Sari la conținut

IMZ M72


valicaddy
 Share

Postări Recomandate

Pe stoc am:(care trebuie facute)

-M72,k750,MT12,MT9,MT11,MT16.

-Cu numere de ROM am doar m72,mt10,mt11,mt16 restul cu numere de ucraina(le pot scoate carte de identitate,itp)

-m72 am variante cu numere de ucraina si de rom

Scz am uitat sa specific ma intereseaza doar cu atas si in regula, nu am timpul necesar sa o repar sau reconditionez. Multumesc

Editat de edyneagu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La toate am atas.(atasele difera de la model la model,este marfa nui bai,lovele sa fie)

Ok va sun luni pt. mai multe informatii si preturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai ramas de pus cite ceva pe jucarie(o lopatica,o canistra,un toporas) dar asteptam sa treca ploaia :moto:

 

A mai ramas de pus cite ceva pe jucarie(o lopatica,o canistra,un toporas) dar asteptam sa treca ploaia :moto:

 

Un mic filmulet

 

post-20619-0-53262600-1338547206_thumb.jpg

post-20619-0-47811500-1338547214_thumb.jpg

post-20619-0-34385100-1338547218_thumb.jpg

post-20619-0-28824500-1338547223_thumb.jpg

post-20619-0-56968500-1338547230_thumb.jpg

Editat de dany_oldmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai ramas de pus cite ceva pe jucarie(o lopatica,o canistra,un toporas) dar asteptam sa treca ploaia :moto:

 

 

 

Un mic filmulet

 

Si uite cum vii cu EMUL la Focsani. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai ramas de pus cite ceva pe jucarie(o lopatica,o canistra,un toporas) dar asteptam sa treca ploaia :moto:

 

 

 

Un mic filmulet

 

 

frumoasa jucaria dane,toata stima si respectul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Cu setul motor e ca si rezolvata treaba,am dus de dimineta 4 cilindrii cota 0 si din 4 un set iese cota 2 lejer.

Asa am facut si pt.Rove,tot am dus 2 seturi si a scos un set impecabil.

La seturile astea, daca sa circulat aiurea e destul de dificil sa faci o treaba buna,daca esti trecut de cota 0 spre 1 atunci sansele sa iasa cota 2 sint mici,trebuie cilindrii cu o uzura mica pe 0 sai poti scoate in 2 fara fante de luminia.

 

nu am studiat fenomenul,daca se poate ori ba dar as fi curios daca a incercat careva sa bucseze cilindrii de m72?teoretic ar trebui sa mearga. :scratch:

Editat de 4bike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci se poate.camasi Mahle cu pistoane originale de M,sau cum?

eu am gasit camasi Kolbenschmidt de 76mm,care cred ca mai merg alezate cativa mm pana la cota standard a M-ului care e de 78mm parca dar intrebarea e,daca sa bag setul nou de nipru pe care il am deja,de o calitate indoielnica sau sa mai sap dupa niste pistoane de Vw care la prima vedere,cred eu ca s-ar potrivi la fix..in fine,ramane in studiu problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am studiat fenomenul,daca se poate ori ba dar as fi curios daca a incercat careva sa bucseze cilindrii de m72?teoretic ar trebui sa mearga. :scratch:

 

Daca ai meterial bun si meserias care stie ce tre sa faca se poate bucsa,eu nu recomand orcum daca e sa ti mobra pt tine.

Acolo la cilindrii sint niste canale si niste gauri care trebuie sa sti cum si de ce sa le dai..am avut eu set bucsat dar fara canal si cele 3 gauri in camasa...tiganeala de 2 lei.(de ce crezi ca le gasesti cu 2 lei blocate si ruginite in spatele casei??ca au facut tot felul de tiganeli ieftine care au tinut pt.moment.barca plina de ambelaje varza si alte cacaturi..lista poate continua)

Material care sa reziste la temperatura la care ajunge M-ul mai greu de gasit.

