schummy_ Postat Iulie 10, 2006 Share Postat Iulie 10, 2006 in ultima vreme urmaresc cat mai multe curse de motocross si vad k la sariturile mari se aterizeaza pe roata din fata ..pai cum sa fac asta ..eu unu cand saream eram bucuros sa aterizez cu roata spate prima sau cu ambele deodata dar cu fata nu ma vad bine ....sau poate la aterizarile in panta...nush mi se pare cam greu ......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dark Petak Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 in ultima vreme urmaresc cat mai multe curse de motocross si vad k la sariturile mari se aterizeaza pe roata din fata ..pai cum sa fac asta ..eu unu cand saream eram bucuros sa aterizez cu roata spate prima sau cu ambele deodata dar cu fata nu ma vad bine ....sau poate la aterizarile in panta...nush mi se pare cam greu ......... ...interesanta intrebare...1.cand vine kickerul sa ai o turatie medie...si caind afli pe kicker cu ambere roti dai un gaz minim...(ca sa nu cazi in roata fata fara voie)+trebie sa faci compresie(cu piciorul) 2.cand esti in aer ...daca ai facut punctul 1 corect poti sa manipulez motoru cum vrei. parerea mea e daca dupa kicker e nu e panta, atunci nu e bine aterizarea la rota di fata. oricum cred ca sunt multi oameni care sunt mai bine in asta decat mine...asteptam parerea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Decembrie 7, 2006 Share Postat Decembrie 7, 2006 Am patit-o cand eram pasager la s-kidu'. Traiesti exact senzatia pe care o ai inainte de o cazatura sanatoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiviraj Postat Decembrie 7, 2006 Share Postat Decembrie 7, 2006 in ultima vreme urmaresc cat mai multe curse de motocross si vad k la sariturile mari se aterizeaza pe roata din fata ..pai cum sa fac asta ..eu unu cand saream eram bucuros sa aterizez cu roata spate prima sau cu ambele deodata dar cu fata nu ma vad bine ....sau poate la aterizarile in panta...nush mi se pare cam greu ......... it zic io(nu de la mine ci de la un prieten care practica asa ceva) ca daca dupa ce sari apesi frana spate, mobra se va inclina cat sa aterizei cu roata fata(acu depinde pe ce aterizezi,panta sau drept),dai inferioara si gazzzzzzzzz. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 adiviraj, rezultatul celor 2 tehnici descrise de tine este opus, daca opresti rotatia rotii spate fata va atinge prima, iar daca invarti spatele mai tare, acesta va cobora mai rapid. poate nu am inteles eu postul tau cum trebuie, dar nu prea am inteles ce si cum din el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 daca opresti rotatia rotii spate fata va atinge prima pai asta a zis si omu' domnu Soso ca daca dupa ce sari apesi frana spate, mobra se va inclina cat sa aterizei cu roata fata va rugam, dati mai cu mila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 mda, am recitit postul omului, am crezut ca a legat etapa "apesi frana" cu etapa "dai inferioara si gazzz". mea culpa domnu adi, ca de dat, dam fara mila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monyka_debila Postat Decembrie 15, 2006 Share Postat Decembrie 15, 2006 unii se chinuie sa aterizeze pe roata din fatza si altii pe roata din spate. Am obs k dak reduci viteza (sau nu mai accelerezi) in aer cazi pe roata din fatza dar automat nu te mai duci asa mult , dak vrei sa cazi p roate din spate trebuie sa tii aceleratie constanta(sau sa o maresti) si logic ca te duci mai sus si mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wanderer Postat Decembrie 15, 2006 Share Postat Decembrie 15, 2006 Am obs k dak reduci viteza (sau nu mai accelerezi) in aer cazi pe roata din fatza Asa e, dar depinde si de motor...cu cat frana de motor e mai puternica, cu atat efectul e mai pronuntat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.