Sari la conținut

IMZ M72


valicaddy
 Share

Postări Recomandate

sal tot ma tot invar si ma gandesc sa mai pun la colectie un m72 poate stie cineva ceva, si mai am si o intrebare care poate o sa vi se para prosteasca da no ma risc oricum care e diferenta intre ural m72 si imz m72 ca eu tind sa cred ca e unu si acelas lucru da poate ma iluminati si pe mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@nime'n drum, gaurile apar cand se cristalizeaza aliajul ala de aluminiu la temperaturi mari si-apoi presiunea deflagratiilor da lovitura fatala in ciuda celor 8-10mm de grosime calota. Nu e vina pistonului.
Cilindrul din dreapta se unge mai bine (datorita circulatiei) si e discutabil daca se raceste mai bine sau rau (efectul de canalizare al atasului, efect Venturi sau din contra o circulatie mai proasta.
Acum seturile de Nipru sunt ieftine si gasibile. Cand n-or mai fi, un piston care are doar ceva urme de frecare unde am zis va intra la loc in motor. De-aia nu e de aruncat setul asta al de-l vinzi.
BMW 1200GS pistoane cu fusta scurta cu bolt decalat.
Ala din link ; ) ) e dintr-o vreme apusa si e bine pentru saracele Nipre ca a apus.
No, ai ales Mahle, e pozitiv, probabil mai bun decat unul cu 3 segmenti de M, asta nu inseamna ca cele 6 milioane de KMZ si IMZ n-au functionat bine de la pistoane.

Nu stiu de ca calai Ijul, eu nu am reusit niciodata sa-l calez. Or fi si la Ij 3 pistoane la o cota. Poate trebuia sa gasesti pistoane de Ij cu forma si dimensiunea potrivita pe masurate. Apoi daca si alea calau...
Gata ca am putea continua... :D

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal tot ma tot invar si ma gandesc sa mai pun la colectie un m72 poate stie cineva ceva, si mai am si o intrebare care poate o sa vi se para prosteasca da no ma risc oricum care e diferenta intre ural m72 si imz m72 ca eu tind sa cred ca e unu si acelas lucru da poate ma iluminati si pe mine

 

Nu-ti lua Ural M72 si nici IMZ M72, ambele sunt nasoale. Ia-ti M72, e cel mai bun.

 

Mai radem si noi, poate iesim din iarna mai repede.

@Bulit, e vb de aceeasi motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,si eu sint patit cu acesate calari la M ,dar l am pus cap la cap si toate se datorau vinei mele in primul rand consumul de benzina si in perioada de rodaj era in jur de 4,5 /5 la suta mi e imi placea dar motorului nu, cum am ridicat consumul la 7,5/8 nu a mai cala nici incins la maxim, bag si ulei de amestec in benzina cam 10g la litru acum folosesc ulei foarte gros M40 si chiar nu am avut nici cea mai mica problema,deci parerea mea pistoanele nu au nici o vina si au suferit saracele cred ca 20 de calarii l am lasat sa se racesaca si pedala cand am unblat la pistoane ca sa vad daca am daune nimic doar o pata de urma de material pe cilindru si piston dar am rezolvat o cu smilger fin in rest OK ,apropo cu pistoanele de auto pose pe M am folosit si eu de audi asta la primil meu M prin 96 si nu am fost multumit astea calau cand nu te astepti si can caleaza fac praf segmenti,si fifind ma scurte la fusta sau uzat foarte repede la fusta si clopoteau in cilindri,eu unu nu le as recomanda cele de auto.

 

post-54357-0-32785700-1358844296_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-ti lua Ural M72 si nici IMZ M72, ambele sunt nasoale. Ia-ti M72, e cel mai bun.

 

Mai radem si noi, poate iesim din iarna mai repede.

