Jump to content
Sign in to follow this  
Urs_meloman

Fz6 S/N

Recommended Posts

Okeiut pret zic. In cat timp au livrat?

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites

A venit in 2 saptamani. Livrarea inca 2 zile, dar eu m-am dus direct la ei sa-l ridic.

Okeiut pret zic. In cat timp au livrat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost mai baftos inseamna, am luat din stoc! :D

» Post actualizat in 10 Jun 2018 03:49

Mi-a iesit un consum mediu de 7.02 l/100km pe drumul spre Seawolves. 2 persoane (cca 155kg cu echipament) + bagaje (topcase + tankbag + sidebags). Mers printre coloane pe centura si lejer :P 150-160 pe A2. Mi se pare totudi cam mult...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Dupa 14 ani de FZ6 S Fazer si aproape 100.000 km cu ea, m-am intors la...Fazer! Ea este noua mea jucarie:

post-6592-0-66376700-1528745017_thumb.jpg

post-6592-0-47156900-1528745256_thumb.png

Edited by RoC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost mai baftos inseamna, am luat din stoc! :D» Post actualizat in 10 Jun 2018 03:49Mi-a iesit un consum mediu de 7.02 l/100km pe drumul spre Seawolves. 2 persoane (cca 155kg cu echipament) + bagaje (topcase + tankbag + sidebags). Mers printre coloane pe centura si lejer :P 150-160 pe A2. Mi se pare totudi cam mult...

Mers la fel acu 2 ani cu pasager,topcase doar,140-170 autostrada cu mici pauze de 120-130 km/h am scos 5.7%.,vreo 150 -160 kg greutatea mea + pasager si + topcase

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salutare!


Ma alatur si eu grupului cu noua mea achizitie: FZ6 Fazer din 2006.


Initial am cautat Hornet / CBF600 / Bandit (imi place look-ul un pic mai clasic al acestor motociclete), dar dupa vreo cateva luni bune de cautari, probe etc am renuntat deoarece nu gaseam o motocicleta in stare buna pentru bugetul pe care il aveam. Astfel am inceput sa ma uit si in afara si am gasit o motocicleta foarte buna (zic eu) in Germania.


Motocicleta este din 2006 si avea 5500 km cand am luat-o. Nici mie nu prea mi-a venit sa cred ca sunt reali kilometrii, dar starea motocicletei, faptul ca are toate reviziile trecute in cartea service (cu facturile aferente atasate) si mai ales cauciucurile originale (dot 2005 :)) ) m-au facut sa-mi schimb un pic parerea.


De cum a ajuns acasa i-am schimbat uleiul (Motul 7100 10W40), filtrul de ulei si am vrut sa-i suflu un pic filtrul de aer (pentru ca nu gasisem unul pe stoc sa-i cumpar), dar arata ca nou asa ca nu am mai facut-o :-D.


Este prima mea motocicleta si sunt foarte incantat de aceasta. Pozitia mi se pare destul de comoda (in drumul meu de acasa catre Bucuresti am observat ca dupa aproximativ 200 de km trebuia sa fac cate o pauza sa ma dezmortesc un pic), puterea mi se pare arhisuficienta pentru mine (nu am turat inca motorul mai sus de 8000 de ture), iar in oras mi se pare foarte manevrabila.


Profit de aceasta ocazie sa va intreb ce cauciucuri recomandati pentru aceasta motocicleta. Am vazut ca un coleg recomanda intr-un post anterior Metzeler - ROADTEC 01 si dupa primele cautari am observat ca depasesc putin bugetul propus. In schimb am vazut alte variante la preturi mai mici.


ex:

Set Metzeler Sportec M3 - 700 lei;

Set Dunlop GPR 300 - 710 lei;

Set Metzeler Roadtec Z6 - 760 lei;

Set Michelin Pilot Power 2CT - 790 lei;

SET PIRELLI DIABLO STRADA - 880 lei;

Set Metzeler Roadtec Z6 Interact - 880 lei

Set Michelin Pilot Power 3 - 940 lei;

Set Metzeler Roadtec Z8 Interact - 980 lei;

Set Michelin Pilot Road 4 - 1020 lei;


Motocicleta va fi folosita in proportie de 60-70% in oras, iar restul la calatorii in afara orasului.

