Jump to content

IMZ M72


valicaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hai ca iti arat eu unu......la asta lucrez acum

mai fratilor, cineva sa-l opresca pe Lebadake

omul asta e in stare sa resusciteze intreaga economie sovietica :lol:

serios, acum, spor la treaba si asteptam poooooozeeeeeee :crack:

la Arad cand vii, sa ne arati ca de fapt nu-i Banatul e fruncea?... :crack: :crack: :D

Link to comment
Share on other sites

mai fratilor, cineva sa-l opresca pe Lebadake

omul asta e in stare sa resusciteze intreaga economie sovietica :

serios, acum, spor la treaba si asteptam poooooozeeeeeee :crack:

la Arad cand vii, sa ne arati ca de fapt nu-i Banatul e fruncea?...

:crack: :crack: :D :lol:

:) :) :) :)

dupa ce termin motoru asta de facut ma apuc de modificari la simson :lol:

o sa mai pun cateva poze .....la sfarsitu saptamanii sau inceputu saptamanii viitoare(atunci aduc piesele de la vopsit)

:D :D :D

Link to comment
Share on other sites

ce jeg, nu ma lasa sa pun poze.

mai, vezi ca e ceva bai la tine, ca eu nu am probleme cu atasarea pozelor

poate nu sunt jpg sau gif, ca numai din astea te lasa sa atasezi

Link to comment
Share on other sites

mai, vezi ca e ceva bai la tine

evident, ai dreptate.

 

cat despre Ural, sau noul Ural, putem spunce ca se lucreaza la noua cutie de viteze, care are componente nemtesti (in afara de carcasa), si care schimba impecabil, fara zgomot, fara figuri, asa cum stim unii din noi ca "e normal" la ele.

 

de asemenea se lucreaza la un nou ambreiaj, care nu se mai incalzeste asa de repede la utilizarea off road, si care deci va tine mai mult si va diminua sansele de a ramane pe drum. urmarim cu interes in continuare

Link to comment
Share on other sites

am trimis un mail la Wahl GMBH Spezialkolben, in Germania, de curiozitate. astia fac orice fel de piston, pentru orice tip de motor, cu segmentii aferenti si cu boltul.

 

pretul este mic pentru ei, mare pentru noi.

 

" Hello,

 

yes we can make this pistons,

 

what we need is one old piston for sample and the exactly diameter of the cilinder.

 

The price for one piston is about 250 Euro(netto) complete with rings and pin."

 

http://www.wahlspezialkolben.de

 

 

succes doritorilor de calitate germana. :crack:

Link to comment
Share on other sites

Guest stress_L&P

sunt firme care fac pistoane la preturi mult mai mici decat astia! :crack:

 

in plus se pot placa cilindrii cu nikasil sau electrosil sau cavidur (pt. comuniste toate sunt la fel de bune) si se pot trata pistoanele.... capul lor cu un strat ceramic, lateralele cu un nush ce, interiorul pistoanelor (asta pt. 4t in special) cu un strat care respinge uleiul... bolturi, ambielaje, arbori cotiti... :what: daca vreti linkuri just say! :crack:

 

si mai sunt si firme care fac segmenti fara fanta :what:

Link to comment
Share on other sites

sunt firme care fac pistoane la preturi mult mai mici decat astia! :crack:

 

in plus se pot placa cilindrii cu nikasil sau electrosil sau cavidur (pt. comuniste toate sunt la fel de bune) si se pot trata pistoanele.... capul lor cu un strat ceramic, lateralele cu un nush ce, interiorul pistoanelor (asta pt. 4t in special) cu un strat care respinge uleiul... bolturi, ambielaje, arbori cotiti... :what: daca vreti linkuri just say! :what:

 

si mai sunt si firme care fac segmenti fara fanta :what:

 

N-ar fi rau sa-l postezi :crack:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

N-ar fi rau sa-l postezi :P

I agree

 

cine doreste sa afle exact ce piese se potrivesc de la Ural nou la M 72, sa binevoiasca sa intre la imz-ural.com si sa caute catalogul cu piese de schimb, care se poate downloada de pe site. fiecare pisea reprezentata acolo are, bineinteles, un cod. unele piese au coduri care incep cu: 72.... evident, reperele respective (de Ural nou) sunt identice cu cele vechi, de la M72

Link to comment
Share on other sites

hai ca pana la sfarsitul lumii va arat si eu m72 fabricat in '39 proaspat restaurat(este un m72 cu acte de bmw r75)......

acum este la vopsit (vopsire electrostatica)....

o sa va pun poze cum arata la inceput si la finalul restaurarii...

