Sari la conținut

vreau sa-mi dau Banditul pentru un cal


JimmyPage1987
 Share

Postări Recomandate

Salut,

momentan am un Suzuki Bandit si vreau sa-l schimb pe un enduro, preconizez ca bugetul va fi undeva intre 2000 si 3000 de Euro,

mentionez ca nu il voi folosi la ceva hard, mai mult de drumuri forestiere/ neasfaltate si cu gropi nu va avea de suportat, insa trebuie sa fie ok si pentru drumuri lungi pe sosea si eventual autostrada, in concluzie cam un enduro/touring as prefera... Am 1.75cm si 72 kg.

Sunt convins c-ati mai vazut intrebarea asta de o mie de ori insa v-as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta si pe mine cu niste sfaturi.

Multumesc :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca Honda Transalp este ideal pentru asa ceva. Are avantajul celor 2 pistoane, motorul e excelent. Ar mai fi BMW F650 si KTM LC4 Adventure, sunt motoare foarte bune, dar vibratiile sunt ceva mai mari. In rest.. mai sunt, dar astea cred ca-s cele mai fiabile/populare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel de bun pentru un ENDURO-touring ar fi si o Honda Dominator,este foarte versatila si nu ii este deloc rusine de padure cu tot cu drumurile ei :peace:......pe sosea se comporta bine pentru clasa ei....asta atata vreme cat nu sari de 3-400 km/zi.Prin oras este iarasi foarte ok,explozii mari de putere la turatii joase,agila,usurica nu ii este frica de borduri,gropi,caini si alte animale :moron:

 

Plus de asta eu am una buna de vanzare/schimb.....pentru mai multe detalii verifica-mi semnatura.Salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-a dat-o repede cu a lui. :peace:

 

Drumuri lungi pe sosea. Mda. Transalp as zice. Domi-ul e mai mult de oras (bestial aici in Bucuresti) si drumuri proaste sau serpentine. E de-o mie de ori mai fain sa te strecori cu domi-ul prin trafic sau pe serpentine decat cu transalpul. Insa daca vrei sa faci Arad-Bucuresti intr-o zi, recomand TA. Din cele doua, e ceva mai confortabil.

 

Insa e clar ca nu bagi transalpu pe unde bagi dominatoru. Balena de 200kg la gol si carene joase nu se compara cu armasaru de 160 care nu-si ofera plasticele asfaltului decat in conditii extreme.

 

Depinde de ce vrei tu pana la urma.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pt. raspunsuri, insa mai o intrebare, ca si motor/putere credeti ca sunt ok modelele astea doua?

 

Pot sa fac un drum Arad-Bucuresti, cu pasager+bagaje si in care sa iau in vizor si Transfagarasanul?

Nu as avea totusi nevoie de ceva mai mare? Intreb si eu... pentru ca la Banditul de 650 cand mai pui pe cineva in spatele tau,

pe serpentine, automat rulezi intr-o treapta inferioara de viteza.

 

Noroc bun! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai diferenta intre Bandit sau motoarele sportive/naked si enduro-touring-urile sunt turatiile la care functioneaza motorul si implicit cuplul. Bandit-ul de 650 are 4 pistoane iar Transalp-ul de 650 2 pistoane cu un diametru mult mai mare, sau respectiv celelalte un piston si mai mare..

Daca cu un Bandit ai urca o panta cu 9000rpm, probabil cu un TA ai urca aceeasi panta cu 4500rpm. Acum nu vad de ce nu ai schimba intr-o treapta inferioara de viteza cand urci o panta? Si cu masina, si cu moto si cu bicicleta faci acelasi lucru.

Daca vrei de 1000, uita-te la Honda Varadero, Aprilia Caponord, BMW R1200GS (care sigur iti depaseste bugetul cu mult) sau KTM 990 Adv. Tot enduro-touring sunt si astea, dar doar ca-s mult mai grele si mai puternice. Te vei simti excelent pe strada, dar pe drumuri forestiere mai proaste va fi mai greoaie.

Parerea mea e sa vezi un model din fiecare daca e posibil, faci o tura cu ele si iti faci cel mai bine o idee despre cum merge fiecare, asa din vorbe e greu de ales.

Eu as alege Transalp-ul sau poate Varadero (asta daca vrei sa mergi mai mult onroad decat offroad)

Si Aprilia Caponord e o motocicleta frumoasa si accesibila ca pret, dar cred ca sta prost la capitolul fiabilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce zici doar de modele 2007+ (r1200gs).

 

Pentru dumul ala poti lua bine mersi orice touring. Inlcusiv R1100RT, K1100LT, VFR800i, Varadero, V-Storm 1000. Inclusiv chestii mai mici, V-Storm 650, Africa Twin, Supertenere, Transalp.

 

Faptu catre sa ii dai inferioara e normal. Poti sa intalnesti aceeasi situatie si la un motor de 1800cc, daca nu stii sa-l tii in zona in care trage el bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, insa ce spuneti de un 1100GS sau 1150GS? Ar fi oare ok pentru sosea si light-offroad? BMW-urile MI SE PAR MIE motoare mai solide, nu inseamna ca si sunt as vrea sa ma lamuriti si pe mine daca puteti, Varadero mi se pare prea orientat spre sosea, V-Strom-ul la fel, poate ma insel...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, insa ce spuneti de un 1100GS sau 1150GS? Ar fi oare ok pentru sosea si light-offroad? BMW-urile MI SE PAR MIE motoare mai solide, nu inseamna ca si sunt as vrea sa ma lamuriti si pe mine daca puteti, Varadero mi se pare prea orientat spre sosea, V-Strom-ul la fel, poate ma insel...

