victora$ Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 salut.am o honda cbr 600 rr, careia i-am schimbat uleiul (motul 300v) anul trecut octombrie.am mai mers cu ea vreo 300 de km si am bagat-o la iernat.de atunci a ramas acasa sub prelata si o sa o mai pornesc abia peste vreo doua luni.ar trebui sa-i schimb iar uleiul? la conserva nu-l schimb decat cand face numarul de km,dar la motocicleta,habar nu am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victora$ Postat Mai 22, 2010 Autor Share Postat Mai 22, 2010 Salut, Vad ca esti din Buzau, atunci ia legatura cu userul Marinesku /index.php?showuser=13767 ca sigur te poate ajuta. m-am exprimat gresit,scuze,vroiam sa stiu daca are rost sa-l schimb.operatiunea de schimbare a uleiului nu este grea,am mai facut-o.ma interesa daca pe timpul cat sta sub prelata (aprope un an de zile) este afectat uleiul.parca nu l-as schimba dupa o utilizare de 300 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 marketingul spune ca s-a oxidat in acest timp in care a tras umezeala si nu mai unge motorul 100%. asta asa o fi, dar si sa dai pe un litru de ulei 6-70 ron si sa-l arunci nefolosit parca iar nu-ti convine...in final,cred ca asta e decizia fiecaruia, in functie de buzunar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 (editat) m-am exprimat gresit,scuze,vroiam sa stiu daca are rost sa-l schimb.operatiunea de schimbare a uleiului nu este grea,am mai facut-o.ma interesa daca pe timpul cat sta sub prelata (aprope un an de zile) este afectat uleiul.parca nu l-as schimba dupa o utilizare de 300 de km. Scoti filtru de ulei , il speli cu benzina , si schimbi uleiul, asta daca zici ca a stat 1 an in moto nefolosit. Editat Mai 22, 2010 de pedros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Si eu sunt de parere ca trebuie schimbat uleiul dar nu cred ca e nevoie sa ii schimbe ori sa ii spele filtrul mai ales ca a mers foarte putin cu el. Cantitatea de ulei care ramane in filtru este prea mica si se compenseaza cu uleiul nou. Daca tii foarte tare la motocicleta ori este o motocicleta foarte scumpa poti sa ii speli motorul cu un ulei ieftin fata sa schimbi filtrul. Ii scoti uleiul vechi ii bagi cel mai ieftin ulei pe care il gasesti, poate sa fie si auto nu conteaza decat sa aiba acelasi W. Prnesti motorul pe loc si il lasi sa se raceasca si sa se scurga uleiul apoil il scoti si bagi un ulei bengos. In felul asla o sa ai un ulei curat in motor mai mult timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victora$ Postat Mai 23, 2010 Autor Share Postat Mai 23, 2010 multumesc mult baieti.acum m-am lamurit cum sta problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrina_gsr Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Si eu sunt de parere ca trebuie schimbat uleiul dar nu cred ca e nevoie sa ii schimbe ori sa ii spele filtrul mai ales ca a mers foarte putin cu el. Cantitatea de ulei care ramane in filtru este prea mica si se compenseaza cu uleiul nou. Daca tii foarte tare la motocicleta ori este o motocicleta foarte scumpa poti sa ii speli motorul cu un ulei ieftin fata sa schimbi filtrul. Ii scoti uleiul vechi ii bagi cel mai ieftin ulei pe care il gasesti, poate sa fie si auto nu conteaza decat sa aiba acelasi W. Prnesti motorul pe loc si il lasi sa se raceasca si sa se scurga uleiul apoil il scoti si bagi un ulei bengos. In felul asla o sa ai un ulei curat in motor mai mult timp. cum s-a fie auto?!? NU BAGA AUTO, i-ti patineaza abreaju, stiu de l-a prietenu meu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 (editat) of Doamne cate pareri (proaste unele) si cat de divergente! Schimbul de ulei - 6-12 luni, uleiul dupa ce-l schimbi incepe sa se altereze. Discutia despre cum isi schimba compozitia si proprietatile este una lunga dar nu este locul ei aici. Ulei de masina in motoreta nu - ai ambreiaj umed. 300V este un ulei de curse, scump si bun. Am scos din mai multe motorete dupa multi km si perioade lungi de tip si spre deosebire de alte uleiuri inca avea o vascozitate buna. Filtrul de ulei iti recomand sa il schimbi la fiecare schimb de ulei, este o cantitate considerabila de ulei rezidual care ramane in filtru si il vei recircula in motor amestecandu-l cu uleiul proaspat ceea ce pentru 30 de lei nu merita. Nu speli filtrul de ulei niciodata decat in cazul in care ai asa ceva: http://www.motorcycle-superstore.com/1/5/8...54RR-Parts.aspx Succes! Editat Mai 23, 2010 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victora$ Postat Mai 23, 2010 Autor Share Postat Mai 23, 2010 merci cesar,raman dator.oricum despre spalatul motorului nici nu poate fi vorba,iar uleiul auto e numai ptr auto.sa inteleg ca 300v e o investitie care merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Nu vreau sa promovez 300V. Este un ulei scump si de foarte buna calitate facut pentru mers la curse sau mersul extrem pe strada. Daca tot l-ai pus in motor, sa faci cat mai multi km pana il schimbi, altfel sunt bani aruncati de pomana. Daca nu mergi la curse poti folosi si uleiuri sintetice mai ieftine decat 300V care isi fac foarte bine treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.