Ce parere aveti despre anvelopele mentionate si ce alte tipuri mi-ati recomanda?


De asemenea intentionez sa achizitionez in viitor un set de tobe (daca le gasesc la un pret rezonabil) dar si un suport pentru topcase si sidecase, asa ca orice oferta este binevenita :-D.


Va atasez si cateva poze cu motocicleta :)

post-94487-0-80419000-1529655761_thumb.jpg

post-94487-0-57729000-1529655979_thumb.jpg

post-94487-0-56988100-1529656086_thumb.jpg

post-94487-0-54548700-1529656099_thumb.jpg

post-94487-0-25127900-1529656141_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dunlop nu ai gasit? eu am fost happy cu pirelli, dar modelul ala nu mai e de actualitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Dunlop am gasit Dunlop GPR 300 - 710 lei;

 

Si ar mai fi:

Dunlop Qualifier II - 800 lei

DUNLOP SPORTMAX ROADSMART - 865 lei

Dunlop Sportsmart 2 MAX - 1070 lei

Share this post


Link to post
Share on other sites

.....

dupa primele cautari am observat ca depasesc putin bugetul propus. In schimb am vazut alte variante la preturi mai mici.
....

Tocmai ai dat 2500-3500€ pe motocicleta, sa mai faci 50-100€ economie la cauciucuri, adica singurul lucru care te tine sa nu ajungi pe asfalt, chiar nu are rost.

 

Ia metzler roadtec 01, sau altceva aflat in varful gamei sport touring la orice producator mare.

 

Eu pe fz6 sunt multumit cu continental road attack 3; singurul minus ar fi uzura destul de accelerata pentru categoria sport touring, dar e fizic imposibil sa ai si uzura redusa, si aderenta foarte buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

 

Ma alatur si eu grupului cu noua mea achizitie: FZ6 Fazer din 2006.

 

Initial am cautat Hornet / CBF600 / Bandit (imi place look-ul un pic mai clasic al acestor motociclete), dar dupa vreo cateva luni bune de cautari, probe etc am renuntat deoarece nu gaseam o motocicleta in stare buna pentru bugetul pe care il aveam. Astfel am inceput sa ma uit si in afara si am gasit o motocicleta foarte buna (zic eu) in Germania.

 

Motocicleta este din 2006 si avea 5500 km cand am luat-o. Nici mie nu prea mi-a venit sa cred ca sunt reali kilometrii, dar starea motocicletei, faptul ca are toate reviziile trecute in cartea service (cu facturile aferente atasate) si mai ales cauciucurile originale (dot 2005 :)) ) m-au facut sa-mi schimb un pic parerea.

 

De cum a ajuns acasa i-am schimbat uleiul (Motul 7100 10W40), filtrul de ulei si am vrut sa-i suflu un pic filtrul de aer (pentru ca nu gasisem unul pe stoc sa-i cumpar), dar arata ca nou asa ca nu am mai facut-o :-D.

 

Este prima mea motocicleta si sunt foarte incantat de aceasta. Pozitia mi se pare destul de comoda (in drumul meu de acasa catre Bucuresti am observat ca dupa aproximativ 200 de km trebuia sa fac cate o pauza sa ma dezmortesc un pic), puterea mi se pare arhisuficienta pentru mine (nu am turat inca motorul mai sus de 8000 de ture), iar in oras mi se pare foarte manevrabila.

 

Profit de aceasta ocazie sa va intreb ce cauciucuri recomandati pentru aceasta motocicleta. Am vazut ca un coleg recomanda intr-un post anterior Metzeler - ROADTEC 01 si dupa primele cautari am observat ca depasesc putin bugetul propus. In schimb am vazut alte variante la preturi mai mici.

 

ex:

Set Metzeler Sportec M3 - 700 lei;

Set Dunlop GPR 300 - 710 lei;

Set Metzeler Roadtec Z6 - 760 lei;

Set Michelin Pilot Power 2CT - 790 lei;

SET PIRELLI DIABLO STRADA - 880 lei;

Set Metzeler Roadtec Z6 Interact - 880 lei

Set Michelin Pilot Power 3 - 940 lei;

Set Metzeler Roadtec Z8 Interact - 980 lei;

Set Michelin Pilot Road 4 - 1020 lei;

 

Motocicleta va fi folosita in proportie de 60-70% in oras, iar restul la calatorii in afara orasului.

