CoLtZzPuB Postat August 8, 2006 Share Postat August 8, 2006 Spor la lucru, si sa-l termini cat mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 8, 2006 Share Postat August 8, 2006 hai ca iti arat eu unu......la asta lucrez acum mai fratilor, cineva sa-l opresca pe Lebadake omul asta e in stare sa resusciteze intreaga economie sovietica serios, acum, spor la treaba si asteptam poooooozeeeeeee la Arad cand vii, sa ne arati ca de fapt nu-i Banatul e fruncea?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 mai fratilor, cineva sa-l opresca pe Lebadake omul asta e in stare sa resusciteze intreaga economie sovietica : serios, acum, spor la treaba si asteptam poooooozeeeeeee la Arad cand vii, sa ne arati ca de fapt nu-i Banatul e fruncea?... dupa ce termin motoru asta de facut ma apuc de modificari la simson o sa mai pun cateva poze .....la sfarsitu saptamanii sau inceputu saptamanii viitoare(atunci aduc piesele de la vopsit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat August 10, 2006 Autor Share Postat August 10, 2006 si eu care voiam mai demult chiuloase de K750. am facut rost de un motor cu totul, pentru reparat. desi nu stiu sigur pe care cadru si cu ce aripi (etc.) sa-l fac pereche ce jeg, nu ma lasa sa pun poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 10, 2006 Share Postat August 10, 2006 ce jeg, nu ma lasa sa pun poze. mai, vezi ca e ceva bai la tine, ca eu nu am probleme cu atasarea pozelor poate nu sunt jpg sau gif, ca numai din astea te lasa sa atasezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat August 12, 2006 Autor Share Postat August 12, 2006 mai, vezi ca e ceva bai la tine evident, ai dreptate. cat despre Ural, sau noul Ural, putem spunce ca se lucreaza la noua cutie de viteze, care are componente nemtesti (in afara de carcasa), si care schimba impecabil, fara zgomot, fara figuri, asa cum stim unii din noi ca "e normal" la ele. de asemenea se lucreaza la un nou ambreiaj, care nu se mai incalzeste asa de repede la utilizarea off road, si care deci va tine mai mult si va diminua sansele de a ramane pe drum. urmarim cu interes in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat August 18, 2006 Autor Share Postat August 18, 2006 am trimis un mail la Wahl GMBH Spezialkolben, in Germania, de curiozitate. astia fac orice fel de piston, pentru orice tip de motor, cu segmentii aferenti si cu boltul. pretul este mic pentru ei, mare pentru noi. " Hello, yes we can make this pistons, what we need is one old piston for sample and the exactly diameter of the cilinder. The price for one piston is about 250 Euro(netto) complete with rings and pin." http://www.wahlspezialkolben.de succes doritorilor de calitate germana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 sunt firme care fac pistoane la preturi mult mai mici decat astia! in plus se pot placa cilindrii cu nikasil sau electrosil sau cavidur (pt. comuniste toate sunt la fel de bune) si se pot trata pistoanele.... capul lor cu un strat ceramic, lateralele cu un nush ce, interiorul pistoanelor (asta pt. 4t in special) cu un strat care respinge uleiul... bolturi, ambielaje, arbori cotiti... daca vreti linkuri just say! si mai sunt si firme care fac segmenti fara fanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoLtZzPuB Postat August 19, 2006 Share Postat August 19, 2006 sunt firme care fac pistoane la preturi mult mai mici decat astia! in plus se pot placa cilindrii cu nikasil sau electrosil sau cavidur (pt. comuniste toate sunt la fel de bune) si se pot trata pistoanele.... capul lor cu un strat ceramic, lateralele cu un nush ce, interiorul pistoanelor (asta pt. 4t in special) cu un strat care respinge uleiul... bolturi, ambielaje, arbori cotiti... daca vreti linkuri just say! si mai sunt si firme care fac segmenti fara fanta N-ar fi rau sa-l postezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 3, 2006 Autor Share Postat Septembrie 3, 2006 N-ar fi rau sa-l postezi I agree cine doreste sa afle exact ce piese se potrivesc de la Ural nou la M 72, sa binevoiasca sa intre la imz-ural.com si sa caute catalogul cu piese de schimb, care se poate downloada de pe site. fiecare pisea reprezentata acolo are, bineinteles, un cod. unele piese au coduri care incep cu: 72.... evident, reperele respective (de Ural nou) sunt identice cu cele vechi, de la M72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Septembrie 3, 2006 Share Postat Septembrie 3, 2006 hai ca pana la sfarsitul lumii va arat si eu m72 fabricat in '39 proaspat restaurat(este un m72 cu acte de bmw r75)...... acum este la vopsit (vopsire electrostatica).... o sa va pun poze cum arata la inceput si la finalul restaurarii... e gata,ai pus pozele alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Septembrie 4, 2006 Share Postat Septembrie 4, 2006 e gata,ai pus pozele alea? datorita firmelor noastre romanesti care una promit si alta fac vopsitu a durat nici mai mult nici mai putin decat 4 saptamani......piesele vopsite fiind gata de abia ieri..... azi cand ma voi duce la garaj voi face niste poze........