Sari la conținut

Moto Guzzi California Aquila Nera


Go-Getter
 Share

Postări Recomandate

Stiu ca-i doar o mica modificare de design, fata de standard Cali, dar tocmai asta-i chestia care mie-mi lipsea...

 

 

guzzi1.jpg

 

guzzi2.jpg

 

 

Make Model

Moto Guzzi California Aquila Nera

 

Year

2010

 

Engine

 

 

Air cooled, four stroke, transverse 90° V-twin cylinder, OHC, 2 valve per cylinder.

 

Capacity

1064

Bore x Stroke 92 x 80 mm

Compression Ratio 9.8:1

 

Induction

Magneti Marelli IAW alfa-n system Multipoint phased sequential fuel; 2 nozzle holders of 40 mm with injectors Weber IW 031

 

Ignition / Starting

Magneti Marelli electronic digital / electric

 

Max Power

55 kW @ 6400 rpm

 

Max Torque

94 Nm @ 5000 rpm

 

Transmission / Drive

6 Speed / shaft

Frame Detachable tubular duplex cradle in special high-strengh steel

 

Front Suspension

45mm Marzocchi hydraulic telescopic fork, adjustable separately 140mm wheel travel: 140 mm

 

Rear Suspension

swing arm with 2 hydraulic shock absorbers, exstension adjustable, 96mm wheel travel

 

Front Brakes

2x 320mm discs 4 piston calipers

 

Rear Brakes

Single 282mm disc 2 piston caliper

 

Front Tyre

110/90 VB18

 

Rear Tyre

140/70 VB17

 

Dry-Weight

263 kg

 

Fuel Capacity

19 Litres

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Frumoasa motocicleta , frumoase specificatii insa nu imi mai pot da seama la ce clasa de motociclete se poate incadra .

Cruiser nu mai este , naked nici atat , custom/chopper nici nu incape vorba ... poate doar la un street / clasic mai intra .

Dar ca sa ma repet ... frumoasa motocicleta :baldy:

Mesaj completat

Heh daca ma gandesc bine nici ltd ul meu din 89 nu era incadrat la cruisere ci la capitolul " street ".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai hai ca va zic eu ma multe...

 

vibratiile sunt...senzatie :baldy: motorul este clasicul de la moto guzzi motor care face 100 000 cel putin

 

are 5 viteze nu 6 cum scrie mai sus.. pe calfornia sunt 5 viteze...a 5-a fiind lunga deci fiind inutila inca o viteza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o nelamurire: de ce spun ca motorul e transversal? Termenul nu e dat de pozitia axului, care in cazul de fata e longitudinala?

 

 

NU,e din cauza asezarii cilindrilor...la fel si BMW&others.

(HD are ax transversal,ca de altfel toate V-urile si "liniile")

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU,e din cauza asezarii cilindrilor...la fel si BMW&others.

(HD are ax transversal,ca de altfel toate V-urile si "liniile")

Pai, mai Cristi, te cam contrazici. La boxerul BMW si la Guzzi, axul e longitudinal, iar la HD si la celelalte V-twinuri e transversal. Eu stiu de la masini, de exemplu Dacia 1300 are motor longitudinal pentru ca axul e pus in lungul masinii, Adica pozitia axului denumeste tipul motorului, nu pozitia cilindrilor. Dar, ma rog, era doar o curiozitate, astea sunt filatelisme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"In automotive engineering, a longitudinal engine is an internal combustion engine in which the crankshaft is oriented along the long axis of the vehicle, front to back.""

 

"Common types of longitudinally placed engines

 

This is a list of typical examples of types of engines which can be placed in motor vehicles:

in-line or straight engine - where two, three, four, five, six, and even eight cylinders are placed in a single plane,

V engine - where two, four, six, eight, ten, twelve, or even sixteen cylinders are placed in two separate planes, looking like a "V" when viewed from the end of the crankshaft,

flat or boxer engine - where two, four, six or more cylinders are arranged in two diametrically horizontally opposed planes,

W engine - where two (narrow angle) vee engines are siamesed together (within 180°), where at eight, twelve or sixteen cylinders are arranged in four separate planes"

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Longitudinal_engine

 

 

"A transverse engine is an engine mounted in a vehicle so that the engine's crankshaft axis is perpendicular to the long axis of the vehicle."

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Transverse_engine

 

deci trag concluzia ca HD = transversal si MG = longitudinal.

Editat de PinkHelmet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iezact asta ziceam si eu mai casca de culoare gay (oops, politicaly incorrect!)

