Go-Getter Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Stiu ca-i doar o mica modificare de design, fata de standard Cali, dar tocmai asta-i chestia care mie-mi lipsea... Make Model Moto Guzzi California Aquila Nera Year 2010 Engine Air cooled, four stroke, transverse 90° V-twin cylinder, OHC, 2 valve per cylinder. Capacity 1064 Bore x Stroke 92 x 80 mm Compression Ratio 9.8:1 Induction Magneti Marelli IAW alfa-n system Multipoint phased sequential fuel; 2 nozzle holders of 40 mm with injectors Weber IW 031 Ignition / Starting Magneti Marelli electronic digital / electric Max Power 55 kW @ 6400 rpm Max Torque 94 Nm @ 5000 rpm Transmission / Drive 6 Speed / shaft Frame Detachable tubular duplex cradle in special high-strengh steel Front Suspension 45mm Marzocchi hydraulic telescopic fork, adjustable separately 140mm wheel travel: 140 mm Rear Suspension swing arm with 2 hydraulic shock absorbers, exstension adjustable, 96mm wheel travel Front Brakes 2x 320mm discs 4 piston calipers Rear Brakes Single 282mm disc 2 piston caliper Front Tyre 110/90 VB18 Rear Tyre 140/70 VB17 Dry-Weight 263 kg Fuel Capacity 19 Litres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Frumoasa motocicleta , frumoase specificatii insa nu imi mai pot da seama la ce clasa de motociclete se poate incadra . Cruiser nu mai este , naked nici atat , custom/chopper nici nu incape vorba ... poate doar la un street / clasic mai intra . Dar ca sa ma repet ... frumoasa motocicleta Mesaj completat Heh daca ma gandesc bine nici ltd ul meu din 89 nu era incadrat la cruisere ci la capitolul " street ". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 mai mult decat frumoasa... 6 trepte e viteze, cardan....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cretzu_Dej Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Poate e berea de vina la ora asta, dar sunt tare curios cum se simt vibratiile pe motorul ala ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Am o nelamurire: de ce spun ca motorul e transversal? Termenul nu e dat de pozitia axului, care in cazul de fata e longitudinala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 pai hai ca va zic eu ma multe... vibratiile sunt...senzatie motorul este clasicul de la moto guzzi motor care face 100 000 cel putin are 5 viteze nu 6 cum scrie mai sus.. pe calfornia sunt 5 viteze...a 5-a fiind lunga deci fiind inutila inca o viteza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Am o nelamurire: de ce spun ca motorul e transversal? Termenul nu e dat de pozitia axului, care in cazul de fata e longitudinala? NU,e din cauza asezarii cilindrilor...la fel si BMW&others. (HD are ax transversal,ca de altfel toate V-urile si "liniile") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Super ! Are si destui cai si cuplu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 NU,e din cauza asezarii cilindrilor...la fel si BMW&others.(HD are ax transversal,ca de altfel toate V-urile si "liniile") Pai, mai Cristi, te cam contrazici. La boxerul BMW si la Guzzi, axul e longitudinal, iar la HD si la celelalte V-twinuri e transversal. Eu stiu de la masini, de exemplu Dacia 1300 are motor longitudinal pentru ca axul e pus in lungul masinii, Adica pozitia axului denumeste tipul motorului, nu pozitia cilindrilor. Dar, ma rog, era doar o curiozitate, astea sunt filatelisme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 (editat) "In automotive engineering, a longitudinal engine is an internal combustion engine in which the crankshaft is oriented along the long axis of the vehicle, front to back."" "Common types of longitudinally placed engines This is a list of typical examples of types of engines which can be placed in motor vehicles: in-line or straight engine - where two, three, four, five, six, and even eight cylinders are placed in a single plane, V engine - where two, four, six, eight, ten, twelve, or even sixteen cylinders are placed in two separate planes, looking like a "V" when viewed from the end of the crankshaft, flat or boxer engine - where two, four, six or more cylinders are arranged in two diametrically horizontally opposed planes, W engine - where two (narrow angle) vee engines are siamesed together (within 180°), where at eight, twelve or sixteen cylinders are arranged in four separate planes" http://en.wikipedia.org/wiki/Longitudinal_engine "A transverse engine is an engine mounted in a vehicle so that the engine's crankshaft axis is perpendicular to the long axis of the vehicle." http://en.wikipedia.org/wiki/Transverse_engine deci trag concluzia ca HD = transversal si MG = longitudinal. Editat August 13, 2010 de PinkHelmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Iezact asta ziceam si eu mai casca de culoare gay (oops, politicaly incorrect!