Ce parere aveti despre anvelopele mentionate si ce alte tipuri mi-ati recomanda?

 

De asemenea intentionez sa achizitionez in viitor un set de tobe (daca le gasesc la un pret rezonabil) dar si un suport pentru topcase si sidecase, asa ca orice oferta este binevenita :-D.

 

Va atasez si cateva poze cu motocicleta :)

Sa o stapanesti sanatos,recomand gume street care au gripul mai bun decat la sport-touring chiar daca pierzi la durabilitate si probabil grip on wet,recomand pirelli diablo rosso 2/3,metzeler m7rr,bridgestone s21,michelin power Rs sau pilot power 3 tehnologie 2012 destul de bune raport pret/calitate,daca esti interesat de tobe cunosc pe cineva care vinde tobe leovince sbk evo 2 parca le zice,sunet demential,sunt mai scumpe pt ca sunt ca si noi f putin folosite dar merita pt sunetul oferit,am avut si eu leovince pe fostul fz6 si erau faine Edited by Robert Rmh

Share this post


Link to post
Share on other sites

@AzoiteiAndrei

Cat a fost halatul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@walking^human - ai si tu dreptate, dar nu e ca si cum am mentionat acolo niste cauciucuri no name sau niste chinezarii. Ma intrebam daca se justifica diferenta de pret.

Ce inseamna "uzura destul de accelerata"? Cam dupa cati km (la un mers normal) schimbi anvelopele mentionate - continental road attack 3?

Dar despre Metzeler Roadtech01 ce stiti, cam cati km duc? Dupa review-urile citite pe net cam acesta ar fi minusul acesto cauciucuri ( http://www.tyrereviews.co.uk/Search/Size/180-55-17/Order/Rating )

 

@Robert Rmh - Multumesc! Cam ce bani sunt tobele?

 

 

@finu - 2550 E plus 250 E transportul = 2800 E total.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In general primesti ce platesti. Se poate si scump si prost, dar ieftin si bun nu exista. Anvelopele moto nu sunt ceva de lux sa zici ca se cumpara pentru "prestigiu", deci daca cele de 900 erau cam ca cele de 1300, nu mai gaseai, cel putin pe stoc in Romania, nimic de 1300.

 

A nu se intelege ca cele din gama de mijloc sunt niste gunoaie cu care crapi a 2-a zi, dar absolut tot ce faci trece prin cauciuc, inclusiv virarea, franarea si evitarea de obstacole. Mai mult ca sigur in 99,99% din cazuri, la mers normal vor ok, dar si daca e sa apara cazul ala de 0.01%, preferi sa ai o sansa in plus (fie ca e vorba de "doar" 2-3m in minus la o franare de urgenta), sau sa te gandesti "poate daca nu ma cacam pe mine la echivalentul la 1-2 nopti de cazare..."?

 

Iei in calcul alte tobe... asta inseamna minim 250€ pe unele in stare ok. Sa te zgarcesti cateva sute de lei la anvelope si in acelasi timp sa dai cateva sute de euro pe 2 burlane ce au ca singur scop sa o faca sa uruie mai tare mi se pare cel putin ridicol. Nu ca ar fi vreo premiera, e plin forumul de baeti care cumpara anvelope sh, dar simultan se rup in figuri cu cine stie ce carboane si rizome.

 

La mers normal, eu 80-85kg + 70% din timp pasagera 47-48 kg tine cam 5/6k km spatele. Dar inca o data- durabilitatea si rezistenta sunt la poli opusi. Cu cat de apropii de una te departezi de cealalta. Poate daca mai bagi 0.5-0.8bar in ele mai tragi 1-3k din ele, dar si pierzi mult la aderenta.

 

In final, daca se justifica sau nu diferenta tu decizi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai am facut 7000 de kilometri cu Fazerul prin Europa la sfarsitul lui mai si inceputul lui iunie. E al treilea set de cauciucuri pe motocicleta si povestea e cam asa:

- Dunlop de fabrica, la 10,000 schimbate pentru ca erau duse din toate punctele de vedere: tocite, patrate

- Michelin Pilot Road 4, schimbate la 32,000 km pentru ca erau patrate, dar in rest nu prea aveau mari urme de uzura. Facusem cu ele o tura prin Europa de peste 5,000 km, cateva mii prin tara si foarte mult mers prin oras

- Michelin Pilot Road 4, puse anul asta, au 8,500 km acum si arata ca noi, mai putin faptul ca nu mai sunt atat de rotunde ca atunci cand le-am pus.

