Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

In alta ordine de idei, ma uitam pe la italieni, pe moto.it si am vazut FZ6N incepand cu 2.500 E. Si nu una, ci mai multe. Ideea ca mai toate au "30.000 km". Ma tot gandeam sa trec si eu la injectie, ca na, trebuie sa evoluam (desi de la FZS la FZ6 nu prea stiu ce mare evolutie e in afara de design si un an mai bun). Problema cu FZ6-urile astea la 2.500 E e ca par destul de dubioase, si pot ascunde probleme. Si la noi am vazut FZ6 incepant cu 3300 E, ceea ce ma duce cu gandul ca sunt aduse din afara, luate la 2.500 E plus comisionul de transport si comisionul firmei respective. Nu m-ar deranja una cu kilometri mai multi, ca stii la ce sa te astepti sau in ce sa investesti mai repede, dar nici nu prea am auzit de probleme majore la modelul asta, cel mai frecvent e senzorul acela buclucas, in rest, mai nimic. Si la fel, in afara de Fazerul lui Rocristea & Bubucaty n-am mai auzit pe nimeni sa aibe un FZ6 de la 0 la 60.000+ km. Ei am inteles ca n-au avut nici o problema cu al lor. Exista cineva cu FZ6 cu mai mult de 60.000 km pe bord?

 

Acum am 70.000 km, la fel fara probleme, dar, trebuie sa ma pregatesc pt. schimbarea chitului de lant(a doua oara) si a anvelopelor. Am eu una de vanzare, aproape noua(cea a sotiei) pe care o poti vedea in showroom-ul yamaha ,,Dual tours" din Pipera sau in semnatura mea. Ai garantia kilometrilor reali si a lipsei problemelor,confirmate de unul din cei mai mari dileri si a faptului ca nu mi-as permite sa pacalesc pe cineva. O pot confirma f. multi din cei care ma cunosc. O vand din motive financiare iar daca scazi valoarea accesoriilor(aprox. 1800 euro) ajungi tot pe la pretul ala. :angry:

post-6592-1260113158_thumb.jpg

post-6592-1260113175_thumb.jpg

post-6592-1260113183_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Si la fel, in afara de Fazerul lui Rocristea & Bubucaty n-am mai auzit pe nimeni sa aibe un FZ6 de la 0 la 60.000+ km. Ei am inteles ca n-au avut nici o problema cu al lor. Exista cineva cu FZ6 cu mai mult de 60.000 km pe bord?

 

Sunt o multime de FZ6 intre 75.000 si 100.000km. Cu exceptia nefericitului de senzor, nu au probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca exista o solutie pentru acel senzor.poate sa vi se para amuzant dar solutia se numeste WD40. si eu am avut probleme cu el dar s-a rezolvat . l-am demontat de pe motocicleta si am turnat WD40 in el so l-am actionat manual de cateva ori.am facut reglajul si de atunci nu au m-ai fost probleme. incercati si voi (cei care aveti probleme). :( :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fapt acel senzor 'citeste' pozitia clapetelor de aer si transmite informatia la ECU.in functie de informatia primita injectoarele primesc un anumit nr. de impulsuri pentru alimentarea cu carburant. impulsurile sunt calculate in intervalul de nr. pe secunda.daca acel senzor trimite informatie eronata,motorul va functiona cu multa sau putina benzina.in ambele cazuri la un moment dat se va opri. :angry:

Editat de laura_tazy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci Metal Heart, lafel si Laura tazzy care mi-a detaliat exact fenomenul :angry:

 

 

Eu sunt curios, pe vremea asta cat aveti consumul, a mea papa acum 9-10 si cineva m-a avertizat ca pe frig consuma cam multicel comparativ cu vara care imi ia un 6 in oras.

 

 

In rest motorul merge ok, nu se inneaca nu tuseste, nu am avut probleme cu pornirea deloc... se incalzeste mai greu dar e ok (ulei 10W40)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primele modele 2004-2006 au avut ca defect de fabricatie senzorul de relantiu (TPS).

NU TOATE, doar cele fabricate intr-un lot, lista seriilor cu acest defect o puteti gasi undeva in primele pagini. A mea e 2005, nu era din acele serii si nu am avut niciodata probleme cu senzorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buey nene, ete acum am primit un telefon de la un amic (strumfuadi) sa ma intrebe si eu la randul meu va intreb daca stiti ceva de un Fz-eu negru nu numarul de inmatriculare B 69 VPH. Auziti ca zace de mai bine de 2 saptamani pe strada 7 drumuri in Titan, pe trotuar fara ghidon blocan, nelegata. Stiti ceva???

Parca e 68 VPH, o sa ma uit diseara inca odata.

