claudiu_sima Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Salut, Am si eu o problema cu banditul meu si ma gandesc ca poate unu dintre voi ma poate ajuta. Recunosc ca sunt un incepator in ale motociclismului si dupa lungi vizionari am decis sa imi iau un Bandit. Il am de mai bine de doua saptamani, merge bine nu am decat o mica problema cu el si anume dupa o seara de lasat in parcare ramane fara benzina. I-am verificat: - rezervor sa vad daca e gaurit -- nu e - furtunele de benzina - cel de apa - nu e Am vazut ca ii curge benzina de pe undeva de pe langa filtru de aer, am desachis filtru si am vazut ca era plin de benzina. Acum eu banuiesc ca ar fi ceva cu carburatorul dar cum eu si cu mecanica suntem cam paraleli nu am deschis carburatorul. Cred ca s-a blocat pe deschis plutitorul de benzina si toata benzina iese in filtru de aer. S-a maiu intalnit cineva cu problema asta. Are cineva ceva idei. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 probabil ai lasat rezervorul de Benzina pe "PRI", dar nici asa nu e normal sa ajunga benzina acolo (daca e totul in ordine in carburi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Motorul are pompa de benzina? Daca nu are dar are robinet vacuumatic e posibil sa ai membrana robinetului sparta si sa-ti curga benzina pe furtunasul de vacuum ce leaga robinetul de o galerie de admisie. ( de aici ajunge in filtru). Mai e posibil sa fi uitat robinetul pe pri dar sa nu-ti inchida bine cuiul din vreun carburator, totusi mizez pe prima varianta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu_sima Postat Iunie 1, 2010 Autor Share Postat Iunie 1, 2010 Motorul are pompa de benzina?Daca nu are dar are robinet vacuumatic e posibil sa ai membrana robinetului sparta si sa-ti curga benzina pe furtunasul de vacuum ce leaga robinetul de o galerie de admisie. ( de aici ajunge in filtru). Mai e posibil sa fi uitat robinetul pe pri dar sa nu-ti inchida bine cuiul din vreun carburator, totusi mizez pe prima varianta. Deja incepe sa sune a filme SF pt mine. Am langa mine un prieten care are un Kawasaki Zefir si pe el nu il intereseaza in ce pozitie e robinetul la benzina. Acum intrebare intrebatoare Deci ma duc la motor ce ar trebui sa ii fac prima data cand in pornesc. Las robinetul pe ON sau acum il trec pe PRI sau ce ii fac ? Motorul este un Bandit 600N racit pe aer fara pompa de benzina si fara filtru de benzina ( ca nu cred ca are importantza) Am verificat curgerea de la rezervor si pana in carburator si nu curge pic de benzina. Am deschis filtru de aer si am vazut ca imi curge pe la carburatorul nr 4 de la stanga la dreapta cum stai pe ea. Deci in cazuri ca astea cum ar trebui sa stea robinetul de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Ai pm. daca robinetul e pe on si iti curge benzina din carburi inseamna ca nu inchie unul sau mai multe din cuiele pontou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 Nu conteaza cum lasi robinetul, nu trebuie sa umbli la el decat cand 1. a ramas fara benzina in carburatoare si trebuie sa le umpli inainte sa dai la automat (dupa ce a cazut sau ai demontat carburatoarele) 2. cand ai ramas pe rezerva il dai pe RES si apoi treci la loc. scoate carburatoarele si verifica cuiul pontou la carburatorul la care ai vazut ca, curge. Este de metal cu cap de cauciuc, e posibil sa fie cauciucul rupt / distrus sau pur si simplu sa fi prins un gunoias si sa nu mai inchida. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.