 

Nu am de ce sa ma plang de aderenta, nu le-am umflat la 2.25-2.7 cat era recomandat ci doar la 2 si am mers cu ele si pe autostrada, si prin orase si chiar si pe forestier cateva zeci de kilometri (Moroieni-Bolboci). Singurele locuri unde am mers foarte prudent din cauza aderentei au fost vreo 2 locuri prin oras in Serbia si Croatia unde asfaltul era foarte deschis si cu aspect marmorat (pietricele albe lucioase in el), stiam deja ca pe-acolo poti sa te duci ca pe sanie, oricum nu am avut nici un incident. Am mers si la temperaturi joase (sub 10 grade), si pe ploaie torentiala, mi-a fugit spatele un pic o singura data in Germania pe autostrada pe o fasie longitudinala de bitum de la imbinarea placilor de beton, ploua destul de tare si aveam vreo 140 km/h, dar nu s-a intamplat nimic serios ci doar s-a simtit cum se misca spatele in lateral; varul meu, care era fix in spate si tot cu PR4 pe motocicleta, nici nu si-a dat seama ce se intampla, el nu a prins bitumul

 

Asa ca eu recomand linistit PR4, au durabilitate excelenta si aderenta suficienta pentru mers normal. Nu stiu cum se comporta pe circuit, dar pe niste serpentine fabuloase prin Muntenegru si pe autostrada la viteza mare prin Germania s-au comportat exemplar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pr4 foarte renumite pt ceea ce au facut,dar au iesit dunlop roadsmart 3 cu care se lauda ca ar fi peste pr4,dar ce crezi? Michelin a scos pr5 care ar fi super super cauciucuri,intre timp au iesit si de la bridgestone noul T31 iar anul trecut sau acu 2 ani parca metzeler 01 iesea cel mai bun cauciuc sport-touring (asta pana sa apara pr5,t31 si ce or mai fi aparut)test inca nu am vazut dar multi sunt f multumiti de pr4.

Cel mai bn iei o foaie,scrii pe ea modelele dorite notezi plusuri si minusuri,alege cauciucul si in functie de stilul de mers,in f de conditiile meteo pe care le preferi,alege un caucuciuc ale carui plusuri te avantajeaza cel mai mult,nu iei semislick pt touring sau sport-touring numa pt trackdays

Edited by Robert Rmh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut pr4, au dus vreo 21k si le-am schimbat avand inca 1-2 mm pana la semn.

Nu sunt lipite de asfapt ca niste gume de strada, dupa o vreme simti limitarile, dar nu m-a incurcat sa le aplec pana la maxim sau sa intru destul de tare in curbe.

Cand e vorba de ploaie sau asfalt rece, sunt fenomenale. Mergi pe asfalt ud ca atunci cand mergi in mod normal, fara sa ai vreo problema.

Am luat pr5, mi se par imbunatatite(era de asteptat).

 

Daca pretul pt Roadtech01, PR4/5 ti se pare mare (~1100 de lei), o idee buna ar fi si Set Michelin Pilot Power 2CT - 790 lei;

Share this post


Link to post
Share on other sites

gumele fac diferenta la prima frana fata mai serioasa. acolo se vad banii dati in plus. mai bine sa tina mai putin. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@walking^human - ai dreptate in legatura cu cazul ala de 0.01%. In schimb diferenta nu e chiar atat de mica precum pare.

Spre ex: daca dai pe o pereche de cauciucuri (orientate spre sportivitate) 1000 de lei si mergi cu ele 5000-6000 de km e ca si cum ai da mai mult decat dublu fata de o pereche de cauciucuri cu care mergi 12000-15000 km. Nu ma dau banii afara din casa asa ca nu as da in fiecare sezon cate 1000-1200 de lei doar pt anvelopele la motocicleta.

