13 Todesengel Postat Iulie 5, 2007 Share Postat Iulie 5, 2007 topicul misterelor...si al motocicletei de negasit....acum,daca a inceput discutia ...hai sa o ducemmai departe.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 (editat) eeeeeeeeeeeeeeeeee ... ati vrea voi, nu-i asa??? mah posibil sa fi dat de urma unui BMW sau Zundapp(oricum ceva vechi), cu tot cu ataj, chiar si cu suportul pentru mitraliera, din al doilea razboi mondial ...... tre sa fac cercetari mai amanuntite dak chiar exista e pentru, si numai pentru 4Bike Editat Iulie 6, 2007 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 6, 2007 Autor Share Postat Iulie 6, 2007 ia rait... hiar ui gau aghein Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 ia rait... hiar ui gau aghein dak ai si traduce ar fi perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 eeeeeeeeeeeeeeeeee ... ati vrea voi, nu-i asa??? mah posibil sa fi dat de urma unui BMW sau Zundapp(oricum ceva vechi), cu tot cu ataj, chiar si cu suportul pentru mitraliera, din al doilea razboi mondial ...... tre sa fac cercetari mai amanuntite dak chiar exista e pentru, si numai pentru 4Bike vin s ate ajuti sa-l cauti? Vin cu masina,sa ne deplasam mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 gata facem treaba ... cand vii ?? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 7, 2007 Autor Share Postat Iulie 7, 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 (editat) ma intreaba luma dak faza e pe bune si va zic la toti sa nu muriti curiosi ... Da e pe bune, trebuia sa ma duc azi sa ma interesez de el, dar transportul unei nipre a luat mai mult decat programat si in loc sa porneasca si sa mearga singura, a ales sa fie impinsa(ziuna in amiaza mare pe soare si astea) si pe deasuprea se mai si bloca roata de spate cu cea de la ataj undeva intre 2 si 5 m de impins asa ca ... in loc sa fie o treaba simpla de jumatate de ora a luat dela 10 pana la 3 jumate ... :lol: ... incapatanate niprele astea ... Editat Iulie 8, 2007 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 8, 2007 Autor Share Postat Iulie 8, 2007 niprele sunt niste cu*ve. tocmai am dat cutia jos la una din ele, nu ma asteptam sa mai fac asta vreodata. ce fraier.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 niprele sunt niste cu*ve. tocmai am dat cutia jos la una din ele, nu ma asteptam sa mai fac asta vreodata. ce fraier.. ... sa mor eu am tras de ea ca un caine, se tot bloca roata de spate uneori din 2 in 3 m ... a pornit intr-un final intr-un sg piston, rahatu lumii ce e acolo, nu mai zic ca ii sare din treapta 4-a ... Apropo aveti careva un manual scanat de nipru mt 16 parca ... plz Dau o bere care aveti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 8, 2007 Autor Share Postat Iulie 8, 2007 de 16 nu prea am vazut, de 11 era pe forum, deja il are toata lumea. bine, doar transmisia difera, stii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 (editat) ... sa mor eu am tras de ea ca un caine, se tot bloca roata de spate uneori din 2 in 3 m ... a pornit intr-un final intr-un sg piston, rahatu lumii ce e acolo, nu mai zic ca ii sare din treapta 4-a ... Apropo aveti careva un manual scanat de nipru mt 16 parca ... plz Dau o bere care aveti ... sa mor eu am tras de ea ca un caine, se tot bloca roata de spate uneori din 2 in 3 m ... a pornit intr-un final intr-un sg piston, rahatu lumii ce e acolo, nu mai zic ca ii sare din treapta 4-a ... Apropo aveti careva un manual scanat de nipru mt 16 parca ... plz Dau o bere care aveti sper sa te ajute asta pe coperta scrie mt 11 mt16 PS - e ala mare de 6.9 DNEPR_MT11_MT.doc DNEPR_MT11_MT.doc Editat Iulie 9, 2007 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 9, 2007 Autor Share Postat Iulie 9, 2007 OK, alte chestii despre M72, mai toarna cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 (editat) sper sa te ajute asta pe coperta scrie mt 11 mt16 PS - e ala mare de 6.9 ms mult omu , cand o sa ne intalnim chiar am sa dau berea aia, in maxim o luna am sa pun simsonu pe picioare si am sa vin la mare ... akm sa revenim sa normal ca treaba asta e off topic rau ... Editat Iulie 9, 2007 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 9, 2007 Autor Share Postat Iulie 9, 2007 astept cu nerabdare sa fie gata filmuletul cu M-ul meu. altcineva se ocupa de problema asta. sper sa aiba timp de el, ca sa ne amuzam si noi un pic dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 I-si da seama cineva din fotografia asta,ce cutie e aici,de Nipru sau de 72 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 Nu e nici aici M72 Todesengel, e de Nipru model vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 Nu e nici aici M72 Todesengel, e de Nipru model vechi. ...Nipru MT9 sau MT10 , motor de M , mai scurt si in fata si in spate decat cel de Nipru, adica cardan adaugat....furca de 'ceva'... si maciuca probabil de carpăn sau acăț.