theos_ Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Florin, a venit bugspoilerul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Florin, a venit bugspoilerul ? Zilele astea trebuie sa ajunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavy XT Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 bre dar o solutie de curatat soroabele de oxizi estem? DW-40 spray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_D Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Ceea ce ma asteptam mai putin s-a intamplat . Mobra Yamaha FZ6-S din 2005 cu 10500 de km s-a f.... (stricat vroiam sa spun). Concret, nu sta la relanti si se incinge evacuarea ca toti dracii. Ati intalnit asa ceva? Sper ca am nimerit o benzina de kko si face autoaprindere, asta in cel mai bun caz. Alta varianta cred ca ar fi sa se fi dus vreun senzor. Recunosc ca deocamdata nu m-am uitat in modul de diagnosticare in care mi se arata erorile aparute, dar nu mai rezist mult. Daca ati mai intalnit problema, ce a fost? <asa ca idee pentru pana o sa am timp de ea> Spor la drum si noroc la mobre ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Ceea ce ma asteptam mai putin s-a intamplat . Mobra Yamaha FZ6-S din 2005 cu 10500 de km s-a f.... (stricat vroiam sa spun). Concret, nu sta la relanti si se incinge evacuarea ca toti dracii. Ati intalnit asa ceva? Sper ca am nimerit o benzina de kko si face autoaprindere, asta in cel mai bun caz. Alta varianta cred ca ar fi sa se fi dus vreun senzor. Recunosc ca deocamdata nu m-am uitat in modul de diagnosticare in care mi se arata erorile aparute, dar nu mai rezist mult. Daca ati mai intalnit problema, ce a fost? <asa ca idee pentru pana o sa am timp de ea> Spor la drum si noroc la mobre ! Senzorul TPS.....s a mai discutat pe aici de asa ceva, este defect de fabricatie recunoscut de producator, fapt ce duce la schimbarea lui in reprezentantele yamaha fara costuri. Saptamana trecuta a schimbat cineva aici in bucuresti. Sau il poti cumpara si costa in jur de 150 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 probabil a mea il are schimbat daca nu am probleme pana acum la 25000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_D Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Senzorul TPS.....s a mai discutat pe aici de asa ceva, este defect de fabricatie recunoscut de producator, fapt ce duce la schimbarea lui in reprezentantele yamaha fara costuri. Saptamana trecuta a schimbat cineva aici in bucuresti.Sau il poti cumpara si costa in jur de 150 euro. iti multumesc pentru informatie. poate cer prea mult, dar o lista cu reprezentante yamaha se poate gasi pe undeva? ... pe net e jale mare in organizare ... nici la cea din bucuresti n-am reusit sa gasesc macar adresa, daca nu si numarul de tel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 iti multumesc pentru informatie. dar o lista cu reprezentante yamaha se poate gasi pe undeva? ... pe net e jale mare in organizare ... nici la cea din bucuresti n-am reusit sa gasesc macar adresa, daca nu si numarul de tel. nu stiu decat pentru Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_fazer Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Salut.Stiti cumva unde pot gasi o aripioara stanga si o oglinda dreapt ptr un fz6 fazer 2004? Nu-mi trebuiesc noi , motorul o sa intre la vopsit .Eventual si un pinten. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Salut.Stiti cumva unde pot gasi o aripioara stanga si o oglinda dreapt ptr un fz6 fazer 2004? Nu-mi trebuiesc noi , motorul o sa intre la vopsit .Eventual si un pinten. Multam Le gasesti pe e-bay mai mult ca sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emypavel Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 De vanzare fz-ul, pret 3950 negociabil. detalii aici http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Numai bine baietii si drumuri bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_fazer Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Multam