Asa tiganeala se poate face de 2 lei dar tot de 2 lei tine...cu pistoaone de ww,sau avion e o tiganeala infecta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma risc Dani sa fac o tiganeala de asta!cilindri mei nu sunt pereche si cu toate ca am set bun ptr. fiecare dintre ei,nu vreau sa-i pun sus asa cu toate ca va merge la vanzare.

un cilindru l-am primit de la tine si era mai lung in partea care intra in carter,nu avea canal de ungere si nici cele 3 gauri.posibil sa fi fost cilindrul meu,ca nu mai tin minte,oricum nu te acuz de nimic mai ales ca mi l-ai facut cadou.acuma e prelucrat ca si celalalt dar e diferenta de o cota intre ele si de asta prefer o bucsare si honuire la cota standard facuta intrun atelier specializat de asa ceva.motorul de vw boxer atinge si el temperaturi inalte si cred ca rezista lejer pistoanele pe un M..de calitatea unei bucse/camasa Mahle sau Kolbenschmidt nu mai trebuie amintit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma risc Dani sa fac o tiganeala de asta!cilindri mei nu sunt pereche si cu toate ca am set bun ptr. fiecare dintre ei,nu vreau sa-i pun sus asa cu toate ca va merge la vanzare.

un cilindru l-am primit de la tine si era mai lung in partea care intra in carter,nu avea canal de ungere si nici cele 3 gauri.posibil sa fi fost cilindrul meu,ca nu mai tin minte,oricum nu te acuz de nimic mai ales ca mi l-ai facut cadou.acuma e prelucrat ca si celalalt dar e diferenta de o cota intre ele si de asta prefer o bucsare si honuire la cota standard facuta intrun atelier specializat de asa ceva.motorul de vw boxer atinge si el temperaturi inalte si cred ca rezista lejer pistoanele pe un M..de calitatea unei bucse/camasa Mahle sau Kolbenschmidt nu mai trebuie amintit.

 

Ala e clilindru bucsat care e la tine de nea spirica,la mine pe m72 am avut set bucsat.(din cauza setului nu a mai circulat omul)

Cred ca mai am si perechea lui.

Incearca sa cintaresti pistoanele de ww si cele de M.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pffffffff... dormi, ca nu te deranjeaza nimeni...

 

Revenim:

 

http://metriccustom....ction=none&id=4

 

din ce a facut nenea ala fiecare poate retine (sau intelege) ce vrea (ce poate). Ceea ce ne intereseaza pe noi este partea cu pizdoanele.

Mi-e lene sa caut in mailurile pe care le-am primit de la el codul camasilor Mahle, dar cine stie (cine vrea sau cine poate) le poate gasi in catalogul enorm, pdf, al acestui producator. E suficient sa cauti dupa codul de piston, gasesti si setul.

 

Alta poveste e ca treaba asta costa. Iar noua ne plac micile adaugiri chinezesti (de efect, nu-i asa?) si piesele originale. Cu mici batai sau putin deformate si duse pe (cuvant urat) din cauza pastrarii lor prin sacose, prin cutii cu fiare, prin ploaie, dar oricum, originale, nu?? Si ieftineeeee.. asa, ca noi.

 

Iar gaurile din cilindru... moaaaa, pai neamtul cred ca a apelat la NASA ca sa le faca, realizati ca altcineva nu putea, nu?? Ca sa nu mai spun ca lui ii merge trotineta de cativa ani. Adica de cand a renuntat la gun... pardon, piesele de pe piata.

 

P.S. Eu cand mi-am cumparat 021 79 00 am intrebat si de codul pentru pistoanele de VW, la vremea aceea nu mai erau disponibile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pffffffff... dormi, ca nu te deranjeaza nimeni...

 

 

 

Dorm cind e nevoie deobicei....

 

Nu ma mai bag la nici un comentariu legat de pizdoane si camasile lor...si las pe alti care fac mii de km. cu m-urile lor...ca na..au mai multa exeprienta daca tot fac mii de km si au testat tot felul de pizdoane si camasile lor...sau au facut km cu m-urile pe google si asa au capatat experienta...si le stiu pe toate ca na..se trage doar toata ziua cu m-ul si stiu mai bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia cu dormitul e din armata, e veche. Cine stie, cunoaste. Nu era cu adresa directa, dar daca insisti...

 

Daca si ala a facut km pe google... Ala si-a facut motocicleta ca sa functioneze EL cu ea, nu ca sa mearga pana se vinde. Si se trage toata ziua cu ea, pentru ca asa are chef, si pentru ca merge, ca e facuta BINE. :D Si face autostrada germana cu atasul incarcat si nu ramane pe drum si nu merge cu 50 la ora oprind la fiecare juma de ora sa raceasca tractorul.

 

 

Gee, stai sa ma gandesc, sa am incredere in ce a facut sau sa mai lucrez cu rebuturile vandute de alcoolicii ucraineni pe doi bani, ca deh, sunt originale????????????????????????????? GREA DECIZIE!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...