@Bulit, e vb de aceeasi motocicleta.

ms de raspuns apreciez chiar daca e sarcastic fami si tu un pret pt unul ca umbla vorba ca ai ma intereseaza sa fie cat mai complect posibil si inmatriculabil de restu ma ocup eu

ms anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va mai faceti atitea probleme legate de pistoane(rezolvati problemele mari ce le are un m72 nu pistoanele, ca merge m-ul cu o varianta mare de pistoane,pistoanele sint ultima grija)

Aveti totul gata si mai trebuie doar pistaone la m-uri??ca vad ca se dicuta doar de pistoane in ultima vreme..nu de suspensie,grup,cutie,cardan si alte ce sint mult mai importante decit pistoanele...aveti atita munca sa faceti sa lucreze suspensia la un m72, sa te gindesti ce cutie pui sa nu ai probleme cu cardanul..sint atitea lucruri importante sa poti circula cu un m72 pe strada fara mari probleme.

Eu ma chinui de 2 saptamini sa fac sa lucreze suspensia(fata,spate) cum trebuie,am bucsat cu diferite materiale pina ce am reusit sa fac o suspensie de vis.Ma refer la o suspensie care sa nu dea drumul la toate suruburile de pe motor... nu cum am vazut pe la alti ca lucreaza o supensie de toata jena..m-ul sufera la capitolul suspensie,mai ales pe spate, care daca nu o ai cum trebuie iti distruge tot acolo de la pinioane pina la cardan,cutie.. sau in cel mai fericit caz tre sa stringi toate suruburile dupa 300 km.

La m72 daca nu ai suspensie tre sa ai o rezerva de roti imensa, ca distruge cercurile imediat,e o moto rigida, grea.. capitolul suspensie este mult mai important decit pistoanele.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cercurile le distruge si cu o suspensie f buna, cum e a mea, daca dai in gropi la greu, iar eu am dat. Ce e f f bine e ca ai gresoare peste tot pe care e bine sa nu le lasi uscate cu anii. Crucea, lagarele seilor, lagarele parghiilor de frana, rulmentii din jug, rotile, rulmentul de la pinionul de atac, bara de torsiune. K-urile la fel...Pomparea de unsoare le face sa reziste zeci de ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

cercurile le distruge si cu o suspensie f buna, cum e a mea, daca dai in gropi la greu, iar eu am dat. Ce e f f bine e ca ai gresoare peste tot pe care e bine sa nu le lasi uscate cu anii. Crucea, lagarele seilor, lagarele parghiilor de frana, rulmentii din jug, rotile, rulmentul de la pinionul de atac, bara de torsiune. K-urile la fel...Pomparea de unsoare le face sa reziste zeci de ani.

 

Perfecta dreptate ;)

 

Citeva bunatati aduse acu doua zile din ucraina(de la un mosulica de nota 11)toate noi la vaselina

Nimic din cele afisate nu sint de vinzare (toate se pun la colectia personala de piese noi de la diferite moto)

 

Citeva mici retusuri,de pus jucariile pe ea si e gata de drum.

post-20619-0-46689500-1359123791_thumb.jpg

post-20619-0-84650400-1359123799_thumb.jpg

post-20619-0-05489700-1359123805_thumb.jpg

post-20619-0-04694700-1359123811_thumb.jpg

post-20619-0-25209700-1359123816_thumb.jpg

post-20619-0-88493200-1359123823_thumb.jpg

post-20619-0-99552500-1359123828_thumb.jpg

post-20619-0-97415700-1359123833_thumb.jpg

post-20619-0-95577900-1359632324_thumb.jpg

post-20619-0-33063700-1359632332_thumb.jpg

post-20619-0-40765600-1359632340_thumb.jpg

post-20619-0-50855500-1359632345_thumb.jpg

post-20619-0-16085500-1359632351_thumb.jpg

post-20619-0-98732200-1359632356_thumb.jpg

post-20619-0-59075400-1359632362_thumb.jpg

post-20619-0-87009800-1359632367_thumb.jpg

post-20619-0-72841700-1359632373_thumb.jpg

post-20619-0-30750900-1359632379_thumb.jpg

post-20619-0-01505800-1359632384_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Perfecta dreptate ;)