Oricum, e exact in aceeasi pozitie de circa o luna, pus pe cricul central si fara ghidon blocat. Mie personal mi se pare dubios, mai ales ca nu am mai vazut niciodata motorul pe acolo, dar mai stii? :angry:

Motorul arata exact ca FZ'ul lui Rocristea si, ce'i drept, nu prezinta urme de "viol" nici la butuc nici la rezervor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci Metal Heart,

Esti beat ???

Mesaj completat

Eu sunt curios, pe vremea asta cat aveti consumul, a mea papa acum 9-10 si cineva m-a avertizat ca pe frig consuma cam multicel comparativ cu vara care imi ia un 6 in oras.

 

 

acum merg in jur de 210 km in oras (dar stau 10 minute sa se incalzeasca), fata de vara cand merg 260. Afara acum tot 300 km am mers cu 15 litri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca exista o solutie pentru acel senzor.poate sa vi se para amuzant dar solutia se numeste WD40. si eu am avut probleme cu el dar s-a rezolvat . l-am demontat de pe motocicleta si am turnat WD40 in el so l-am actionat manual de cateva ori.am facut reglajul si de atunci nu au m-ai fost probleme. incercati si voi (cei care aveti probleme). :( :angry:

 

 

 

Eu am comandat senzorul la Yamaha Arad care l-au acceptat in garantie (realiniere fabrica) si de un an si 3 luni nu a venit, asa ca o sa incerc ce spui tu, desi se intampla ff rar, anul acesta patind o singura data si remediul era acelasi, oprit din cheie si pornit iar si totul era ok. Am rugamintea sa-mi spui si mie ce anume reglezi cand il pui inapoi ca nu stiu si de unde sti ca ai rezolvat problema si nu mai patesti sau tie ti se intampla des sa apara intreruperi?

Mesaj completat

Stie cineva cat costa un kit xenon pentru fz6 N si daca si merita a fi montat unul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti beat ???

Mesaj completat

 

 

 

acum merg in jur de 210 km in oras (dar stau 10 minute sa se incalzeasca), fata de vara cand merg 260. Afara acum tot 300 km am mers cu 15 litri

 

si de ce plm consuma atat? eu merg 150 km cu 15 l si ceva si o las sa incalzeasca pana la 2 liniute

Editat de Florin_FZN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva cat costa un kit xenon pentru fz6 N si daca si merita a fi montat unul?

 

te costa 250 lei fara montaj, si cu mana pe inima iti spun ca face toti banutii. eu am din primavara si noaptea merg si eu normal nu cu lanterna pe langa far.

Mesaj completat

si de ce plm consuma atat? eu merg 150 km cu 15 l si ceva si o las sa incalzeasca pana la 2 liniute

 

si eu tot pana la 2 liniute, ciudat la tine de suge atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te costa 250 lei fara montaj, si cu mana pe inima iti spun ca face toti banutii. eu am din primavara si noaptea merg si eu normal nu cu lanterna pe langa far.

Mesaj completat

 

 

si eu tot pana la 2 liniute, ciudat la tine de suge atat.

 

Si mie tot cam asa imi lua, DAR eu am carburatoarele desincronizate si cine stie ce mai e pe acolo (din 2007 de cand o am nu s-a umblat niciodata la carburatie) plus ceva membrane imbatrinite si e posibil sa ia ceva aer fals pe acolo. Ideea e ca am iesit in afara, am mers normal si... surpriza! A consumat putin! In schimb, am vrut sa verific ceva: treapta a 6-a, 110 km/h. Am bagat mana-n gaz si pana la 180-190 ma uitam la indicatoare: crestea turatia, crestea viteza si..... scadea benzina! :angry:)

 

Florine, daca zici ca-ti consuma mult, du-te cu ea la un reprezentant Yamaha sa-ti puna calculatorul pe ea, s-ar putea sa ai vreo setare ciudata la injectie si nici sa nu-ti dai seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai o reprezentanta yahaha unde gasesc?

 

hai bine caut pe google :angry:

 

http://www.yamaha-motor.ro - Motodynamics (pe DN1)

http://motociclete.com.ro/ - Dual Tours (Sos Pipera)

http://www.klg.ro/ - K&Log (intrarea pe autostrada A1)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru reglat TPS , gasesti in manualul de service(eu am asa ceva) tot ce trebuie sa stii si sa faci. nu este greu. consumul de 10l\100km. este destul de exagerat.datorita injectiei nu trebuie sa varieze consumul in functie de temp. de afara. noi avem doua fz6 si amandoua au acelasi consum= 4.5-5\% . trebuie controlate reglajele injectiei (in manual vei gasi reglajele standard si modul cum se efectueaza). daca fz-ul a fost adus din italia sau a fost inlocuit bordul este posibil sa nu se fi facut setarile injectiei. mai intai verifica si apoi gandeste-te la reprezentanta ,unde in mod sigur o sa te rupa la bani. o seara buna tuturor fz-istilor. :scratch: :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru reglat TPS , gasesti in manualul de service(eu am asa ceva) tot ce trebuie sa stii si sa faci. nu este greu. consumul de 10l\100km. este destul de exagerat.datorita injectiei nu trebuie sa varieze consumul in functie de temp. de afara. noi avem doua fz6 si amandoua au acelasi consum= 4.5-5\% . trebuie controlate reglajele injectiei (in manual vei gasi reglajele standard si modul cum se efectueaza). daca fz-ul a fost adus din italia sau a fost inlocuit bordul este posibil sa nu se fi facut setarile injectiei. mai intai verifica si apoi gandeste-te la reprezentanta ,unde in mod sigur o sa te rupa la bani. o seara buna tuturor fz-istilor. :scratch: :moron:

 

vreau si eu manualul, il ai electronic sau e pe hartie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au a fost inlocuit bordul este posibil sa nu se fi facut setarile injectiei.

daca bordul a fost schimbat setarile ranman aceleasi, eu l am dat jos anul trecut sa curat pe sub el si nu a avut nimic.

 

Florine te pregatesti cu 50 lei si te trimit la om la yamaha sa iti reseteze setarile. in momentul de fata a ta sigur este setata in pozitia 2 cea fara catalizator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Florine :moron: as dorii sa incerc eu primul iar daca nu reusesc am 50 de lei pregatiti, dau si berea de la gura copilului daca e :P

 

Mi-a aratat cineva (kelu46) cum se intra in meniu dar daca mai am si manualul (imi dai si mie manualul Laura :moron: ?) poate ma descurc singur :scratch:

 

 

inca o chestie, dimineata cand e rece motorul scoate fum(abur) alb cam mult, la ktm nu se vedea asa cum se vede la fz6n... eu zi ca e semn de consum mare de benzina, zic si eu :)

Editat de Florin_FZN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Florine :moron: as dorii sa incerc eu primul iar daca nu reusesc am 50 de lei pregatiti, dau si berea de la gura copilului daca e :P

 

Mi-a aratat cineva (kelu46) cum se intra in meniu dar daca mai am si manualul (imi dai si mie manualul Laura :moron: ?) poate ma descurc singur :scratch:

 

 

in manualul de reparatii nu iti da nici setarile si nici cum se face sa inti in calculator, iar daca reusesti de unul singur o sa iti apara pe afisaj niste coduri care oricum nu o sa sti sa le interpretezi, asa ca mai bine dai un ban si ai siguranta lucrari facute.

din ce imi aduc eu aminte cand am scos catalizatorul l a setat pe codul ICO 2, parca asa scria pe afisaj

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe vremea asta, eu fac 200km de oras cu un plin. Vara faceam tot atat, diferenta consta in modul de pilotaj, acum merg ca pe oua. Sunt sigur ca daca as merge vara asa, ar tine macar 240. Afara am facut max 330 cu un plin. Bine, vara sunt cam vandal, R1 mi-a mancat 13L/100km prin Bucuresti in cele cateva zile de mers prin oras. Avea insa putini km, intre timp s-a mai lasat motorul.

 

 

Ce vrea sa spuna laura este ca trebuie sa va sincronizati injectoarele, acestea avand tendinta de a o lua, incet-incet, razna. Probabil de la vibratiile excesive in zona 6000 RPM. Asta se face cu un CarbTune sau un instrument echivalent. Nu are nici o legatura cu setarile C1 & C2 din setup-ul motocicletei.

 

In ciuda legendelor care au circulat pe net (datorita faptului ca la R6, de unde provine motorul, lucrurile stau altfel), C1 & C2 folosesc la reglarea motocicletei pentru a o aduce la parametrii standard. Din acest motiv doua motociclete cu serii consecutive pot sa prezinte valori diferite. Este posibila o crestere a performantele sau scadere a consumului din C1 & C2 dar nu exista o regula clara, singura solutie fiind incercatul, eventual cu ajutorul unui dyno :moron: M-am jucat si eu de cateva ori cu valorile si, imo, nu merita efortul.

 

In privinta senzorului TPS rezolvat cu WD40, acesta este incapsulat. WD40 nu ar trebui sa intre in interior. As zice ca montatul si demontatul l-au ajutat cumva dar din experienta americanilor, un TPS cu probleme tot crapa pana la urma. Si eu m-am amagit initial ca nu e TPS-ul, ca s-a rezolvat, samd, dar un an mai tarziu l-am schimbat :scratch:

Oricum, daca gasesc senzorul vechi, ii fac disectie. De curiozitate.

 

Florin_FZN, FZ6 are soc automat, ECU-ul face ce vrea el cand e motorul rece. Daca te uiti la turatie (eu stau cu ea sub forma de cifre) o sa vezi ca e foarte sus, in functie de temperatura. Max am vazut-o pe la 1750-1800, ulterior scazand pana la 1250. In mod cert baga mai multa benzina, finalele sunt reci samd.

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...