 

 

:laugh:

nu e vesela e doar culoare de printese! :drink:

 

plus ca acum e mai degraba orangehelmet ca aia prima s-a cam dezmembrat

post-3357-1281770549_thumb.jpg vs. post-3357-1281770452_thumb.jpg

Editat de PinkHelmet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte frumoasa motoreta. Senzatia este unica, seamana intrucatva cu ce simti pe un bmw cu motor longitudinal, dar momentul antispin (faptul ca motocicleta vrea sa se incline spre dreapta atunci cand accelerezi mai puternic) este mult mai pronuntzat la italianca. Deasemenea vibratziile si senzatia de putere bruta sunt mai puternice la Guzzi. Eu o am pe a mea de doi ani si, cred ca in sfarsit mi-am gasit motocicleta care se potriveste perfect cu mine si cu stilul meu de mers.

aici o poza mai veche, la doua luni dupa ce am cumparat-o avariata.

B1FQxF623633-02.jpg

 

iar aici o poza ceva mai recenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, l-am vazut pe bellagio in realitate. Este o motocicleta foarte interesanta, numai ca nu se incadreaza deloc la categoria chopper/cruiser, este maidegraba un musclebike.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fabrica Moto Guzzi e cam la 50 de km de casa mea, ar trebui sa ii vizitez odata ... Bellagio e un motor frumos, intr-adevar, si suna bine. Aquila Nera, mai putin .. imho.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, mai Cristi, te cam contrazici. La boxerul BMW si la Guzzi, axul e longitudinal, iar la HD si la celelalte V-twinuri e transversal. Eu stiu de la masini, de exemplu Dacia 1300 are motor longitudinal pentru ca axul e pus in lungul masinii, Adica pozitia axului denumeste tipul motorului, nu pozitia cilindrilor. Dar, ma rog, era doar o curiozitate, astea sunt filatelisme...

 

 

ia mai citeste tu odata,si te lamuresti ce am zis...ca am zis bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia mai citeste tu odata,si te lamuresti ce am zis...ca am zis bine.

 

Cred ca amandoi avetzi dreptate numai ca v-atzi exprimat in forme diferite.

 

Tehnic denumirea de dispunere transversala sau longitudinala se refera la asezarea unei componente (oricare ar fi ea) a autovehiculului in functie de axa sa de simetrie fata-spate. Daca axa respectivei componente se afla paralela cu axa mai sus mentzionata a autovehiculului, atunci se poate vorbi de o dispunere LONGITUDINALA. Daca axa componentei este perpendiculara pe axa de simetrie a vehiculului, atunci dispunerea este TRANSVERSALA.

:laugh:

 

dar deja cred ca suntem off-topic :drink:

Editat de rat_jawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o nelamurire: de ce spun ca motorul e transversal? Termenul nu e dat de pozitia axului, care in cazul de fata e longitudinala?

 

 

NU,e din cauza asezarii cilindrilor...la fel si BMW&others.

(HD are ax transversal,ca de altfel toate V-urile si "liniile")

 

 

NU,termenul nu este dat de pozitia axului ci de pozitia cilindrilor( transversal,ca si la BMW&others).

HD are ax transversal,dar este motor longitudinal,ca de altfel toate V-urile.

 

am gresit la "linii",alea au si cilindrii si axul transversal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU,termenul nu este dat de pozitia axului ci de pozitia cilindrilor( transversal,ca si la BMW&others).

HD are ax transversal,dar este motor longitudinal,ca de altfel toate V-urile.

 

am gresit la "linii",alea au si cilindrii si axul transversal.

Cristi, de data asta te contrazic: de la legendara CB 500 pana la Hayabusa au motor in linie TRANSVERSAL, dar BMW K75 sau K100 au motor in linie LONGITUDINAL: axul lor nu e de-a curmezisul mobrei, ci in lungul ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi, de data asta te contrazic: de la legendara CB 500 pana la Hayabusa au motor in linie TRANSVERSAL, dar BMW K75 sau K100 au motor in linie LONGITUDINAL: axul lor nu e de-a curmezisul mobrei, ci in lungul ei.

 

Sorine,ori esti turc si nu intelegi,ori is eu chinez si nu ma fac inteles.

ps:si nu vorbeam despre exceptiile scrise de tine ,adica K75 sau K100,ci vorbeam despre boxere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorine,ori esti turc si nu intelegi,ori is eu chinez si nu ma fac inteles.

ps:si nu vorbeam despre exceptiile scrise de tine ,adica K75 sau K100,ci vorbeam despre boxere.

Ca sa nu porcaim de tot topicul omului, hai s-o lasam asa: eu sunt turc si tu chinez. Sayonara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...