 

Citeva bunatati aduse acu doua zile din ucraina(de la un mosulica de nota 11)toate noi la vaselina

Nimic din cele afisate nu sint de vinzare (toate se pun la colectia personala de piese noi de la diferite moto)

 

Citeva mici retusuri,de pus jucariile pe ea si e gata de drum.

nu sunt de vanzare separat , sau nu se poate aduce suportul in locul de scaun al pasagerul si cutia metalica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Tot cu ambielaj din ala troznit cu ciocanul in bot, stramb, descentrat si cu bataie, cum mi-ai vandut mie doua, drept noi? Ce conteaza, doar va fi de vanzare, nu? Merge pentru proba si aia e!

 

Daca lumea inca mai pune botu'? Nu??

 

Vai, dar ce frumoasa e, Dumnezeule...



P.S. Vezi ca iti pregatesc un filmulet cu gunoaiele pe care mi le-ai vandut, sa vada tot omu' ca poate unii nu cred, or trai cu ideea ca am ceva cu tine.

Dupa care iti pregatesc demisia.

 

Sau te simti si imi dai banii inapoi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot cu ambielaj din ala troznit cu ciocanul in bot, stramb, descentrat si cu bataie, cum mi-ai vandut mie doua, drept noi? Ce conteaza, doar va fi de vanzare, nu? Merge pentru proba si aia e!

 

Daca lumea inca mai pune botu'? Nu??

 

Vai, dar ce frumoasa e, Dumnezeule...

 

P.S. Vezi ca iti pregatesc un filmulet cu gunoaiele pe care mi le-ai vandut, sa vada tot omu' ca poate unii nu cred, or trai cu ideea ca am ceva cu tine.

Dupa care iti pregatesc demisia.

 

Sau te simti si imi dai banii inapoi...

HAHAHAHAA nu ai cu mine nimic..ai o problema cu capul tu..vad ca ti capul ala pe umeri sa nu intre apa in git...am sa fac eu un filmulet cu amebelajele alea punse in motoare sa vazi cum bat..bate capul tau nu ambelajele alea....ce sti tu..nimic..esti muci si mori de ciuda.. nu ca vai de mine nus bune ambelajele alea..fa niste semne pe ambelajele alea cu ceva pansoane si eu le voi pune in motoare si le voi exploata la maxim sa vezi ca nu au nimic.

Apropo.. ambelajul din motorul asta nui schimbat ca nu era nevoie...iar apropo.. daca tot nu era bun nici un ambelaj din alea 2 de ce naiba ai mai cumparat altul???meserias ce esti tu..cum poti spune ca alea nus ambelaje noi ca ma enervez aiura cu tine...

Si sa-ti fac in ciuda ca vad ca mori nu alta...voi face inca doua m72 anul asta cum nici pe GOOGLE unde iti petreci tu tipul ca meserias nu vezi..

Daca postam o poza cu un rahat nu aveai nimic de comentat dar cum naiba sa-ti pun eu poza pe topicul tau cu m72 care esti tu mare cunoscator si detinator de m72 care faci pe an mii de km.. pun eu poze cu motoarele pe care le fac.. cum indraznesc..fa un efort si nu te mai uita la posturile mele..

Fa un efort si poti testa moto cind vrei.. pe ce ruta vrei tu,benzina o pun eu, tu numai sa reusesti so pui pe chituci cum ai puso si pe a ta..dar nu vei reusi so pui pe asta sigur.

Fa niste semne cu pansoane pe ambelajele alea sa pot face eu film cu ele si voi desface setul in padure sa se vada clar ce ambelaj e in motorul de care am sa-mi bat joc la maxim, sa auzi si tu cum bat ambelajele alea noi(vechi) care ti le-am vindut tie.

