megamotoreta Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 bine,se dilata,dar eu unul nu am obsevat.... ma dau batut...in privinta scolii e cam tarziu pentru mine,cand eram mic scoala s-a renovat,apoi au intrat profesorii in greva si fizica am facut-o cu femeia de serviciu. ..lasa ca ma documentez aici pe forum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 pe canicula. La circuit unde motorul e fortat aproape 100% temperatura trece rar de 95grd. Depinde si de motor. R1 09 statea ieri, pe Siriu, la 102. Pana m-a prins torentiala cu grindina si s-a racit pana pe la 70 Ah, mai conteaza si daca ai sau nu catalizator si finalele stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Depinde si de motor. R1 09 statea ieri, pe Siriu, la 102. Pana m-a prins torentiala cu grindina si s-a racit pana pe la 70 Ah, mai conteaza si daca ai sau nu catalizator si finalele stoc. Fara caterinca, da-i si tu un pic mai tare si nu o sa se mai incinga atit . La circuit cind te hotarasti sa iesi de pe pista, ai viteza mare, temp e maxim 95. Cum intri pe bretea reduci mult, intri in zona boxelor, 60/h, ajungi la cort, boxa si ai surpriza sa fie 105grd.Ideea e ca moto e proiectata sa functioneze bine la un raport optim intre turatie si viteza de deplasare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.