Bogat Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Salutare! Problema incepe cam asa..in timp mi-a scazut ralanti-ul de la 1600-1700 la 1200-1400 de ture si incet incet nu a mai reusit sa tina ralanti-ul deloc.I-am modificat ralanti-ul iar la 1600 de ture si il tine fara probleme, porneste fara probleme, motorul trage normal, dar buba e urmatoarea: dupa ce o ridic in ture si ii tai gazul, scade in ture foarte greu.Daca are cineva vreo idee care ar putea fi cauza il rog sa posteze.Bafta si asfalt uscat tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 ai umblat cumva la cablu de acceleratie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogat Postat Mai 25, 2010 Autor Share Postat Mai 25, 2010 ai umblat cumva la cablu de acceleratie? Nu am umblat la cablul de acceleratie.Singurul lucru care am incercat sa il fac a fost sa schimb filtrul de benzina care nu am reusit sa il schimb pentru ca cel care l-am cumparat ca tantalaul nu era identic...avea intrarea in capat in loc sa fie in lateral si daca montam furtunul pe asta nou se gatuia.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Salutare! Problema incepe cam asa..in timp mi-a scazut ralanti-ul de la 1600-1700 la 1200-1400 de ture si incet incet nu a mai reusit sa tina ralanti-ul deloc.I-am modificat ralanti-ul iar la 1600 de ture si il tine fara probleme, porneste fara probleme, motorul trage normal, dar buba e urmatoarea: dupa ce o ridic in ture si ii tai gazul, scade in ture foarte greu.Daca are cineva vreo idee care ar putea fi cauza il rog sa posteze.Bafta si asfalt uscat tuturor! sincronizeaza carburatoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 ai carburatie sau injectie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogat Postat Mai 25, 2010 Autor Share Postat Mai 25, 2010 ai carburatie sau injectie? Carburatie.Kawasaki ninja 600 din 99'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 cablul de acceleratie se mai curata/unge din cand in cand. fa asta si poate revine mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogat Postat Mai 25, 2010 Autor Share Postat Mai 25, 2010 cablul de acceleratie se mai curata/unge din cand in cand. fa asta si poate revine mai usor. O sa ii fac si treaba asta, desi l-am mai uns acum ceva timp.Mersi pentru sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Hai sa-ti zic un secret: cand ai umblat la surubul de "relanti" ai umblat la cablul de acceleratie. Asta face acel surub, regleaza pozitia initiala a cablului de acceleratie si a clapetelor de acc de care e legat cablul. Mobra ta nu mai statea la relanti initial pentru ca nu mai avea benzina sau nu mai are benzina...tu ai umblat la surubul de relanti pana l-a luat dracu (pe romaneste) (adica ai rotit de el mult mai mult decat trebuie) facand motocicleta sa stea la relanti fortat, avand muult mult aer. Ce se intampla acum: Cand incepi sa turezi benzina incepe sa vina in carburatoare in mod normal, apoi dupa ce lasi acceleratia clapetele raman deschise (datorita "relantiului" mare reglat de tine asa) si motorul se tureaza in continuare pana se consuma benzina din carburi si revine la acea stare de stabilitate fortata... Sfatul meu, verifica traseul benzinei, ceva iti obtureaza fluxul de benzina spre carburatoare, ori ai pus benzina murdara si ai infundat sitele, ceva in genul... Niciodata o problema nu se rezolva marind pur si simplu "relantiul" pana sta, in primul rand trebuie sa cauti cauza pentru care nu mai sta la relanti. Bafta si spor. Mesaj completat Am uitat sa zic ceva destul de important: Carburatoarele au un circuit separat de alimentare pentru mersul la relanti si in ture joase - se cheama CIRCUITUL PILOT si consta din niste canalute si jiclere separate care au rolul de a furniza amestec aer/benzina motorului la relanti. De obicei acest circuit este susceptibil de a se infunda usor - revin la cauza posibila - la tine in carburi acest traseu s-a infundat din cauza de benzina murdara/apa sau alte cauze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogat Postat Mai 25, 2010 Autor Share Postat Mai 25, 2010 Hai sa-ti zic un secret: cand ai umblat la surubul de "relanti" ai umblat la cablul de acceleratie. Asta face acel surub, regleaza pozitia initiala a cablului de acceleratie si a clapetelor de acc de care e legat cablul. Mobra ta nu mai statea la relanti initial pentru ca nu mai avea benzina sau nu mai are benzina...tu ai umblat la surubul de relanti pana l-a luat dracu (pe romaneste) (adica ai rotit de el mult mai mult decat trebuie) facand motocicleta sa stea la relanti fortat, avand muult mult aer. Ce se intampla acum: Cand incepi sa turezi benzina incepe sa vina in carburatoare in mod normal, apoi dupa ce lasi acceleratia clapetele raman deschise (datorita "relantiului" mare reglat de tine asa) si motorul se tureaza in continuare pana se consuma benzina din carburi si revine la acea stare de stabilitate fortata... Sfatul meu, verifica traseul benzinei, ceva iti obtureaza fluxul de benzina spre carburatoare, ori ai pus benzina murdara si ai infundat sitele, ceva in genul... Niciodata o problema nu se rezolva marind pur si simplu "relantiul" pana sta, in primul rand trebuie sa cauti cauza pentru care nu mai sta la relanti. Bafta si spor. Mesaj completat Am uitat sa zic ceva destul de important: Carburatoarele au un circuit separat de alimentare pentru mersul la relanti si in ture joase - se cheama CIRCUITUL PILOT si consta din niste canalute si jiclere separate care au rolul de a furniza amestec aer/benzina motorului la relanti. De obicei acest circuit este susceptibi de a se infunda usor - revin la cauza posibila - la tine in carburi acest traseu s-a infundat din cauza de benzina murdara/apa sau alte cauze. Cred ca ai dreptate...cumva nu mi venea benzina cata trebuie.De aceea am vrut sa schimb filtrul de benzina care e cam murdar si il banuiesc de obturare a traseului benzinei, dar din pacate nu a mers... a se vedea mai sus de ce.Benzina bag numai de la Rompetrol 95.Multumesc mult pentru sfat....care pare a fi cel mai aproape de adevar.Daca maine e vreme frumoasa si am timp o sa ma apuc de murdareala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 OO, de benzina, eu initial am citit "de aer". E clar atunci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.