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 (editat) Iezact asta ziceam si eu mai casca de culoare gay (oops, politicaly incorrect!) nu e vesela e doar culoare de printese! plus ca acum e mai degraba orangehelmet ca aia prima s-a cam dezmembrat vs. Editat August 14, 2010 de PinkHelmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 foarte frumoasa motoreta. Senzatia este unica, seamana intrucatva cu ce simti pe un bmw cu motor longitudinal, dar momentul antispin (faptul ca motocicleta vrea sa se incline spre dreapta atunci cand accelerezi mai puternic) este mult mai pronuntzat la italianca. Deasemenea vibratziile si senzatia de putere bruta sunt mai puternice la Guzzi. Eu o am pe a mea de doi ani si, cred ca in sfarsit mi-am gasit motocicleta care se potriveste perfect cu mine si cu stilul meu de mers. aici o poza mai veche, la doua luni dupa ce am cumparat-o avariata. iar aici o poza ceva mai recenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 parerea mea e ca daca ar fi avut sa solo si un stop olecuta mai mititel ar fi aratat si mai bine O.T. daca e de gust si stil de mers mie tare mi s-ar potrivi un Bellagio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 da, l-am vazut pe bellagio in realitate. Este o motocicleta foarte interesanta, numai ca nu se incadreaza deloc la categoria chopper/cruiser, este maidegraba un musclebike. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 Fabrica Moto Guzzi e cam la 50 de km de casa mea, ar trebui sa ii vizitez odata ... Bellagio e un motor frumos, intr-adevar, si suna bine. Aquila Nera, mai putin .. imho. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Pai, mai Cristi, te cam contrazici. La boxerul BMW si la Guzzi, axul e longitudinal, iar la HD si la celelalte V-twinuri e transversal. Eu stiu de la masini, de exemplu Dacia 1300 are motor longitudinal pentru ca axul e pus in lungul masinii, Adica pozitia axului denumeste tipul motorului, nu pozitia cilindrilor. Dar, ma rog, era doar o curiozitate, astea sunt filatelisme... ia mai citeste tu odata,si te lamuresti ce am zis...ca am zis bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 (editat) ia mai citeste tu odata,si te lamuresti ce am zis...ca am zis bine. Cred ca amandoi avetzi dreptate numai ca v-atzi exprimat in forme diferite. Tehnic denumirea de dispunere transversala sau longitudinala se refera la asezarea unei componente (oricare ar fi ea) a autovehiculului in functie de axa sa de simetrie fata-spate. Daca axa respectivei componente se afla paralela cu axa mai sus mentzionata a autovehiculului, atunci se poate vorbi de o dispunere LONGITUDINALA. Daca axa componentei este perpendiculara pe axa de simetrie a vehiculului, atunci dispunerea este TRANSVERSALA. dar deja cred ca suntem off-topic Editat August 17, 2010 de rat_jawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Am o nelamurire: de ce spun ca motorul e transversal? Termenul nu e dat de pozitia axului, care in cazul de fata e longitudinala? NU,e din cauza asezarii cilindrilor...la fel si BMW&others.(HD are ax transversal,ca de altfel toate V-urile si "liniile") NU,termenul nu este dat de pozitia axului ci de pozitia cilindrilor( transversal,ca si la BMW&others). HD are ax transversal,dar este motor longitudinal,ca de altfel toate V-urile. am gresit la "linii",alea au si cilindrii si axul transversal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 NU,termenul nu este dat de pozitia axului ci de pozitia cilindrilor( transversal,ca si la BMW&others).HD are ax transversal,dar este motor longitudinal,ca de altfel toate V-urile. am gresit la "linii",alea au si cilindrii si axul transversal. Cristi, de data asta te contrazic: de la legendara CB 500 pana la Hayabusa au motor in linie TRANSVERSAL, dar BMW K75 sau K100 au motor in linie LONGITUDINAL: axul lor nu e de-a curmezisul mobrei, ci in lungul ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Cristi, de data asta te contrazic: de la legendara CB 500 pana la Hayabusa au motor in linie TRANSVERSAL, dar BMW K75 sau K100 au motor in linie LONGITUDINAL: axul lor nu e de-a curmezisul mobrei, ci in lungul ei. Sorine,ori esti turc si nu intelegi,ori is eu chinez si nu ma fac inteles. ps:si nu vorbeam despre exceptiile scrise de tine ,adica K75 sau K100,ci vorbeam despre boxere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Sorine,ori esti turc si nu intelegi,ori is eu chinez si nu ma fac inteles.ps:si nu vorbeam despre exceptiile scrise de tine ,adica K75 sau K100,ci vorbeam despre boxere. Ca sa nu porcaim de tot topicul omului, hai s-o lasam asa: eu sunt turc si tu chinez. Sayonara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 uite, ca sa nu va mai certatzi: motor transversal motor longitudinal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.