bach Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Una restaurata da, cu totul alta discutie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Una restaurata da, cu totul alta discutie... E greu de gasit deja m72 functional pe bani putini sau o suma normala sa zicem asa..Singura ta sansa este sa dai de una abandonata pe undeva si uitata de lume. Ce se baga la vinzare la preturi acesibile sint luate de samsari repede si duse afara unde se poate scoate ceva profit,nu este nici un m72 la ora actuala la vinzare din cite stiu eu. Am avut un m72 la vinzare cu numere de ucraina,daca iti spun cite persoane mau sunat sau erau interesate nu-ti vine sa crezi.A plecat pe o suma care merita ca am bagat multi epuroi in ea. Ultimele m72 care le-am cumparat sint luate din ucraina ca la noi nu mai stiu nimic cu ceva acte,ultima care am luato si aia corcita ma ajuns 800 de euro acasa si e doar o epava sa fiu sincer. Mas bucura sa fiu sincer sa dai de un m72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Inca o fotografie document, sa va mai readuc aminte de motocicleta asta. Care vaeti pe acasa o cutie din asta, o cumpar sau ofer piese la schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 M am contaminat si eu. Nu stiu din ce bani insa imi doresc, si cu ajutorul lui Dumnezeu, o sa imi iau si eu un M72. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Cumpar un cadru de atas de M72. Sau K750, daca este la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Cumpar un cadru de atas de M72. Sau K750, daca este la fel. Cadru de k750 atas e asemanator cu cel de nipru cu mici diferente,doar k750 primul model avea atasul si cadru atas identic cu cel de m72.E modelul cum am eu in poza de la profil,asta de la profil avea cadru si atas identic cu cel de m72. Daca nu gasesti poate facem o combinatie,pe bani nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 Ma intereseaza 2-3 piesulici de pe un cadru sa completez altul, asa ca daca ai vreunul macelarit pe acasa ar fi mai bine. Cand deschizi telefonul, da un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 Ma intereseaza 2-3 piesulici de pe un cadru sa completez altul, asa ca daca ai vreunul macelarit pe acasa ar fi mai bine. Cand deschizi telefonul, da un semn. Am si macelarite sigur la tara in garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Am gasit pe langa Giugiu un M72 intreg, cu atas. Motocicleta e desfacuta bucati intr-un garaj, dar este conservata f bine. Cu actele sta cam prost, are un talon dar care nu este pentru motorul din garaj.Eu m-am dus sa il iau drept BMW (stiti treaba cu siglelele de pe rezervor), omul mi-a cerut telefonic 3000 de euro. So, dupa ce i-am aratat/explicat diferentele, omul si-a redus pretentiile la 1000 de euro.Daca intereseaza pe cineva in conditiile astea, rog PM sau telefon la 0723565973. Mergem sa-l luam impreuna. Dedic aceasta fotografie baietilor de cartier care cred ca restaurarea unei motociclete consta in baituirea intr-un kaki militar. Poate, poate inteleg si ei ceva din asta. Pentru a termina motocicleta am nevoie de cauciucuri la fel cum este cel din imagine. Asa ca daca prin peregrinarile voastre internautice ati dat de vreun magazin online care comercializeaza asa ceva, v-as fi recunoscator. daca m-ati informa. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 (editat) prin poze e tot atat de intalnita guma copie dupa cea germana gasibila deci poti sa o termini linistit + nu intri in al' din fata la prima ploaie. Editat Septembrie 2, 2013 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Nu o sa stau neaparat in cauciucurile astea, am niste super cauciucuri trimise de Dany, doar ca mi-ar fi placut sa mai pun o piesa la puzzle asta. Arata intr-un mare fel cauciucurile astea de tip tractor, tre' sa recunosti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Tipul asta de cauciucuri , in trecut , era folosit numai pe remorcile motocicletelor , nicidecum pe rotile motocicletelor. Aderenta lor pe asfalt este prea mica, asta fiind unul din motivele pentru care nu se montau pe rotile motocicletelor. Daca se vrea a se monta pe o motocicleta ce va sta doar expusa.......asta "ar da bine" imaginii agregatului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 (editat) Lolo, tipul asta de cauciuc, acum 70 de ani, era f raspandit, in conditiile in care drumurile asfaltate in zonele de razboi nu prea existau. Si in prezent exista un profil asemanator, folosit la cauciucurile de enduro. Avantajul profilului astuia tip tractor (sa-i zicem) era ca nu tinea noroiul pe el. Cateva pagini mai in spate este o fotografie postata de mine, datata 25.02.1942, majoritatea cauciucurilor sunt modelul asta tractor. Inca o imagine din arhiva. Editat Septembrie 2, 2013 de m72ihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Parca exagereaza un pic maimuta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 M72 din Satu Mare la intrunire de la Tasnad, import Ungaria, pret decent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Interesant, mai ales optiunea de cutie in locul barcii clasice. Motocicleta in sine e o combinatie de M cu un K750. Ce-mi displace la motocicleta asta si in general o percep ca o tiganie, este culoare tobelor, crom vs kaki arata de cacao. O vopsea termica nu este scumpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 De apreciat un om care avea cred ca vreo 15 sau mai multe motociclete retro restaurate+masini si care cumpara un M din ungaria sa-l aduca la noi, motocicleta e cumparata asa cum se vede, n-a facut omul nimic la ea, dar avea altele mai misto restaurate. Din pacate n-am avut aparat foto ca am fost cu treaba pe-acolo (la zdranganit).... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Ce-mi displace la motocicleta asta si in general o percep ca o tiganie, este culoare tobelor, crom vs kaki arata de cacao. O vopsea termica nu este scumpa. O vopsea termica este un cacao dupa cum vei afla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Nu te contrazic. Depinde si de calitate, eu am folosit la ATV una care era aproape 100 de lei tubul si am fost f multumit de ea. Daca fugi si cumperi repede una din Brico cu 15 lei presupun ca nu are acelasi randament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 nu stiu in ce fel depinde, dar daca folosesti una de 100$ pe care o aplici cum trebuie si tot nu isi face treaba decat 3 luni pana la urma intelegi ca un cacao de vopsea aplicat pe un fier ce se raceste si incinge in medii umede si jegoase nu poate avea rezistenta la coroziune si estetica a unui acoperiri cupru-nichel-crom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 vedete-as odata calare pe dihanie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 prietene,,,,,nu am pus poze, dar merge porneste de regula la prima pedala, si am facut acu 2 saptamani un drum de vreo 60-70 km e tare sa vezi cum te saluta toti automobilistii, si zambesc cu gura pana la urechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Cine are ochi de vazut, sa vada. CA CAp nu are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 explica si muritorilor ce vrei sa zici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Daca intereseaza pe cineva, am turnat, in mai multe exemplare, piesa de cauciuc care fixeaza ochelarii de far pe telescop. Setul de 2 buc costa 30 .ron sau la mai mult de 2 seturi, 25 ron setul (am doar cateva seturi, nu va speriati, a fost destul de scumpa matrita). Cauciucul folosit are prorietati superioare celui folosit de polonez (asa m-a asigurat fabricantul). Codul piese este 7208157. Pentru atasul care este. Cumpar piesa indicata in imagine. Este vorba de acoperitoarea de roata de la atas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.