Căluțu' Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Salutări tuturor. Încep prin a vă spune ca sunt din Craiova Âşi nu sunt nici măcar începator pe motorete deoarece acum îmi caut perechea pe 2 roți. De ce am deschis topicul? Păi am găsit o motoretă (mai degrabă cadrul unei motorete) pe care o pot achiziționa la un preț destul de bun (cred eu). Acum încep să se complice lucrurile. Cred că este Yamaha Âşi dispune de următoarele: -frâna pe disc pe față -frână pe tambur pe spate -rezervor de benzină din plastic (cred că este din plastic, din tablă sigur nu este) -motorul Âşi cutia de viteze nu sunt cele originale -capacitatea cilindrică a motorului este necunoscută -motorul actual este in 2 timpi răcit pe aer Âşi nu mai funcționează -cutia de viteze are 4 trepte si o bucată destul de mare spartă din ea (presupun ca nu mai există nici ulei in cutie) -radiator (cred că are si termocuplă) -pornirea se face cu ajutorul unui kick-starter a cărui pedală te împiedică sa ajungi la scărița din stânga Âşi implicit să schimbi vitezele -oprirea se face trăgâng fiÂşa din bobina de inducție de Dacia, bobina fiind prinsă pe toba de eÂşapament. Plictisiți fiind de prezentare nu cred că mai citiți Âşi întrebarile, dar eu le adresez oricum. Acestea sunt (pentru început, vor urma Âşi altele): -ce model este? -ce Âştiți despre motor si cutie (cele originale) ? -motorul si cutia se pot achiziționa? La ce preț? Vă mulțumesc anticipat deoarece sper că mă veți putea ajuta. Apropo, aceasta este motoreta: Aceasta este singura poză de care dispun momentan însă voi reveni cu altele mai edificatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 (editat) Ia seria de pe cadru, ia seria de pe motor. Intri pe net si sapi. Te edifici. Apoi te duci cu seriile la politie si dai raportul. Editat Mai 26, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Motorul pare ceva rusesco-chinezesc, deci merge inlocuit cu bani putini...problema este ca nu cred ca este inscrisa si nici ca va trece ITP-ul. Daca o iei doar ca sa inveti sa mergi pe doua roti, cred ca intii va trebui sa inveti mecanica. Cadrul si partea de rulare par OK si cred ca valoreaza vreo 500-700 lei cumparat la bucata SH. In rest, asculta-l pe @andrei belcic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 sigur e teapa in capitala ( banilor) infractiunilor ca procentaj din tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Cagiva.... sigur cauta pe net... este ceva ce la origine se facea de 250 2t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 daca are cadrul acte, cauta seria pe net, depistezi anul, cauti pe www manualul care iti va confirma confirma modelul ... la inceput scrie seria de la nr xxxxx ....pana la nr xxxxxxx http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_xt_350_1987.php si iti cauti/cumperi un motor cu toate "matzaraiele" ... fara ele nu iti fa de lucru! ... si nu da mai mult de 300euro daca nu are acte cauta seria motorului, depistezi modelul si iti cumperi un piston cu ce mai trebe p-acolo... pt dealuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Căluțu' Postat Iulie 1, 2010 Autor Share Postat Iulie 1, 2010 (editat) Salutări tuturor. Încep prin a vă mulțumi pentru raspunsurile prompte Âşi la obiect (majoritatea). Înainte să continui cu povestirea Âşi întrebările vreau să imi cer scuze pentru că nu am răspuns mai devreme Âşi pozele promise nu le voi ataÂşa de data aceasta. Deci, am luat seria de pe cadru Âşi am pierdut vreo 2 zile în fața computerului cautând ceva ce seamană cu aceasta. Am găsit Âşi se pare că acest cadru este de Yamaha YZ 250 N fabricată în 1985. Detalii aici: http://www.georgiaoffroad.com/dirtbike.php?modelid=747 . Pe motor nu am găsit nimic, dar nici nu am căutat prea mult. Singurul act pe care îl are proprietarul este un fel de act de vânzare-cumpărare care arată ca proprietarul precedent celui actual a cumpărat motoreta din Italia. ÂŞi cam atât. Am tot căutat pe internet motor, cutie de viteze, ambreiaj, etc., pentru acest tip de motoretă însă nu am gasit nimic. De fapt am găsit, dar un cilindru la mâna a doua cu alezaj de "aproximativ 69,47" nu prea mă atrage mai ales că trebuie trimis din S.U.A. Âşi costă vreo 200$. Acum întrebările........ Cam cât de greu este să gasesc un motor, o cutie de viteze, ambreiaj, filre Âşi tot ce mai trebuie să o fac sa meargă? Menționez că aÂş dori ca acestea să fie tot de pe Yamaha YZ 250 N din 1985 sau de pe alte modele Yamaha de preferat mai noi. Dacă se poate ca motorul să fie racit pe lichid ar fi perfect (cam pretențios, Âştiu). Dacă motor, cutie de viteze, ambreiaj, filtre, etc. cu specificațiile de mai sus nu se găsesc/ se găsesc foarte greu/ costa mult, cu ce altfel de piese enumerate mai sus le pot înlocui? Vă mulțumesc anticipat Âşi sper că mă veți ajuta Âşi de data aceasta. Editat Iulie 1, 2010 de CĂŁluĂžu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryusmaryus Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Salutări tuturor. Încep prin a vă spune ca sunt din Craiova Âşi nu sunt nici măcar începator pe motorete deoarece acum îmi caut perechea pe 2 roți. De ce am deschis topicul? Păi am găsit o motoretă (mai degrabă cadrul unei motorete) pe care o pot achiziționa la un preț destul de bun (cred eu). Acum încep să se complice lucrurile. Cred că este Yamaha Âşi dispune de următoarele: -frâna pe disc pe față -frână pe tambur pe spate -rezervor de benzină din plastic (cred că este din plastic, din tablă sigur nu este) -motorul Âşi cutia de viteze nu sunt cele originale -capacitatea cilindrică a motorului este necunoscută -motorul actual este in 2 timpi răcit pe aer Âşi nu mai funcționează -cutia de viteze are 4 trepte si o bucată destul de mare spartă din ea (presupun ca nu mai există nici ulei in cutie) -radiator (cred că are si termocuplă) -pornirea se face cu ajutorul unui kick-starter a cărui pedală te împiedică sa ajungi la scărița din stânga Âşi implicit să schimbi vitezele -oprirea se face trăgâng fiÂşa din bobina de inducție de Dacia, bobina fiind prinsă pe toba de eÂşapament. Plictisiți fiind de prezentare nu cred că mai citiți Âşi întrebarile, dar eu le adresez oricum. Acestea sunt (pentru început, vor urma Âşi altele): -ce model este? -ce Âştiți despre motor si cutie (cele originale) ? -motorul si cutia se pot achiziționa? La ce preț? Vă mulțumesc anticipat deoarece sper că mă veți putea ajuta. Apropo, aceasta este motoreta: Aceasta este singura poză de care dispun momentan însă voi reveni cu altele mai edificatoare. motorul este de minsk 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 cauta alta motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.