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 5, 2006 Share Postat Septembrie 5, 2006 acoperiri suprafete pistoane: http://www.jepistons.com/pistoncoatings.asp http://www.bekaert.com/bac/Products/Diamon...ine%20Parts.htm (aici puteti trata cu cavidur nu numai pistoanele, ci si axele cu came, bolturile, supapele si altele! ) aici recomand o combinatie a acestor 2 firme adica: pt. pistoane de la je urmatoarele tratamente pt. fiecare piston: CC, TS, AB, AC, OS si de la bekaert tratarea bolturilor, arborilor, supapelor si chiar si a bielelor dupa o lustruire in prealabil! eu sunt de parere ca daca aceste lucruri sunt facute pt. un motor nemodificat dpdv. al performantelor nu mai are moarte! acoperiri cilindrii: - NiCom: http://www.usnicom.com/tech%20info.htm - electrosil: http://www.electrosil.com.au/home.htm - nikasil: http://www.lukesracing.com/luksr/np.html - nikasil: http://www.perfectbore.com/ pistoane custom: - JE Pistons: http://www.jepistons.com/order.asp - Arias Pistons: http://www.ariaspistons.com/custompistons.html - MAHLE: http://www.mahle.com/C125708F0068F67A/Curr...6HSHP4570STULEN segmenti gapless: - http://www.totalseal.com/gaplesss.html p.s. cred ca cel mai bun upgrade dintre toate la o comunista 4t sunt un motor facut ca la carte cu tolerantele care trebuie, ulei foarte bun si segmentii astia gapless care protejeaza uleiul! vedeti ca in josul paginii cu segmenti aveti un mic meniu si la orders sau ceva de genul asta scrie: "if you don't see it, call us, we can do it!" pps. tot de la bekaert puteti sa tratati si cu dylyn plus segmentii si pinioanele din cutiile de viteze! cred ca pinioanele merg si cu cavidur! despre segmenti nu stiu ce sa zic, nu stiu cat de bine se impaca cavidur-ul sau nikasil-ul sau electrosil-ul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 5, 2006 Autor Share Postat Septembrie 5, 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Septembrie 10, 2006 Share Postat Septembrie 10, 2006 (editat) altele........maine pun altele Editat Septembrie 10, 2006 de lebadake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Septembrie 12, 2006 Share Postat Septembrie 12, 2006 incepe sa prinda forma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 12, 2006 Autor Share Postat Septembrie 12, 2006 spor la treaba in continuare. sper sa reziste vopseaua de pe cilindrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Septembrie 13, 2006 Share Postat Septembrie 13, 2006 si eu sper ca sa reziste vopseaua pt ca e o vopsea mai buna(costa cam vro 300 ron litru)........ e folosita in santierul naval de la tulcea de a da "tobele " de la vapoare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 15, 2006 Autor Share Postat Septembrie 15, 2006 decat sa ma mai chinui sa transform pozele, mai bine va dau linkul: http://groups.msn.com/bCozzII/workshopnotes.msnw?&pps=k zice acolo cum se face diferenta intre un motor de M72 si unul de Nipru de 750cc. adica de K 750. difera blocul , chiuloasele, capacul din fatza, etc. si mai sunt scrise acolo o gramada de lucruri interesante. zicem noi... p.s. eu vreau sa-mi fac un Nipru ca asta. (Dnepr 12) dar la cat timp am poate intr-o viata viitoare reusesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 17, 2006 Autor Share Postat Septembrie 17, 2006 mmmmmm.... vad ca linkul de mai sus nu merge cum trebuie. am sa pun altul. sorry.. http://groups.msn.com/Cossackpowerb-Cozz/wksp.msnw se pare ca trebuie sa fii membru pe acolo ca sa poti sa intri. la workshop se gaseste chestia cu diferentele intre M72 si K750. ca si multe alte lucruri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 22, 2006 Autor Share Postat Septembrie 22, 2006 cam asa ar trebui sa se auda un motor de M72. ca sa vezi ce poti gasi pe net.. sunetul motorului de nipru nu-l mai pun, nu suna bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 cam asa ar trebui sa se auda un motor de M72. ca sa vezi ce poti gasi pe net.. sunetul motorului de nipru nu-l mai pun, nu suna bine. ...nipru... SND_2674.wav Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 22, 2006 Autor Share Postat Septembrie 22, 2006 e, asta da. asta se aude altfel decat ce aveam eu. multumim pt comlpetare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 ...ar fi si de simson , cu imagini, dar nu am reusit niciodata sa-i fac up-load..sa fie din cauza dimensiunii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.