Lungu Edward Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Salut tuturor sunt proaspat posesor de ktm lc4 640 SM din 2002 cu 7000 km reali si am urmatoarea problema : Totul mergea ca pe roate pana cand intr-o seara am dat sa o pornesc la automat si cand apasam pe buton se auzeau zgomote foarte ciudate din motor ca si cum s-ar rupe ceva,un zgomot metalic foarte puternic si motoreta nu pornea la automat...am pornit-o la pedala a pornit din prima fara nici un zgomot ,nimic suspect dupa care am desfacut pinioanele de la pornire dar nimic suspect acolo totul era tun,pinioanele erau tun pareau neatinse la fel si canelurile de la electromotor. Metinonez ca am desfacut si electromotorul si este ok in interior,invarte dar cand il cuplez la acele pinioane face ca toti draci,acum nu stiu daca o fi el de vina dar il banuiesc. Va rog astept sfaturile voastre cat mai repede ca sunt destul de disperat,am cunostinte de mecanica va rog fara sfaturi de genul "du-te la mecanic". Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 One-way-clutch - angranajul dintre electromotor si volanta sau ce actioneaza el acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Iunie 1, 2010 Autor Share Postat Iunie 1, 2010 One-way-clutch - angranajul dintre electromotor si volanta sau ce actioneaza el acolo. L-am verificat e intreg are toti dintii,daca poti fi mai explicit as fi recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoozit Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 dupa descrierea ta de-acolo pare a fi problema intr-adevar. Mai stiu 2 oameni cu LC4 care au avut pb asta (eu nu), dar probabil n-as sti sa-ti zic uitandu-ma la piesa ca nu-i bine si daca arata ok, poate fi arcul de vina.. asa ca uite un thread de pe advrider cu mai multe explicatii si un quick-fix. Doar arcul separat nu se vinde la KTM din cate stiu, asa ca probabil va trebui sa faci ceva de genu http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=222515 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Iunie 1, 2010 Autor Share Postat Iunie 1, 2010 dupa descrierea ta de-acolo pare a fi problema intr-adevar. Mai stiu 2 oameni cu LC4 care au avut pb asta (eu nu), dar probabil n-as sti sa-ti zic uitandu-ma la piesa ca nu-i bine si daca arata ok, poate fi arcul de vina.. asa ca uite un thread de pe advrider cu mai multe explicatii si un quick-fix. Doar arcul separat nu se vinde la KTM din cate stiu, asa ca probabil va trebui sa faci ceva de genu http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=222515 Numai ce gasisem si eu acest tutorial,arcul ala pare ca cel de la semeringuri si cred ca voi reusi sa il strang ca si la semeringuri dar marea problema este de unde iau o presa de volanta. Multumesc mult pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Numai ce gasisem si eu acest tutorial,arcul ala pare ca cel de la semeringuri si cred ca voi reusi sa il strang ca si la semeringuri dar marea problema este de unde iau o presa de volanta. Multumesc mult pentru ajutor. iti faci,vezi daca ai gauri cu filet in volanta in care sa bagi suruburi lungi si o dintr-o placa metalica sanatoasa o gauresti in dreptul suruburilor,sprijin pe axul volantei(cu piulita in cap) si strangi progresiv suruburile. Placa metalica sa fie sanatoasa sa nu se indoaie. PS iti trebuie si ciocan pneumatic sa desfaci piulita de la ax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Iunie 2, 2010 Autor Share Postat Iunie 2, 2010 iti faci,vezi daca ai gauri cu filet in volanta in care sa bagi suruburi lungi si o dintr-o placa metalica sanatoasa o gauresti in dreptul suruburilor,sprijin pe axul volantei(cu piulita in cap) si strangi progresiv suruburile.Placa metalica sa fie sanatoasa sa nu se indoaie. PS iti trebuie si ciocan pneumatic sa desfaci piulita de la ax. Am inteles ideea,dar din pacate nu am ciocan pneumatic am incercat cu numeroase metode sa o desfac dar nu am reusit,de ceva