Jump to content

Recommended Posts

In schimb nu stiu despre astea noi de la Michelin (Road 5). Vad ca toata lumea le lauda, ca sunt cele mai bune pe asfalt ud, ca nu stiu ce, dar pe mine nu prea ma intereseaza pentru ca nu stiu cat o sa merg pe ploaie cu motorul. Nu am gasit o comparatie directa cu concurenta de la o revista independenta sau ceva.

Si PR 5 si Roadtech01 sunt cauciucuri care sunt facute pentru ploaie (vezi profilele "agresive", multe gauri, multe V-uri), sunt pe locul 1/2 in functie de cine face topul.

Si sa stii ca nu e vorba doar despre mers pe ploaie, desi se intampla si asta.

E vorba de mers increzator atunci cand asfaltul este rece, cand este o dimineata/seara mai racoroasa si poate niste bruma, cand pe o portiune de drum si mai dai de balti sau apa care curge de-a latul benzii.

 

-----

Am o problema cu avariile: apas butonu, se aprind pentru o secunda si aia e. Dupa aia 5-10 secunde nu mai merg nici semnalele.

Presupun ca este releul de semnalizare. Intrebarea mea e unde anume este pozitionat (moto naked)?

Edited by AlexandruMa
Link to post
Share on other sites
  • Replies 5.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Intotdeauna am preferat gumele street datorita plusului de saderenta pe uscat/mers sportiv,si ca nr de km sunt intre semislick si sport-touring,se comporta exemplar pe ploaie,si iti ofera si incredere,acum depinde si cum mergi,poti cadea si cu sport-touring daca bagi mana in gaz in curba,cauciucurile stradale folosite au fost mereu de ultima generatie si au costat 11-12 mil setul,pt un plus de siguranta si incredere nu ma uit la pretul anvelopelor,si ca nr de km am facut intre 10-15 mii km cu un set,mers 70% touring cu pasager +bagaj si restul 30% sportiv,pe un 600 de exemplu un metzeler m7rr,rosso 3,s21 ar trb sa te tina 13-17 mii km in functie de mers/greutate,pe 600 nu am tinut mai mult de 3 sezoane/15 mii km un set, dar se pare ca cuplul mai mare al miarului fac ca anvelopele sa tina cam 2 sezoane,nu schimb gumele cand ajung la sârme

Edited by Robert Rmh
Link to post
Share on other sites

@AlexandruMa - Ai dreptate. Imi place ca aflu o gramada de chestii noi aici pe forum :10:

 

Va multumesc tuturor pentru informatiile foarte utile pe care mi le-ati oferit :)

 

Intre timp am gasit o oferta (destul de ok zic eu) la Gumi7.ro si am luat Metzeler Roadtec01.

Sper sa fie vremea buna maine sa le pot monta :-D

 

Pentru cei care sunt in cautare de blugi moto: am cumparat astazi o pereche de la Dan (EchipamenteJoy) si sunt super incantat de ei. Are un mic atelier si face doar pe comanda. Eu mi-am tot cautat prin magazine dar nu gaseam nicio pereche care sa-mi vina cum trebuie. Acestia mi-au venit perfect. Nu au kevlar, dar au material antiabraziv (cica) ca si intaritura si buzunare pentru protectii la genunchi si la solduri + o pereche de protectii soft la genunchi. Recomand pentru cine vrea o pereche de blugi decenti la un pret acceptabil, zic eu.

 

Va atasez cateva imagini sa va faceti o idee. Ai mei mai au in plus si doua buzunare de aerisire de-a lungul cracilor (o sa le fac maine poate niste poze sa vedeti exact despre ce este vorba) si mi-a cusut si fermoarul de la geaca pe care o aveam. Super baiat Dan.

 

post-94487-0-57039800-1530218248_thumb.jpg

post-94487-0-27216500-1530218256_thumb.jpg

post-94487-0-12150500-1530218263_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Ce pret roadtech 01?

