Sari la conținut

Rulmenti


jumpingdog
 Share

Postări Recomandate

Toti rulmentii din cutie sau de la ambielaj nu trebuie sa fie capsulati, daca sunt le scoti capacele.De asemenea din cate stiu trebuie sa fie rulmenti "de turatie", adica bilele sa fie despartite printr-o camasa de otel, astfel nu apare frecare intre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io le-am scos doar doar pe alea care nu dadeau spre semeringuri. Am zis ca poate garnitura aia mai ajuta semeringurile imbatranite.

Axo, care e treaba cu rulmentii de turatie? La ai mei bilele erau despartite cu un colier de plastic(??!!). Altii nu am gasit. Sunt romanesti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Daca este vorba despre rulmentii de la motorul propriuzis, capacele de plastic trebuiesc scoase si rulmentii trebuiesc spalati inainte de folosire pentru ca ungerea este facuta de uleiul din amestec la 2T, respectiv uleuiul motorului la 4T.

Capacele de plastic sunt pentru retinerea vaselinei introduse de fabricant, acest tip de rulmenti lucrand in mediu uscat, fara ungere exterioara (roti, alternator...).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am schimbat toti rulmentii din motor (ambielaj,cutie) iarna asta . Am pus tot romanesti,de Brasov (macar rulmentii inca se mai fac bine la noi :) ), doar ca toti seamana cu ce am gasit eu in motor: bile distantate de o camasa de otel, necapsulati.Daca ai tai au camasa de plastic, eu nu as avea incredere in plasticul ala in mediu de ulei,benzina, gaze partial arse si temperatura inalta. Am mai vazut rulmenti cu bile in camasa de plastic doar la roti auto....acolo nu ai alta ungere decat vaselina capsulata sub capacele alea, iar temperatura la care lucreaza este doar cea generata de propria frecare :( .

Daca nu ai montat la loc motorul, ti-as sugera sa-i schimbi cu unii mai "normali",nu costa foarte mult.Pe mine toti rulmentii din motor m-au costat 250-300 de mii

 

 

Uite asa arata bilele distantate in camasa de otel:

 

Deep_Groove_Ball_Bearing.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plasticul ala de care va speriati voi este de fapt un aliaj nemetalic rezistent la uzura si la temperaturi inalte.

Nu conteaza ce fel de coroana sustine bilele rulmentului, conteaza ca acesta sa fie rulment de turatie (simbolizarea pentru rulmentii de turatie nu este aceeasi pentru toti fabricantii).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...