fain.Speram sa gasesc aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Nu prea am vazut pe nicaieri Fazer de dezmembrat. Si oricum, pe e-bay le gasesti de multe ori intr-o stare mult mai buna decat daca ai lua de aici, iar pretul nu-i exclus sa fie mai mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavy XT Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 salutare, Am si eu o problema si pe aici nimeni nu-i capabil sa-i dea de cap. Motoru meu termina bateriile stand in garaj. Am pus aparatu pe el si incarca in timpul mersului dar mie imi descarca stand in garaj. Am pus aparatu pe el si oprit si nu suge nimic, in schimb eu tot invart 2-3 baterii la 4-5 luni si nu-i dau de cap si toate baterii noi, si ieftineli si yuasa. Are careva ceva idee? Poate fi de la senzorul de turatie ce trebuie schimbat de catre reprezentanta ca motoru se afla in lotul rechemat la schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 (editat) Ce spui tu este destul de ciudat. Ori bateriile sunt proaste ori nu masori corect curentul cand motorul este oprit ! Cel mai bine si simplu poti sa inerci sa scoti o borna cand lasi motorul oprit si vezi daca e de la baterie sau de la motor. Deasemenea poti verifica si daca incarca corespunzator. Adica nu poti fi sigur ca motorul consuma bateria cand sta. Poate o supra incarca in timpul mersului si o strica. Tu ajungi acasa o opresti si dimineatza nu mai porneste! Asta nu inseamna ca s-a descarcat in timp ce a stat. Cel mai bine te duci la orice centru de cumparat baterii si iti fac ei masuratoarea . Si la curentul consumat pe oprit si la puntea redresoare. Iii cinstesti sau cel mai simplu cumperi o baterie noua ... daca tot cumperi 2 pe luna ! Iar ca tips asa pui aparatul de masura pe volti curent continu (20V) si pui pe bornele + si - ale bateriei . Apoi pornesti motorul, apoi turezi. Tensiunea ar trebui sa fie undeva la 12v cu motorul oprit si undeva la 14 volti cu motorul pornit indiferent de turatie. Daca creste peste 14 e nasol si inseamna ca motorul supraincarca. Ca sa masori curentul in stationare treci aparatul pe amperi curent continu si desfaci doar o borna a bateriei si inseriezi aparatul intre borna desfacuta si borna bateriei. Valoarea trebuie sa fie apropiata de 0. Cu cat mai mult cu atat mai nasol. Ar trebui sa aiba ceva consum probabil 50mA . (nu porni motorul in timpul masurarii curentului, ai sansa sa strici aparatul) ! Mai sunt aparate cu bucla care masoara curentul fara sa mai faci inserierea. Editat Septembrie 4, 2009 de Fanel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 da, argintie si neagra ambalate la spray de 300 ml. gasesti la praktiher sau cum pana mea se scrie.Se numeste vopsea termorezistenta si tine pana la 300 grade C. am luat un sprey cu vopsea neagra termorezistenta de la praktiker, 26 lei, si au iesit f bine tevile. pe ambalaj scrie ca rezista la 700 grade c. voi vedea merci Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavy XT Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Al meu e de vanzare...datele in semnatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 am luat un sprey cu vopsea neagra termorezistenta de la praktiker, 26 lei, si au iesit f bine tevile.pe ambalaj scrie ca rezista la 700 grade c. voi vedea merci Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocosound Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Yamaha Fz 6-Fazer, Fz 6-N 2010 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 hmmmm...... mai frumoase ale noastre Mesaj completat ultima nu are far ca MT03 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Ultima pare mai mult un facelift la FZ1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 hey, ce ziceti merge toba mica pe fazerul meu, model '98 ? as putea sa iau o toba stock de gsx-r k6 DAR are catalizator sub ea si nu stiu cat de jos va veni. toba este ca cea din poza astept pareri si sugestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavy XT Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Ce spui tu este destul de ciudat.Ori bateriile sunt proaste ori nu masori corect curentul cand motorul este oprit ! Cel mai bine si simplu poti sa inerci sa scoti o borna cand lasi motorul oprit si vezi daca e de la baterie sau de la motor. Deasemenea poti verifica si daca incarca corespunzator. Adica nu poti fi sigur ca motorul consuma bateria cand sta. Poate o supra incarca in timpul mersului si o strica. Tu ajungi acasa o opresti si dimineatza nu mai porneste! Asta nu inseamna ca s-a descarcat in timp ce a stat. Cel mai bine te duci la orice centru de cumparat baterii si iti fac ei masuratoarea . Si la curentul consumat pe oprit si la puntea redresoare. Iii cinstesti sau cel mai simplu cumperi o baterie noua ... daca tot cumperi 2 pe luna ! Iar ca tips asa pui aparatul de masura pe volti curent continu (20V) si pui pe bornele + si - ale bateriei . Apoi pornesti motorul, apoi turezi. Tensiunea ar trebui sa fie undeva la 12v cu motorul oprit si undeva la 14 volti cu motorul pornit indiferent de turatie. Daca creste peste 14 e nasol si inseamna ca motorul supraincarca. Ca sa masori curentul in stationare treci aparatul pe amperi curent continu si desfaci doar o borna a bateriei si inseriezi aparatul intre borna desfacuta si borna bateriei. Valoarea trebuie sa fie apropiata de 0. Cu cat mai mult cu atat mai nasol. Ar trebui sa aiba ceva consum probabil 50mA . (nu porni motorul in timpul masurarii curentului, ai sansa sa strici aparatul) ! Mai sunt aparate cu bucla care masoara curentul fara sa mai faci inserierea. Multumesc. Tot ce m-ai indrumat sa fac am facut deja. Centru de baterii spun ca bateria e buna conform masuratorilor, electricianu ca motorul e ok. Am masurat si eu acasa si nu suge curent pe loc. Ideea e ca una din bateriile noi pe care le-am pus s-a terminat mai repede stand decat in mers, facand doar 200km cu ea si in rest static in garaj. Am dat si borna jos de pe baterie si am lasato asa si e ok, bateria rezista. Consumul ala de 50mA il da beculetul de la bord care palpaie. Am si alarma pe el dar am decuplato de anul trecut de cand a inceput motoru sa consume bateriile, ca am zis sa nu aibe alarma defect. Ideea e ca in continuare nustiu ce oi face cu ea. Cred ca fac o tura la Szeged sa vad baietii de acolo oare ce zic? Ma enerveaza ca nu am un programel ceva care sa-mi dea un istoric al masuratorilor, adica las aparatu seara pe el si peste 2 zile ma uit pe istoric si vad daca si cand suge curent. Daca mai ai si alte sugestii le ascult cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Yamaha Fz 6-Fazer, Fz 6-N 2010 ? Fazerul seamana prea mult cu un R6, nu prea mai e sport-touring. Iar N-ul seamana cu un MT-03 cu 4`n linie. Uitandu-ma azi pe net, am descoperit FZ 16, chiar dragut fata de alte motociclete din clasa ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 (editat) Vand YAMAHA Fz din 2004 injectie la 33 000 km reali sau schimb cu Yamaha R6 DUPA 2006 eventual diferenta din partea mea, super accesorizat si intr -o stare perfecta de functionare cat si optica. Consumabile schimbate in propriul service.Ofer garantie acestui motor 2 ani cu conditia sa-i fac eu intretinerea Accesori incluse in valoare de 2500 euro : evacuare carbonn(2 tobe)+traseu Leo Vince, xenon, bugspoiler Ermax, furtune frana race fata si spate, parbriz Ermax, ghidon aftermarket, mansoane, capete ghidon, anvelope noi noute 2CT, sa modificata, suport numar aftermarket, semnale carbon, leviere frana si ambreiaj imitatie carbon, crashpad, kit lant 3000 km DID, trei chei originale 2 negre+ cea rosie de schimbat cip-ul. cumparata din Italia in 2008 iunie de la varul meu la 21 000km (el a luat o de noua). Accept orice test service. Pret 5000 euro usor discutabil. Contact Florin 0749 158 068 Editat Septembrie 5, 2009 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.