 

e gata,ai pus pozele alea?

Link to comment
Share on other sites

e gata,ai pus pozele alea?

datorita firmelor noastre romanesti care una promit si alta fac vopsitu a durat nici mai mult nici mai putin decat 4 saptamani......piesele vopsite fiind gata de abia ieri.....

azi cand ma voi duce la garaj voi face niste poze........

Link to comment
Share on other sites

Guest stress_L&P

acoperiri suprafete pistoane:

 

http://www.jepistons.com/pistoncoatings.asp

 

http://www.bekaert.com/bac/Products/Diamon...ine%20Parts.htm (aici puteti trata cu cavidur nu numai pistoanele, ci si axele cu came, bolturile, supapele si altele! :cheers: )

 

aici recomand o combinatie a acestor 2 firme adica: pt. pistoane de la je urmatoarele tratamente pt. fiecare piston: CC, TS, AB, AC, OS si de la bekaert tratarea bolturilor, arborilor, supapelor si chiar si a bielelor dupa o lustruire in prealabil! eu sunt de parere ca daca aceste lucruri sunt facute pt. un motor nemodificat dpdv. al performantelor nu mai are moarte! :cheers:

 

acoperiri cilindrii:

 

- NiCom: http://www.usnicom.com/tech%20info.htm

- electrosil: http://www.electrosil.com.au/home.htm

- nikasil: http://www.lukesracing.com/luksr/np.html

- nikasil: http://www.perfectbore.com/

 

 

pistoane custom:

 

- JE Pistons: http://www.jepistons.com/order.asp

- Arias Pistons: http://www.ariaspistons.com/custompistons.html

- MAHLE: http://www.mahle.com/C125708F0068F67A/Curr...6HSHP4570STULEN

 

segmenti gapless:

 

- http://www.totalseal.com/gaplesss.html

 

p.s. cred ca cel mai bun upgrade dintre toate la o comunista 4t sunt un motor facut ca la carte cu tolerantele care trebuie, ulei foarte bun si segmentii astia gapless care protejeaza uleiul! vedeti ca in josul paginii cu segmenti aveti un mic meniu si la orders sau ceva de genul asta scrie: "if you don't see it, call us, we can do it!" :baldy:

 

pps. tot de la bekaert puteti sa tratati si cu dylyn plus segmentii si pinioanele din cutiile de viteze! :crack: cred ca pinioanele merg si cu cavidur! :crack: despre segmenti nu stiu ce sa zic, nu stiu cat de bine se impaca cavidur-ul sau nikasil-ul sau electrosil-ul! :crack:

Link to comment
Share on other sites

si eu sper ca sa reziste vopseaua pt ca e o vopsea mai buna(costa cam vro 300 ron litru)........

e folosita in santierul naval de la tulcea de a da "tobele " de la vapoare....

Link to comment
Share on other sites

decat sa ma mai chinui sa transform pozele, mai bine va dau linkul:

 

http://groups.msn.com/bCozzII/workshopnotes.msnw?&pps=k

 

zice acolo cum se face diferenta intre un motor de M72 si unul de Nipru de 750cc. adica de K 750.

 

difera blocul , chiuloasele, capacul din fatza, etc. si mai sunt scrise acolo o gramada de lucruri interesante. zicem noi... :crack:

 

p.s. eu vreau sa-mi fac un Nipru ca asta. (Dnepr 12) dar la cat timp am poate intr-o viata viitoare reusesc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...