In legatura cu tobele ai perfecta dreptate. Sincer...nu m-as fi gandit la chestia asta :-D

 

@AdrianB1 - in le gatura cu Michelin Pilot Road 4. Le am pe lista si pe acestea insa am citit o parte din topicul dedicat anvelopelor si, din ce a inteles pe acolo, Michelin PR2 si PR4 acu cam aceeasi tehnologie, nu au facut cine stie ce modificari la ele (asta ca fapt raspuns la intrebarea initiala - merita sau nu sa platim mai mult pe anvelope?)

In schimb nu stiu despre astea noi de la Michelin (Road 5). Vad ca toata lumea le lauda, ca sunt cele mai bune pe asfalt ud, ca nu stiu ce, dar pe mine nu prea ma intereseaza pentru ca nu stiu cat o sa merg pe ploaie cu motorul. Nu am gasit o comparatie directa cu concurenta de la o revista independenta sau ceva.

Tu de unde ai luat anvelopele si cat te-au ajuns?

 

@Robert Rmh - cam asa e...fiecare isi lauda produsul cum poate mai bine.

 

@AlexandruMa - am gasit o oferta buna la Roadtech01. Sa vorbesc cu ei maine sa-mi zica ce DOT au si daca e ok le iau pe alea :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca PR 2 si PR4 au aceeasi tehnologie, PR 4 au 2CT, PR2 nu au. Dar au Pilot Power 2. In sfarsit, nu sunt expert in cauciucuri, dar PR4 sunt mai bune ca aderenta decat Dunlop-urile sport pe care le-am avut inainte, cu care am avut parte de ceva derapaje la rece.

 

Eu le-am luat la pachet cu o revizie de vreo 1000 de euro, aveam in plan o tura foarte lunga pe-afara pe care am si facut-o si nu aveam chef de surprize, asa ca am schimbat multe lucruri, inclusiv discurile pe fata. Nu mai am factura pe componente, doar extrasul bancar cu care am facut platile (avans + rest de plata), asa ca nu as putea spune cat au costat cauciucurile pentru ca nu stiu. Data trecuta au fost vreo 900 de lei, acum au fost sensibil mai scumpe. Teoretic imi permit orice cauciucuri vreau, dar nu imi place sa le schimb la 10,000 km pentru ca au ajuns patrate, nu imi place deloc senzatia cand sunt in halul ala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-adevar, daca calculam costul/1000km diferenta urca pe la 50-60% intre unele de top si unele mai ieftine si mai tari. Totusi, cine scoate 6000 dintr-unul mai moale as zice ca e imposibil sa scoata 12000+ dintr-unul mai tare. Vorbim totusi anvelope de sport touring vs sport touring, nu touring vs sport.

 

Nici mie nu-mi pica banii din cer, dar am fost constient din secunda zero ca motociclismul nu e o activitate ieftina, si nici economica- pentru asta exista alte categorii, precum scutere de 49cc si loganuri 1.5dci. E un moft. Conform zicalei, prostia si domnia costa.

In plus, daca tot e de calcule mai bine se fac pe termen mai lung. Sa zicem ca in 5 ani s-au economisit 700-1000€ pe anvelope. O cazatura "medie" cu sa zicem o furca indoita, un ghidon, o maneta si rezervorul busit inseamna o reparatie de minim 400-500€. La asta adaugam echipamentul dus, sa zicem o geaca + niste manusi + o casca, toate de nivel mediu, adica vreo minim inca 400-500€. Daca din cazatura asta "medie" a mai fost si o fractura, ceva "simplu" precum o fractura de radius cu deplasare, mai avem inca minim 200€ la ortoped + 100€ anestezistul + 25-50€ asistentele la pus tijele si apoi inca o data pe atat la scos. De sechele nu mai vorbim. Acum, daca in astia 5 ani am scapat chiar si de un singur accident "mediu" multumita anvelopelor care mi-au dat 5-10% extra performanta, si fix in secunda aia din sutele/miile de ore de condus cumulat m-au scos din (cuvant urat)- am facut o afacere foarte profitabila.

 

Nu mai zicem ca un weekend in 2 pe litoralul mioritic in conditii decente (cazare la 3*, 3 mese pe zi, transport cu moto/auto) e imposibil sa il faci sub 1000-1200 lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cica e mult mai ieftin daca tii intotdeauna motocicleta cu partea cauciucata in jos :D Dar nu trebuie supercauciucuri, daca e sa se intample gasesti cioburi si in (stii expresia).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...