Sari la conținut

Cb500 Vs Ntv650 Vs Xj600 Vs Gs500


ticolino
 Share

Postări Recomandate

:smoke: OK, Suzy VX 800 e si foarte fiabil, are o singura problema: carburatoarele se sincronizeaza f.f migalos (norma de manopera pt. chestia asta e de vreo 7 ore)-n-are rost sa intru in detalii, dar asta e! :laugh: Perfectiunea, stiti si voi, are un singur defect: nu exista! :lol:

Toate bune altfel :banana:

Editat de Bunicul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre VX 800 pot sa iti spun destule - m-am dat cu 2 piese din astea.

Garda la sol nu e chiar atat de mica, iar motorul are centru de greutate destul de sus, ceea ce ii confera manvrabilitate din belsug. Motorul in V la 800 cmc este impecabil, trage ca nebunul in ture joase. Este subtire si destul de inalta la sha. Eu am 1.85cm inaltime si m-am simtit chiar bine pe ea - ca pozitie de condus.

Ca minusuri ar fi: lipsa din fabrica unui windshield cat de mic (se remediaza) si, cel mai important: monodiscul de pe fata. Sincer, mi s-a parut a nu face fata unor franari mai... puternice. Plusuri: cai-cuplu OK, pozitia in sha, manevrabilitate. Suspensiile sunt si ele destul de OK si sunt reglabile.

Eu zic sa cauti una si sa faci o proba. :banana:

 

de acord, inclusiv cu frana. am avut ocazia sa o testez (nedorit, evident) si parca, parca... ar merge si mai bine. recunosc ca n-am avut ocazia sa fac acelasi test pe un motor cu doua discuri pe fata, dar imi pot da seama de diferenta.

 

cat despre:

OK, Suzy VX 800 e si foarte fiabil, are o singura problema: carburatoarele se sincronizeaza f.f migalos (norma de manopera pt. chestia asta e de vreo 7 ore)-n-are rost sa intru in detalii, dar asta e! Perfectiunea, stiti si voi, are un singur defect: nu exista!

Toate bune altfel

 

si cu asta sunt de acord. s-a chinuit mao-san sa le sincronizeze 5 ore, da' a facut treaba buna pana la urma. oricum, asta e treaba de facut o data pe sezon, asa ca nu-i chiar o problema foarte mare, nu ?

 

hai, ticolino, ia-ti vx800 ! io te sustin :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma, am facut cum a prezis moshulik: am ales-o pe aia cu tzatzele mai mari :cheers: Adica XJ.

 

Au contat foarte mult: pretul si parerile utilizatorilor (draku si moshulik).

 

CB500 si NTV le exclusesem pe parcurs, iar vx-ul l-am cam exclus din mai multe cauze, reliefate intr-un review cam negativ gasit pe net. In plus, orice VX ar fi costat cu 50% mai mult decat xj-ul si sincer nu cred ca merita diferenta de bani.

 

Mi-ar mai fi placut un bmw, k sau f, dar astea costau dublu ca xj-ul asa ca m-am intins cat mi-a fost plapuma. Si nu regret absolut deloc :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa-l stapanesti sanatos si sa fii si mai multumit de el dupa multe mii de km ! :D

imi pare rau ca n-am reusit sa te influentez :burnout: , dar las ca fac io prozeliti ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci :D

sa stii ca ai reusit sa ma influentezi, dar a invins latura pragmatica :burnout:

ticolino sa o stapanesti sanatos, dar sa stii ca tot citind topicul asta "tineam" cu vx-ul :burnout: Eu unul m-am indragostit de mototrul asta si sper ca peste foarte putina vreme sa pun si eu un versus intre vx800 si xj600 .Amandoua ma incanta.Prima ca design si xj-ul ca este destul de laudat!

Bafta multa si aveti grija de voi :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

sa-ti stapanesti sanatos noul motor!

pacat ca nu am vazut topicul mai devreme de azi ...

Xj -ul e un motor OK are un prieten, nu e foarte pretentios si suporta bine drumurile romanesti

eu am un NTV ( de vanzare ) si pot sa spun ca la capitolul fiabilitate comoditate ii ia fata XJ-ului, am umblat cu el 3 ani e un motor bun, cuplu mare, usor de condus in oras...

la liniute au iesit cam la fel, NTV :3 - XJ: 2 si inca vreo 2 starturi ratate :lol:) le-am incercat toamna trecuta pe distanta de 250 -300 m si se comportau cam la fel NTV pleaca mai repede pe primii metri dupa care ramane in urma si apoi culmea pe ultimii metri il depaseste......

asfalt uscat si multi KM fara incidente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...