Edited by Robert Rmh
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Salutare! Dupa mult timp m-am intors inapoi la prima ,,dragoste''! Am gasit-o intr-o casa din Caraiova cu doar 3000 de km la bord si nu am putut rezista...asa ca... din nou calare pe FZ6 S Fazer-2006. Bineinteles ca primul lucru pe care l-am facut a fost sa o accesorizez.

post-6592-0-77468400-1532958452_thumb.jpg

post-6592-0-15162800-1532958467_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Cat mai e un set de genti si suporti pentru Fazer? Eu inca reusesc sa ma descurc cu topcase de 46 de litri si eventual o geanta pe seaua pasagerului, dar e cam la limita.

Link to post
Share on other sites

Cat mai e un set de genti si suporti pentru Fazer? Eu inca reusesc sa ma descurc cu topcase de 46 de litri si eventual o geanta pe seaua pasagerului, dar e cam la limita.

De la Kappa/Givi pretul variaza intre 300 si 400 de euro genti plus kit de prindere, dar pot ajunge si la 500/600 euro daca optezi pt Hepco Becker. Eu am dat 100 de euro pt kit si am luat de pe olx gentile laterale Kappa cu 850 de lei(aproape noi).

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Am tot vrut sa postez o chestie nitel ciudata care mi s-a intamplat, dar mereu m-am luat cu altele:

Am schimbat recent bujiile la Fazerul meu. Cele vechi ochiometric sint ok, nu mi-au cauzat nici o problema, doar ca nu stiam nimic despre ele (spre rusinea mea nu am umblat la ele de cand am luat mobra). Cu noile bujii (Denso) merge f bine, parca ar avea reprize un pic mai bune de la turatii joase, insa turatia de ralanti a scazut cu 50-100 rpm. Inainte era cam cu tot atata peste manual, acum e fix unde trebuie. Nu pricep, oare niste bujii uzate ar putea mari ralantiul?

Link to post
Share on other sites

Nu, sigur nu bujiile. Si nici nu au efecte pe care sa le simti daca alea vechi nu erau in stare atat de proasta incat sa fi mers tare, tare prost.

 

Singurul caz in care bujiile maresc turatia e daca ai 2 seturi de bujii per cilindru si aprindere duala. Am asa ceva (nu pe moto) si diferenta e de vreo 100-150 rpm.

Link to post
Share on other sites

Am tot vrut sa postez o chestie nitel ciudata care mi s-a intamplat, dar mereu m-am luat cu altele:

Am schimbat recent bujiile la Fazerul meu. Cele vechi ochiometric sint ok, nu mi-au cauzat nici o problema, doar ca nu stiam nimic despre ele (spre rusinea mea nu am umblat la ele de cand am luat mobra). Cu noile bujii (Denso) merge f bine, parca ar avea reprize un pic mai bune de la turatii joase, insa turatia de ralanti a scazut cu 50-100 rpm. Inainte era cam cu tot atata peste manual, acum e fix unde trebuie. Nu pricep, oare niste bujii uzate ar putea mari ralantiul?

Ca sa schimbi bujiile , mai dai niste chestii jos , inclusiv ceva legat de aer ...corect ?

Poate aveai ceva neprins / neasezat corect, si dupa bujii le-ai pus corect .

 

Ce zici...are sens ?

:what:

Link to post
Share on other sites

Nu dai nimic legat de aer, "balangani" radiatorul daca n-ai mana de shut de buzunare :P

La mine se dadeau jos rezervorul, filtrul de aer, ...etc De aia mi-am si dat cu ''preputzul'' asa

Link to post
Share on other sites

Asta e MOCICLETA, nu ragalie! :crack:

Pe bune, am schimbat atunci doar bujiile si antigelul. Fara rezervor dat jos, n-am umblat la nimic care sa aiba legatura cu alimentarea cu aer sau benzina.

Acuma daca distanta intre electrozii bujiilor e mai mare scanteia va fi si ea mai mare (solicitand suplimentar bobina), asta e singura chestie care ar putea explica fenomenul.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Examinare vizuala + masuratori. E nedistructiv :P

L-ai inlocuit cu oe sau ai pus mecanic?

Edited by john17
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...