Ce demisie sa-mi pregatestu tu???vezi de treba ta ca esti 0 pt.mine la toate capitolele mai neputinciosule care esti tu..nu mai poti tu de ambelajele alea..mori de ciuda nu alta..ca in afara de schimbat o bujie nu sti nimic...si pe aia o schimbi la chici sa nui strici filetul la chiuloasa..

Am un nr.de tel unde poti suna in legatura cu ambelajele daca vrei sa le returnezi nu pe forum ca vad ca numai aici vrei sa le returnezi,pune mina pe telefon si vb.in legatura cu ele..sincer nu aveam nici un gind sa le iau inapoi ca nu stiu ce naiba ai facut cu ele sau ce experimente ai mai facut ca mare meserias dar ma risc sa le iau inapoi ca sint curios ce vei comenta dupa ce te scap de ele ..ca voi mai posta poze si filmulete cu m72 fara numar.. sint curios ce vei mai comenta

Nu e prima ora cind te iei de mine aiura, am tot tacut si tacut.. dar gata ajunge,cum ciripesti iti dau peste bot.

Sa te vad pe tine in stare sa faci o moto indiferent de model si atunci imi retrag cuvintele,dar nu sti nimic ca esti neputincios..toate ce le-ai avut ori le-ai dat pe bucati ori ca epava, ca nu esti in stare sa stringi un surub..

 

Hai spor...si incearca sa nu scri ce vrei tu ca nui foruml tau.. ca te-ai luat aiurea de multa lume de cind esti mare moderator...iti permiti cam multe la cunostintele tale legate de mecanica(google)

 

Tot cu ambielaj din ala troznit cu ciocanul in bot, stramb, descentrat si cu bataie, cum mi-ai vandut mie doua, drept noi? Ce conteaza, doar va fi de vanzare, nu? Merge pentru proba si aia e!

 

Daca lumea inca mai pune botu'? Nu??

 

Vai, dar ce frumoasa e, Dumnezeule...

 

P.S. Vezi ca iti pregatesc un filmulet cu gunoaiele pe care mi le-ai vandut, sa vada tot omu' ca poate unii nu cred, or trai cu ideea ca am ceva cu tine.

Dupa care iti pregatesc demisia.

 

Sau te simti si imi dai banii inapoi...

Cum am discutat la telefon(mesenger) cind ai cumparat ambelajele alea acu 3,4,5 ani, ca nici eu nu mai tin minte sincer.. se poate discuta iar,ai trei variante:telefon,mesenger,pm pe forum, cei asa de complicat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jignirile inseamna suspendare.

 

Clarificam : am vorbit de foaaaarte multa vreme sa le iei inapoi, dar se pare ca la tine banii doar intra, nu ies. Scriu pe forum sa nu se intepe si altii, asta e tot.

Piesele pe care mi le-ai vandut ca fiind noi aveau defectele mascate bine cu vaselina aia nenorocita (in afara de ala lovit in de repetate ori bot, dar ce conteaza ai zis, aia le manipuleaza si ei cum pot, se rectifica imediat acolo) iar eu nu le-am curatat si verificat imediat, am asteptat sa ajunga ambele, doar luam de la Dany, nu se punea problema sa primesc teapa, nu????

 

Nu-mi mai tine tu mie socoteala, astept banii, iti trimit marfa si sa fi tu sanatos. Le pui intr-o motocicleta "restaurata" de tine si aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

La un arbore daca pui 2 rulmenti conici (axiali-radiali cu role) trebuie sa asiguri montajul in "X" vezi http://www.omtr.pub.ro/t_cicone/didactic/om_files/OM_AR_I_Cap.06(Rulmenti)_2spp_part2.pdf
La M,pentru montaj in X, ar trebui sa ai la rulmentul conic cu caile de rulare bine presate exact cota rulmentilor cu bile.

Pune rulmenti FAG/ SKF/URB cu bile ca le ia o gramada pana se uzeaza.