Nu te inseli, dar daca te gindesti la GS inseamna ca ai un buget mai mare decit ziceai,,,ia in calcul si intretinerea fierului,piese,consumabile,manopera,fiabilitate,timpul incare ajunge o piesa comandata, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

momentan am un Suzuki Bandit si vreau sa-l schimb pe un enduro, preconizez ca bugetul va fi undeva intre 2000 si 3000 de Euro,

mentionez ca nu il voi folosi la ceva hard, mai mult de drumuri forestiere/ neasfaltate si cu gropi nu va avea de suportat, insa trebuie sa fie ok si pentru drumuri lungi pe sosea si eventual autostrada, in concluzie cam un enduro/touring as prefera... Am 1.75cm si 72 kg.

Sunt convins c-ati mai vazut intrebarea asta de o mie de ori insa v-as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta si pe mine cu niste sfaturi.

Multumesc :D

 

am un 520 exc...la schimb...din 2001, stare f buna !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In bugetul tau cu greu gasesti una in toate mintile, depinde de an, stare, etc.. Motocicleta e foarte frumoasa, fiabila, dar destul de costisitoare la intretinere. E un dual sport reusit, se comporta bine si pe strada si pe offroad, singurul dezavantaj, daca-l pot numi asa e faptul ca are un singur piston..

Daca o sa mergi pe un Transalp si pe un F650 o sa vezi singur diferenta, asta se va vedea mai mult pe strada... Depinde cam in ce proportie o vei folosi pe strada sau in offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, insa ce spuneti de un 1100GS sau 1150GS? Ar fi oare ok pentru sosea si light-offroad? BMW-urile MI SE PAR MIE motoare mai solide, nu inseamna ca si sunt as vrea sa ma lamuriti si pe mine daca puteti, Varadero mi se pare prea orientat spre sosea, V-Strom-ul la fel, poate ma insel...

Pentru sosea sunt foarte bune, de la tinuta de drum la confort. Light offroad... daca stii ce faci si nu ai pretentii. De principiu poti merge pe forestiere, insa nu pe drumuri rupte (sleauri mari, namol). Acolo cu orice peste 150-180kg o dai rau in bara si mai mult impingi decat mergi. Cam aceeasi poveste si cu celelalte vaci de 1000cc enduro-touring; comparatv insa cu Varadero sau V-Stormul mare, BMWul are avantajul ca are centrul de greutate foarte jos, la aceeasi greutate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In bugetul tau cu greu gasesti una in toate mintile, depinde de an, stare, etc.. Motocicleta e foarte frumoasa, fiabila, dar destul de costisitoare la intretinere. E un dual sport reusit, se comporta bine si pe strada si pe offroad, singurul dezavantaj, daca-l pot numi asa e faptul ca are un singur piston..

Daca o sa mergi pe un Transalp si pe un F650 o sa vezi singur diferenta, asta se va vedea mai mult pe strada... Depinde cam in ce proportie o vei folosi pe strada sau in offroad.

Deci sa inteleg ca e mai ok un Dakar decat un Transalp, per ansamblu, in afara de partea V2 vs. monocilindru...? Eu o voi folosi 70% strada, restul light off-road, adica.. mai mult de forestier nu va vedea...

 

Pentru sosea sunt foarte bune, de la tinuta de drum la confort. Light offroad... daca stii ce faci si nu ai pretentii. De principiu poti merge pe forestiere, insa nu pe drumuri rupte (sleauri mari, namol). Acolo cu orice peste 150-180kg o dai rau in bara si mai mult impingi decat mergi. Cam aceeasi poveste si cu celelalte vaci de 1000cc enduro-touring; comparatv insa cu Varadero sau V-Stormul mare, BMWul are avantajul ca are centrul de greutate foarte jos, la aceeasi greutate.

Sa inteleg ca dintre astea trei cu BMW-ul as face cel mai usor un tur al Romaniei.. ?! In off-road nu-l voi folosi mai mult decat un forestier sau ceva usor, n-am de gand s-o iau pe aratura cu nici unul dintre motoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt tur de romania: Un BMW R 1100 GS, da, cea mai bun alegere. Un F650 -- ce mai PROASTA alegere. Intre ele Transalp.

 

In oras: Trnsalp sau F650, tot aia, R1100GS mai greu.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci sa inteleg ca e mai ok un Dakar decat un Transalp, per ansamblu, in afara de partea V2 vs. monocilindru...? Eu o voi folosi 70% strada, restul light off-road, adica.. mai mult de forestier nu va vedea...

 

 

Sa inteleg ca dintre astea trei cu BMW-ul as face cel mai usor un tur al Romaniei.. ?! In off-road nu-l voi folosi mai mult decat un forestier sau ceva usor, n-am de gand s-o iau pe aratura cu nici unul dintre motoare.

 

Aici nu stiu ce sa-ti zic, amandoua sunt comparabile, poate sa fie chestie de gust, care-ti place tie mai mult, de pret/starea lor, etc..

Eu unul am mers si pe F650 si pe Transalp si as alege fara ezitare V2 fata de monocilindru pentru 70% mers pe strada. Nici Transalpul nu se descurca rau la un light offroad.

Ti-am mai zis, incearca sa mergi cu amandoua, vezi cum te simti si alege ce-ti place.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici nu stiu ce sa-ti zic, amandoua sunt comparabile, poate sa fie chestie de gust, care-ti place tie mai mult, de pret/starea lor, etc..

Eu unul am mers si pe F650 si pe Transalp si as alege fara ezitare V2 fata de monocilindru pentru 70% mers pe strada. Nici Transalpul nu se descurca rau la un light offroad.

Ti-am mai zis, incearca sa mergi cu amandoua, vezi cum te simti si alege ce-ti place.

 

Merci pt. reply-uri, asa voi face, doar sa gasesc un 650 GS/Dakar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...