Bunicul Postat Iulie 22, 2006 Share Postat Iulie 22, 2006 (editat) OK, Suzy VX 800 e si foarte fiabil, are o singura problema: carburatoarele se sincronizeaza f.f migalos (norma de manopera pt. chestia asta e de vreo 7 ore)-n-are rost sa intru in detalii, dar asta e! Perfectiunea, stiti si voi, are un singur defect: nu exista! Toate bune altfel Editat Iulie 22, 2006 de Bunicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Iulie 24, 2006 Share Postat Iulie 24, 2006 Despre VX 800 pot sa iti spun destule - m-am dat cu 2 piese din astea. Garda la sol nu e chiar atat de mica, iar motorul are centru de greutate destul de sus, ceea ce ii confera manvrabilitate din belsug. Motorul in V la 800 cmc este impecabil, trage ca nebunul in ture joase. Este subtire si destul de inalta la sha. Eu am 1.85cm inaltime si m-am simtit chiar bine pe ea - ca pozitie de condus. Ca minusuri ar fi: lipsa din fabrica unui windshield cat de mic (se remediaza) si, cel mai important: monodiscul de pe fata. Sincer, mi s-a parut a nu face fata unor franari mai... puternice. Plusuri: cai-cuplu OK, pozitia in sha, manevrabilitate. Suspensiile sunt si ele destul de OK si sunt reglabile. Eu zic sa cauti una si sa faci o proba. de acord, inclusiv cu frana. am avut ocazia sa o testez (nedorit, evident) si parca, parca... ar merge si mai bine. recunosc ca n-am avut ocazia sa fac acelasi test pe un motor cu doua discuri pe fata, dar imi pot da seama de diferenta. cat despre: OK, Suzy VX 800 e si foarte fiabil, are o singura problema: carburatoarele se sincronizeaza f.f migalos (norma de manopera pt. chestia asta e de vreo 7 ore)-n-are rost sa intru in detalii, dar asta e! Perfectiunea, stiti si voi, are un singur defect: nu exista! Toate bune altfel si cu asta sunt de acord. s-a chinuit mao-san sa le sincronizeze 5 ore, da' a facut treaba buna pana la urma. oricum, asta e treaba de facut o data pe sezon, asa ca nu-i chiar o problema foarte mare, nu ? hai, ticolino, ia-ti vx800 ! io te sustin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iulie 31, 2006 Autor Share Postat Iulie 31, 2006 Pana la urma, am facut cum a prezis moshulik: am ales-o pe aia cu tzatzele mai mari Adica XJ. Au contat foarte mult: pretul si parerile utilizatorilor (draku si moshulik). CB500 si NTV le exclusesem pe parcurs, iar vx-ul l-am cam exclus din mai multe cauze, reliefate intr-un review cam negativ gasit pe net. In plus, orice VX ar fi costat cu 50% mai mult decat xj-ul si sincer nu cred ca merita diferenta de bani. Mi-ar mai fi placut un bmw, k sau f, dar astea costau dublu ca xj-ul asa ca m-am intins cat mi-a fost plapuma. Si nu regret absolut deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 sa-l stapanesti sanatos si sa fii si mai multumit de el dupa multe mii de km ! imi pare rau ca n-am reusit sa te influentez , dar las ca fac io prozeliti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iulie 31, 2006 Autor Share Postat Iulie 31, 2006 merci sa stii ca ai reusit sa ma influentezi, dar a invins latura pragmatica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 merci sa stii ca ai reusit sa ma influentezi, dar a invins latura pragmatica ticolino sa o stapanesti sanatos, dar sa stii ca tot citind topicul asta "tineam" cu vx-ul Eu unul m-am indragostit de mototrul asta si sper ca peste foarte putina vreme sa pun si eu un versus intre vx800 si xj600 .Amandoua ma incanta.Prima ca design si xj-ul ca este destul de laudat! Bafta multa si aveti grija de voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaDoG Postat August 2, 2006 Share Postat August 2, 2006 (editat) s-o stapanesti sanatos !!! pune si tu niste poze Bafta Editat August 2, 2006 de MaDoG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat August 2, 2006 Autor Share Postat August 2, 2006 merci poze aici: /index.php?...c=55508&hl= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fra'su Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 sa o stapanesti sanatos pacat de ntv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat August 11, 2006 Share Postat August 11, 2006 sal sa-ti stapanesti sanatos noul motor! pacat ca nu am vazut topicul mai devreme de azi ... Xj -ul e un motor OK are un prieten, nu e foarte pretentios si suporta bine drumurile romanesti eu am un NTV ( de vanzare ) si pot sa spun ca la capitolul fiabilitate comoditate ii ia fata XJ-ului, am umblat cu el 3 ani e un motor bun, cuplu mare, usor de condus in oras... la liniute au iesit cam la fel, NTV :3 - XJ: 2 si inca vreo 2 starturi ratate ) le-am incercat toamna trecuta pe distanta de 250 -300 m si se comportau cam la fel NTV pleaca mai repede pe primii metri dupa care ramane in urma si apoi culmea pe ultimii metri il depaseste...... asfalt uscat si multi KM fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.