Sari la conținut

Saritura Cu Aterizare Pe Roata Din Fata


Postări Recomandate

in ultima vreme urmaresc cat mai multe curse de motocross si vad k la sariturile mari se aterizeaza pe roata din fata ..pai cum sa fac asta ..eu unu cand saream eram bucuros sa aterizez cu roata spate prima sau cu ambele deodata dar cu fata nu ma vad bine ....sau poate la aterizarile in panta...nush mi se pare cam greu .........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in ultima vreme urmaresc cat mai multe curse de motocross si vad k la sariturile mari se aterizeaza pe roata din fata ..pai cum sa fac asta ..eu unu cand saream eram bucuros sa aterizez cu roata spate prima sau cu ambele deodata dar cu fata nu ma vad bine ....sau poate la aterizarile in panta...nush mi se pare cam greu .........

 

...interesanta intrebare...1.cand vine kickerul sa ai o turatie medie...si caind afli pe kicker cu ambere roti dai un gaz minim...(ca sa nu cazi in roata fata fara voie)+trebie sa faci compresie(cu piciorul)

2.cand esti in aer :sick: ...daca ai facut punctul 1 corect poti sa manipulez motoru cum vrei.

parerea mea e daca dupa kicker e nu e panta, atunci nu e bine aterizarea la rota di fata. :crack:

 

oricum cred ca sunt multi oameni care sunt mai bine in asta decat mine...asteptam parerea lor. :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

in ultima vreme urmaresc cat mai multe curse de motocross si vad k la sariturile mari se aterizeaza pe roata din fata ..pai cum sa fac asta ..eu unu cand saream eram bucuros sa aterizez cu roata spate prima sau cu ambele deodata dar cu fata nu ma vad bine ....sau poate la aterizarile in panta...nush mi se pare cam greu .........

 

 

it zic io(nu de la mine ci de la un prieten care practica asa ceva) ca daca dupa ce sari apesi frana spate, mobra se va inclina cat sa aterizei cu roata fata(acu depinde pe ce aterizezi,panta sau drept),dai inferioara si gazzzzzzzzz.

 

 

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adiviraj, rezultatul celor 2 tehnici descrise de tine este opus, daca opresti rotatia rotii spate fata va atinge prima, iar daca invarti spatele mai tare, acesta va cobora mai rapid. poate nu am inteles eu postul tau cum trebuie, dar nu prea am inteles ce si cum din el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca opresti rotatia rotii spate fata va atinge prima

 

pai asta a zis si omu' domnu Soso

 

ca daca dupa ce sari apesi frana spate, mobra se va inclina cat sa aterizei cu roata fata

 

va rugam, dati mai cu mila :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unii se chinuie sa aterizeze pe roata din fatza si altii pe roata din spate. Am obs k dak reduci viteza (sau nu mai accelerezi) in aer cazi pe roata din fatza dar automat nu te mai duci asa mult , dak vrei sa cazi p roate din spate trebuie sa tii aceleratie constanta(sau sa o maresti) si logic ca te duci mai sus si mai departe. :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am obs k dak reduci viteza (sau nu mai accelerezi) in aer cazi pe roata din fatza

 

Asa e, dar depinde si de motor...cu cat frana de motor e mai puternica, cu atat efectul e mai pronuntat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...