Vizitator Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Daca nu pornesc mobra vreo doua zile, ma trezesc fara benzina in carburatoare. Eu am pekar k65 -uri! Si tare mi-e teama ca e din cauza ca nu sunt etanse carburile... Garniturile originale ar trebui sa fie ok, dar se pare ca nu-i chiar asa. Voi ce folositi ca sa le etansati?! Un silicon rezistent la benzina?! Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 olimpiux Daca scade benzina din rezervor inseamna ca nu transpira ci picura. Siliconul rosu rezista la benzina dar probabil nu inchide bine nici cuiul pontou. Mie cel mai mult imi plac garniturile din piele etanseaza foarte bine tin o viata ( depinde cat traim) si se confectioneaza mai usor ca cele din carton, klingerit. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 olimpiuxDaca scade benzina din rezervor inseamna ca nu transpira ci picura. Siliconul rosu rezista la benzina dar probabil nu inchide bine nici cuiul pontou. Mie cel mai mult imi plac garniturile din piele etanseaza foarte bine tin o viata ( depinde cat traim) si se confectioneaza mai usor ca cele din carton, klingerit. Numai bine siliconul rosu NU rezista la benzina.se transforma intr-un "gel" imputit care iti infunda cam tot prin carburator.intreaba-ma de unde stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 in cele doua zile sta inchisa canaua de la rezervor?!? se vede/simte benzina jos? curge? sau doar se evapora din ele? la mine la voshod(si tot K65 am) daca inchid canaua se evapora pe la cuiul poantou si pe la suber pe sus;daca ramane canaua deschisa se umple pana inchide cuiul si asa ramane! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 kyvacka De mult folosesc la garniturile de la carb baie de ulei etc daca pui cu mila strict cat trebuie sa nu se stranga in interiorul carburatorului nu se intampla nimic Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 poate ne vedem odata si ma uit la carburatoarele alea, ca si eu am la fel pe nipra, si am avut si garnituri rupte si tot n-aveam treaba e altceva acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 in cele doua zile sta inchisa canaua de la rezervor?!? se vede/simte benzina jos? curge? sau doar se evapora din ele? la mine la voshod(si tot K65 am) daca inchid canaua se evapora pe la cuiul poantou si pe la suber pe sus;daca ramane canaua deschisa se umple pana inchide cuiul si asa ramane! Pai am invatat sa inchid robinetul de la rezervor... Asa ca benzina se evapora. Pe unde, nu stiu... M-am tot jucat cu cuiul pontou mai in sus si mai in jos. Mi se pare ca cel mai bun randament il are cand este pozitionat la mijloc... Si intr-adevar, siliconul rosu nu rezista la benzina. Scrie pe el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Pai am invatat sa inchid robinetul de la rezervor... Asa ca benzina se evapora. Pe unde, nu stiu...M-am tot jucat cu cuiul pontou mai in sus si mai in jos. Mi se pare ca cel mai bun randament il are cand este pozitionat la mijloc... Si intr-adevar, siliconul rosu nu rezista la benzina. Scrie pe el! ...pai se evapora , pt. ca te dai rar cu el...si dupa ce il parchezi carburatoarele sunt fierbinti ... Iar nivelul in cuva este sub nivelul garniturii....daca ajunge la garnitura , automat da afara pe preaplin...deci nu avem ce povesti despre silicoane... Dar noh, e un topic dragut, si vor fi multe raspunsuri ciudate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 @drobu are perfecta dreptate;eu daca il las si 2-3 ore oprit si vreau sa il pornesc;tre sa inund carbu' altfel fac brand la calcai...mai ales vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 kyvackaDe mult folosesc la garniturile de la carb baie de ulei etc daca pui cu mila strict cat trebuie sa nu se stranga in interiorul carburatorului nu se intampla nimic Scrie si pe tub ca nu rezista la benzinaaaaa Mirceooooo,,, vorbim de benzina nu de baie de ulei. Ia pune niste silicon rosu,gri sau negru intr-un vas de benzina , si vezi ce se-n timpla,,tui siliconu masii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Pedros Nu era vorba da baia de ulei nu am de gand sa pun silicon in benzina ca la carb nu sta siliconul in benzina pun pe garnituri si dupa ce am strans suruburile m-as mira sa mai ajunga benzina. Sincer nu am avut niciodata probleme.am observat ca nu se intareste bine dar isi face treaba . Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Siliconul rosu rezista la benzina dar probabil nu inchide E scrisu tau da sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Pedros Corect scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Salut. Mai Pedro, da' nu te lasi de loc. " Ambitiosule". Sa revin la subiect. De regula garniturile de la camera de nivel constant tin fara probleme. Conditia sa nu fie rupte, ciupite, s-au sa nu calce pe suprafetele de contact. Chiar daca a spus-o mai in gluma, Drobu are dreptate. In timpul functionarii motorul se incalzeste si transmite caldura si la carburatoare. Incalzirea carburatorului ajuta la o mai buna evaporare a benzinei in timpul functionarii. Este foarte normal sa fii nevoit sa "incarci" camera de nivel si dupa 3 ore de la oprirea motorului. Oricit vei crede ca ai un carburator etans, care nu "scapa" benzina, evaporatia acesteia nu o vei putea opri. Impaca-te cu ideea asta si lasa lucrurile asa cum sint. E bine ca saracele carburatoare tin nivelul bine, nu curg si daca esti multumit de pornire-consum lasa-le asa si da-i bataie inainte. Un sfat: nu cauta sa-ti faci probleme acolo unde nu sint. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 Pedros Am cumparat recent un tub cu silicon rosu ( auto, probabil sunt mai multi producatori) si nu scrie nici pe tub nici pe cutie ca nu rezista la benzina( chiar daca nu rezista nu sunt fraieri sa scrie). Experienta am facut am pus un strat cam de 1 mm pe o fasie de hartie am lasat pana a doua zi sa se usuce ( mereu le las la uscat am uitat sa precizez) si sta de peste 2 saptamani in benzina si este la fal ca in prima zi ( o comparatie deplasata cred aracetul se dizolva cu apa dar dupa uscare nu mai are efect apa asupra lui ). Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 intrebare : tabla de plumb se poate folosi ca garnitura la carburator sau filtru aer ? daca nu e buna ..... de ce ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Tabla de plumb e prea greu deformabilă Âşi oricum nu ai rezolvat nimic..... Măi băieți măi.... Ați auzit de clingherit? Să vedeți ce frumos rezistă la benzină, nu se dizolvă, e puțintel comprimabil - adica se comportă ca Âşi un burete - se mulează excelent unde trebuie, nu se sfîrîmă, iar în acelaÂşi timp arată ca un nenorocit de carton copertă de caiet.... Din bucățica care rămîne din interiorul garniturii decupate, puteți confecționa cu succes garnituri pentru butelia de aragaz Aici la mine eu l-am cumpărat la kilogram, la grosime de 0,5 mm parcă. Mîine la ziuă vă pun Âşi poze, dacă vreți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.