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 Drobule lamureste-ma ca habar n-aveam. Difera in lungime cutriile si motoarele? K750 nu are motor KMZ M72 (aproape identic cu IMZ M72), cutie ca asta din poza si grup tot modern? Are cardanul mai lung? Nu de alta dar imi fac asa ceva. Cum sa fac sa le potrivesc pe un cadru normal de Nipru? Cutie de Nipru +motor de M, sua cutie de M +motor de M? Maine ma duc cu ruleta si ma uit in fiare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 (editat) Drobule lamureste-ma ca habar n-aveam. Difera in lungime cutriile si motoarele? K750 nu are motor KMZ M72 (aproape identic cu IMZ M72), cutie ca asta din poza si grup tot modern? Are cardanul mai lung? Nu de alta dar imi fac asa ceva. Cum sa fac sa le potrivesc pe un cadru normal de Nipru? Cutie de Nipru +motor de M, sua cutie de M +motor de M? Maine ma duc cu ruleta si ma uit in fiare. ...uita-te , ca s-ar putea sa fie cu complicături.. eu am folosit un cadru vechi de IMZ, pe care a fost un motor de M sau K750, si: -motorul de nipru pus pe el iese prea mult in fata>nu am mai putut monta aripa pe pozitia originala , a trebuit sa o cobor mult , si , si asa abia are 1cm spatiu pana la capacul de electrica -cutia de M (sau K) care desi este mai scurta intre supafata de prindere si cupla cardan cu 2,5 cm fata de cea de nipru, nu incape in spate! Nu se mai poate monta cupla elastica numai cu cutia prinsa de motor, toate bagate in cadru si translatate in fata... -cardanul este prea lung si a trebuit sa renunt la partea terminala cu scobitura, in care se centra bila de pe arborele secundar din cutie... cutia de Nipru nu incape veci! ..ca sa faci reglaje la aprindere iti trebuie un ochi care sa iasa putin ca si la melc... ...robinetul de la rezervorul de M da in capacul de pe ventilatorul alternatorului... ...bobinele de dacia au trebuit 'ajustate ' ca sa incapa sub rezervor... ...butucii rotilor de IMZ sant mai ingusti decit cei de nipru cu aprox. 1,5 cm(dar si mult mai bine uzinati si centrati...) si nu am putut folosi roatele de nipru , asa ca trebuit sa le restaurez pe cele vechi spita cu spita... ...prezoanele de prindere a cutiei pe motor la M sant mai lungi , si a trebuit sa fac rost de vreo trei si sa le inlocuiesc pe cele pe pe nipra... ....a treia prindere a motorului , cea de sub rezervor, nu potriveste , trebuie modificata... ....pedala de pornire , da undeva sus in cadru , trebuie indoita un pic... ...tobele, prinderea lor, demontarea, unghiuri.. Si dupa ce am reusit sa le potrivesc pe toate, am constatat ca tre' sa rup motoru'indoua ca sa ma apuc sa-l vopsesc din nou...cel putin cadrul, ca dupa atatea translatari si potriveli Daca vrei altadata iti povestesc ce insemna sa ti sa rupa cupla de cauciuc, acesta la randul ei sa rupa parghia de la ambreiaj , de unde sa sara intr-o veselie rulmenti, tije... si apoi sa te apuci sa afli din 5-6 demontari si montari de cutie (cu translatarile de rigoare ale motorului+cutie in cadru...) care este lungimea corecta a tijei impingatoare da' asta numa' pe beri!... aaa....doi oameni abia ajung la manevra asta , trebuie si al treilea care sa-l schimbe pe ala care e in preinfarct... Editat Iulie 12, 2007 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 pai asta o sa aflam pe MT9-le lui Valicaddy ca i s-a tasat tija impingatoare si tre sa gasim una buna. Cadrul de Ural stiu ca e mai putin permisiv ca ala de Nipru. Sper sa-mi mearga Niprul cu motor de M72. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 dupa ce mi-am luat niprul am vazut ca atunci cand treceam peste damburi de pamant, mici nu mari, sarea din viteza, apoi nu am mai reusit sa pornesc motorul din cauza ca nu exista simeringul de la pinionul din fata al cutiei de viteze (care se angreneaza cu discurile de ambreaj), era inlocuit de silicon rosu de catre fostii propietari (ca au fost mai multi) si a curs atata ulei de patinau discurile si nu mai transmiteau miscarea.... ok atunci m-am suparat si am cumparat o cutie de la cineva care spunea ca e in stare f buna (asta nu prea stiu ca nu am mers cu ea, insa cel putin o piesa era pusa invers dar am rezolvat-o). problema a fost la montare pentru ca tija impingatoare era prea lunga. am luat tijele+rulmentii+bile de la ambele cutii si nu era nici una asemenea, asa ca am facut combinatii si cu toate ca eram pe aproape nu a mers. solutia a fost sa tai din piesa aia in care se infige rulmentul si sa-i fac o degajare pentru bila, pentru ca din tija nu se putea taia pentru ca are capetele active, asa a mers. masuratorile si montat/demontat le-am facut singur, ca devenisem expert. ideea e ca pot aparea incompatibilitati si la cutii aparent similare, astea doua sint cu filtrul de aer din plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 13, 2007 Autor Share Postat Iulie 13, 2007 mi se face rau. oare ce surprize o sa am cand voi pune cutia la loc? tija am gasit, teoretic. si uite ca m-ul merge si nu face chestii din astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 Cautam Harley pe e-bay si uite de ce dau: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMWR71-1938...1QQcmdZViewItem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 13, 2007 Autor Share Postat Iulie 13, 2007 acest bmw r71 a declansat o adevarata maladie, chinezii s-au prins si s-au gandit sa mai fabrice ceva Chang-uri, ca merge treaba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.