La un arbore daca pui 2 rulmenti conici (axiali-radiali cu role) trebuie sa asiguri montajul in "X" vezi http://www.omtr.pub.ro/t_cicone/didactic/om_files/OM_AR_I_Cap.06(Rulmenti)_2spp_part2.pdf
La M,pentru montaj in X, ar trebui sa ai la rulmentul conic cu caile de rulare bine presate exact cota rulmentilor cu bile.

Pune rulmenti FAG/ SKF/URB cu bile ca le ia o gramada pana se uzeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrucat pe plaiurile mioritice n-am gasit nimic sa-mi inspire incredere,doresc sa achizitionez acesti rulmenti pentru ambielajul m-ului meu.

http://www.vxb.com/page/bearings/PROD/Kit12446

vad ca rezista pana la 7400 rot/min in conditii de ungere permanenta cu ulei. la cele 2500-3000 rot/min ale m-ului ar trebui sa tina o vesnicie.fiind cu bile conice,se poate elimina acel joc care apare la actionarea ambreajului,dar uleiul trece prin el la fel de usor,spre falcile centrifuge ale ambielajului,precum cei cu bile rotunde?

mi-ar prinde bine cateva pareri,fie ele pro - contra.

tin sa amintesc,vreau sa-l reconditionez nu sa-l restaurez,intrucat am pretentia de ceva kilometrii de la el.

 

va multumesc!

:cheers:

cand eram copii si nu aveam bani d piese centram ambielaju pa bordura cu barostu si tot mergeam cu ele ce ii drept nu pana la mare da pa coclauri non stop acuma ca avem de toate filozofam cate 2 luni pt 2 rulmenti, tapa tata 2 fag sau skf in el ca precis crapa altceva mult mai repede ca ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine

 

- in cazul asta prefer sa stea in cutii. d-aia au si ajuns ele la gard,tocmai datorita mestesugarilor nostrii desavarsiti.

 

cu stupoare mi-a fost dat sa constat faptul ca nici macar cilindrii aia 'buni' nu-i pot folosi. au fost alezati intr-o parte pentru cota 2,ca cica sa scoata uzurile. nici macar la 79 nu mai ies.

ba de parca n-am platit pentru ei,parca i-am furat in plua mea,nu pot sa am parte de nimic din ce am cumparat pentru el,NIMIC ma,nimic!! numa giorseturi!!

cica merge si asa,n-are nimic,o merge - la italieni,la nemti,la olandezi,la mama dracu ..

mai bine-l restauram in plua mea,era mult mai ieftin,si era demult gata de drum (pe slep)

astept cu nerabdare ceilalti cilindrii,si-s curios cand si daca mi-or mai veni.. altfel ma vad nevoit sa apelaz prin alte parti,la alte usi,altii care n-au nici o datorie fat ade mine,nici macar morala.

 

 

@aleko- multumesc mult pentru raspunsul tau pertinent si la obiect,o sa-l iau in calcul,mai ales datorita faptului ca o sa am iarasi timp berechet,puii mei..

 

:cheers:

asa erau vremurile atunci, aia am avut cu aia am defilat de unde altceva si pentru asta tot ne-o dus motorele, la cluj este un nene f meserias in alezari omu numa asta face de cand sa stie nu ii multi calificat ca multi meserias de altfem am facut la el multi cilindri si au iesit bobocel costa 50 ron per cilindru daca esti curios sa nu mai iti stea in cuti te pun in legatura cu omu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

du-l in aprox 80 (vezi manualul) iti livrez si o axa cu came romaneasca (lobii prelungiti :D ) si pui trompete la tobe si carburatoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca eu am zis, oricum am uitat. De principiu din ce am vaz pe la Charlie e o mica problema cu etanseitatea la chiulasa in special la garniturile simple de aluminiu. Eu la SV-ul de o sa-l fac, daca nu gasesc pe piata, voi apela la vreun atelier de garnituri - compozit preshpan cu cupru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...