vreme doream un ciocan pneumatic dar am tot amanat si vad ca acum ma lovesc de el Multumesc de pont voi incerca sa aplic maine la prima ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Am inteles ideea,dar din pacate nu am ciocan pneumatic am incercat cu numeroase metode sa o desfac dar nu am reusit,de ceva vreme doream un ciocan pneumatic dar am tot amanat si vad ca acum ma lovesc de el Multumesc de pont voi incerca sa aplic maine la prima ora Poate reusesti sa o duci cumva la o vulcanizare. Aia au ciocane pneumatice. Poate te ajuta ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Poate reusesti sa o duci cumva la o vulcanizare. Aia au ciocane pneumatice. Poate te ajuta ei. Dap,alta sansa nu ai,mai ales daca a fost stransa tot la ciocan pneumatic. Ai grija suruburile care la infiletezi in volanta sa le infiletezi pana la capatul filetului ca altfel risti sa smulgi cu tot cu filet,daca sunt mai lungi adaugi saibe pana se strange fix pe presa. Daca vrei mai multe detalii iti pot face un desen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Eu nu am scos niciodata rotorul/volanta. Am impresia ca trebuie si un dispozitiv de blocare a acesteia cand se incearca desfacerea piulitei care o fixeaza. Deci: dispozitiv de fixare + cheie/ciocan pneumatic + extractor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Iunie 3, 2010 Autor Share Postat Iunie 3, 2010 Dap,alta sansa nu ai,mai ales daca a fost stransa tot la ciocan pneumatic.Ai grija suruburile care la infiletezi in volanta sa le infiletezi pana la capatul filetului ca altfel risti sa smulgi cu tot cu filet,daca sunt mai lungi adaugi saibe pana se strange fix pe presa. Daca vrei mai multe detalii iti pot face un desen Nu este nevoie nenea Seby,am inteles de prima data. Mesaj completat Eu nu am scos niciodata rotorul/volanta. Am impresia ca trebuie si un dispozitiv de blocare a acesteia cand se incearca desfacerea piulitei care o fixeaza. Deci: dispozitiv de fixare + cheie/ciocan pneumatic + extractor. Am mai pus niste intrebari prin mai multe locuri si mi-au zis ca nu este nevoie de blocarea ei,doar de ciocan pneumatic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Nu este nevoie nenea Seby,am inteles de prima data. Mesaj completat Am mai pus niste intrebari prin mai multe locuri si mi-au zis ca nu este nevoie de blocarea ei,doar de ciocan pneumatic. Nu am vrut sa fac caterinca cu desenul,ma gandeam doar ca explicatia mea lasa de dorit. Nu ai nevoie de nimic sa o blochezi, in 2 secunde iti desface piulita fara probleme la pneumatic. Spor la desfacut iti urez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Copii mei,acum vreo 10 ani ma dadeam pe lc4 640 si am patit acelasi lucru..fiindca la momentul respectiv stateam in creierul muntilor,am facut la strungul din sat o presa special ptr asta..ma tot lovesc de ea prin trusa de scule..asa ca cine are nevoie o donez ptr 2 beri la prima vedeala..0745/798927 stef va platiti curieratul si apropos nu am avut nevoie de pistol pneumatic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Nu este nevoie nenea Seby,am inteles de prima data. Mesaj completat Am mai pus niste intrebari prin mai multe locuri si mi-au zis ca nu este nevoie de blocarea ei,doar de ciocan pneumatic. corect, nu iti trebuie decat un ciocan pneumatic si il desfaci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Iunie 3, 2010 Autor Share Postat Iunie 3, 2010 Nu am vrut sa fac caterinca cu desenul,ma gandeam doar ca explicatia mea lasa de dorit.Nu ai nevoie de nimic sa o blochezi, in 2 secunde iti desface piulita fara probleme la pneumatic. Spor la desfacut iti urez. Am rezolvat-o azi,m-au ajutat baietii de la vulcanizare cu un ciocan pneumatic si cu ocazia asta mi-am facut si o presa dupa sfaturile tale. Multumesc foarte mult de ajutor tuturor care m-au sfatuit Mesaj completat Se poate inchide! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.