptat putin- l-am pornit din nou l-am dus la garaj intr-un cilindru. am schimbat bujiile. acum cand porneste la rece cu socu tras merge 20 sec in 2 cilindri rotund, apoi cilindru stanga nu mai merge. Ce ar putea fi, ce-mi recomandati sa fac ? MOTO este un CB500. an 94 Editat Mai 8, 2010 de paduche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Curatat reglat carburatoare? posibil sa nu se alimenteze cum trebuie cilindrul stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Povestea incepe asa: Din diferite motive am "ales" sa merg cu socul tras ceva vreme - a mers destul de mult. La un moment dat am observat ca nu mai trage, am vazut ca era socul tras, l-am bagat la loc si s-a dus in 4000 de ture - cam 5 - 10 sec. Apoi am oprit motorul. am asteptat putin- l-am pornit din nou l-am dus la garaj intr-un cilindru. am schimbat bujiile. acum cand porneste la rece cu socu tras merge 20 sec in 2 cilindri rotund, apoi cilindru stanga nu mai merge. Ce ar putea fi, ce-mi recomandati sa fac ? MOTO este un CB500. an 94 Pana sa il inneci ti-a mai facut faze de genu ??? Daca da, curata si regleaza carburatoarele, daca nu pune-i bujiile vechi asa cum sunt ele si porneste-l, incearca sa il incalzesti cu acceleratia trasa, fara soc. Daca nici asa nu isi da drumu urco in ture un pic si tre sa isi dea drumu. Eu asta iarna am patit faza, dar in final si-a dat drumu singura, bineinteles o data cu asta a trantit si un rateu nesimtit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 am patit si eu asa. vezi ca ai un surub la carburator in lateral.....il desfaci usor(il desurubezi un pic), pornesti motorul si lasi sa curga benzina si ce mai e pe acolo intr-un pahar ceva. vezi ca o sa curga printr-un furtun din manunchiul ce atarna sub burta motorului. urmaresti firul si o sa vezi care e. mie mi-a iesit apa si ceva rugina apoi a mers foarte bine si s-a curatat de tot dupa o tura. poate ai rezervorul un pic ruginit sau poate face condens... daca n-am explicat ca lumea, sa explice altcineva mai talentat. mie mi-a aratat cineva cum se face si atat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EfesExtra Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Gata, s-a rezolvat "de la sine". Multumesc mult pt ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduche Postat Mai 9, 2010 Autor Share Postat Mai 9, 2010 Gata, s-a rezolvat "de la sine". Multumesc mult pt ajutor. i-ai pus benzina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.